Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
fri //Neethen// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
fri //Neethen// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
fri //Neethen// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
fri //Neethen// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
fri //Neethen// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
fri //Neethen// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
fri //Neethen// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
fri //Neethen// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
fri //Neethen// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
fri //Neethen// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

fri //Neethen//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:06

Efter et time eller to vågnede hun stille i hospitalsengen... det vidste hun selvom hun kun så op i loftet... som om hun havde været her før... og alligevel havde hun ikke
hendes krop føltedes stadig tungt tung da hun lige skulle vende sig til det nye blod der var i hendes krop... hun satte sig dog stille op for at kigge rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:14

Han havde sat sig ned i en stol lidt fra sengen, med udtryksløse øjne, der bare så på hende, afventende, som om han egentlig var irriteret over at hun ikke vågnede op, og alligevel havde han jo været ganske klar over at hun ikke ville vågne før der var gået en time.
Udtryksløsheden forsvandt fuldstændig fra hans ansigt da hun begyndte at vågne, og blev erstattet af et undskyldende blik. Der virkelig virkede ægte.
"E-er du ok?" spurgte han, og rynkede svagt brynene i hvad der kunne ligne bekymring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:21

Mieu så ham sidde i stolen da han gav lyd fra sig men hun kiggede lidt væk "du ikke.... så venlig som jeg havde troet" sagde hun bare stille til ham uden at svare... men langsomt foldede hun sig sammen, siddende... med hænderne om sine ben og hovede mod sine knæ..
så stille på ham igen "men man lære noget nyt hver dag... lad være at stole på folk der kan skade dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:25

Han så lidt på hende, og sukkede ".... Jeg... Undskylder... Jeg vidste ikke.... Du sagde at jeg..." han virkede forvirret, på en måde irriteret over sig selv, og han kunne ikke færdiggøre sine sætninger, på grund af det der tyngede hans sind.
Han vendte de gråbrune øjne væk. Det røde var sivet bort igen, og de lignede nu præcis de menneskelige øjne de havde været før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:29

Mieu rejste sig svagt og kig hen til ham "jeg vidste ikke du var vampyr, men næste" hendes ben rystede lidt men hun lod det være sådan "gang... så lad være at drikke så meget... det kan du vel finde ud af" hun lagde hovedet på skrå, og underligt nok så smilte hun venligt til ham
"men... hmm" smilet forsvandt og det samme gjorde blikket der så mod ham...det forsvandt mod vinduet "hvordan er det at være vampyr?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:33

Han så lidt på hende, med svagt rynkede bryn, "HVordan kan du tilgive så let..?" mumlede han og så ned i jorden.
Han så dog op på hende igen, og nikkede "Hvis der bliver... En næste gang.." mumlede han, og lod blikket køre op til hendes øjne igen, fyldt med anger.
han blinkede svagt med øjnene ved hendes spørgsmål "Øhh... JEg er kun kvart.. Så jeg ved ikke præcist hvordan det er at være en fuldblods vampyr... Det... Må du spørge en fuldblods om..." sagde han og sukkede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:40

Mieu grinte stille... men blev lidt svimmel af det... hun satte sig på ham *han kan ikke tillade sig at skubbe mig væk* tænkte hun sjovt og lænede sig tilbage som var han stolen
"mmh sikke en blød stol jeg sidder i" sagde hun og kiggede sig over skulderen på ham
hun var ikke så tung som hun så ud til at være og det kunne vel være ligemeget
"og så er du også andre ting der kan gøre mig ondt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:42

Han smilede stille, og lagde armene rundt om hende, hvorefter hab egyndte at vugge stille fra side til side.
"Hvis en aspara og et menneske har så let ved at gøre dig fortræd" sagde han, og smilede svagt, et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:45

mieu grinte stille "prøver du at gøre mig søsyg" hun rejste sig stille og vente sig om så hun sad med front mod ham, hvilket hvis man kom og så det godt kunne se lidt forkert ud...
"hm.. du bed mig i halsen... er det så ikke min tur til at bide dig" sagde hun så og smilte fjoget mens hun tog sit ansigt tæt indtil hans
"eller skal jeg give dig et menneske kys?" hun lagde hovedet på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:48

Han grinte svagt "Hvad end min dronning foretrækker" sagde han smilende, og tiltalte hende med vilje som 'dronning' da det var et ord der både indgydede respekt, og dog glamour, og var hvad de fleste piger ønskede at høre dem selv tiltalt som.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:52

Mieu så lidt underligt på ham "hmm dronning er nok ikke lige mig, heller ikke prinsesse" hun rødmede svagt i at han faktisk sagde ja indirekte... hvilket hun ikke havde regnet med alligevel tog hun sig selv i at sige "hvad vil du helst have...normalt kys eller blidt bid i halsen, et sted jeg vælger"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:55

han grinte svagt, "Det, de foretrækker" sagde han, og blinkede til hende, som tegn på at hun bare skulle gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:58

//du skriver for lidt :( //

Mieu rødmede svagt og førte sin mund ned mod hans hals ved struben, bed ham blidt så det ikke gjorde for ondt, og alligevel kunne der spejles en svag smerte i det
hun turde ikke rigtig kigge på ham i det hun gjorde det, og var lidt bange for at der kom en læge ind eller noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 17:08

Han smilede svagt, og så på hende mens hun bøjede hovedet ned, og bed ham.
Den svage smerte han følte, generede ham ikke det mindste, tværtimod formede der sig et svagt smil på hans læber.
Hans lange kastanjebrune hår, der havde løsnet sig af den før så stramme pisk, bølgede svagt i det han lænede hovedet til den ene side, for at give hende mere plads.
Uden et eneste ord, lod han hendes tænder nappe hans hud, og kom til at tænke på hendes tidligere spørgsmål... Hun ønskede tydeligvis selv at blive vampyr... Og selvfølgelig... Han kunne jo tage hende med til en rigtig vampyr... Der kunne gøre hende til en... Men ville det ikke være for risikabelt? Hvis nu hun havde fammilie... Personer der savnede hende? Nej, han selv var faktisk ret ligeglad med om hun havde personer der ikke ønskede hende forvandlet, han så hende jo, når det kom til stykket, ikke som meget andet end en levende madpakke, som de fleste andre vampyrer gjorde det, også selvom han udmærket var klar over, at det ikke var sådan hun følte det.
Heh. Mennesker var bare så nemme at narre...

//Hehe, langt nok? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 17:16

Mieu stoppede efter lidt til og så på ham "hhaha... det er ret komisk egentligt" sagde hun stillle og smilte venligt til ham "men det må være underligt at gøre dette for at få blod...." hun grinte stille af ham og så ind i hans øjne "lidt af en forbandelse hva...." hun havde lyst til at kysse ham men i stedet rejste hun sig op og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 17:25

Han så lidt på hende, og grinede svagt "Man vænner sig hurtigt til det... Da blod begynder at smage bedre og bedre... Jo flere gange det kommer over en tunge.." sagde han med en lettere mystisk undertone, i sin ellers muntre stemme.
Hans gråbrune øjne spillede svagt i lyset fra de hvide lamper, og fik dem til på en eller anden måde, at virke dragende.


//Logger, cya^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 17:29

mieu kiggede lidt væk "hmm det gør man vel" *jeg tør vædde med han bruger nogle kræfter eller noget for at forføre mig så han kan få mere blod* hun sukkede lidt og så på ham
så hans øjne og kiggede ned "undskyld" hun bukkede sig ned og kyssede ham på munden
*idiot* tænkte hun om sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:58

Han så lidt på hende. Undskyld? For hv-?
Hans tanke nåede ikke længere før han følte hendes læber mod hans egne. Han lukkede øjnene, og lod sig føre med i kysset.
Var hun faldet for ham? Hvordan kunne det være sket? Efter hvad han lige havde gjort, havde han troet at hun faktisk frygtede ham. Ikke desto mindre hørte han hendes tanker, og forstod dem på den måde at den var rettet mod ham, uvidende om om hun overhovedet vidste at han kune høre hendes tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:45

Mieu smilte stille og så på ham "jeg er en idiot er jeg ikke" sagde hun stille og så lidt væk igen... hun gik hen og lagde sig i sengen med sit ansigt vendt mod vinduerne "solen er væk" sagde hun så som om det var ment som hun var ikke glad mere... hendes sol var forsvundet
"og det var dejligt at kysse dig" hviskede hun bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:47

Han så lidt på hende, med øjne der på en måde virkede undrende. Solen var gået ned? Ja, det var sandt, udenfor blinkede stjernerne fra en skyfri himmel, dog havde han på fornemmelsen at det ikke havde noget med vejret at gøre.
"Du er ingen idiot, du reagerer bare anderledes end de fleste mennesker ville" sagde han med en rolig stemme.
Et svagt smil skød frem på hans læber ved hendes hvisken "I lige måde.." mumlede han med en lettere munter undertone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:50

Mieu så på ham med store øjne da han sagde i lige måde.. hun rødmede lidt men smilte glad til ham... det var hendes første kys nogensinde og så var det med en der var sød, eller i hvert fald når han ikke var sulten... Mieu satte sig lidt op igen og for sjovt sagde hun bare "du tør ikke give mig et kys på munden..." hun rakte tunge af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:54

Han grinede svagt, og smilede af hende. Han godtog udfordringen, også selvom han var klar over at hun bare ville have et kys mere. Tænk at hun var faldet for ham, heh.
Han rejste sig fra stolen, og satte sig på knæ på sengen, så hans hoved varl ige over hendes. Han lod det glide ned og kyssede hende på munden, mens han dog holdt øjnene åbne og så på hende, med et fuldstændigt udtryksløst blik, hvori man dog kunne se at dette morede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:58

Mieu smilte stille da han rejste sig op "så du kunne godt lide at kyss..." mere noget hun ikke før hans læber rørte hendes igen... hvilket fik hende til at rødme endnu mere end før men hun nød det ret så meget og lukkede stille øjnene... efter hun havde set hans udtryksløshed... hun lod ham fortsætte lidt men stoppede ham så "lad være at gøre noget du ikke kan lide, eller i hvert fald ikke føler noget for"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 14:03

Han så lidt på hende med et blik der viste en svag forundrelse, og dog, let irritation. Det var begyndt at more ham, og så havde hun stoppet det, dog smilede han svagt, og kløede sig i tindingen.
"Undskyld, jeg tror jeg lo mig rive med" sagde han, og rejste sig fra sengen, han satte sig på stolen, og så lidt ud af vinduet, lod med vilje som om han virkelig var ked af at have gjort det, og det så så ægte ud som havde han virkelig været det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 14:07

Mieu grinte stille "jeg kan ikke finde ud af om du mener det eller ej... og hvis du ikke gør så lad være.... vis mig hvem du i virkeligheden er i stedet for... og hvis du mener det så er det ok..." hun smilte stille til ham og rejste sig for sengen... så på ham med et lidt bedrøvet blik
"jeg kommer om lidt" hun gik hen til døren og åbnede den stille for så at gå ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fri //Neethen// - Page 3 Empty Sv: fri //Neethen//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum