Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Une pierres hemmeligheder - Nanna
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Une pierres hemmeligheder - Nanna
Nanna- Competent (Rank 11)
- Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.
Antal indlæg : 411
Gæst- Gæst
- Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det vedkommer heller ikke mig" sagde han roligt og smilte derefter venligt selvom hans øjne forblev kolde, han lod langsomt hånden han havde kradset hende med slappe af langs hans side, han så nu kun på hende, uden at tage noget træk med det samme, han lod hende tænke. Han havde efterhånden skånet hende i lang tid nu, men han havde planlagt at få blodet når hun først var godt sur, ifølge hendes handlinger og træk var hun ikke nær så sur som han ventede hun kunne blive
Gæst- Gæst
//min krea er lidt...død i dette emne >__>''... jeg svarer imorgen - så er den tanket op og vi kan fortsætte :D//
Gæst- Gæst
Hvad prøvede han på? Hun betragtede ham roligt og køligt "Og hvor vil du hen med det?" Spurgte hun og lagde armene over kors. Skulle han til at true hendes familie på deres liv, hvis hun ikke gjorde som han bad hende om - donerede hendes blod til ham?... Hvilken kryster... Men det kunne også bare have været et sidespor. En flygtig tanke som strejfede ham.. Måske prøvede han at få hendes tanker - opmærksomhed - hen på noget andet. Men dét lykkedes ikke.
Hun stod og funderede over hvorfor det var han havde bragt dét på bane, men fik ingen svar. Måske var der heller ikke ét.
Gæst- Gæst
Men nej... det gjorde hun egentlig ikke. Følte sig ensom.. Det var i hvert fald dét hun bildte sig selv ind. Måske en gang imellem?.. Men det var vel ikke det store. Det var vel menneskeligt... det med følelser. At føle sig ensom. Mennesket var vel det man kunne kalde 'flokdyr'. Levede i deres egne små kolonier, i deres egen lille inforståede verden. Og hun, i hendes egen.
Hun lagde hoved en anelse på skrå og så indgående på ham "Og hvad med dig?... føler du dig aldrig ensom?" Spurgte hun i et langt roligere og blidere tonefald end dét hun havde båret for lidt siden. Men det var stadig sydende med giftig foragt... Det var tydeligt.
Mange år var gået og han havde kun få gange tænkt på ensomheden, det hele havde altid gjaldt om overlevelse og venskaber der måske kunne bygges hvis man kunne holde dem uden at bide vedkommende. "Jeg har levet nok i det man kalder ensomhed, jeg har mit eget selvskab og det klarer jeg mig fint med." svarede han stille og smilte blidt for derefter igen at lade smilet svinde
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» nattens hemmeligheder -Malfurion
» Mørkets hemmeligheder //Kitja//
» Skovens hemmeligheder-Liony
» Nattens Hemmeligheder. (Kajika [privat])
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips