Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat]

Go down

Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] Empty Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat]

Indlæg af Mr. Ting Lør 7 Aug 2010 - 17:51

S: Maison de fous.
T: Kl. 00:45.
O: Kun mig og mørket.
V: Månen er fuld og skinder smukt, men også mystisk.

En mand lænede sig mod væggen i en af husene i galeanstaltet. Han var såret, blodet løb ned af ham, fra hans hals. Han var blivet angrebet af en vampyr, men han noget at flygte. Men nu havde han ikke mere tid tilbage, han var tæt på at dø. Han hulkede og prøvede at finde en vej ud. Han var svag. Pludselig gik der en person mod manden, manden så bange ud. Det var en pige, rødhåret pige. Hun smilede mildt til manden "Din stakkels, du fortjener slet ikke det der. Kom, du er tæt på at dø. Vil du ikke hen til et sted hvor din døde kone er.. Bare roligt, du kommer dertil. Det lover jeg" sagde hun blidt og så trist på ham. Manden græd og kravlede svagt mod pigen og hulkede et 'ja'. Pigen trak en le også på manden og nikkede anderkendene. Hun lavede hurtigt et kors på mandens bryst, uden at røre ham. En lysende hvid støv steg fra hans bryst. Han lukkede øjnene og smilede, hans krop væltede. "Undskyld, men jeg tror du selv kan finde der hen, hvor du skal være" sagde hun mildt og den hvide støv forsvandt. Pigen så på den døde krop.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] Empty Sv: Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 18:08

Mørket var stærkt og midt i al myldreriet var denne unge høje herre gået igennem. Vincent var navnet på herren
han vandredde rundt mellem galgerne og hussene det var hans eget hjem der lå i denne by. Han var kommet til det stedet han kunne kende det på sin afstand stedet lignede dog ikke helt det han selv huskede alt var anderledes fra himlen til hele byen. Han travede videre og stoppede op foran den store galge hvor folk der havde røvet blev hængt og døde, der lå blodskænker rundt omkring og små pletter, kød fra mennesker lå også spredt. Herren den høje skikelse med den sorte lasede kappe gik nu videre i hans stille slappende rytme han havde savnet at være hjemme måske alt for meget. Vincent var så nået hele vejen rundt om galgen han puffede blidt til de afdøde sjæle, mennesker der lå på jorden han så menensker gemme sig inde i kroge og huse for ham han var jo heller ikke rigtigt velkommen her mer efter det der var sket men alligevel kunne han slet ikke give slip på sit liv her det var her han voksede op han elskede det. Fødderne gav slip fra jorden der var få mudderpletter rudnt om de få blopletter de to farver blandede sig sammen til en ret mørk farve næsten mørkere end mørket der lå over Maison de fous Vincent boede i et slags hytte, hus hvis man kunne kalde det det nede i en kælder hvor hans kiste lå. D'La Case hed det, og han vidste gode at hans hjem lå her i Maison de fous så han glæede sig på hans egne vejne til at se hvordan huseet så ud nu. Vincent havde efterladt det i så mange år selv hans kiste havde han efterlagt. Han gik lidt, små skridt, hovedet højt oppe han endte hen til en anden galge hvor der stod en rødhåret pige han skulle lige til at trække hans ene pistol frem hun lugtede langt væk af dæmon, det kunne hans sanser tydeligt lugte. Han stod lidt bagved hende og kunne lige hviske i hendes ene øre"Hvad laver dæmonen så herude...Ved Maison de fous"spurgte han stille lidt ranglet som hans stemme mindede om og ret dyb

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] Empty Sv: Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat]

Indlæg af Mr. Ting Lør 7 Aug 2010 - 18:13

//øvs, skal logge, sees -.- kommer igne og svare//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] Empty Sv: Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat]

Indlæg af Mr. Ting Lør 7 Aug 2010 - 18:58

Hun forblev sig rolig og gav ingen beværgelse. Som om denne fyr ikke var der. Hun smilede lidt, uden at drejede hoved for at se ham, men åbnede munden "Ik for at være uhøflig, men man skal da ikke være så tæt på en fremmede en. Hvad ville den fremmede ikke sige om det..? Nå ja, jeg siger ikke noget til det, men syntes bare du skulle vide det" sagde hun i en drilsk tone som om han var dumt og han ikke vidste sådan noget men forsatte "Kan du ikke se der er en død mand her...? Ej nu må du stoppe. Jeg må da selv bestemme om jeg må være her. Kan du ikke se jeg hjælper denne stakkels mand" udbrød hun men mildt stadig uden at se personen. "hvor jeg kan lugte blod, kan jeg gøre hvad jeg vil. Her lugter da total blod, over alt faktisk, og her kan jeg også hjælpe døde" mumlede hun og vidste nok at denne person var nok lideglad hvad hun fortog, hvad raget det endelig ham..? Tror han at han kan bestemme hende, hvis han overhoved vidste hvem hun var..?

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat] Empty Sv: Små blod dråb i Maison de fous Vincent.. [Privat]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum