Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Run while you can // Itachi - Privat//

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 Empty Sv: Run while you can // Itachi - Privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:10

"vi kan stadig godt være venner ikke" spurgte han roligt og åndede hende på halsen så hun vidste han gjorder klar til at bide "jeg lover at gøre det så hurtigt og smertefrit som muligt" han bed og sugede en smule af hendes blod og erstattede det med hans egen gift før han slap igen og lod giften forvandle hende

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Run while you can // Itachi - Privat// - Page 3 Empty Sv: Run while you can // Itachi - Privat//

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:28

" Jo" sagde Alena og lukkede hendes øjne da han bed hende og tog noget af hendes blod. Da han var færdig faldt hun til jorden og var ved at forvandle sig til vampyr

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:58

Killer gik ned på hug og tog hendes hånd mens forvandlingen var igang og smerterne kom igennem hele hendes krop mens alt i hendes krop ændrede sig og Killer klemte hendes hånd så hun vidste at han var der ved hende mens han fortsat så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:05

Alena vred sig i smerte og kunne føle hun ændrede sig markant og blev helt anderledes. " Kil.. Killer!!" skreg hun i smerte, men så følte hun at han tog hendes hånd og bed sig i underlæben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:13

"jeg er her" sagde han roligt mens han nussede hendes hånd blidt og ventede på at det var slut det ville ikke tage lang tid endnu forvandlingen var forholdsvis kort men det var en virkelig stor smerte der kom af den det var det han var ked af det over

//husk at mind Faith om at du har forvandlet dig^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:18

Alena lod stille nu, om forvandlingen var færdig vidste hun ikke, men det værste var overstået. Heldigvis! Det var forvandlingen der var slut, men hun havde stadig svage smerte

// Skal jeg nok ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:29

Killer smilede og så ned af hende hendes hud begyndte at blive bleg og perfekt mens han smilede "du ser smukkere ud end før" sagde han og lagde sig ned ved siden af hende "meget smukkere" han så op på hendes ansigt med et roligt smil

// ok^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:36

Alena missede med øjnene og kiggede på ham " Syns du?" sagde hun med et svagt grin. Hun var egentlig glad for at han havde bidt hende så hun blev til vampyr

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:40

Killer smilede roligt "så smuk at det er svært at lade være med at røre dig" sagde han og tog hende på underlivet med et roligt smil "og jeg mener virkelig svært" han kyssede hendes hals mens han roligt spredte hendes ben så han bedre kunne tage på hendes underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:43

Alena bed sig let i underlæben og lukkede øjnene idet han tog på hendes underliv. " Killer?" sagde hun stille og rødmede let og kiggede så på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 18:16

/... killer?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 18:33

Killer så roligt på hende lidt "ja" spurgte han da han hørte sit navn og slap hendes underliv mens han fortsat så på hende med et roligt blik og et blidt smil

http://kreasvigt-.-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 23:32

Alena bed sig let i underlæben og vidste ikke hvad hun skulle sige, men fik det alligevel sagt, nogenlunde som hun havde tænkt sig " Tag mig" sagde hun og smilte svagt til ham, hun havde stadig få smerter, men de var ikke store

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 9:12

"hvor? her" spurgte han roligt før han tog hende på underlivet igen med rolige bevægelser mens han så hende i øjnene med et roligt og kærligt smil før han bukkede sig ned og kyssede hendes skulder "loven siger jeg skal forlade dig Alena men intet om at det skal være lige med det samme"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:10

Alena bed sig let i underlæben " Mhm" sagde hun idet han lagde hånden på hende underliv " Killer du må ikke forlade mig" sagde hun og kiggede på ham med et trist blik

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:15

Killer slap trist hendes underliv "det bliver jeg nød til" hviskede han trist før han rejste sig op fra jorden "det er min lov" han lukkede blidt øjnene før han åbnede dem igen og gik mod udgangen hun kunne osse se den nu hun var vampyr nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:32

Alena løb over og tog fat omkring ham " Jeg tillader det ikke" sagde hun trist og lod en tåre falde ned af hendes kinder. Hun ville ikke have han gik, det kunne godt være det var hans lov, men hun var ligeglad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:01

Killer stod stille og rystede lidt før han kom fri fra hendes greb med en voldsom styrke før han vente sig mod hende "jeg har en anden" sagde han kort før han gik ud af døren og videre langs gyderne nu hvor hun var vampyr ville hendes lugtesans kunne vise hende vej ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:08

Alena tog nogle skridt bagud " Hvorfor var du så sådan!" råbte hun og løb ud gennem udgangen " KILLER!" hun faldt sammen på jorden og så efter ham. Var dette den sidste gang hun så ham?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:19

Killer stoppede op for enden af gangen "fordi at vis jeg kommer sammen med en jeg selv har forvandlet vil du eller jeg aldrig få fred fra min klan" sagde han roligt "dem som bed mig var nogen fra en klan som alle blev fastsat til ingen kan slippe fra dem"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 23:03

" men det du sagde? var det bare kold hjertet du mente det!" råbte Alena, hun kunne ikke forstå han havde været sådan over for hende og så bare lige pludselig uden vidre fortæller hende at han har en anden. Alena var knust og ville ønske huun ikkee havde gået med ham ind i det rum!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 14:28

"Alena" han så mod hende "nej det var ej" sagde han svagt før han lukkede øjnene og vis han kunne græde ville han havde grædt "men det kan være lige meget nu" hviskede han før han satte sig på en skraldespand mens han fortsat så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 22:01

Alena kiggede væk " vil du have jeg skulle tro dig?" sagde hun kold og gjorde klar til at gå. Hun vidste ikke om hun skulle stole på ham eller lade være, hun kiggede i retningen af noget lys, der kunne forstille udgangen og begyndte at gå lige så stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 7:55

Killer så hen mod hende *nåh det var den ven* tænkte han trist mens han begyndte at gå af sted trist og ked over hvad han havde gjort han var så skide forvirret han kunne godt li Alena men han var ikke sikker på at det var på helt præcis den måde mere han havde talt sandt før var han meget han ville sige han elskede hende men der kom en anden i vejen en ved navn Zelia det hele var noget han tænkte og han anede ikke hvorfor men han blev bare mere og mere trist

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 14:37

Alena kiggede sig over skulderen " Du må jo finde ud af det selv, så kan du komme tilbage, hvis du vil" sagde hun og kiggede ned i jorden med en trist mine. Hun var ked af hun blev nødt til at gå, men sådan var det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum