Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:10

Omgivelser: en masse
STed: baren hvor Kajika arbejder
tid: 12:00
Vejr: regn og skyer

Zann sad ved baren alene og så efter Kajika det var ved at blive lukketid og det regnede meget han så mod stormen og sukkede dybt "SKAT JEG TROR VI MÅ BLIVE HER" råbte han til Kajika og så rundt "DET REGNER" han smilte lidt for sig selv *og så lige den dag hvor jeg vil hente personligt Kajika*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:16

kajika så mod ham og grinte sødt over han råbte og skænkede op til nogen fyre med shots og gik hurtigt hen til Zann og satte sin pege finger på hans læber med et smil over ansigtet og så ham dybt i øjnene mens hun blidt sagde"du behøves ikke råbe min skat men okay vis du siger det bliver vi desuden er jeg først færdig om 1 time ca der tager en anden over mig" hun smilede sødt og kyssede ham hurtigt inden hun løb hen til en der skulle ha en sex on the beach

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:17

Moon sad ved et bord, det stod øl, voka og pakke smøge. Hun havde også en øl i hånden. En eller mere to trillede ned af hendes kinderne. Hun rystede hovedet, det lå ikke rigtig til hende at græd. Hun tog en tår af sin øl. Hun havde stadig forbindning på. Det var ikke rigtig meningen at hun skulle være ved baren, men hun kunne ikke rigtig holde livet ud, lige det. Så hun prøvede at drikke sig fuld, men hun kunne ikke rigtig drikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:23

Zann smilte og tog en pakke smøger frem "må jeg ryge skat" spurte han og så på hende med et smil mens han tog en i munden og tændte sin lighter uden at tænde smøgen han ventede på svaret mens han lod sin hånd stå lige ved flammen så den rørte hans hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:31

kajika så overrasket mod ham og så på de andre man måtte godt ryge der men hun! vidste ikke han røg ikke før nu eller måske i New york da de mødtes og faldt bukstavelig talt for hinande måske der så hun ham ryge på hans værelse, hun rødmede let og sagde"jeg vidste ikke du røg skat?? men jo det må du da gerne altså så længe du ikke dør af det så jeg glad" hun grinte og skænkede drinks op og der blev noget tid stille i baren så hun kunne snakke med Zann igen i det hun så en pige(Moon)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:34

"ja skat men vil du ha det" spurte han *kom her hen til mig Moon* kom det pludselig inde i Moons hovede fra Zann han smilte og tændte smøgen "vis du ikk vil ha det må du fjerne den" han grinte lidt "og derefter kysse mig så jeg har noget andet at lave" han så på sin øl han havde fået men ville ikk drikke mere af den lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:37

Hun hovedte kort på hovedet. *Skal jeg..? Eller skal jeg ikke?* tænkte hun og vippede lidt med den øl hun havde i hånden. Hun kiggede kort på vokanen med et undrnede blik. *Hvad laver jeg med mit liv?* Tænkte hun overgivende til sig slev. Hun tog oget af sin øl, imens hun tænkte videre over det. Hun hørte Zann, og kiggede kort mod ham. Hun kløede sig i nakken. Hun viste ikke om hun skulle tage hen til ham eller ikke. Hun lænede sig lidt tilbage, og kigegde på ham. Hun havde ike noget smil overhovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:40

kajika røg ikke og brød sig egenlig heller ikke meget om det men hun tog den ud af hans mund blidt og så ham i øjnene meget og kyssede ham inderligt og meget lidenskabeligt på læberne mens hun stille strøg ham over håret med den frie hånd der ikke havde hans smøg i hånden og sagde"jeg ville bare kysse dig skat men du vist vand til at ryge og du må gerne for min skyld så længe jeg ikke skal ind ånde det skatter" hun grinte sødt og kyssede ham blidt igen og gav ham smøgen tilbage og strøg ham over hagen i det hun betjente en med en ny drink og gav ham os en vodka flaske og så lidt mod Zann og pigen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:43

han nikkede kort "ok" sagde han og begyndte at ryge den "men jeg vil gerne vide om du vil ha jeg stopper eller ej" sagde han roligt og så efter hende "OG MOON NU HAR DU BARE AT KOMME HER" råbte han hårdt og pegede på stolen ved siden af sig "og fortælle mig hvad der er galt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:47

Hun lænede sig lidt tilbage igen. *Du kan da bare komme,* hun rullede kort med øjnene, hvorfor skulle hun reje sig op? Hun tog en tår af sin øl, da flere tåre trillede ned af hendes kinder igen. Hun kiggede på pakken, "Nej tak, jeg skal ikke ryge igen," mumlede hun stille til sig selv hun. Hun var lidt på vej til at reje sig op, og så ikke helt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:51

kajika så på dem begge og sagde"kender du hende skat??" hun sukkede lidt over at skulle bestemme om han skulle stoppe med at ryge eller om han skulle bluve ved selvfølgelig vis han gerne selv ville stoppe ville der være dejligt fordi det var jo ikke det bedste, og især ikke en dejlig smag når man kyssede eller snavede som sagt, hun så på ham stille og sagde"hmm det bestemmer du selv skat men vis du nyder at ryge så bare bliv ved" hun smilede kært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:53

han smilte og smed smøgen afsted bagud den røg præcis ud af døren da en åbnede den for at komme ind han rejste sig og gik hen og satte sig ved Moon "ja skat det er Millas bedste ven" sagde han roligt og smilte "hvad er der galt søde" spurte han Moon og sagde søde som venligt ment

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 0:59

Hun kløede sig i nakken, og tog noget mere af ølen. Hun skulle snart tag at stoppede med at drikke. "Hmm... Det alt?" mumlede hun stille og kiggede på ham. Nogle flere tåre trillede ned af hendes kinder. Hun lyttede til regnen. Hun vippede lidt med ølen, der næsten var tom. Hun tog det sidst i den, og stillede den ned på bordet. Hun tog vokaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:03

"så det nok Moon" sagde han hårdt og hev vodkaen ud af hans hånd og drak den med det samme som om det var normalt vand "så holder du op med at drikke og snakker med mig" sagde han hårdt og så på hende med et fast besluttet blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:05

kajika så mod dem nysgerrigt i det hun så på uret hun havde fri fra sin vagt nu men ville ikke ud og klæde om i det hun stille ville holde øje med dem men tænkte til sidst at Zann havde sitiotionen under kontrold og gik stille om bagved og tog noget nyt tøj på, hun kom ud med det lange hår læggende ned af ryggen smukt og en hvid top på der gik ned til røven lidt under røven og sorte læder leggins(lignede læder) på og gik stille hen mod dem men stod på afstand for ikke at forstyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:08

Hun kiggede surt på ham, da han tog hendes voka. "Det var min voka, og jeg drikker så meget vil når det her går at lort til," sagde hun små surt. "Og nej jeg er ikke fuld," hun kiggede på ham. Hun var ikke fuld selvom man nemt kunne tro det. "Jeg snakker jo med dig," sagde hun og lænede sig lidt tilbage. hun tog pakken med smøgerne. Hun tog, og satte ild til. Hun røg lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:11

han blinkede til smøgen og den gik ud derefter blinkede han til hendes lighter og den ville ikk tænde "Moon lad mig nu høre hvad der er galt" sagde han roligt og så meget streng og alvorlig ud mens han så på hende han klappede sig selv på skødet for at få Kajika til at sætte sig der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:13

kajika gik stille der hen til dem i det hun så på pigen og sagde"hejsa" hun rødmede meget og syntes på en måde det var lidt pinlig især vis pigen var fuld men hun havde set mange fulde for tiden og pigen så kun lidt påvirket ud men ikke så hun ikke vidste havd der skete eller hvad hun sagde, hun smilede og satte sig på skødet af Zann og sagde"så? hvad snakker i om" hun så lidt flov ud over at være kommet lige ind i det men smilede dog

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:15

"Har jeg ike sagt det?" Hun var små surt over det med hendes voka og smøg. Hun fik gang i den igen, hun kunne jo det med ild. Hun røg lidt mere, og kiggede på ham. Hnedes blik var alvorlig nok. Hun kunne godt tag tingene seriøs. Hun lænede sig tilbage og røg videre, selvom det var lige hende at ryge, det viste Zann, hvis han kinne tænke tilbage. "Hejsa," sagde hun ehlt roligt til pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:18

Zann smilte "det min vidunderlige kæreste" sagde han og nev Kajika på røvem mens han så på Moon "så lad mig få en smøg osse for at holde dig ved selskab at ryge skader mig ikk fordi jeg jo er en ild dæmon" han smilte og nev Kajika igen mens han så på Moon

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:21

Hun rystede lidt og på hovedet og kiggede på sin smøg. *Det kommer aldrig til at gå godt,* tænkte hun stille. Smøgen gik ud lidt efter, hun kigede på den. Hun agde den tilbage på bordet. Hun kunne ikke rigtig li at ryge, hun viste det var dumt eller næsten dum. Hun var ikke helt klar over om det var dumt for hende. Hun tog sin anden øl på bordet. Hun vippede lidt med den. Hun tog en tår af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:25

hun rødmede let men grinte stille i det hun kyssede Zann blidt på munden med et smil på læberne og strøg ham let over håret i det hun nussede ham blidt i hoved bunden og sagde"jeg elsker dig skat" hun smilede kært og så mod pigen og sagde"så? hvad hedder du eller har Zann allerede sagt hvad du hedder??" hun så undersøgende på pigen og så lidt rundt i det hun sagde"og mit navn er jo kajika som Zann skat var så sød at sige"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:28

Zann smilte og så på Moon men hans smil forsvandt igen "jeg har aldrig set dig så nedtrykt Moon" sagde han og så på hende "fortæl hvad der er galt Kajika er meget god at snakke med om problemer" sagde han og så på Kajika "elsker osse dig" hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:34

"Kan du ikek rigtig hører mere Zann? Jeg sagde alt," sukkede hun og lagde hovedet let på skår. "Jeg er Moon," sagde hun til Kajika. Hun kiggede venllig på hende, før hun kiggede tilbage på Zann med et suk. Hun tog en tår af sin øl.Hun lænede sig lidt tilbage igen. Hun vippede med ølen, som hun pejede at gøre. Hun holdte bliket på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:37

kaika så stille på dem begge i det hun kyssede Zann stille på læberne blidt med kærlighed i sine læber og så ham i øjnene mens hendes blik vendte sig mod Moon og et smil bredte sig i det hun sagde"mig en glæde at møde dig Moon" hun vidste ikke rigtig hvor denne høflighed kom fra men det var sikkert fra hendes opdragelse og barndom der var gået lidt op i hende igen, hun grinte let over sig selv og så på zann

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum