Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Rolig eftermiddag - Zane
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Rolig eftermiddag - Zane
Sted: Abbadon
Vejr: det er overskyet
Omgivelser: Angelie og intet andet
Angelie sukkede lettere opgivende, da hun bevægede sig ned af den store trappe, der gik fra første sal og nedenunder til tronsalen. Hendes blik var fjernt, eftersom hun lod tankerne få frit løb den eftermiddag, men hendes mål var sat. Efter hun var nået ned for bunden af trappen, kiggede hun lidt rundt, for at finde ud af hvilken retning hun skulle gå for at finde Zane. Faktisk havde hun efterhånden opsamlet en hel del problemer, som hun blev nødt til at fortælle om, men om han ville hjælpe hende med nogle svar var stadig usikkert. "Zane?" kaldte hun højt, i håb om at han ville kunne høre hende, og stod afventende, mens hun ventede på et svar.
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
Sv: Rolig eftermiddag - Zane
Han nød bare skyggen og mørket lige nu... men noget gik Angelie på... det fik han ihvertfald en fornemmels af.
"Herovre..." sagde han og så over mod hende.
Hans lysende, sølvfarvede øjne kunne godt ses i skyggens mørke.
Gæst- Gæst
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
"Jeg nyder skyggen... mørket... men ligemeget. Hvad vil du?" spurgte han.
Han så hende i øjnene, men stadig uden at rejse sig op.
"Er der noget i vejen?" spurgte han så, og gav hende elevatorblikket.
Han elskede at se på hende.
Gæst- Gæst
Noget i vejen? Hun vendte spørgsmålet i hovedet et par gange, mens hun overvejede om der var noget i vejen. Indtil videre havde hun vel klaret det hele meget fint, men der ville garanteret komme noget i vejen. "Ikke endnu.. Men snart er der" svarede hun, og kløede sig irriteret i håret, mens hendes blik betragtede væggen.
"Angelie.. du kan sagtens tale med mig. Godt nok er jeg en kold skid, men du har alligevel en vis betydning. Fortæl." sagde han og lukkede øjnene.
Hans hoved gjorde ondt og hans krop rystede svagt. Han ville bare ikke have at hun opdagede det. Det var faktisk en af grundende til at han var i skyggen.
Gæst- Gæst
Hun trak vejret dybt, uden at bemærke hvordan han rystede i første omgang. "Jeg er virkelig kommet i problemer.. Sådan seriøse problemer" indrømmede hun langsomt, mens hun vendte blikket tilbage mod ham. "Og jeg aner ikke lige hvordan jeg skal komme ud af dem igen". Hun gned sig langsomt i panden, mens hun vendte blikket mod jorden. Hun skammede sig over ikke at kunne klare dem selv, og hendes stolthed var allerede såret. Hendes venstre hånd gled fremad og rørte ved hans arm, der virkede kold. "Vil du hjælpe mig?" Hendes blik vendtes mod hans ansigt, hvorefter hun mærkede den svage rysten under sin hånd.
"Hvad er det for nogle problemer, Angelie?" spurgte han og så hende i øjnene.
*Hun virker som om hun enten skammer sig, eller er bange eller ked af det.* tænkte han, forundret over at han havde nok empati til at kunne se det på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så på Angelie og huskede hvad der var sket mellem dem den dag ved søen.
Måske ville denne mystiske vampyr have en slave til at.. ja...
Det gav mening i Zanes hoved eftersom Angelie var en meget køn pige.
"Du vil ikke blive hans slave Angelie. Stol trygt på det. Desuden er du alt for stærk for en almindelig, slap vampyr... jeg kan ikke rigtig se problemet." sagde han.
Gæst- Gæst
"Hvad fejler du..?" spurgte hun så om lidt efter, mens hun lukkede øjnene. Hun regnede ikke med at han ville fortælle at han var syg, men hun havde mærket rystelsen i hans arm.
"Et ar? Lad mig se det." sagde han. Han ignorerede igen hendes spørgsmål om hans tilstand.
Han lod blikket glide ned ad hende som hun lå der, og han tog sig selv i at smile.
*Hun er ret speciel.. på sin egen måde.* tænkte han.
Han sukkede stille.
Gæst- Gæst
*Hvor vover han at skamfere hende...* tænkte han, og mærkede stille vreden begynde at ulme.
Han rystede på hovedet og så ANgelie i øjnene.
"Jeg er bare en smule syg... men det er ikke vigtigt. Det der er vigtigt lige nu er, at vi tager os af det her lille vampyr problem. Hvad vil du gerne have at jeg gør?" sagde han.
Var hun ude på at få beskyttelse? Han vidste at hun normalt ikke ville bede om den slags, og han vidste også godt at det som regel heller ikke var nødvendigt. Eller måske ville hun bare have et råd...
Gæst- Gæst
"Jeg ved bare.. At hvis jeg ikke fik snakket om det, så ville jeg løbe derover med det samme, og.. dumme mig" De sidste ord var lave, eftersom det ikke var hendes stil at indrømme den slags. Men det var hvad der ville ske. Hendes temperament ville overtage hende, og det ville ende galt.
"Jeg er bare forkølet... og okay. Dræb ham bare hvis du ønsker det. Det er helt op til dig." sagde han. Det sidste blev sagt med et smil.
Hvilken idiotisk vampyr ville forsøge at tage en pige til slave, som tydeligvis havde noget med ham, Zane, at gøre? Det var jo fuldstendig sindssygt...
Gæst- Gæst
"Kender du en eller anden Itachi?" spurgte hun efter lidt tid, inden hun igen vendte opmærksomheden tilbage mod ham. Hun trak benene ind til kroppen, og lod armene falde omkring dem.
"Hvorfor spørger du?" spurgte han og lukkede sine nu smertende øjne.
*Satans...* tænkte han. Han måtte se at få gjort et eller andet ved det her...
Hans bryst gjorde også ondt nu, og han hostede let.
Den metalliske smag af blod fyldte hans mund, og han spyttede det ud på gulvet. Der var ikke særlig meget...
Gæst- Gæst
Hun opdagede hvordan han blev mere ilde til mode, og da blodet blev spyttet ud på gulvet, sendte hun ham et advarende blik. "Nu skal du altså fortælle hvad der er galt.. Det ødelægger dig jo indefra!"
"Jeg er syg Angelie... og jeg ved ikke hvordan det skal kureres, hvis det overhovdet kan lade sig gøre. Hverken læger eller kvaksalver ved hvad der er galt... de kan ikke finde årsagen, men min krop nedbrydes indefra."
Han så hende i øjnene, og en skygge gled hen over hans sølvfarvede øjne.
"Jeg er døende." sagde han så.
Gæst- Gæst
Hun bed sig bestemt i underlæben, inden hun kravlede hen ved siden af ham. "Jeg vil finde en måde at kurere dig på" Lovede hun ærligt, inden hun gav ham et hurtigt kys på kinden.
Så tog han hendes hånd og så hende i øjnene.
"Hvorfor vil du redde mig? Du skylder mig intet." spurgte han.
Han var reelt nysgerrig.. hvorfor i alverden ville nogen dog redde hans liv? Selv Ma'lakel og Ailince ville slå ham ihjel hvis de vidste hvor nemt det ville være lige nu...
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Eftermiddag - Ami & Damon
» Kedelig eftermiddag.. Shane!! :D
» - en regnfyldt eftermiddag (Jolene).
» En regnfylt eftermiddag - Chase
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus