Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:39

han så alvorligt på Moon "mere præcist tak søde" sagde han venligt men smilede ikk der var noget galt vidste han *vis nogen har såret hende jeg slår vedkommende ihjel* tænkte han hårdt og så på hende vippe øllen han nev Kajika en gang til for hun vidste han ikk havde glemt hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:39

Milla vaede ind af døren...
Hun havde flæger og blod i hele ansigtet.. Hun havde sine hvide stramme bukser på så der var også lidt blod på dem... Hun haltede ind og satte sig på en stol.. Det var tydeligt at se hun var blevet overfaldet. Hun tørte lidt blod væk fra hendes kind, somder også var en smule blå.. Hendes sko var hullet, og hends tøj havde få blod dråber på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:42

kajika grinte sødt i det hun tog blidt om Zanns liv og så ham i øjnene og sagde"hvor er du dog bare dejlig søde" hun så stille mod Moon og sagde"moon er du okay?? jeg ved godt vi ikke kender hinanden eller noget men vis der er noget du gerne vil snakke om så sig til eller du gerne vil snakke med Zann om alene så kan jeg godt gå lidt vis det er" hun så stille på moon og så på Zann

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:43

"Held og lykke med det," sagde hun, efter hun havde hørte hans tanker. "Hvis jeg var dig ville jeg ikke sige det sådan," sagde hun roligt. Tårerne trillede ned af hendes kinder. Hun var næsten helt rolig, men ikke helt. Hun tænkte kort, og vippede lidt med ølen. "Jeg er lidt ligeglad om du gå eller ikke," sagde hun venlig til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:46

Zann slog sin hånd ned i bordet "nu stopper du med den kolde stil Moon" sagde han hårdt og så lidt vred ud "her sidder jeg og vil hjælpe dig som en god ven og du skubber mig bare væk" han lukkede øjne og trak vejret dybt og telte til 10 i hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:47

"Auv!" mumlede hun til sig selv..
detgjorde dog lidt ond, med alle de sår hun havde anskaffet sig.
Hun kiggede let rundt, gid der ikke var nogle hun kendte. Hvad ville de mon sige? Hvis nogle kendte hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:51

"Fint," sukkede hun stille og små surt. Hun ville nu ikek rigtig snakke om det, men hun viste at hun ikke kunne komme ud om mere. Hun kiggede kort på sin forbindning og sukkede dybt. Livet var bare hårdt. "Han efter mig," umlede hun stille og kiggede ned i bordet. Hun vippede ikke mere med sin øl. Hun stillede den tilbage på bordet. Hun sagde ikke lige til at startede hvad hun havde overvejret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:51

kajika så stille på Zann og lod sig blidt nusse hans hovedbund og sagde"så så skat" hun kyssede ham på kinden og sagde"bare slap helt af" hun kunne mærke at han var kommet ldit op at køre i det hun så en pige med blod på sig og tænkte*hvad?? laver hun her .... hvorfor er hun ikke gået på hospital ??* hun undrede sig over pigen der var der i stedet for på hospital og ´rejste sig stille op og sagde"kender i hende??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:55

Zann vente sig men fjernede hurtigt blikket igen *shit* tænkte han og så på Moon *din bror* tænkte han til hende efter han jo kendte til historien om hendes forbinding og så på hende han håbede lidt på at Kajika ikk gik hen til hende "det er Milla" sagde Zann kort og så på Kajika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:58

Hun så dem og vinkede til dem, meget muntret..
Hun haltede over til dem.. "Må jeg sidde ´her ved jer?" spurte hun med et mutret smil..
mens hun ventede på svar støttede hun sig op af en stol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 1:59

Hun lagde bagge armene på bordet. Lidt efter lagde hun sit hovedte på armene. Hun kiggede ned, hun græd stille. Hun gemte sit hovedet i sine arme. *Ja,* tænkte hun stille til Zann. Hun viste også at Zann ikke kunne gøre noget overhovedet. Ingen kunne gøre noegt, jo msåke. Men hun viste det ikke helt. Men noget hun viste var at hun ike pejede at græde. Hun lukkede øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:02

Zann så på Moon "hej Dramagueen" sagde han til Milla "ja det må du da gerne hils på min kæreste" sagde han mens han stadig så på Moon *jeg ville gerne hjælpe men jeg ved ikk hvordan* tænkte han til Moon og så hendes tårer falde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:02

kajika satte sig stille på Zanns skød igen og kyssede ham i det hun sagde"okay skatter" hun havde hørt det navn fra Velarian lige inden han havde fortalt hende sine følser for hende... hun rødmede og prøvede at glemme det store drama de alle 3 havde haft igennem de sidste par uger men smilede så til Zann og prikkede ham blidt på maven for at drille og sagde"fjolle hoved ved du hva jeg glemte at give dig... din indflytter gave eller faktisk vores indflytter gave" hun smilede sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:05

hun hev en stol hen... og sagde "Ville gerne give dig hånd, men så vil du få blod over det hele" smilede hun til kajika... Hun smilede kort til zann "Hvordan går det så laugh bites" grinede hun med et smil. Hun så på Moon.. "Moon du græder" sagde hun fforundredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:07

Hun hørte Milla, hun sagde ikke noget til hende. Hun græd næsten lydløs, det kom kun små lyde ud af hende. Hun kiggede ned på sine ben, da hun havde gemte hovedet i hendes arme. Hun hørte Milla igen, hun sukkede helt lydløs, men græd stadig. *¨Det ved jeg, mange vil godt hjælpe sikker, men der er ikke noget jeg kan gøre. Og jeg tro heller ikke at der er noget du kan gøre,* tænkte hun til ZAnn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:08

Zann så på Milla "meget godt kan du ikk se det" spurte han og kyssede Kajika på munden og nev hende tydeligt på røven "hvad med dig dramagueen" spurte han roligt og smilte til hende han så på Kajika "indflyttelses gave" spurte han og smilte "jeg har allerede givet dig min du ved knallerten" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:10

kajika rakte stille sin hånd mod milla i det hun sagde"hejsa mit navn er Kajika og ?? du ser ud til at lide lidt skal jeg hele dine sår?" hun så på hende og så mod Zann med et grin og sagde"jeg har fået noget der være end blod på mig" hun blinkede for sjovt til Zann og rødmede lidt i det hun sp lidt alvorligt på milla angående det med at hele hendes sår, og så mod Moon og sagde"jeg tror bare jeg ikke spørg havd der sket" kajika så mod Zann og smilede og sagde"Jamen jeg har ikke givet dig din vel fjolle" hun uglede blidt hans hår og kyssede ham i lidt tid men ville ikke for meget fordi de andre´ så triste og meget for smadret ud, hun havde en hånd på hans lår for at han skulle vide hun ikke glemte ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:13

Hun nikkede med et smill...
"det går eledigt, so du kan se" mumlede hun iretrret..
Hun endte altid med at blive overfaldet, men hvorfor mon?
HHun kiggede lidt rundt der var lidt mennesker..
"Nej det er okay " smilede hun til Kajika..
"Foresten hedder jeg Milla, men det vidste vist" smilede hun til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:18

Hun smilede sødt og sagde"ja det ved jeg egenlig godt jeg hørte dit navn fra velarian angående et vis emne mellem dig og min skatter" hun grinte kært og klemte blidt og nussende til Zanns ben i det hun stille så undrende på milla og sagde"Hmm vil du da gerne lide??" hun kiggede lidt undrende på hende men så mod Moon og så milla og så Zann og nussede ham blidt i hoved bunden da hun kørte sin hånd gennem hans hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:29

Hun tænkte lidt, men det var meget svagt så MIlla og Zann sikkert ikke kunne læse dem. Hun kiggede ned, hun vippede lidt med det ene ben, hun vra urolig. Meget urolig. Hun græd stadig, men ud lyd nu. Hun kunne ikke li at andre skulle hører hende græde. Tårerne trillede videre ned af ehdnes kinder. Hun lyttede lidt til regnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:34

"skal nok gå søde" sagde han til Moon og smilte til hende "dine venner støtter dig i alt" han mente Milla og ham men osse lidt Kajika selvom de ikk rigtig kendte hinanden var han sikker på de kunne blive gode venner og at Kajika sikkert ville støtte Moon osse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:37

*Gå? Det kommer aldrig til at går Zann. Det re ligemeget om mine venner støtter mig, han gøre jeg ved det," hun kiggede op på ham. Hendes øjne var lidt våde sammen med hendes kinder. Hun tog ølen igen. Hun sukkede, da hun viste at hun ikke skulle gøre. Hun tog noget af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:41

kajika kiggede på dem alle sammen og så mod moon og sagde"åårh din stakkel jeg ved godt vi ikke ja kender hinanden sådan og at jeg ikke kender historien men sig endelig vis der noget galt og du vil snakke om det, jeg vil altid lægge øre til og lytte uden spørgsmål Moon" hun smilede kært og kyssede blidt Zann på munden i det hun strøg sin finger mod hans bukse kant og sagde"elsker dig mega skat" hun så på moon igen og lagde sine hænder på Zanns lår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:42

"Jeg må devære gå " smilede hun skævt..
Hun nussede Mooon stille på ryggen og gik langsomt hen mod bar døren.
Hun åbnede den og gik ud af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 2:46

han smilte og agede Kajika på hendes lår "elsker osse dig" sagde han og så på hende hun var lavere end ham så selvom hun sad på hans skød var deres hoveder ca. på samme højde men alligevel var Zann ligeglad han elskede at hun var lille han elskede det simpel hen "hej hej dramagueen" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

baren^^ (Kajika,Milla og Moon) - Page 2 Empty Sv: baren^^ (Kajika,Milla og Moon)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum