Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
fri //Neethen//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: fri //Neethen//
Han tog imod kildevanden og betalte, hvorefter han rakte den til hende, smilende, og med et lettere muntert glimt i de grå brune øjne.
"Her, drik noget, så dehydrerer du ikke" sagde han.
Gæst- Gæst
Hun tog i mod vanden og tog en tår af den... det havde hun brug for
DErefter så hun på ham og nikkede lidt "ja, men kun hvis du også spiser noget" sagde hun så og fniste sødt derefter
Gæst- Gæst
"Fint men så også for din skyld" sagde han med et svagt smil. Han så på manden i boden, og bad om tre brød, uden noget andet end bare ikke at få dem varmet. Han rakte hende to af dem inden han selv tog en bid af den tredje.
*Fast food mad helt igennem* tænkte han med et svagt grin. Han vendte sig svagt om og begyndte at gå hen imod en bænk.
Gæst- Gæst
der var en træ der skyggede heldigvis
hun smilte venligt til ham og lagde hovedet på skrå
"jeg siger tak" hun tog en bid af brødet
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"så.... kan ikke helt huske om vi har præsenteret os for hinanden... men hvis vi ikke har så hedder jeg Mieu Lain"
Gæst- Gæst
"Mente jeg heller ikke vi havde, Neethen Marniau" sagde han og smilede skævt.
Gæst- Gæst
"og tæt er oka... så længe det er ikke er seksuelt tæt" hun smilte venligt med et lille grin
"og rart at møde dig Neethen" sagde hun så og nikkede hovedet i en venlig gestus
Gæst- Gæst
"Og ja, det håber jeg heller ikke det gør" sagde han med et svagt smil, hvorefter han blinkede til hende.
Gæst- Gæst
"undskyld jeg... ehm.." hun så lidt flovt ned i jorden
Gæst- Gæst
"Er ... der noget galt?" spurgte han, med et undrende udtryk.
Han så hvordan hun prøvede at forklare sig, men havde allerede læst hendes tanker på det tidspunkt. Hun vidste det nok ikke... Havde ikke hørt hvad man fortalte om smeden fra udkanten af byen. Men det var vel også ligemeget. Heh, hun kunne jo selv finde ud af det.
Gæst- Gæst
"heh, kan du huske da vi mødtes ude foran skolen... du sagde du ville give mig et kys" hun grinte sødt og venligt af ham og hende selv for den sags skyld
"men må jeg spørge hvorfor de ville det?"
Gæst- Gæst
"Det er bare min måde at bygge et venskab op på, kan man vel sige" sagde han med et smil. Hun anede tydelivisg ikke hvad det at få et 'kys' betød. Hans læber trak sig svagt tilbage fra tænderne, dog ikke nok til at man ville kunne se de krummede hugtænder, der prydede hans tandrækker.
Gæst- Gæst
så for sjov kyssede hun ham blidt på kinden
"heh, sådan eller hvad?" sagde hun så stille og smilte venligt
Gæst- Gæst
"På den måde..." mumlede han, men trak dog ikke hovedet til sig. Han kunne føle hvordan en svag tørst nagede ham.
Gæst- Gæst
men hun rødmede over at han slikkede hende på halsen
"det føltedes virkelig dejligt.." sagde hun så og rødmede lidt *vil man blive en vampyr hvis han bed?*
Gæst- Gæst
Neethen sendte pigen et enkelt blik, hvilket fik hende til pludselig at smile, da et lettere charmerende blink med det ene øje, havde fået hende til at tro, at han bare gjorde det forsjov. Moderen og pigen gik lidt efter.
Han smilede til hende, "Selvfølgelig, det er den eneste egentlige kropskontakt jeg gå fuldt ind for" sagde han, og slikkede svagt sine læber.
Han lod uden et ord mere sine hugtænder stikke ind i hendes hals, og sugede kraftige mængder af hendes blod ud, uden at overhovedet at tænke over smerten hun sikkert ville gennemgå, alt han tænkte på lige nu, var et måltid mad.
*Hun sagde trods alt at hvis hun skulle spise, så skulle jeg også* Tænkte han med et svagt morderisk glimt i det ene øje.
Gæst- Gæst
*hmm... jeg kan faktisk ikke rigtig spise noget...så sult...* hun spærrede øjnene op da hun følte hans tænder i hendes hals, et smerteudtryk kom til syne, men hun bed tænderne sammen, da andre folk, specielt ham fra pølseboden kunne se det hvis hun skreg
hun bed sig også lidt i læben og fældede et par tårer af smerte, men stoppede ham ikke
efter lidt tid da han havde tager noget begyndte hun lige så stille at blive svimmel
Gæst- Gæst
Et par bloddråber gled ned af hans mundvige, hvorefter han spærrede øjnene op, og gav slip. Han havde næsten tømt hende, ikke mere end en halv liter ville der være tilbage i hende, hvis man talte efter hvor meget han faktisk havde taget.
Hans grå brune øjne så forundrede, og på en måde undskyldende ud.
"U-undskyld.. me-men... Du sagde at jeg godt måtte..." han så lidt væk, som om han var pinligt berørt, og skyndte sig at slikke blodet væk fra mundvigen, dog viste der sig stadig en lille rød plet.
Hans gråbrune øjne, var præget af en rød farve, der havde blandet sig med den oprindelige, og gav ham det virkelige udseende en vampyr burde have.
Gæst- Gæst
lige nu føltedes hendes krop tung som bly... og fuld af smerter
//har selv anæmi og har haft det på en livsfarligt stadie så ved hvordan det er at miste meget blod xD ubehageligt//
Gæst- Gæst
"Sov.." mumlede han, og lod en lettere kærlig undertone glide ind i sin stemme, som når man blandede sukker og kakao.
//Underlig metafor xD
Og ja, det lyder ikke særlig sjovt O__O
Gæst- Gæst
Mieu holdte sine øjne åbne med et trist blik der nærmest kunne have sagt 'hvorfor gjorde du det?' inden hun lukkede sine øjne helt.. hun havde det som om det ikke var hendes krop, at hendes sjæl bare var i en anden krop... der søgte ly efter regn
hun faldte i søvn med en tungt svagt vejrtrækning
Gæst- Gæst
Alt i mens, sad et svagt skævt smil plantet på hans læber, der dog ville forsvinde ved det mindste tegn på at hun vile vågne.
//ok ok! xD Kunne jeg jo ikke vide vel? ;3
Gæst- Gæst
Mieus hjerte bankede tungt og langsomt nu... som om det opgav at banke den smule blod hun havde i kroppen rundt... alligevel lignede det hun svedte, men hvis var det i hvert fald kun koldsved... mere i tegn af hun var syg end havde det varmt xD
et par gange åbnede hun øjnene men var for svag til at holde dem åbne
hvad ville der nu ske?
Gæst- Gæst
Efter et kvarter, ankom de til et hospital, han så på lægerne, der med det samme forstod at der var sket noget med pigen, at dømme efter hendes koldsved, og hendes blege hud.
De tog hende fra ham, og kørte hende ind på en stue, hvor hun ville få noget nyt blod i sig.
Neethen fandt det egentlig lidt synd, at hun skulle have en andens blod i sig.. Det ville ødelægge den underlige søde smag ved blodet.. Men det ville alligevel blande sig med det tilbageværende, og lave sig selv om til en helt ny blodtype, heh, det ville være sjovt at smage.
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham