Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
lejligheden endelig (Xaizira=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
lejligheden endelig (Xaizira=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
lejligheden endelig (Xaizira=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
lejligheden endelig (Xaizira=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
lejligheden endelig (Xaizira=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
lejligheden endelig (Xaizira=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
lejligheden endelig (Xaizira=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
lejligheden endelig (Xaizira=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
lejligheden endelig (Xaizira=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
lejligheden endelig (Xaizira=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 20:42

T: Sol nedgang
S: Zann's gamle lejlighed
O: tomt og støvet
V: Små regn

Zann kom roligt ind af sin dør i sin lejlighed med et roligt smil alt var som han forlod det bortset for at det var ret støvet men udover det var det hele i orden han gik med det samme igang med at rydde op og var færdig efter en halv times tid hvorefter han satte sig ned i sin stol og smilede glad mens han så rundt i sin lejlighed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 20:50

Xai var med en af de der ejedomsmæglere tingester rundt og kigge på lejligheder... ikke fordi hun ville bo nogle steder... men hun havde brug for et sted at være alene
hun var nu inde i en meget støvet bygning hvis man kunne kalde den for det?
manden viste hende en lejlighed overfor manden/drengen Zanns

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 20:55

Zann stod i døråbningen og så på Xia og smilede roligt *vampyr* tænkte han kort og undersøgte hende *en lækker en endda* han smilede roligt og prikkede hende på skulderen "halløjsa" sagde han til hende med et smil "Zann Bang" præssenterede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 21:01

Xai vendte sig om og så på ham "ehm...hej?"
hun så på ejendomsmægleren... "jeg vil gerne købe det... henter du papirerne?" hun smilte svagt og falsk til ejendomsmægleren hvorved han så gik
hun kiggede igen på Zann "ehm... Xaizira" sagde hun så en smule koldt
Hun havde en sort gothic lolita kjole på... bare tær, som var iskolde og blå...
luften om hende var også iskold

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 21:05

Da ejendomsmægleren var gået "lad oss gå til sagen jeg ved du er vampyr" sagde han roligt og så på hende "jeg er selv Dæmon og Engel så ingen side spor her" han så rundt "du har ikke tænkt dig at bo her" han så fortsat på hende "vis du vil være alene kan du låne min lejlighed jeg flytter alligevel snart men beholder lejligheden fordi det er ejer købt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 21:20

Xai så på ham "hmm... right... goddag" hun åbnede døren til sin nye lejlighed med den nøgle ejedomsmægleren havde givet hende
"jeg vil hellere have en for mig selv jeg kan tage hen til hvis det er jeg for brug for det, det er alligevel ikke mig der skal betale for det anyway"
hun kiggede ind i lejligheden "her er sejt nok?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:06

Han rystede på hovedet og grinte roligt "fint" sagde han og gik ind i sin egen lejlighed og lukkede døren efter sig han gik roligt hen til sin stol og satte sig roligt ned med et smil *som om jeg skulle bruge min tid på en vampyr når jeg kunne bruge det på at træne til kampen mod Zane"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:10

Xai så efter ham "sure mokke!" råbte hun så og lukkede døren uden at gå ind...
hun gik nedenunder til mægleren "nej tak... skal ikke være her, når nogle personer er sådan!" det sidste råbte hun så han ville kunne høre det
hun gik udenfor så man kunne se hende igennem vinduet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:13


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:19

Xai vendte sig om og så på ham...denne høje mand der nu stod ved hende og flammede op
xai var ret så lille, ca 150 cm høj... hun tog sig lidt til hovedet
"vær venlig........at slukke for ilden" hun gik nogle skridt bagud, mens hendes hud bleg meget bleg, og varm... normalt var hendes temparetur nok ved de -30 grader celsius... nu var den ret varm hvilket gjorde hende dårlig... Xais kræfter var jo is... og svaghed ild og varme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:26

Zann smilede og forvandlede sig til sin engle form og blev iskold ligesom hun havde været før ved hjælp af elementerne vand og vind som begge lå inde for katakorien godt element mens han roligt smilede og tog fat i hendes arm de begge forsvandt op i hans lejlighed hvorefter der blev meget koldt derinde til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:28

Xai lod sig falde ned på knæ inde i hans lejlighed "don't do...that again" sagde hun så og lod sig falde ned at ligge... hun var udmattet og svag lige nu... selvom kulden dog hjalp
"hvorfor..... gjorde du det?" sagde hun så og så mod ham
"jeg gjorde dig ikke noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:43

"jeg vidste ikke at din svaghed var ild" sagde han og slog ned i jorden med helt hvide øjne hvorefter alt derinde frøs til is mens hans dragt holdt kulden ude fra ham han så på hende "men jeg kom ned til dig fordi jeg lige ville minde dig om at det var dig som var kold over for mig mens jeg tilbød dig noget helt frit og venligt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:46

XAi smilte stille og falsk... men nød kulden
hun krammede nærmest gulvet af nydelse "det giver lidt mening at jeg er kold overfor en fremmede... og når jeg normal er kold overfor folk"
hun så op på ham, mod hans øjne
"hmm... undskyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:49

Han rystede på hovedet "tag dig ikke af det jeg tilgiver alle sådan er jeg" sagde han og gik hen til vinduet og så ud af det "men det er ikke svaghed det er bare noget som jeg gør fordi hvorfor skulle man bage den nag over for folk" han så mod skyerne *selvom der er en enkel person jeg gerne vil have dræbt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:52

Xai satte sig op "så hvis jeg dræbte dig nu... så ville du ikke bære nag"
hun rejste sig og gik hen bag ham
"ikke fordi jeg ville kunne gøre noget... så lille som jeg er" hun lagde sin hånd mod hand ryg
"eller hvad jeg nu skulle gøre for at skade dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:54

"ja men du ville ikke kunne skade mig" sagde han og blev kort sin dæmon form hvor der kom en smule varme før han blev engel og kold igen "vis du forstår" han smilede roligt mens han så ud af vinduet "det er en stor svaghed du har en svaghed som en som mig kan udnytte uden problemer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:58

Xai brændte sin hånd eftersom den lå på hans ryg...
hendes øjne mistede pupillen af skræk, så det var bare helt rødt/hvidt
hun stod som hypnotiseret af smerte og begyndte at bløde fra hånden
"...Grib.......m" noget hun at sige før hun faldt bagover af besvimelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 23:02

Zann nåede at gribe hende og bar hende ind i sin seng som var en stor isblok som han åbnede og lagde hende ned i og lukkede om hende som var det en ishule mens han sørgede for den holdte den lave temperatur så hun kunne heale og vågne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 23:09

Efter noget tid åbnede hun øjnene inde i den der isblok og smilte stille
hun nød faktisk at ligge derinde men åbnede selv for den og satte sig op
"prøver du at fryse mig ned til det næste århundrede" hun grinte sødt og ondt samtidig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 23:12

"nej bare heale dig" sagde han roligt og lod blokken langsomt smelte ikke fordi det var varmt men fordi blokken var noget specielt is som skulle bruge under -1000 grader men nu forsvandt det fordi der kun var omkring de -100 grader mens han så på Xai

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 23:16

Xai faldt ned på gulvet at sidde... da den jo ligesom forsvandt
"øv...det var ellers dejligt" hun smilte stille, faktisk et rigtig smil?
"forresten undskyld for det før... sådan er jeg bare"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 23:53

//godnat//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 9:37

Zann gik hen til vinduet igen og kiggede ud af "hvorfor hjælper jeg dig" spurgte han mere sig selv end hende "vi er jo fjender du er sikkert på Zane's side" han så hen på hende "så hvorfor hjælpe dig?" han så op "jeg kunne slå dig ihjel på et millisekund vis jeg ville"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:45

//fortsætte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum