Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sing a song in the night (cheshire)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 19:31

Chez grinte "gør ikke noget " sagde han og pludselig stod en skikkelse på højre trappe halvdel (jeg skrev jo at trappen delte sig i to xD) Det var en ung meget køn pige, hun havde krid hvid hud , is blå øjne som den blå rose og en kort pjusket sort håret drenge frisure. "Diva.." mumlede Chez og kiggede på hende med et tomt blik. Hun sagde ikke noget men hun satte hovedet på skrå da hun så et nyt ansigt. Hun tog en indåning for at se om Mieu var et menneske. Diva var navnet på pigen, hun mindede meget om en kat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 19:34

Mieu lagde hovedet på skrå og så på pigen, selv sys hun ikke hun var særlig smuk, altså diva... men heller ikke sig selv for den sag...hun gik efter personligheden, og lige nu virkede denne pige der stod foran dem, som en iskold type
"hmm..hejsa" sagde hun bare og ventede på reaktionen fra pigen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 20:38

Diva reagerede ikke da Mieu sagde hej hun smilte bare kort og gik over til Chez. Hun krammede han selvom man kunne se han hellere ville skube hende væk men hun var sulten og det var hans job at 'fodre' hende da hans blod var specielt.
Hun åbnede munden og bed ham. Det gjorder ondt for Chez skar en grimasse. Vis han ikke havde fået ordre på at han ikke måtte skade Diva havde han sikkert slået hende til jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 20:44

Mieu knyttede sin hånd lidt... men hun ville ikke bryde ind alligevel blev hun lid trist
"j... jeg går bare igen... kan se at i har travlt med... jeres ting" sagde hun så og gik med hurtige skridt ned ad trappen og ud derfra igen
hun vidste egentlig ikke hvorfor hun var blevet sur eller ked af det pga det diva gjorde mod chess... men sådan var det vel bare med mennesker
hun var ude af døren, lukekde den uden at vente på han sagde noget eller løv efter hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 21:42

Da Mieu vende sig om for at gå ud af døren gik hun ind i en person. Denne person var høj, meget bleg og havde ravne gule øjne samt sort hår, det var Cloud. I et kort øjeblik så han ikke Mieu som hun var men som en anden person, hans tidligere elsker Alice. Men han vidste hun var død og Mieu kom til syne for hans øjne. "...goddag" sagde han nærmest mundlam. Diva stoppede med at bide Chez da hun hørte Clouds stemme. Hun løb hen og omfavnede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 21:48

Mieu så ind i drengens øjne, de ravngule øjne... hun gik et skridt tilbage men blev alligevel nærmest væltet omkuld af diva da hun kom løbende forbi hende
Mieu kiggede lidt væk "hmm... goddag" hun begyndte at gå videre forbi ham med blikket vendt ned mod jorden *de øjne minder mig.....om......ham?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 21:55

Cloud var stadig mundlam, selv Chez havde ikke set ham sådan i meget langtid. Chez så efter Mieu og lød kort efter hende "hvad er der galt?" spurte han og tog fat i Mieu's arm.
"bare rolig, de kunne aldrig finde på at skade dig " sagde Chez alvorligt men vis hun ikke kunne lide at være der ville han ikke tvinge hende. Men han ville ha det dårligt vis hun skulle sove på gaden. Chez havde gyldne øjne de var dig anderledes end Clouds , de var blidere og behalige at kigge i, men Clouds var rovdyrs agtige og uhyggelige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 21:59

Mieu stoppede op og kiggede på chess
"undskyld... jeg ville bare ikke forstyrre jeres... vampyr ting..." hun kiggede lidt væk igen og sukkede lidt "jeg.. kunne bare ikke lide at" Mieu pegede på diva "hun bed dig... hvis hun er så sulten burde hun finde sin egen mad...ikke det hun bor sammen med..for du burde ikke være tjener for hende"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 22:07

"jeg er ikke deres familie, jeg er....deres tjener" mumlede Chez og kiggede tilbage på Diva og Cloud. "Hun ser mig værken som en ven eller fælles vampyr, hun kan ikke lide mig og jeg kan ikke lide hende men jeg skal.. gi hende blod da hun er meget svag hun er syg, det er ikke en normal vampyr ting, men jeg har blodkrystaller i hjertet , så man kan vel sige jeg er hendes medicin" forklarede Chez og så på Diva som knuede sig hårdt ind til Cloud. Blodkrystaller var en legende om små røde krystaller som gav liv , som kunne genoplive perosner. Chez onkel plantede dem i Chez hjerte engang da han var ved at dø. (forklarere mere om dem senere)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 22:10

mieu kiggede mod Cloud og diva "det er stadig forkert at gøre... og du er ingen tjener for nogen som helst.. for alle har deres eget liv" hun havde et vredt blik til dem men kiggede så mod chess
"...du er ikek nogen tjener for den pige... " hun tog fat i chess hånd og smilte blidt "eller medicin"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 22:18

"jeg ville ønske du havde ret " sagde Chez lidt muggen og kiggede så ned på hans fødder. Diva gav endelig slip op Cloud og pejede hen på Chez og Mieu med et mørkt blik som om hun ville dræbe Mieu med hendes blik. Cloud nikkede "Chez hvem er denne unge dame?" spurte Cloud og gik hen til dem. Han var enlig meget høj nok 185 cm. Chez kiggede på Mieu som tegn på hun godt måtte præsentere sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 22:23

Mieu kiggede på Cloud der stod foran dem nu, hun så ind i hans øjne og sukkede lidt, men meget lavt.. *hold op med at have de øjne* tænkte hun stille og kiggede væk fra hans øjne
"mit navn er Mieu... Datter af James og Alice Lain"
hun kiggede ind i hans øjne igen "Mieu Lain" hun nejede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 22:35

Chez lyttede til hvad hun sagde , Alice? hvor havde han hørt det navn før? Det gik først op for ham kort efter. Chez tråte et par skridt tilbage og Cloud stod med store øjne "så du er alsår hendes barn , så er det ikke så underligt at du ligner hende" mumlede Chez og vende sig om og gik op af trapperne uden at se sig tilbage. Chez vidste ikke om han burte sige det , var det nu klogt at forklarede Mieu hvorfor alle nærmest holde været? Diva løb hen i mod Mieu for at slå hende dog var Chez hurtiger og nåede at spænde ben for Diva så hun faldt så lang hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 22:39

Mieu kiggede på dem med spørgsmålstegns øjne ?_?
"ehm... ja jeg er datter af Alice" svarede hun og så på Diva der så lå på gulvet, men blikket forsvandt hen mod cloud
"hvem er...du..ehm i så? udover chess" man kunne høre hun var forvirret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 22:45

Imens Diva lå på jorden og prøvede at komme op satte Chez sig på hende xD. Hun prøvede forgæves at kravle fri. Cloud var forsvundet "jeg skal nok forklare, den høje mand var Cloud , din mors....elsker? det var også ham som dræbte din mor tror jeg.. jeg er ikke helt sikker, og hende jeg sider på er Diva, som du ved deres efternavn er ukendt da det ikke gider at fortælle mig det " mumlede Chez sukkene, han havde sagt det hele lige ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 22:52

Mieu så på ham... "hvad mener du??" hendes mor havde aldrig fortalt hun havde en hemmelig elsker... og hun havde jo fået at vide at moren døde at et hjertestop... så det han sagde nu gav ikke mening
"hvor....gik han hen?" spurgte hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 23:01

"han værelse eller kælderen , de var ikke elskere som sådan, Cloud elskede hende højt hvilke vi alle vidste men din mor gengælde ikke hans følser " sagde Chez og kunne ikke lide at tænke på Alice, hun var den flinkeste person han havde kendt han kunne stadig huske da hun nussede hans hovede. Hun mindede ham om en moderlig type. "hvordan hun døde ved jeg ikke , jeg gik ind i rummet da hun..lå på gulvet " mere sagde han ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 23:10

Mieu "hvor er hans værelse... jeg vil gerne snakke med ham... for... jeg kendte ikke min mor så meget som jeg burde" hun så på ham med blide øjne "kan du vise mig til hans værelse eller kælderen" sagde hun med en blid moderlig stemme og nussede ham i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 23:17

"tror du nu det er klogt" spurte Chez imens han stadig sad på Diva. Hun var forlængst opgivet at prøve at komme fri. Diva sagde aldrig noget man skulle tro hun var stum, det troede de fleste også at hun var selvom det ikke passede
Diva kunne tale hun snakkede bare aldrig. Han nød at blive nusset i håret så han lukkede det ene øje imens.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 23:22

Mieu nikkede lidt "jeg finder det bare selv..." hun begyndte at lede efter ham i huset, hvilket var svært når man ikke kender stedet, hun åbnede en døre til et meget mørkt værelse.. faktisk kunne man ikke se noget som helst når man ikke havde øjne der kunne vænne sig til mørket
"ehm... Person med gyldne øjne er du herinde??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 23:33

Chez ville enlig gerne stoppe Mieu men hun havde vel ret til at vide det "hvad vil du ? " spurte en velkendt stemme og lyset blev pludselig tændt i rummet og den sorthåret høje mand sad på en kontor stol med briller på.
Han var i gang med at læse en bog kunne man se. Han virkede ikke snaksalig eller flink for den sags skyld.




//undskyld for det korte svar , skal logge nu ^^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 23:39

hun så på ham og så lidt væk
"du kendte min mor? jeg vil gerne vide noget om hende... og hvordan hun så døde..."
hun gik hen og stod foran ham "og jeg er ligeglad med hvad jeg skal gøre for at få det at vide... selvom jeg ved du gerne vil fortælle det fordi du ser mig som hende, eller i hvert fald gjorde det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 10:12

"du tar fejl , jeg kende ikke din mor " løj han og undgik at kigge på hende, han havde stadig hovedet nede i hans tygge bog. Han så ingen rundt til at fortælle hende det , hvorfor skulle han? Nok var hun, hendes datter men Cloud var en koldhjertet person.
Han var jo også leder af et lejemorder firma og siden Chez er deres 'tjener' skulle han ordne det beskidte arbejde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 11:46

Mieu lagde sin hånd på hans kind
"vær sød at fortælle mig det" hun kørte sin hånd ned til hans hage og løftede hans hovede op så hun kunne kigge ind i hans øjne
"du elskede min mor... og jeg er ligeglad med om jeg skal være din tjener for at du fortæller noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 22:27

"jeg troede at jeg elskede din mor, men det viste sig hun manipolerede med mine og de andes følser , hun var en trudsel så jeg gjorder en ende på det " mere sagde Cloud ikke han kiggede bare på Mieu med hals rovdyr gule øjne som virkede...skræmmende. "og jeg vil gøre det samme med dig , vis du bliver en trudsel for familien ligesom din mor". Det bankede på døren i samme øjeblik , det var Chez han havde hørt det meste og ville ikke høre resten eller detaljerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sing a song in the night (cheshire) - Page 2 Empty Sv: Sing a song in the night (cheshire)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum