Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sing a song in the night (cheshire)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Sing a song in the night (cheshire)
Gæst- Gæst
"hmm..hejsa" sagde hun bare og ventede på reaktionen fra pigen
Gæst- Gæst
Hun åbnede munden og bed ham. Det gjorder ondt for Chez skar en grimasse. Vis han ikke havde fået ordre på at han ikke måtte skade Diva havde han sikkert slået hende til jorden.
Gæst- Gæst
"j... jeg går bare igen... kan se at i har travlt med... jeres ting" sagde hun så og gik med hurtige skridt ned ad trappen og ud derfra igen
hun vidste egentlig ikke hvorfor hun var blevet sur eller ked af det pga det diva gjorde mod chess... men sådan var det vel bare med mennesker
hun var ude af døren, lukekde den uden at vente på han sagde noget eller løv efter hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mieu kiggede lidt væk "hmm... goddag" hun begyndte at gå videre forbi ham med blikket vendt ned mod jorden *de øjne minder mig.....om......ham?*
Gæst- Gæst
"bare rolig, de kunne aldrig finde på at skade dig " sagde Chez alvorligt men vis hun ikke kunne lide at være der ville han ikke tvinge hende. Men han ville ha det dårligt vis hun skulle sove på gaden. Chez havde gyldne øjne de var dig anderledes end Clouds , de var blidere og behalige at kigge i, men Clouds var rovdyrs agtige og uhyggelige.
Gæst- Gæst
"undskyld... jeg ville bare ikke forstyrre jeres... vampyr ting..." hun kiggede lidt væk igen og sukkede lidt "jeg.. kunne bare ikke lide at" Mieu pegede på diva "hun bed dig... hvis hun er så sulten burde hun finde sin egen mad...ikke det hun bor sammen med..for du burde ikke være tjener for hende"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"...du er ikek nogen tjener for den pige... " hun tog fat i chess hånd og smilte blidt "eller medicin"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"mit navn er Mieu... Datter af James og Alice Lain"
hun kiggede ind i hans øjne igen "Mieu Lain" hun nejede lidt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"ehm... ja jeg er datter af Alice" svarede hun og så på Diva der så lå på gulvet, men blikket forsvandt hen mod cloud
"hvem er...du..ehm i så? udover chess" man kunne høre hun var forvirret
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvor....gik han hen?" spurgte hun stille
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Diva kunne tale hun snakkede bare aldrig. Han nød at blive nusset i håret så han lukkede det ene øje imens.
Gæst- Gæst
"ehm... Person med gyldne øjne er du herinde??"
Gæst- Gæst
Han var i gang med at læse en bog kunne man se. Han virkede ikke snaksalig eller flink for den sags skyld.
//undskyld for det korte svar , skal logge nu ^^^//
Gæst- Gæst
"du kendte min mor? jeg vil gerne vide noget om hende... og hvordan hun så døde..."
hun gik hen og stod foran ham "og jeg er ligeglad med hvad jeg skal gøre for at få det at vide... selvom jeg ved du gerne vil fortælle det fordi du ser mig som hende, eller i hvert fald gjorde det"
Gæst- Gæst
Han var jo også leder af et lejemorder firma og siden Chez er deres 'tjener' skulle han ordne det beskidte arbejde.
Gæst- Gæst
"vær sød at fortælle mig det" hun kørte sin hånd ned til hans hage og løftede hans hovede op så hun kunne kigge ind i hans øjne
"du elskede min mor... og jeg er ligeglad med om jeg skal være din tjener for at du fortæller noget"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Don't sing, little angel
» Sing it out ::Julian::
» little bird sing for me-(Barishan=Privat)
» Time(Cheshire)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage