Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Maison de fous Secret ? :: Duncan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Maison de fous Secret ? :: Duncan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Maison de fous Secret ? :: Duncan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Maison de fous Secret ? :: Duncan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Maison de fous Secret ? :: Duncan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Maison de fous Secret ? :: Duncan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Maison de fous Secret ? :: Duncan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Maison de fous Secret ? :: Duncan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Maison de fous Secret ? :: Duncan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Maison de fous Secret ? :: Duncan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Maison de fous Secret ? :: Duncan

Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Tirs 31 Maj 2011 - 19:12

Tid : 23:59

Vejr : Roligt, dog lunt til et vis punkt men regnen siver let ned...

Sted : Maison de fous ( Galanstalten Men senere under den?.

Omgivelser : Ingen at se eller høre i nærheden?.




Vejret havde langsomt forvandlet fra roligt lunt vejr, til masser af små regn dråber, som var regnens vand igennem en si og spredt sig ud i tusinder små dråber, der langsomt faldt over Di Morga og gjorde vejene våde og glatte, samt snoede sig imellem brusten og gader ned til afløb og søer..
Træer gav genlyd når regnen ramte deres blade og dråberne sprøjtede ud til alle siderne og ramte jorden med en passende hastighed af blød kærtegnende vand.
Langsomt ramte dråberne en skikkelse der gik for sig selv langsomt hen af mod det forfaldne galehus der stadig stod halvt, dog dens vægge var svage men standhaftige, samt dens vinduer ikke eksisterende længere... gulv og andet var ødelagt til ukendelighed og redskaber kunne ikke findes der inde mere?.
Der havde været kampe dette sted, kærlighed måske?, affære for de hurtige og blodige. Størknet blod?... var måske en af disse ting man fandt ved dette forladte sted.
Kajika gik langsomt indenfor igennem stedet hvor der skulle være en dør men ej var det mere. Regnen var hendes intro musik til da hun trådte ind iført den hvide lange jakke der så småt svævede over jorden dog tungere end normal, skønt den var lavet af et specielt meget vægtløs stykke stof, flere tusinder værd. Hun betragtede stille stedet med hendes sølviske grå øjne der langsomt fik øje på hver en detalje i det første rum og noget lavede små spil med hendes hjerne så hun syntes at kunne fornemme en eller anden ? dog var dette vel blot hendes overlevelses instinkt der slog til fordi hun opholdte sig et yderst ubehageligt sted med skygger og en grum fortid samt forfærdelig duft til tider?.
Det lange hvid platinske hår lå let ned af hendes ryg, det gik helt ned til hofterne af hende dog, var det sat op i en sort tydelig hestehale så hendes hår var strammet bagud og to hår lokker.. en i hver side hang i en bue fra der ved pandehårets side til elastikken, let bue ned på hver side af hovedet lige ved ørespidsen forovn..
Hendes hud var bleg i det dog ikke så bleg som de fleste vampyrs men nu var hun os lidt et sær undtag..
Hendes påklædning var en mørkeblå almindelig casual trøje der hang let ned af hendes ene skuldre så den var helt bar i det og så bar hun sorte leggins med mønstre så huden kunne ses.. inden under trøje/tshirten , da den gik til midt på lårene.
Hun berørte let en af væggene og stillede sig let op af den og lukkede øjnene et sekundt og åndede stille ud for at slappe af i sin krop og ikke glemme sin menneskelighed?...


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Fre 3 Jun 2011 - 19:29

Anstalten var et sted hvor igen rigtig turde komme da man mente at huset var hjemsøgt desuden gik der rygter om at folk forsvandt fra jordens overflade og aldrig kom tilbage når de først var kommet ind i huset, men om rygterne var sande vidste folk ikke kun få turde tag chancen men kun få slap ud igen og dem der slap ud blev aldrig helt normale igen, regnen hamrede mod det gamle tag over i hjørnet af forhallen ku man høre en dryppende lyd som kom fra loftet hvor der var et rimelig stort hul som også førte helt op til taget derfor løb der også mange regndråber ned men de endte dog med at ligge sig på det gamle ned slidte gulv hvor der så blev dannet en pøl af beskidt regnvand, alt hvad her var her inde var slidt eller ødelagt malerierne på væggene var falmede og endda hullet, i forhallen var der både en trappe der førte op men også en der førte ned. Ovenpå lå der masser værelser samt en opholdstue dog ku man ikke komme der op med mindre man ku flyve da der manglede flere trappe trin, vinduerne var smadret og derfor blev der også dannet små vandpytter under dem dog var vinduerne dækket af tykke mørke gardiner som også var begyndte at falme dog lukke de alt lys ude, forhallen var rimelig stor dog var de få møbler som var her helt ødelagt bortset fra en gammel lænestol som stod tæt på trappen, her var desuden en gang som førte hen til et køkken samt et badeværelse og flere små rum som også var nedslidte desuden var toilettet gøet i stykker og håndvasken var ødelagt og køkkenet var blot et stort kaos af gamle køkkenting som bare lå og flød. Gik man ned under der hvor kælderen lå, ville man ende i et stort kælder rum hvor masser af møbler stod stablet eller lå ødelagte på gulvet, desuden var her gamle malerier overalt som enten lå på gulvet eller som hang på andre møbler, over i hjørnet tæt på trappen var en lem i gulvet men hvor den førte hen var uvist, alle ting belagt med et tykt lag støv samt møg og skidt desuden lugte her af mug samt støv men også af blod dog ikke friskt, man sku ikke tro at her ku bo nogle men det gjorde der. Dybt nede i kælderen i et hjørne var der lavet en lille plads hvor en gammel seng var sat frem så den ku bruges dog var dens dyner og puder samt madras helt muggen her var desuden en lænestol samt en bogreol og et lille bord hvor på der stod en lysestage som mystisk nok var tændt, en høj dog spinkel skikkelse lå på den lidt klamme seng iført en lang sort kappe dog var hætten trukket op så skikkelsens ansigt ikke ku ses, dette var langt fra en normal mand det ku man tydeligt se, hans krop var spinkel samt over to meter høj desuden ku man svagt se et par blod røde øjne inde fra hættens mørke dyb. Dette væsen lå helt stille imens det stirrede op i loftet uden at sige noget eller lave noget, lugten af vampyr hang desuden i den tykke luft her nede i kælderen, skikkelsen satte sig hurtigt op idet den ku høre fodtrin ovenpå den første tanke der skød igennem dens ellers tomme hovedet var*mad* hvorefter den smilede koldt før den rejste sig op og forsvandt hvorefter en sort kobra slange nu lå der hvor vampyren før havde været(se i profil) slangen begyndte at bevæge sig elegant af sted mod trappen dog uden at lave den mindste lyd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Fre 3 Jun 2011 - 21:36

Kajika så rundt og hostede let da et maleri faldt ned og støv spredte sig over hele rummet og gjorde hende mere bleg i det end før"Øhvv.. Øhvvve.. føj hvor klamt? hvem har lige lavet alt det her lort?" hun så undrende rundt og sukkede stille, i det hun begyndte langsomt at gå og kiggede til siderne og betragtede alle de nogle klamme detaljler dog andre facinerende og mystiske men det var ikke lang tid før "Ahh?!" hun så let på sin arm i det hun var gået i mod med overarmen... mod et søm der stak ud af væggen?... blodet kom blidt frem fra hendes skuldre, hendes blod ville nok være mere specielt end de fleste vampyrs grundet af hun faktisk var født som Aspara, og havde været meget igennem som død og blev engle og så ja alt muligt andet, men nu var hun blevet hel vampyr?, hvordan pokker det var gået til, forsøgskanin for Malakel på en måde?, dårlig modgang, karma ja?... masser havde skabt hende til den hun var nu, den langhåret skønhed der virkede kold som is?.
Hun så let rundt med de klare sølviske grå øjne og slikkede sig let om læberne og berørte så sit hår for at få det meste af støvet af sig og endelig var det basket væk og hun kunne fortsat gå rundt omkring hvor hun nu ville i dette mærkelige hus ? eller anstalt mere?.
Hun gik stille hen af mod en kælder og kiggede ned af den og sukkede så stille og vendte ryggen til det og skulle til at gå i det hendes arm healede.. stille og roligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Fre 3 Jun 2011 - 21:52

Slangen stoppe op idet et sort brag ku høres dog satte den igen i bevægelse men forsvandt så ud i den blå luften igen for så at blive til den høje vampyr igen som så vandre videre over mod trappen dog stoppe den op da lugten af vampyrblod ramte dens næse og dens øjne blev med det samme iskolde og blodtørstige imens den slikke sig om munden før den listede videre over mod trappen dog da hun kigge kort ville hun ikke nå at se ham, han trådte op af de første trin helt uden at lave en lyd dog ku man lugte ham, han lugte af meget gammel vampyr samt støv og gammelt blod en rat fæl lugt. Han betragte den unge kvindelige vampyr for ende af trappen smuk var hun da og vis det ku lykkes ham vil han med glæde dele sin seng med hende da han trængte til sex dog var den sex han tændte på langt fra blid men mere blodig samt heftig og barsk da han for det meste nøs at påføre den kvinden han havde sex med snerte, han betragte hende nøje imens han trådte længere op af trappen stadig uden den mindste lyd, han var langt fra en normal vampyr det var tydeligt at se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Fre 3 Jun 2011 - 22:06

Kajika strakte sig let og sukkede "Hmf.... det ligefør her er ligeså forfærdeligt som i Lazarus kælder?" det var hendes italienske prins ægte fuldblods vampyr herre. Hun så stille rundt og berørte let en af væggene og stoppede så brat op og vendte sig i en lettere hurtig bevægelse rundt og betragtede trappen, dog kunne hun ikke se ned af den men hen af mod den...
Hun snuste let ind og kunne dufte den klamme duft og gik let bagud og hendes negle på den venstre hånd blev lange og meget metalisk skarpe i det, mens hendes lange platinsk hvide hår lå smukt ned af hendes ryg og de sølviske grå øjne blev langsomt helt blodrøde lysende i det, næsten. Mens hun smilede over de perlehvide tænder og hugtænderne kom let frem og blev mere metalisk i det..
Hun ventede blot på at se hvem det var der ville komme op der fra,"Kom frit frem hvem end de er, jeg kan lugte dem fra lang afstand" hun holdte et vågent øje med denne trappe og sank ikke sine paræder en eneste gang..
Hun smilede over hele ansigtet og gik lidt ned i knæ for at være klar på hvad der kunne komme frem.
Kajika var den der ikke lod andre rør sig, hun kunne egentlig ikke lige mænd så godt, altså hun var til mænd men... hun hadet deres løgne de kom med for det meste og deres ja? blot den måde de tænkte på og var på, som var de stærkere end kvinder... hvilket i nogle tilfælde ikke passede..."Kom frem.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2011 - 21:54

Duncan smilede ondskabsfuldt fra hættens skjul idet kvinden opdagede at han var her og hun ikke længere var alene, han begyndte roligt at gå de sidste par skridt op af trappen hvorefter han stoppet op et stykke fra den smukke vampyr som nu stod overfor ham hans kolde blod røde øjne var rette stift mod hende imens han nøje betragte hende"velkommen til min ydmyge bolig, og hvem er de så der dukker op på min grund?"spurgt han så med en letter kølig stemme som man næsten sku tro ku skabe is så kold som den lød, han trådte let et skridt frem og rette sig op i sin fulde højde som var på lidt over to meter så lav var han langt fra dog var han meget spinkel men langt fra svag, han udstødte et let grin som bar på megen ondskab et grin som fik rotterne i kælderen til at flygte i frygt han overveje om han sku tag hætten af men ville ok vendte lidt endnu hun sku først svare ham, det var ikke tit han fik gæster og langt fra af artsfæller så dette var nu fint nok for ham. Duncan slog let ud med armene idet han utalte ydmyge bolig dog eje han ikke grunden her men han følte det næsten for han havde boet her i så mange år nu så det føltes som et hjem for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2011 - 22:12

Hun smilede frydefyldt og sagde i det hun let ydmygt bukkede sig for ham blot for at vise respekt eftersom dette åbenbart var hans bolig?" Mit navn er Kajika De Volkan, eftersøgt og tja? skaber til den nuværende hersker, skønt efter min mening er han ej nogen trone værd?" hun grinte let og smilede så, i det hun betragtede den fremmede og så ham lidt an*Jeg kan godt klare ham vis han prøver på et eller andet upassende?, han ligner ikke en af disse her jeg vil få svært ved..* hun smilede blot over sin bedømmelse og strakte sig så let og sagde"Sidst jeg kom her var dette ikke en bolig men et offentlig sted ejet af komunen eller yderligere andre end dig?" hun så undrende på ham og sagde"Og nu når du kender mig og det meste af min baggrund? hva så med dig... hvad eller hvem er du?" hun smilede let over det perlehvide tandsæt og strøg let sine negle mod den ru væg ved hendes side og der lød en let knitrende lyd fra støvet og den halv ødelagte murs ydre, der flækkede og faldt til gulvet"Sikke usikker vægge du lægger under?, sikker på du ikke skulle finde et bedre sted at sove? eller bo" det gav dog en overraskelse i Kajika da hun så hvor høj han var!?... hun var de 1.67 ca? og med stiletter 1,72 !? ... dette her var jo helt sindsygt..
Hun gik let et skridt bagud blot for at være på sikker afstand og sagde så"ikke et skridt tættere... jeg stoler ikke på fremmede og .... især ikke mandlige køn"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2011 - 22:52

Duncan betragte hende nøje og lytte til hendes ord så hun havde forvandlet landets konge? hm han var ikke så stærk efter hans mening og det ku han roligt sige for han havde mødt ham engang så han kendte ham lidt"så det er dig der har skabt ham? nej han passer ikke til at være konge"svarede han køligt hvorefter han rystede svagt på hovedet " Så de er eftersøgt? ser man det"sag han letter drilsk hvorefter han lod hætten gå ned så hans blege ansigt kom til syne, hans ansigt var ovalt samt at dets hud var ligblegt hans øjne var blod røde og bar et iskoldt samt sindssygt blik som næsten ku dræbe, hans øjne var desuden om ringet af et let lag sort øjenskygge som var smurt rundt om øjet for at gøre dem dystre, hans hår var hvidt næsten gråt samt at det var langt og glat det gik ham til lidt under brystet, man ku tydeligt se at han langt fra var normal"jeg betragter det som mit desuden er der ingen andre der tør bo her eller med undtagelse af min slave"sag han køligt hvorefter han lage hovedet let på skrå for at betragte hende mere. Duncan lo let "Duncan Draka Drago er navnet men de kan kalde mig Kobra, tidligere troldmand samt hersker for et andet land for mange tusinde år siden"svarede han letter roligt dog tørt hvorefter han igen lo"her er skønt, jeg elsker dette sted"svarede han blot koldt, han smilede skævt idet hun gik et skridt bagud så hun ku ikke li mænd? eller så ku hun ikke li hans højde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2011 - 23:06

Hun smilede let og sagde"det var en forbandelse for ham at blive forvandlet? men det ser da ud til at han godt kan lide sin forbandelse nu åbenbart?" hun grinte let og strøg det platinsk hvide hår bagud og lod de sølviske grå øjne let betragte Duncan på et vis plan... hun var usikker angående ham og især da han tog hætten ned og sagde så stille"Ja eftersøgt" hun smilede let og sagde"det ike første gang så jeg holder en vis afstand til alle" hun hørte hans navn og sagde"Aha? kobra" hun kiggede lidt undrende på ham men lod det dog lægge for nu og slikkede sig så let om læberne og stillede sig op af... en af de forfaldne vægge og sagde"så du bor her med din slave, årh jeg hader virkelig slave pisker, de så irriterende at de tror de kan ha krav på et levende væsen? dog... har jeg aldrig været slave for nogen... det er der ingen der kan gøre mig til" hun blinkede let til Duncan og smilede over hele ansigtet og sagde"sååå? hvor mange år er du Duncan?" hun betragtede hans udseende og studerede let hans udseende og højde, måske hun skulle vare sin tunge lidt mere end normal?.
Hun følte sig ikke utilpas indtil videre men hun kunne mærke en advarsel let blusse op i hende?, dog ... hun holdte sig på afstand fra nu af..
Hun var skam til fyre men.. stolede aldrig på nogen og især ikke mandelig væsner, de havde det med at være stærke med tricks i ærmet og var noget... så forfærdelige til at være snu med tungen og ord..
Hun smilede og sagde"Så Duncan? du har været hersker før... er det ikke yderst kedeligt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2011 - 23:37

Duncan nikkede let"han ser nu ud til at nyde sit nye liv, har skam mødt ham"svarede han let hvorefter han kort kørte en hånd igennem det lange hår imens han lytte til hendes ord som blev ved med at strømme ud af hendes kønne mund"de kan være rolig jeg ville ikke melde dem, ved godt det med dusøren men penge er intet for mig"svarede han køligt hvorefter han nikkede svagt"vis du har lyst ku vi gå nede under der er side pladser "forslog han let hvorefter han smilede iskoldt da hun nævnte ordret kobra"jep det kalder jeg mig selv da jeg også kan blive til en"svarede han letter køligt hvorefter han fnøs let"hun valgte selv sin skæbne og jeg tog hende til mig, desuden er det nu rart at ha et par øjne om dagen"svarede han køligt hvorefter han igen smilede let så hans skarpe lidt gule tænder ku ses"hvor gammel jeg er?"spurgt han let hvorefter han lo koldt"det har jeg skam ikke tal på mere men nok over de 8000 år vil jeg gætte på"svarede han muntert dog på en mere koldt og ondskabsfuld måde" kedeligt nej langt fra dog husker jeg ikke så meget fra den gang jeg var menneske "svarede han let" hvor gammel er de selv?`"tilføj han så" og hvad bringer dem her til?" tilføj han letter nysgerrigt. Duncan betragte hende nøje køn var hun men mystisk var hun også men smuk det måtte han indrømme dog ikke højlydt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2011 - 23:46

Kajika nikkede stille til det med at gå neden under og gik så let forbi Duncan dog.. hendes sølviske grå øjen holdte et let vågen øje med Duncan og da hun gik direkte forbi ham lod hun sine øje mødes med hans og hendes øjne blev et kort sekundt reptilske i det som en slanges ville ha været eller måske en kats?. Hun smilede let og sagde"Jamen så lad os da gå neden under og sidde lidt ned" hun smilede og gik så stille ned af trappen og sagde"så du tog hende til dig?" hun smilede og sagde"jeg kan slet ikke huske for gammel jeg er men nået i nærheden af de 111 ? vil jeg gætte, men jeg har været død 4 gange så det svært at tælle" normalt ville en død 4 gange være umuligt dog havde hun skam fået hjælp af visse venner som.. Lazarus... Malakel.... Zane en gang.. samt en anden hun ikke huskede hvad hed... og så Rafael ... den sidste gang dog ville hades ikke beholde hende og gav hende en forbandelse så hun ikke kunne yde meget af sine evner uden at skade sig selv og vis hun så døde en gang.. mere så ville hun være død for evigt, os hendes sjæl... ja alt, hun ville aldrig nogen sinde se lyset igen eller blot natte himlen og hun ville tilhøre hades for good.
Hun fandt et sted at sidde nede ved hans ydmyge ? bolig under jorden og sagde"Hm sikke et sted at bo hva" hun smilede og sagde"Hvordan er du egenlig blevet så høj" hun smilede chamerende til ham og nysgerrig med et strejf af interesse i hendes stemme for at vide mere om ham..
Han var mystisk og det kunne hun lide..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 0:19

Duncan nikkede let det ville nu være fint nok at sidde lidt ned så kom de også på næsten same højde så han ikke behøvede at kigge ne af som han gjorde nu, da hun gik forbi ham så han også ind i hendes øjne og jans evne blev dermed aktiveret dog ville han ikke bruge den nu da hun ikke var fjende eller offer endnu da hun var på vej ned fulgte han efter hende med rolige skridt"ja det gjorde jeg skam dog er hun ret bange" svarede han let hvorefter han lo koldt da han kort tænkte tilbage på mødet med hans slave det havde været en skøn dag al den smerte han havde set noget han virkelig havde nyt, han fulgte roligt efter hende og lod hende tag den gamle slidte lænestol hvorefter han selv tog plads på den ret klamme gamle seng imens han vendte blikket mod hende igen, han betragte hende nøje imens han svag det ene ben over det andet for at sidde lidt bedre"ja jeg er ikke så meget for alt det med renlighed det kan man vel se?"svarede han let hvorefter han kort så rundt på den gamle støvede kældre før han igen så på hende"du har da godt nok været død mange gange, det må man skam sige, jeg har ikke været død før eller kort men det var under forvandlingen "svarede han let hvorefter han smilede letter frækt til hende"hvordan jeg er blevet så høj? jeg er vel født sådan? eller jeg blev faktisk en smule højder da jeg blev forvandlet mystisk nok"varede han let hvorefter han lage hovedet svagt på skrå"nå?"lød det så let fra ham dog køligt men også lidt frækt. Han betragte hendes smukke ydre dog overveje han også hvad samtalen sku fører til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 0:35

Hun smilede let og sagde"Aha det skulle skam ikke undre mig at hun er ret bange... og det skulle tilfældigvis vel ikke være dig hun er bange for vel" hun smilede og sagde"blot et hurtigt lille gæt" hun smilede let for sig selv og rettede på sit tøj og så rundt mens hun slikkede sig om de rosa røde læber og man kunne se hvordan alt ved hende nærmest var perfekt, dog perfektion var skam ikke det smukkeste i verden men det var stolthed, status og opdragelse der havde gjordt hendes holdning rank med ryggen og meget feminin indbygget, flot uden på fra hendes dejlige Dna hun havde arvet og så den måde hun havde opretholdt sin ungdom på.
Hans charme bed ikke yderligere på hende så da det frække smil kom så banen så hun lettere afvisende og hævet den anden vej og sagde"aha.. jah alle har hver deres type af indretning eller miljø" hun smilede hendes ville så være meget mere klinisk og high tech end dette her..
"Men ja jeg har skam været død mange gange dog.. vis jeg dør igen er det sidste gang, så vil alt tilhøre hades ... jeg fik en chance for at gå på jorden igen og det var denne her ene chance" hun smilede let og betragtede ham så igen og smilede lumsk"Sig mig... nu sidder de vel ikke der og beskuer noget de ej kan rør vel" hun gav ham et lettere udfordrende smil dog.. ville hun gør alt for han ikke kom til noget med hende, det var sjældent fyre overhovedet fik lov til at være tæt på hende...
"Så du blev højere? med din forvandling, den er skam ny men spændende" hun grinte let og sagde"så er rød din eneste øjenfarve" hun så let mod hans øjne med sine sølviske grå øjne og sagde"Min forbandelse lægger faktisk i mine øjne... de var engang isblå men.. som du kan se så de ej så blå mere som de kunne ha været..."
Hun lod let det ene ben krydse det andet og smilede let for sig..
Dog.. der var noget lusket over ham..?.. kunne hun stole på han intet ville prøve..."Men denne her slave... lad mig gætte.. sex slave?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 10:47

Duncan lo svagt dog koldt" du har ret, hun er bange for mig jeg har nok været lidt hård imod hende "svarede han let hvorefter han smilede lidt skummelt idet han tænkte tilbage på den gang han først havde mødt sin slave den dag havde han set meget smerte og han havde nyt det fuldt ud, han rystede svagt på hovedet hvorefter han vendte tilbage til deres samtale og rette igen blikket mod hende for at betragte hende dog løftede han et øjenbryn da hun ignorere hans før frækt smil dog lod han det ligge "ja alle har deres egen stil" svarede han let hvorefter han satte sig lidt bedre til rette på den ret klamme seng"så vis jeg dræbte dig nu ville du forsvinde? Spændene dog er det ikke min plan "svarede han roligt dog også lidt drilsk hvorefter han løftede et øjenbryn idet hun igen snakke "hvem ved?" svarede han så letter gådefuldt hvorefter han lo køligt dog ku man se på ham at han var ret rolig lige nu. Duncan nikkede let" ja det er sandheden "svarede han let hvorefter han smilede svagt til det næste spørgsmål "da jeg var menneske var de grønne men efter forvandlingen blev de mere og mere røde indtil de fik denne farve "svarede han let imens han mødte hendes blik, hun sku nok ikke stole på ham for han havde altid planer for andre folk og ku ikke lade være med at drille kvinder, han lo koldt af næste spørgsmål "hun er ikke kun sex slave men også mine øjne om dagen hvor jeg ikke kan gå ud desuden henter hun tit mad til mig faktisk er hun ude på jagt for mig lige nu" svarede han letter køligt imens han stadig betragte hende og overvejede hvad han nu sku spørger om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 11:01

Hun smilede frydefyldt over de rosa pinke læber der let trak sig til siderne og blev mindre fyldige i det, mens hendes øjne viste ren og skær legsyghed i det hun sagde med denne lumske dog meget glade stemme over han spurgte ind til at vis han dræbte hende ville hun være helt død.."Jaaaah... det korrekt" hun smilede let og rettede sig så op efter at ha svejet lidt mere dramatisk mod ham med hænderne under hagen og albuerne hvilende på sine ben.
Hun nikkede let forstående og rejste sig så halvt op og betragtede ham med dette lettere hånlige blik der syntes at være megen nedgørende"Så lad mig gætte, du har ligefrem brug for at have en slave for at få sex, fordi du ikke er... for erfaren nok til selv at skaffe det uden brug af forførings midler eller tvang" hun blinkede til ham og smilede så let over det perlehvide tandsæt og hendes hugtænder var skam storslået blottet overfor ham mens hendes tænder var lukket og hendes øjne blev blodrøde og hun så død alvorlig ud nu og sagde så"Jeg hader sådan nogen som gør folk til sex slaver, sex er modbydeligt og klamt, en undskyldning for at komme tæt på en anden og føle sig hel... det ikke andet end kødelige lyster som visse svagelige væsner" hun grinte let og sagde"Ikke kan mangle åbenbart" det var dog hendes mening?, andre mente at sex og at have slaver var det.. der viste man var magtfuld og havde en stor appetit og var meget mandig og magtfuld.. samt udholden?.. dog i hendes øjne var al seksuel aktivitet... intet, hun ville ikke vise sig svag og stønne for nogen eller nået, samt lade sit begær eller fortære af en eller anden, om det så var kvinde eller mand.. skønt hun kunne forelske sig så var hun ej den seksuelle type..
"Vis de vil ha mig undskyldt.. så tror jeg at jeg har underholdt dem længe nok med alt den hersens snakken.. " hun smilede let og rettet på sin hvide jakke der var let og flagrende samt klæbte sig ind til hendes talje elegant i det hun drejede let rundt, og hendes lange hår der var løst drejede let med hendes balancerede drej mod trapperne"De var et hyggeligt selvskab sir, men... forfærdelig væsen de nu er" hun smilede let og skulle til at forlade hans ydmyge bolig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 11:42

Duncan smilede ondskabsfuldt imens han betragte alle hendes bevægelser nøje"de har så store problemer "svarede han letter hånligt hvorefter han fnøs idet hun begyndte at snakke om sex som en svag ting det var nu ikke det han forbandt med sex han syns sex stod for magt og desuden nød han det også meget samt at han var blevet lidt afhængi af det det ville han dog ikke indrømme overfor andre, han brummede noget mystisk men koldt hvorefter han iskoldt imod hende"jeg kan sagtens få kvinder til at komme til mig, jeg bruge ikke min slave så tit og jeg kan sgu godt få lokket kvinder til mig"svarede han hårdt"sex er ikke en svaghed og slet ikke den slags jeg dyrker, min er langt fra svag og de fleste kvinder overlever ikke efter at ha haft sex med mig så en ´svaghed nej"svarede han tørt hvorefter han selv rejste sig op hvorefter han hurtigt trådte hen foran trappen for så at spærre vejen for hende imens han lage armene over kort"jeg syns nu du sku blive lidt, vi er ikke færdig med at snakke langt fra"svarede han iskoldt imens hans røde øjne borde sig ind i hendes "forfærdelig syns du virkelig? jeg takker for komplimentet "sag han køligt imens han smilede skummelt hun sku skam ikke slippe væk ikke endnu han sku først få flere ting ud af hende, så derfor måtte han holde på hende i et stykke tid endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 11:53

Kajika grinte let og sagde"Jah se nu sker der noget" hendes øjne var blodrøde og meget lyse i det, mens hendes hår blev langsomt længere ned til under bagdelen af hende, smukt og fyldigt, det var sølv grå nu samt hendes hud var mere sølv grå i det os, og hendes negle blev langsomt længere og hun pegede let på Duncan og sagde"Skal vi tage det an på en prøve om jeg kommer forbi?" hun grinte let og sagde"Jamen sååå" hun rev let det metaliske 20 cm lange negle hen af væggen ved trappen tæt på at ramme Duncan dog stoppede hun inden hun ramte ham og skulle til at hoppe over ham da hun opdagede... ah hans højde men?`.
Hun så lettere irriteret ud og sagde"Sikke en kompliceret højde... og sikke en lille kælder du har, det jo umuligt at slippe ud her fra uden at skulle ende med at rive dig til stumper" hun så let væk fra hans blik og gik bagud med afstand til ham og lod sine negle blidt komme tilbage igen og hendes lange hår lod hun blive hvidt igen eftersom det havde skiftet farve til sølv grå og dens længde blev os normal..
"Sååå hvad vil du vide.. sig frem?, jeg har skam ingen hemmeligheder" hun grinte let og holdte et vågent øje med ham, hun stolede slet ikke på ham nu... der måtte være en grund til at han ikke ville lade hende gå.."Du blot svag fordi du tørster efter noget... og at tørste efter sex er en stor svaghed min ven fordi det holder dig ikke i live"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 12:26

Duncan lo iskoldt"kom da bare an"svarede han drilsk imens han smilede iskoldt han vidst at vis han sku bruge sin stærkeste evne imod hende måtte han røre hende meget kort ellers ku han ikke bruge den, han betragte hende imens hendes hår blev længere og skifte farve samt at hendes hud også skifte farve og hendes hud fik også ny farve imens hendes negle blev længere hans egne negle var i forvejen ret lange, han lo koldt of trådte et hurtigt skridt til siden da hendes negle kom nære dog fik han en ide og han stak hurtigt hånden ud for kort at røre hendes ene negl hvorefter han trak hånden til sig igen og trådte til side så han igen stod og fyldte hele trappen, han så iskoldt på hende dog var hans blik legesygt"det ville da være en skam"sag han så tørt"hvorfor forvandle du Scars?"spurgt han så køligt imens han betragte hende nøje dog var han klar til at angribe vis hun sku prøve på noget"jeg syns nu sex holder en i live"svarede han iskoldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 12:26

//undskyld blev ret kort/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 12:35

Hun så undrende på Duncan og sagde"Hva?" hun så lidt på ham og strakte sig let efter at ha taget sin evne ind i sig igen og sagde"Hvorfor jeg forvandlede ham?, fordi jeg tæskede ham til blods og så besluttede jeg for at straffe ham så gav jeg ham det han mente var en forbandelse, og det var at gøre ham til en vampyr så simpelt er det" hun grinte let og smilede til ham i det hun betragtede ham stille og sagde"hvorfor vil du så gerne vide mere om Scars, du vel ikke til fyre os er du?" hun smilede lettere lumsk og sagde"aha... så du både til fyre og piger.. der kan man se, det havde jeg næsten aldrig gættet" hun smilede og så lidt undrende på ham da han kom med den der replik der var angående sex"Jeg har ikke brug for noget til at holde mig i live, blod er skam nok og det eneste der skal til for at holde mig i live" hun så let på Duncan og hendes øjne blev mere katte reptilske i det, mere forførisk og sølviske grå igen, i det hun langsomt så på ham og sagde"Så er du bange for at slås mod mig, fordi du sikkert taber eller?" hun grinte let og gik hen mod ham og så ham direkte i øjnene og lod en af sine negle endnu en gang igen blive lange og pegede mod ham for at være sikker på han ikke gjorde noget mod hende... eller prøvede på noget for den sags skyld..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Maison de fous Secret ? :: Duncan Empty Sv: Maison de fous Secret ? :: Duncan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum