Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
little bird sing for me-(Barishan=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
little bird sing for me-(Barishan=Privat)
Omgivelser: Nogle få folk, som der nyder solen…
Sted: Parken
Tid: Tidlig eftermiddag.
Vejr: Solen skinner og der er ikke en sky på himlen.
Dato:??
Fuglene kvidrede og sang, deres smukke melodier, samt solen skinnede, ned over den lille by. Folk lå og slappede af i parken, mens andre, legede med deres børn, og familier. Men parken var fredelig, hvis man valgte at sidde det rigtige sted. Men midt i alt freden, kom en pige cyklende, på stigen. Hendes cykel var lyseblå, og passede fint til hendes klare øjne. Et svagt smil var bredt hen over hendes læber, som der havde et svagt skær af lyserød. Pigen var Dream. Hun hoppede let af cyklen og trak den med over i skyggen af et træ, hvor der ingen andre var. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og betragtede de forskellige mennesker som der var i parken. Hun smilede svagt, og vendte så hendes blik ned i græsset.. *Mhmm.. Solen skinner, alle er glade, og fuglene synger,* tænkte hun let og smilede kort igen. Men dette smil frem hævede hendes smilehuller igen. Hendes hår hang fredeligt ned over hendes ryg, og skuldre, og det havde et svagt skær af rød over sig. Men sådan var det om sommeren. Som påklædning, havde hun bare en hvidstroptrøje og cowboy shorts, men dog havde hun stadig hendes sort slidte coverse på, men dem havde hun jo altid på.
Gæst- Gæst
Sv: little bird sing for me-(Barishan=Privat)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mhmm.." mumlede hun let, og kiggede rundt. Hun smilede let, og kiggede ned i hendes cykel kurv. "Vil du ha` et jordbær??" spurgte hun nuttet, og grinede kært. Hun cyklede bare lige så stille så han kunne følge med. "Hvad med, kæledyr må jeg have en skilpade eller sådan noget???" spurgte hun kært. "Eller må jeg sove hos mine venner,??" spurgte hun let, "Og hvorfor må jeg ikke være lægere ude??" spurgte hun kært.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede let til ham, da de lanede, "Okay det skal jeg nok huske på" sagde hun og smilede let til ham. Hun bed sig let i underlæben, og da de kom op til hytten teg hun af og trak cyklen hen til muren. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og gabte let.. "Nåårh... jeg tror jeg skal se til mine blå plamacrer" mumlede hun let og gik hen mod hytten, "skal du ikke med ind????" spurgte hun nuttet, og betragtede ham, let. Hun åbnede let døren. "Mhmm.. Her dufter altid så dejligt af skov" mumlede hun uskyldigt. Hun grinede kort og kært. Og tog hendes converse af og stilte dem let til siden. Hun bed sig uskyldigt i unnderlæben.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun fadt let en anden trøje i skabet. Hun tog et sidste kig på de kæmpe plamcher, og sukkede let. Hun så let rundt, og trak så hendes trøje ned over hhovede på sig. Hun fik den helt på og smilede så let. Hun trak i nogle joging bukser, og trippede så let neden under og lagde sig på gulvet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Varme maskine" sagde hun drillede. "Du må forresten godt, finde en pige til Riku, jeg kan ikke holde til hviis jeg såre ham" sagde hun let, og nussede sig ind til ham.
Hun smilede let, og bed sig forsigtigt i underlæbem-
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» fight with me!- Barishan=Privat
» I love you(Barishan=privat)
» en kamp på liv og død ( Barishan-Privat)
» Psychosis //Privat - Ai , Barishan//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage