Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer?

Go down

Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? Empty Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer?

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 17:07

Sted: Kirkegården
Vejr: Fuldmåne
Tid: midnat
Omgivelser: Ikke en levende sjæl.
Dato: Den 16 april

En kølig vind havde lagt sig over Di Morga området og specielt over den tyste kirkegård med alle de tavsgjorte gravsten og hvilende ånder der hviskede under jorden.
I midten af alt mørket lod der til at være et gråhvidt skær oppe fra et af krypternes tage. En smuk kvinde engel med lange hvide udslågende vinger og langt sølvhvidt hår som dansede om hendes ansigt som om vinden blidt kærtegnede hendes person. Hendes løsthængende silkekjole gjorde det samme, dansede om hendes lange smukke bare mælkehvide ben med den lille gyldne ankelkæde. Trods uhyggen hold Sacrez af at være her.. mærke vinden og lytte til hvad de fortabte havde at byde hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer? Empty Sv: Hvorfor skulle jeg frygte vampyrer?

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 18:38

Sacrez tippede kort fremad og kiggede ud imod stierne ind til kirkegårde.. Hvor var menneskeverdenen dog stille om natten. Hun smilede kort. Hun havde intet imod stilheden.. den var så djævelsk smuk.. og rig af oplevelser.. Så mange små lide og intryk.. små ting hun kun før havde set i malerier..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum