Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:47

Xai kiggede på ham med spørgsmålsøjne ?_? "ehm... nu lyder jeg nok rigtig rigtig dum... men hvem er Zane?" sagde hun og så på ham
hun havde faktisk ikke mødt særlig mange siden hun kom her... og hun glemte tit folk hvis de ikke var interessante... men lige nu var det vel ok?
"men fint... lad være at hjælpe mig" hun gik hen mod hans hoveddør

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:51

Han stod foran døren pludselig "Zane kender du ikke Di Morga's onde hersker Zane?" spurgte han roligt og et lille svagt smil kom frem på hans læber "så du er ikke på den onde side eller hvad" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:55

Xai så på ham "ehm nej jeg kender ingen der hedder Zane?? men kan det vel da ikke være ligemeget" hun kiggede på ham uden smil, eller udtryk overhovedet
"hmm... jeg er ikke på nogens side...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:59

"så må du undskylde jeg beskyldte dig sådan" sagde han roligt og smilede lidt mere mens han fortsat så på hende "jeg plejer ikke at være sådan her det er sådan set fordi jeg har haft en hår tid her på det sidste" han flyttede sig så hun kunne gå vis hun ville "jeg vil ikke have du går men jeg vil heller ikke holde dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:05

Xai kiggede på ham da han flyttede sig
"jeg har intet sted at være... så hvis det stadig står til...vil jeg gerne flytte ind her... men kun hvis du også blvier boende her... det kan dog sagtens stå i mit navn hvis det er... men jeg vil kunne være alene" sagde hun så uden at hive efter vejret på noget tidspunnkt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:15

"hvis du vil være alene hvorfor skal jeg så blive boende" spurgte han roligt og så fortsat på hende med en undren "desuden bor jeg ikke alene jeg har en steddatter" han smilede roligt "hun hedder Ester" han satte sig ned i en stol "men det er synd for hende for hun har ingen mor"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:20

xai kiggede lidt væk "hmm ligemeget..." hun gik lidt ud af døren og så på ham
"jeg er ikke den moderlige type så jeg kan ikke være det... oog uh hvor slemt... jeg har intet familie overhovedet" hun kigged væk fra ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:27

han så på hende lidt "jeg ber dig heller ikke om noget du må gerne bo her vis du vil" sagde han roligt "men Ester jeg forstår hende nogle gange ikk fordi jeg jo ikke er en pige" han så ned lidt "jeg vil bare gerne have en som kunne snakke med hende og en som jeg kunne elske"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:36

Xai så på ham "jeg kan sagtens snakke med hende? men jeg er altså ikke en mor...og særlig god til familie ting?" hun forstod ikke helt hvad han mente med en han kunne elske
hun vendte sig om og satte sig ned sådan midt ude på gangen i stedet for at gå indenfor igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:56

"kom dog indenfor" sagde han roligt med et smil mens han så på hende mens han tænkte på hvad han nu skulle sige "jeg føler mig tiltrækket af dig det er meget svært at forklare" han så ned "jeg ved ikke engang hvorfor jeg føler mig tiltrækket af nogen mere jeg har ingen følelser siden jeg døde men alligevel så vil min krop og mine lyster mildes talt i bukserne på dig" han så op på hende og forventede nærmest hun ville grine af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:59

Xai kiggede op på ham "hmm...jeg har kjole på ikke bukser" hun rejste sig op og gik indenfor igen "men jeg kan ikke se hvorfor du vil i 'bukserne' på mig?" hun gik hen til vinduet og satte sig ved det "hvorfor?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:06

han gik hen til hende "det er en tale måde" sagde han og fulgte efter hende hen til vinduet "hvorfor ikke? du er meget smuk" sagde han og smilede roligt mens han så fortsat på hende lidt endnu mens han tænkte på hvad han nu skulle sige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:09

Xai "det har da intet med om jeg er smuk eller ej... men om hvorfor du skulle ville det... eller hvorfor jeg skulle gøre det med dig... du alt for gammel"
hun så koldt på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:13

"så siger vi det" sagde han roligt og gik hen og satte sig i en stol roligt mens han så på hende roligt som om det slet ikke rørte ham overhovedet men dog sagde han overhovedet ikke mere han lukkede blidt øjnene mens han lænede sig tilbage i stolen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 17:06

Xai så mod ham men lukkede så øjnene
"du vil i bukserne på mig fordi du vil have jeg skal være mor for... ægester? noget tingen"
hun smilte stille "eller fordi du ikke har andet at lave.. så du finder bare den nærmeste... og ja... holder personen fanget på en måde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 21:17

Zann så på hende "fordi jeg godt kan li dig" hviskede han roligt "men det fint du ikk kan li mig" han gik ind i sit soveværelse og lagde sig ned derinde med et roligt blik hvorefter han lukkede øjnene og langsomt faldt i søvn hans seng var lige præcis på 0 grader så den var ikke for varm og heller ikke for kold

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

lejligheden endelig (Xaizira=privat) - Page 2 Empty Sv: lejligheden endelig (Xaizira=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum