Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
fri //Neethen// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
fri //Neethen// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
fri //Neethen// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
fri //Neethen// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
fri //Neethen// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
fri //Neethen// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
fri //Neethen// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
fri //Neethen// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
fri //Neethen// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
fri //Neethen// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

fri //Neethen//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

fri //Neethen// Empty fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 14:57

Sted: Skolen
Tid: 15:30
Dato: IRL
Vejr: solen skinner
Omgivelser: skole, personer

Det var varmt udenfor, næsten for varmt til at gå hjem fra skole...
En pige med langt lyst hår og en skoleuniform, der bestod af en sort kjole og rød top, med hvide strømper, en hvid skjorte og rødt slips, stod under et stort træ der groede lidt udenfor skolegården.
hun stod i skyggen og drak lidt vand for ikke at dehydrere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 15:01

En skikkelse kom gående ind i skolegården. Neethen havde egentlig ikke noget at lave på skolens område lige for øjeblikket, men ikke desto mindre var han der.
Hans lange kastanjebrune hår var holdt fast i en løs pisk i hans nakke, der svingede svagt når han gik. Hans gråbrune øjne spejde rundt, så på alle de mange personer der gik rundt omkring. Mange af menneskerne havde allerede fået fri, og var på vej hjem, selvom der var en del der bare sad og hyggede sig i skyggen.
Hans blik faldt på en hvid plet midt i en skygge. Det tog lidt tid før han opdagede at det var en piges hår, der let svajede i den meget svage brise. Et svagt smil tog form på hans læber, men han gik ike over til hende, blev bare stående lænet op af en af de sydlige vægge i skolegården.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 15:12

Mieu havde sin skoletaske i hånden, hvilket var en skuldertaske rigtigt...hun gad bare ikke have den på som skuldertaske
Hun stod der bare som var hun en statue.. men hvad skulle hun ellers lave lige nu, det var for varmt til at gå hjem eller køre hjem, for hun boede jo flere kilometer væk fra skolen.
hun spejdede lidt rundt for at finde nogen fra sin egen klasse hun kunne tage hjem til... men hun så ikke rigtig nogen... kun en ung mand der ikke plejede at være her på skolen...
hun søgte efter øjenkontakt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 15:23

Hun søgte hans øjenkontakt, og kun få sekunder efter fik hun den. Hans grå brune øjne hvilede roligt på hende, mens et svagt smil formede sig i hans ansigt. Han løftede hånden til en hilsen rettet mod hende.
Han havde ikke tænkt sig at gå over til hende, han kendte hende ikke, og han ville måske blive taget for at være børnelokker, da han jo så ud til at være omkring de 3 år ældre end hende, og at hun stadig ikke var over 18.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 15:29

Da hun fik øjenkontakt og så at han vinkede kiggede hun flovt væk, som en hver skolepige ville gøre hvis de fik øjenkontakt med en ældre fyr de aldrig havde set før
Meiu tog sin taske på sin skulder og begyndte at gå ud af skyggen for at komme lidt væk derfra... hun blev ved med at gå indtil hun kom til at skygge længere væk og ikke længere så ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 15:33

Han havde også selv bevæget sig, efter at have set hende se væk.
Han var jo egentlig også lidt af en ideel drømmeprins efter mange pigers hoveder. Langt smukt, velholdt hår, god holdning, hans smukke udseende, hans højde, alt dette gjorde ham ret så godt udseende. Han havde ikke helt vænnet sig til rent faktisk at få opmærksomhed fra det andet køn, så han var stadig lidt usikker over det.
Han var gået væk fra muren, og var gået over til en anden skygge, uden at han vidste af det, var han, fordi han gik og kigged tankefuldt ned i jorden, gået lige netop hen til den skygge, pigen han lige havde vinket til, også var gået hen til. Han havde endnu en ikke opdaget det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 15:36

Mieu stoppede op og vendte sig for at se om han var der... og åbenbart var hand er for da hun vendte sig om ramte hun ind i ham og mistede balancen så hun faldt ned at sidde
"ngh...av" sagde hun og kiggede op på ham
Hendes røde øjne lyste helt op fra solens lys... men hun kiggede flovt væk
"det...det er jeg ked af" hviskede hun så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 15:40

Han blev selv lettere overrasket, da han kun lige i sidste sekund nåede at se op, før hun ramlede ind i ham.
Han prøvede at stoppe hendes fald, ved at gribe fat i hendes arm, men endte med også selv at vælte, og faldt derfor ned og lå ovenpå hende.
Han så lidt på hende, da hun undskyldte, og grinede svagt selv. Han prøvede at komme op og sidde og dog gik det ikke så godt, men han kom da op, og sad nu med det ene ben trukket svagt op mod maven, og det andet hvilende under det.
"Nej nej, jeg undskylder" sagde han med et svagt smil "Nu tror jeg jeg skylder dig et kys..." mumlede han bagefter, meget svagt og ikke særlig tydeligt, men for at trænet menneskeøre ville det godt kunne opfattes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 15:46

Mieu rødmede meget og kiggede lidt væk "uhm...det behøver du ikke ok?" sagde hun stille og så på ham med generte øjne "du skylder mig ikke noget... men du må gerne være så venlig af hjælpe mig op at stå" sagde hun og smilte venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 15:57

Han grinte svagt, "Nå ja selvfølgelig" sagde han og rejste sig selv, hvorefter han rakte hånden frem mod hende. Men han havde nu ikke tænkt sig ikke at indfrie sin gæld, han var ikke engang sikker på om han overhovedet skyldte hende noget, men han følte nu at han burde, eller måske var det bare tiltrækkelse mod det hvide hår der fik ham til at tænke sådan? Det kunne sagtens være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 16:09

Mieu tog fat i hans hånd og rejste sig op med hjælp fra ham...
hendes hår gik jo nærmest i et med sin hud,
hun smilte stille "tak...og undskyld igen" hun nejede venligt for ham og smilte venligt
"heh... jeg hedder Mieu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 16:17

Han smilede selv, et lettere charmerende smill kunne det vel kaldes, også selvom det ikke det mindste var bevidst.
"Mit navn er Neethen" sagde han og blinkede til hende, hvorefter han lod hænderne hvile på sine hofter.

//Skal logge... ses igen senere? : ) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 19:07

Mieu kiggede lidt væk og tog en dybindånding for at slappe af
"såeh...hvad laver du her ved skolen? er du vores nye lærervikar?" sagde hun for at tænke på noget andet
hun smilte stille til ham og lagde hovede lidt på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:04

Han grinte svagt og rystede på hovedet.
"Jeg kom fordi skolen havde bedt mig lave nogle jernholdere til bogsættene som niende klasserne skal bruge efter den næste ferie" sagde han og smilede bredt.
"Jeg har lige været inde og aflevere dem, men jeg har ikke rigtigt lyst til at gå tilbage til smedjen endnu, der er for varmt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:11

mieu nikkede stille "ja, det er alt for varmt" hun kiggede rundt for at se hvordan hun skulle komme væk uden at såre ham "ehm... jeg tror jeg må finde et sted jeg kan købe noget mad elelr noget" hun vendte ryggen lidt mod ham, for det ville ikke passe særlig godt hvis han nu kyssede hende som han havde sagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:21

Han grinede svagt, "JEg tror hvad du behøver er vand" sagde han, og pegede over mod en vandhane ovre ved en væg. Der var allerede en der stod og drak, en høj dreng, ret lækker egentlig, med svagt krøllet brunt hår og et muntert smil.
Neethen så lidt på hende, hvorefter hans øjne kørte videre mod drengen med et svagt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:27

Mieu smilte lidt "nej... jeg tror jeg går...hen på en cafe i stedet" hun begyndte at gå men vidste han højst sansynligt ville følge efter ham "....heh"
Hendes lange lyse hår bølgede i den stille vind der kom lige pludselig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 16:32

Han nikkede stille, men fulgte ikke efter, det var tydeligt hun følte sig utryg ved ham, og han ville jo ikke på nogen måde støre hende, selvom det nok var det han allerede havde.
Han trak let på skuldrene "Fint, gør hvad du vil" sagde han med et skævt muntert smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 17:21

hun kiggede tilbage på ham "hmm... vil du med?" sagde hun så stille og smilte lidt
"det er oka... det er jo bare en... vi søger væk fra var..." mere noget hun ikke at sige før hun blev ramt i hovedet af en fodbold inde fra børnehaveklassernes skolegård, hvor de var og havde fritidsaktiviteter
hun faldte ned på numsen og tog sig til hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:17

Han så lidt på hende, og en svag latter løb gennem hans strube. Dog var det tydeligt at det ikke var på en ond måde, mere på en sådan måde som sagde han 'ej, din stakkel', hvorefter han rejste sig, og fik hen mod hende.
Han støttede hænderne på sine knæ, og så på hende med hovedet på skrå
"Er du ok?" sagde han med et et smil, og samlede fodbolden op. En lille dreng kom løbende ud fra børnehaven for at hente bolden, og standsede brat op ved synet af manden der holdt hans bold.
Han så lidt ned i jorden.
"Ææææhh... M-må je-jeg få bolden?" spurgte han, med en lettere skyldig stemme, hvorefter han så op på Neethen.
"Haha, selvfølgelig, men næsten gang, så vær lidt mere forsigtig" sagde han med et smil, og blinkede til drengen, hvorefter han rakte ham bolden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:33

Mieu tog sig blidt til hovedet "av" sagde hun stille og grinte sødt, også da hun så den lille dreng der kom løbende efter bolden
hun rejste sig stille og så på drengen "ja næste gang hver sød at passe på... men i kan godt nok sparke hårdt af sådan nogle små.... børn at være"
hun snublede lidt over sine egne fødder og faldte ind mod Neethen "jeg tror hellere vi må komme et sted hen hvor jeg kan slappe af" hun fniste sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:36

Han grinte svagt, og støttede hende. Det var tydeligt at han var stærk, og for ham, føltes det ikke som om hun vejede en pind.
"Ja, det ville nok være bedst, kom" sagde han og begyndte at gå mens han støttede hende, hans varme arm lå omkring hendes nakke, og den anden hånde holdt hende blidt på ryggen, for at lade hende gå frit, og dog ville han kunne gribe hende hvis hun faldt om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:40

Mieu rødmede svagt, hvori hun så undgik at kigge på ham... samtidig med hun koncentredede sig om ikke at snuble... Lige nu føltedes hendes hoved som en lille bombe fra slaget så det gik bare ud på at få noget vand... og nok lidt mad da hendes mave pinligt tumlede op
hun kunne mærke på ham at han var stærk, for det påvirkede ham tydeligvis ikke at hun var væltet ind i ham
"tak..." hviskede hun stille med et svagt smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:45

Han så lidt på hende "Ingen årsag" sagde han og smilede skævt.
Han førte hende hen gennem porten væk fra skolen, hvor nogen så efter dem med undrende blikke der sagde 'Er det hendes far, eller hendes kæreste?', hvorefter de hurtigt gik videre, efter at de fleste af drengene især fik et blik fra ham, et blik der tydede på noget lidt dybere end venlighed.
HAn førte hende over til et hjørne på gaden hvor han vidste der altid stod en pølsemand.
"En kildevand uden brus, og hvad skal du have at spise?" sagde han og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:58

hun smilte stille til ham og rødmede lidt "ehm... jeg er vegetar" sagde hun stille og så lidt ned i jorden "så...heh... tror du man kan få noget vegetar mad her, men det er oka bare med en kildevand" hviskede hun så og kiggede rundt på de mennesker der nu engang var her... de troede jo nok de var kærester eller noget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum