Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Run while you can // Itachi - Privat//

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 Empty Sv: Run while you can // Itachi - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 11:33

Alena sad og så på ham med en trist mine og gik helt op til scenen " Killer?" sagde hun og bed sig let i underlæben, hun vidste ikke 100% hvad han mente med at det var hans sidste koncert i hans liv. Ville han begå selvmord? Nej det var han da for klog til eller hvad? Der trillede en tåre ned af hendes kind, hun ville jo ikke have at Kilelr skulle dø!

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Run while you can // Itachi - Privat// - Page 5 Empty Sv: Run while you can // Itachi - Privat//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 10:00

Han sang videre indtil sangen sluttede "ja alle sammen som sagt før var det den sidste koncert og det er kort sagt fordi jeg er blevet gift" han så på Alena kort før han smed mikrofonen og styrtede ud af bagdøren han kunne ikke klare at se hende græde han stoppede og hoppede op på et tag hvor han satte sig og så ud over hele byen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 21:14

Alena så på ham med et misfornøjet smil, hun var skuffet, ked af det og rasende på samme tid, Hun så hvordan han smed mikrofonen og løb ud gennem bagdøren. Alena kunne ikke lade vlre med at følge efter, men da hun kom ud, kunne hun ikke finde ham nogle steder " Killer?" sagde hun stille og kneb nogle tårer.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 18:39

Han så mod himlen *jeg vil gerne være venner med hende men jeg kan ikke klare at se hendes skuffede ansigt* tænkte han *det er vel bare fordi jeg er den type som ikke kan gøre andet end at skuffe mine venner og såre mine veninder* han rejste sig og løb hen af tagende af sted mod bjergende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 14:11

"Killer!" råbte Alena ud i mørket, men der var ingen der svarede, hun faldt sammen på jorden og så op mod himlen " Hvad har jeg gjort?" hviskede hun od så kom der endnu flere tårer ned af hendes kinder, men de var ikke som de andre tårer, men det var blod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 14:00

Han nåede et hus oppe på bjergende som han gik ind i og fandt en person siddende på en stol "er du så tilfreds" spurgte han koldt mens han fortsat så på manden ventende på svar og da han havde fået det gik han ned i byen igen uden et ord

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 14:02

Zero var manden i stolen og vente blikket mod Killer "ja det er jeg du kan begynde arbejdet som min lejemorder med det samme jeg tilkalder dig når jeg kan" sagde han roligt mens han så på ham lidt før han lod ham gå og gik ind i køkkenet

//Out igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 0:12

Alena vidste så sig omkring, men kunne ikke se Killer nogle steder, så hun gik hjem af igen. På vejen hjem skulle hun forbi en flok drenge, der var nok 4 eller sådan noget, hun gik med selvsikre skridt forbi dem, men det var ikke nok til de lod hende være. Drengene begyndte at følge efter Alena, men hun vidste det ikke, først da en af drengene stoppede hende og spurgte om hun ikke ville med i byen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 3:36

Killer sad op på et tag og så udover mens han virkelig kedede sig og vidste ikke hvad han skulle gøre han så hen på en masse drenge og en pige pludselig genkendte han pigen det var Alena hvad helvede lavede hun sammen med en masse af den slags

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Sep 2010 - 16:21

Alena så sig omkring og var ikke ligefrem tryg, da en af de andre drenge tog hende hårdt i armen " Uha da da " sagde han og blottede sine hjørnetænder mod hende. Hun vidste hun intet kunne stille op men alligevel fik hun rykket sig fri og begyndte at gå væk fra dem, men de fulgte efter hende og holdt hende fast så hun ikke kunne smutte igen " Slip mig for fanden!" Skreg Alena i håb om nogle kunne høøre hende, men så vidt hun kunne se var der ingen o miles omkreds. Hun lukkede bare øjnene og håbede på det bedste

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 21 Sep 2010 - 20:24

Killer så ned *måske burde jeg hjælpe?* tænkte han roligt men besluttede sig for at vente og se hvad hun gjorder han så fortsat på det han væddede med sig selv om at hun fik revet tøjet af uden hun kunne gøre noget og vis det skete ville Killer hjælpe ikke før

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Sep 2010 - 17:25

Alena stod og ventede på de gjorde noget, hvilket de gjorde kort tid efter. Hendes tøj blev flået af, men hun var ligeglad, hun tænkte bare på Killer. En af drengene stilede sig bag hende " hun er endda lækker uden tøj" sagde han idet han tog på hendes ene bryst. Alena knep en tårer idet hun kunne mærke at han nærmede sig hendes hals, man han stoppede da han så mærket " En vampyr? Hvordan??" Sagde han fortvivlet og gik væk fra hende. Hun gjorde intet og samlede stumperne af hendes tøj op og begyndte at gå hjem af igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Sep 2010 - 21:20

Han kom frem bag mændene "samme måde som i selv dør nu" sagde han og bed en efter en hvorefter han så efter Alena han var usikker på om hun havde mærket han kom frem kun 10 meter væk fra hende men han var osse nervøs for at hun ville græde foran ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 23 Sep 2010 - 21:46

Alena opfattede intet, hun var som i en trance på grund af angrebet. Hun fortsatte bare hjem og var der på ingen tid. Hun så op på hendes værelse og så på den stige der stod ved vinduet og klatrede op af den. Da Alena havvde smidt det ødelagte tøj på jorden smed hun sig i sengen og græd. Hun kunne ikke tænke på andet og det overfald, hvorfor kom Killer ikke og hjaalp hende? Eller var han der og hun ikke havde set ham?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 17:12

Han gik roligt efter hende for at se hvor hun gik hen før han stoppede ude for hendes hus han så op på det hvorefter hans vinger kom frem og han fløj op foran hendes vindue og så derind og så på hende roligt igennem et vindue med et trist blik før hans ene vinge sagde knæk og han kom til at ramme ruden så den sagde en lyd han opfangede det hurtigt og lod sig falde ned på jorden hvor han ramte jorden perfekt og stod dernede på det ene knæ og med en flad hånd på jorden og hans vinger forsvandt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 19:34

Alena hørte lyden og så hen mod vinduet " hvad var det?" sagd ehun stille og kiggede så ud af vinduet * Killer?* Tænkte hun og tog noget tøj på og åbnede vinduet " Hvad laver du her?" sagde hun og så ned på ham med nogle få tårer trillende ned af hendes blege kinder. Hun vidste godt hvad han ville.. Han ville se om hun var okay efter det " angreb" de drenge gjorde ved hende, men dder var intet sket, ikke så meget ihvertfald.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 20:07

Han vente blikket mod hende "ikke noget" sagde han roligt hvorefter han så mod byen "undskyld forstyrrelsen" sagde han roligt før han begyndte at gå igen

//krea svigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 20:40

" Nej Killer vent" sagde Alena og sprang ud af vinduet og lavede en perfekt landing " Jeg tager med" sagde hun med et smil på læberne. Hun vidste ikke om han ville have hende med, en nu tog hun chancen og gik med

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 15:00

Han stoppede op og så ud til at ville protestere men vente sig bare om og sagde "jeg ville bare se til dig vis jeg havde vidst du ville være sådan der ville jeg have banket på den eneste grund til jeg vil gå er fordi jeg troede ikke du ville se på mig" sagde han trist

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 16:30

Alena knep en tåre " hvorfor troede du ikke jeg ville se dig?" spurgte hun trist og tørrede tåren væk fra hendes kind. Hun undrede sig over det han sagde, selvfølgelig ville hun se ham, hvorfor skulle hun ikke ville det? Bare fordi han gjorde hende til vampyr?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 16:49

Han rystede lidt "på grund af det jeg gjorder alt det jeg gjorder" hviskede han roligt mens han så på hende med et trist blik "det med at jeg holdte af dig og pludselig har jeg en anden" hviskede han meget svagt før han lod sig falde ned på knæ

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 16:57

Alena gik over til ham " Killer det er okay" sagde hun stille og kyssede hans kind blidt. Måske burde hun egentlig ikke gøre det, nu hvor han var blevet gift, men hun tog sig alligevel den frihed at gøre det. " Selvfølgelig var det ikke fedt at få at vide at du havde en anden, men sådan er det jo Kilelr" sagde hun for at opmuntre ham, hvis det ville hjælpe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 17:13

Han rystede på hovedet hvorefter han så op på hende "skal vi gå nogle steder hen" spurgte han mens han rejste sig op og ventede på at hun valgte at svare ham eller ej med et roligt blik dog uden et smil han kunne ikke få sig selv til at smile lige nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 17:14

" Hvor skulle vi gå hen?" spurgte Alena stille og så på ham med et svagt smil. hun vidste ikke hvor de skulle gå hen, men det vidste han sikkert, så hun ville bare følge efter ham hvis det var

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 17:36

"hjem til dig du kunne give en kop kaffe" sagde han og så på hende roligt hvorefter han rejste sig op og ventede på hendes svar

//Kreasvigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum