Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

genoplivning af Zann //Zero og Zann//

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:39

"jeg var osse helt dæmon engang" sagde han roligt og så på hende "men ved at være begge sider både god og ond vil ens kræft aldrig have en grænse det vil sige ligemeget hvor meget kræft jeg får vil jeg altid kunne blive stærkere sådan slog jeg ham ihjel første gang min kraft var så stor at han måtte slå sig selv ihjel for at slå mig ihjel" han lukkede øjnene og slog ned i jorden som dæmon jorden begyndte at ryste mens han forvandlede sig til engel og skød lyn ned i jorden så der kom en slags bølge af jord mod et træ da det havde ramt faldt træet og et lyn kom som så pulveriserede træet som havde et lyn ramt den fra skyerne "forstår du" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 22:47

Han kiggede på ham og da han gjorde alt det der "ja det forstår jeg skam godt"sagde han og kiggede på ham "det må være dejligt nok men er nu glad for den jeg er"sagde han og syns selv han var god nok som dæmon og ønskede ikke lige pludselig at være en blanding af racer *uh ha nej tak*tænkte han og kiggede så lidt rundt for at se hvad der skete om dem og viste ikke lige hvad han skulle sige
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:52

Han forsvandt og kom frem bag hende som engel "vind er meget brugbart" sagde han roligt og tog fat i hans pande og et stød fløj igennem hans hånd og ind i Zankuji's pande hvorefter Zankuji's kraft niveau steg lidt "her en lille tak gave" sagde han roligt han havde givet ham en smule dæmon power up det var ikke noget han bare kunne blive ved med men en smule kunne han godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 23:01

Han kiggede på han og mærkede det der skete på ham og alt det. Det var jo ikke meget der skete med ham men det var da altid noget han kunne føle at hans kræfter stig lidt og det var da dejligt men hvor meget mon hans styrke kunne stige og han vil træne for at blive stærkere end han var "jamen tak for det"sagde han og kiggede på ham det var ikke alle der havde gjordt det mod ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 23:05

"jeg har osse gjort sådan at du nemmere kan træne dig op selvfølgelig skal du kæmpe hårdt for det men ikke lige så hårdt som du plejer så du bliver stærkere selvom du træner det samme som du plejer" han smilede roligt "jeg tog fejl af dig dengang" han klappede hans skulder det var en voldsom kraft som kom ud af hans hånd da han klappede hans skulder "du er ikke som jeg troede du var dengang"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 23:15

Han kiggede på ham med et smil "okay det lyder da godt"sagde han og kiggede på ham "men hvordan troede du da jeg ville være"sagde han og forstod ikke hvorfor han havde taget fejl af ham ja han havde forandret sig meget siden han begyndte at ha noget sammen med ailince og alt det og det var han også glad for han havde fundet den han skulle leve resten af sit liv sammen med *hmm ja hvorfor ikke folk kan jo tage fejl af mig fra den jeg var til den jeg er nu*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 9:40

"som min bror sagde stolede jeg heller ikke på du ikke ville være Ailince utro det mener jeg" sagde han roligt og så på ham lidt han knipsede og et lyn kom ned fra skyerne på Zann's hånd og et sværd var der "hvad med en trænings kamp du ved for sjov" spurgte han og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Tors 12 Aug 2010 - 14:25

Han kiggede på ham "når fordi jeg var mere player da jeg ikke havde ailince var det derfor i troede at jeg vil være ailince utro"sagde han og forsvandt fra der hvor han stod og hen til sit sværd og hev det ud af træet "ja hvorfor ikke det kan der jo ikke sket noget ved"sagde han og der kom ild rundt om sværdet i det han rørte det *jep jeg har mere kontrol over min evner end jeg har haft før*tænkte han og kiggede på Zann og stilte sig klar "men jeg kan være temmelig hurtig"sagde han og kiggede på ham og stod klar
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:29

han smilede og rørte sit sværd der kom is ud om det "så er det mere fair" sagde han roligt og løb mod ham med en normal fart som var han et menneske men lige foran hende lige før hans sværd ramte ham forsvandt han og kom frem bagved og gav ham en albue i ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Tors 12 Aug 2010 - 14:38

Han kiggede frem for sig og væltede da han fik albuen i ryggen og forsvandt før han ramte jorden og stod oppe på en gren og hoppede ned mod ham med sin fod først i ryggen på ham men det ville nok ikke gøre så ondt på ham for han var nok stærkere end ham lige nu men det gik nok alligevel håbede han.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:43

Zann blev ramt og faldt på knæ som om det gjorder virkelig ondt han lagde hænderne på jorden mens han fortsat så ned men lige pludselig kom et slag meget hårdt og stærkere end det første lige ind i ryggen på Zankuji "en klon" sagde Zann som pludselig stod bag ham og havde slået ham i ryggen mens Zann som stod på knæ langsomt blev til mudder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Tors 12 Aug 2010 - 14:52

Han kiggede på den og mærkede at han blev ramt i ryggen igen bare mere hårdt så han lande et stykke væk og tog sig lidt til ryggen og rejste sig så op igen og kiggede på ham "klon"sagde han og kiggede på det der bare var mudder nu *når så det sådan vi leger*tænkte han og kiggede på ham og ilden begyndte at samle sig om hans krop så han var dækket af ild *denne ild teknik har jeg ikke brugt før og nu er det på tide den bliver prøvet*tænkte han og der kom flere af ham bare ild men det linte ham meget man kunne tro at det var ham og alt det og blive forvirret af det men ilden bliv om den rigtige Zankuji så han ikke var nem at finde og alle 'klonerne af ham' løb mod Zann for at gå til angreb men det var først den sidste som ramte ham med en fod i maven.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:56

Zann grinte roligt mens han blev til en dæmon og ilden rørte ham ikke sparket mod hans mave nåede han lige at stoppe med sine hænder "deamon strengh" råbte han og kastede ham tilbage med sådan en styrke han fløj ind i et træ

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Tors 12 Aug 2010 - 15:04

Han kiggede op på ham *pis*tænkte han da han fløj mod et træ svang han sit sværd og da han gjorde det ilden på sværdet blev længere og skarpt og træet flækkede midt over så han ramte først det næste men med fødderne og løb ned af træet *hmm hvad skal jeg nu*tænkte han og stod lidt *han er dæmon nu og alt det*tænkte han og satte sit sværd om på ryggen også skete der noget om ham ild kom op af jorden om ham og pludselig kom han ud af ilden og var i sin dæmonform og svang sit sværd og en maget stor ild kugle fløj mod Zann og han håbede på at den ville ramme ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:07

Zann grinte og lod ilden ramme ham men det eneste der skete var at han voksede? han var nu højere end træernes kroning mens han slog ned efter Zankuji med sådan en kraft at selv vis han hoppede væk ville jorden ryste hårdt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Tors 12 Aug 2010 - 15:21

Han forsvandt væk da han så hvad der skete og han kom op i træernes top og kiggede på Zann *okay det ikke noget man ser være dag det der*tænkte han og kiggede på jorden hvor Zann slog ned mod og hoppede op på Zann for at han kunne slå udefter ham og ramme sig selv i stedet for det var Zankuji's plan lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:29

Zann grinte og blev lille så hurtigt at Zankuji faldt af mens Zann kom hoppende mod ham og slog ham i maven samtidig med at han tog ham om halsen og lukkede det for luft efter at have givet ham en mavepuster så han ingen luft havde i lungerne "overgiv dig" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Tors 12 Aug 2010 - 15:42

Han falde og mærkede han fik et slag i maven og lå lidt stille lidt før han mærkede sin kræfter var stille vokset "arrrh"råbte han. Hans aura kom frem den var blevet meget mørk i det og den var om ham. Han tog fat i Zann ansigt og fik han til at slippe hans hals og kom til at stå på jorden igen. Han hev Zann ned mod jorden så hans bag hovede ramte jorden og slap så hans hovede og forsvandt ned til hans fødder og tog fat i den ene og med alle sine kræfter kastede han ham op i luften og løb op af et træ efter ham og løb højre op end han fløj og hoppe ud over ham og sparkede ham ned mod jorden igen og når han ville ramme jorden lande han ham i maven for han skulle gerne ligge på jorden på ryggen.


Sidst rettet af Zankuji Fre 13 Aug 2010 - 22:33, rettet 1 gang
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:58

Zann var helt roligt og pludselig kom en panser om ham en helt hvid panser som gjorder ondt på Zankuji at røre "deamon protection shield" råbte han mens at det blev tæt på hans krop som en rustning i det øjeblik han rørte ham gjorder det ondt på Zankuji fordi dette skjold var lavet af himmel elementet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 15 Aug 2010 - 18:52

// Jeg vil gerne bede kampen om at pause, mest for jeres begges skyld, indtil at Zann og os Hjælpe admins har fået styr på Zann's kræfter, desude Zann så skal du lade dig ramme.. der er ingen der synes det er sjovt at lege med en upper dodger ninja dude. Og Zann.. læs dette :) https://vie-la-mort.danskforum.net/nyheder-f2/godmod-meta-gaming-powerplay-hvad-er-det-skal-lases-af-alle-der-ikke-ved-hvad-det-betyder-t1276.htm

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// - Page 2 Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum