Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den gamle mine XD //Neethen-Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den gamle mine XD //Neethen-Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den gamle mine XD //Neethen-Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den gamle mine XD //Neethen-Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den gamle mine XD //Neethen-Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den gamle mine XD //Neethen-Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den gamle mine XD //Neethen-Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den gamle mine XD //Neethen-Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den gamle mine XD //Neethen-Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den gamle mine XD //Neethen-Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den gamle mine XD //Neethen-Privat//

Go down

Den gamle mine XD //Neethen-Privat// Empty Den gamle mine XD //Neethen-Privat//

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 13:55

Sted ~ en mine O.O
Tid ~ 22.00 cirka XD
Vejr ~ Jordet O.o?
Omgivelser ~ Jortdt og træ der holder på jordet
Påklædning ~ Et par stramme, sorte lårkorte shorts, en strem t-shirt, en sort hættetrøje og et sort tætsidende halskæde(halsbånd.

Nogle fodtrin lød igennem en tom mine eller et hul kunne man også kalde det, mend et var jo en mine? Der var ikke nogle inden i den endnu, men der var nogle uden for. En dreng. Han havde hætten over hovedet så man ikke kunne se hans ansigt. Kun de blodrøde øjne kunne ses i det mørke. De lyste. Klokken var omkring 22 om aften. Solen var gået ned og månen var kommet frem. Himlen var klar og stjernerne var også på himlen. Hvis man sammenlignede himlen med minen ville man sige at stjernerne var diamanterne og himlen var jordet. Det var ret sjovt forid det passede godt sammen. Himlen var dog klart bedere end minen. Drengens navn var Night. Et meget passende navn også da han mest viste sig udenfor om natten da der var ro og ikke så mange mennesker. Ikke at der ville være det her om dagen. Det kunne han i hvertfald ikke forstille sig. Night smilte stille. Hans hænder var gemt godt nede i hættetrøje lommerne. *bare der var nogle* tænkte han og sukkede *her er mega boring* Endnu et suk kom frem. Han havde kedet sig ret længe og vidste ikke om han skulle gå hjem. Det var jo 100 at der ikke ville komme nogle her, eller var det?
Night stoppede foran mine hullet og vente hovedet for ast se det. Det var ret mørkt derinde og ikke spor sjovt. Måske kunne han gå derind med en anden, hvis der kom nogle. Night sukkede gen, men denne gang dybere og mere kedsomligt. Han gik stille tilbage og satte sig ved siden af hullet og oppe af en jord bakke eller, hvad det nu hed. Han kiggede nu bare ud på det hele og ventede til noget spændende ville ske, hvis det skete.

//sorry der ikke er så meget --'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den gamle mine XD //Neethen-Privat// Empty Sv: Den gamle mine XD //Neethen-Privat//

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 14:15

//Hehe, gør ingenting xD - Og undskyld, blev lidt kort <___< xD//


Endnu et par skridt, der genlød mellem klippevæggene, disse kom inde fra selve minens hovedgang. En let banden, fra en dyb stemme, der kunne lyde som en drengs der lige var færdig med overgangen fra lys og pibende, til mørk og dyster, eller i lejet derimellem.
De små lyde der kom fra hans strube, var ikke det mindste et sprog fra denne verden. Det lød som en blanding mellem fransk og tysk, og dog var det mere søvndrukkent af et sprog at være.
Manden ordene stammede fra, stod med en hakke i hånden, og med et hul foran sig, boret ind i klippen. Derindefra glimtede en lille ædelsten. Han var stadig uvist om hvad det var, selvom det let lilla skær, gav ham en fornemmelse af at dette kunne være en opal. Hvad mere var, at det måske var en sort opal, der indeholdte de helt perfekte egenskaber for at lave de patroner han i så lang tid havde drømt om.
Han prøvede at presse sin let muskuløs arm ind i hullet, men uden succes, og udstødte så nogle flere lyde, der kunne lyde lidt som en banden.
Hans grå-brune øjne virkede modstridige, og let irriterede. Hans kropsholdning tydede ligeså på irritation.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den gamle mine XD //Neethen-Privat// Empty Sv: Den gamle mine XD //Neethen-Privat//

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 14:41

Night kunne høre noget inde fra minen, som vækkede hans interesse. Det lød, som en dreng? sproget vidste han ikke, havd var. Han fordtof ikke en dyt af det.
Lansomt kom Night på benene og stilte sig så foran mine indgangen. Han var lidt i tvivl om at gå derind, men han havde jo et godt natte syn og gor hørelse så det var jo ikke sådan at han faklede i blinde, som man sagde. Stille bevægede han sig ind i minen og kunne hurtigt se nogle der stod og hakkede i jorden på vægene. Et glimt kom også frem. Night's øjne blev store *beautiful* tænkte han og et smil plantede sig på hans fyldige og bløde læber. Noget der glimtede og var smukt var lige ham. underligt nok.
Han kiggede op på drengen/manden og studerede ham lidt. Han kunne ikke så godt se ansigtet, men aura'en sagde mand/dreng og at han var blandings race, plus den sagdeat han var irreteret.

//sorry det tog så lang tiud skulle lige noget irl --' og sorryd et blev kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den gamle mine XD //Neethen-Privat// Empty Sv: Den gamle mine XD //Neethen-Privat//

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 14:47

//Hehe, det er ok, men skal logge... Men svarer så snart jeg kommer på igen ;D //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den gamle mine XD //Neethen-Privat// Empty Sv: Den gamle mine XD //Neethen-Privat//

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 14:55

//ok XD helt i orden ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den gamle mine XD //Neethen-Privat// Empty Sv: Den gamle mine XD //Neethen-Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum