Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Varm sommerdag på stranden! - Cille  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Varm sommerdag på stranden! - Cille  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Varm sommerdag på stranden! - Cille  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Varm sommerdag på stranden! - Cille  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Varm sommerdag på stranden! - Cille  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Varm sommerdag på stranden! - Cille  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Varm sommerdag på stranden! - Cille  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Varm sommerdag på stranden! - Cille  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Varm sommerdag på stranden! - Cille  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Varm sommerdag på stranden! - Cille  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Varm sommerdag på stranden! - Cille

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:56

T: klokken 15:15
D: idag
S: Stranden La Plage
V: solen skinder og det er 30 grader varmt
O: Mennesker og væsner?
P: en blå bikini og hendes hår sidder som på billedet, samt nogle træ klip-klappare.

Rea gik muntert ned af det varme sand hen mod stranden. Hendes ansigt lyste op og et stort smil var bredt ud over hendes mund. Hendes øjne glimtede i solens lys og den lette vind løftede let hendes hår tilbage mens hun gik. "Ahhh, sikke en dejlig dag!" sagde hun mens hun trak en dyb indånding og duftede hav vandet mens lyden af bølger og vandet som ramte kanten gik ind i hendes øre med en dejlig lyd..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:02

Cille kom gående ned til stranden med et sødt smil på sine læber og gik ned mod vandet og kiggede på det og smilte *mit element*tænkte hun og kiggede sig omkring og så en anden pige *hun er yngre end mig tror jeg nok*tænkte hun og gik over mod hende "hey"sagde hun venligt der var nogen drenge der kiggede på dem med et smil på deres læber "drenge kan ikke holde øjne fra os navnet er Cille"sagde hun og kiggede på pigen med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:05

Rea så på pigen med et halv drømmende blik da hun var så glad på denne dag. "Heej" hilste hun med hendes røde muntre kinder. Hun så lidt forvirret omkring sig da hun sagde det med drengene og følte en hvis pinlighed og så tilbage på pigen. "Rea Chi Jackson" præsenterede hun sig venligt og rakte hånden frem. hun betragtede let pigen og mærkede en bekendt følelse over hende. *Vand dæmon* tænkte hun helt sikkert og smilede endnu større end før ved tanken om at have mødt en anden med samme evner..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:13

Hun kiggede på hende med et smil "Rea sikke et flot navn"sagde hun og kiggede på hende "skal vi finde et sted hvor vi kan snakke som de piger vi er"spurgte hun og kiggede på hende med et smil på sine læber *vand dæmon det kun godt møde en der samme som mig*tænkte hun og kiggede på Rea med et smil "kom"sagde hun og begyndte at gå hen af stranden og smilte til alle dem der så på dem af drenge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:18

hun smilede stort og fulgte med mens hun let gik i sandet. hun mærkede sandet kryppede ind under hendes fødder og smilede med et lille fnis da det kilede. Hun betragtede let drengene med et sødt smil og trak roligt på skulderen da hun endelig satte sig ned et stykke fra nogle mennesker og dumpede tilfreds ned i sandet. "Tak for komplimentet.. og i lige måde!" sagde hun med en rolig stemme. Hun så ud mod vandet og smilede varmt. "Vand dæmon ikke sandt?" spurgte hun og så derefter hen på Cille med et venligt smil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:25

Hun smilte til hende og kiggede på hende og satte sig ved hende "være glad for du ikke ende med det ved ballonerne"sagde hun og mente bryster "hvis man ikke passer på har man sand og et nummer fra en eller anden fyr der kun vil ha sex med en"sagde hun med et grin og kiggede på hende "men så lidt og ja vand dæmon som dig"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:28

Hun grinte let da hun sagde det omkring brysterne. Hun kiggede ned af sig selv og smilede lidt skævt med den lille C skål hun havde og grinte let. "Sker sådan noget tid for dig?" spurgte hun drillende med et undrende smil. Hun smilede muntert da hun havde ret omkring det med vanddæmon og nikkede venligt. "Rart at møde en som sig selv" sagde hun med et grin og lod hænderne glide frem og tilbage i sandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:39

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "nogen gange og nogen gange ikke"sagde hun og smilte "prøv og kig rundt hvis du kunne vælge en fyr her fra stranden hvem skulle det så være"sagde hun lidt udfordrende til hende.
Han kiggede på hende "vælger du en nørd skal du vise mig en fræk del af din krop og det gælder også mig en lille leg"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:44

Rea så på hende med et grin. "Okay den er jeg med på" sagde hun og nikkede bedstemt mens hun så sig rundt om stranden og betragtede let drengene som var der. En høj dreng stod lidt nede ved vandet sammen med nogle andre drenge. Han havde mørkt hår og så vidt hun kunne se havde han grønne øjne, hans overkrop var nu heller ikke dårlig. "Ham der" svarede hun og pegede let på ham for ikke at få ham til at vende sig om og opdage hende. "Har er vel ikke en nørd overhoved" sagde hun med et smil og betragtede drengen. "Ikke fordi jeg har noget i mød dem" tilføjede hun hurtigt og kløede sig let på kinden. "Din tur? Hvem ville du vælge?" spurgte hun nysgerrigt og så opmærksomt på hende med et smil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:51

Hun kiggede på hende "ved du ikke nørder kan ha det størreste lem"sagde hun med et grin "og ikke for sjove men okay det min tur"sagde hun og kiggede rundt om sig for at se og pegede på en der var blondt i håret "jeg tror det bliver ham der"sagde hun og kiggede på hende "og du kan vel godt lide et stort lem"drillede hun og kiggede på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:53

hun lagde hovedet på skrå og grinte let "Jeg ved nu ikke" sagde hun med sin rolige stemme Hun betragtede drengen hun havde udpeget og så på hende. "Skal vi kalde ham over?" spurgte hun drillende og blinkede let til hende. "Så kan vi se hvordan det ender" sagde hun med en drillende latter. Hun satte sig tilbage i sandet og smilede muntert til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:05

Hun kiggede på hende med et smil "gør det så ender det nok med vi ligger og tilfredsstille ham eller noget"sagde hun med et smil "men du har vel heller ikke en kæreste har du"spurgte hun "men mente du fyren eller nørden"spurgte hun med et smil på sine læber og kiggede på hende.
"hvis du med på det så er jeg også"sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:09

Hun grinte. "Ellers tak det kan du gøre selv, han er ikke lige min type" sagde hun med et roligt smil og så ud mod havet. "Og nej jeg har faktisk ikke en kæreste" sagde hun med et lille grin. "Men det formoder jeg at du heller ikke har eller?" spurgte hun nysgerrigt og så på hende med et venligt smil. "Fyren eller nørden?" hun så lidt forvirret på hende. "Okay jeg tror jeg faldt lidt ud af legen der? Kan du forklare mig den igen?" spurgte hun undrende og så tænkende på hende da hun ikke helt kunne få det til at passe..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:10

Hun grinte. "Ellers tak det kan du gøre selv, han er ikke lige min type" sagde hun med et roligt smil og så ud mod havet. "Og nej jeg har faktisk ikke en kæreste" sagde hun med et lille grin. "Men det formoder jeg at du heller ikke har eller?" spurgte hun nysgerrigt og så på hende med et venligt smil. "Fyren eller nørden?" hun så lidt forvirret på hende. "Okay jeg tror jeg faldt lidt ud af legen der? Kan du forklare mig den igen?" spurgte hun undrende og så tænkende på hende da hun ikke helt kunne få det til at passe..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:19

Han kiggede på hende "skal vi ikke se om det sandt med nørden om de har et stort lem"spurgte hun og kiggede på hende "jeg skal nok tage mig af at forførre ham hvis du ikke vil være med til at gøre det måske kan vi lære noget af hinanden"sagde hun med et smil på sine læber "og det jo bare noget der sker så er den ikke længere"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:24

hun så undrende på hende og så sig omkring. "Men for at være ærlig så ser jeg ikke rigtig nogen der ligner en rigtig nørd her omkring" sagde hun med et skævt smil. "Men ellers kunne det da være meget sjovt" sagde hun og så muntert på hende med et lille lumskt smil på hendes smalle læber..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:34

"luk øjne op og kig den vej der"sagde hun og pegede på en nørd der stod i bade shorts der var lidt for store til hans krop "hvad sagde jeg"sagde hun og piftede efter ham og der gik lidt tid før han var ved dem
"hvad kan jeg gøre for jer"sagde nørden med et stille venligt smil
Hun rejste sig op og trak Rea med sig og tog fat i hende og nørden og trak dem med ind i en hule der førte dem til en springvand
"af med bukserne så vi kan se hvad du har og gi"sagde hun med et smil og blinkede til Rea
nørden trak med det samme sin bukser af og stod nøgen foran dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 20:13

Rea så forvirret på Cille men fulgte lydigt med mens hun så undskyldene på nørden med et lille grin hun prøvede at skjule. Da de stod der inde så hun på Cille og nikkede. "Yes let's see!" sagde hun med et venligt smil og lagde hovedet let på skrå mens hun studerede drengen. Hendes blik ændrede sig da han tog bukserne ned. En slag overraskelses udtryk hvis man kan kalde det, det. Hun så på Cille med et undersøgende blik på hvordan hun var reageret. *Hvordan for han sig selv til at gøre sådan noget?* tænkte hun mens trak hurtigt på skulderen og slog det til siden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 20:22

Hun kiggede på Rea og gik hen til hende "vil du eller skal jeg"sagde hun med et smil "eller vi kan lave en trekant please hjælp mig Rea"sagde hun på en sød måde og kiggede hende i øjne "jeg gør alt for dig bagefter"sagde hun og kiggede på hende med et sødt smil
Nørden stod og kiggede på dem og ventede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 20:26

Rea blev en smule flov men meget rød i hovedet da hun spurgte hende om en trekant. Hun havde prøvet at have sex før men en trekant havde hun aldrig forstillet sig. Hun sank en klump og lagde hovedet på skrå med et lille usikkert smil. "Hvis det kan hjælpe" sagde hun lidt usikkert og så hen mod Nørden igen og lagde armene overkros foran hendes mave med et lille muntert smil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 20:38

Hun kiggede på hende med et smil "tak vil du ha sjoveren eller skal jeg"sagde hun og kiggede på hende og gav hende et kram og kiggede på hende med et smil på sine læber "men vi kan snakke om hvad jeg kan gøre for dig bagefter"sagde hun og smilte til hende "for tror han venter"sagde hun og gav hende en venligt klap i røven og blinkede til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 20:41

Rea nikkede og grinte let. hun tog et skridt frem da hun fik et lille puf i røven og stillede sig foran nørden. "Er du klar til dit livs bedste dag?" spurgte hun med en fræk tone og bed sig let i læben mens hun tog fat i sløjfen oppe ved hendes bikini top. "Skal jeg sarte?" spurgte hun og så tilbage på Cille med et lidt håbløst ansigt men stadig med et rolig smil på læben. Hun havde ikke gjort det før foran nogen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 20:53

Hun kiggede på hende med et smil "må du godt Rea"sagde hun og kiggede på nørden.
Nørden lagde sig ned og kiggede op på Rea med et smil.
Cille smilte til hende og satte sig ned på Rea og smilte til hende.
"han venter"sagde hun og kiggede på hende med et smil og gik om bag hende og stak en hånd ned bag fra og kørte den hele vejen over til hendes underliv og nussede hende stille "stol på mig jeg gør dig bare våd"hviskede hun ind i Reas øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 19:02

Rea mærkede en varme i hendes krop. Hun lod sløjfen gå op og badetoppen røg. Hun så på nørden med et roligt blik og nikkede uden af se på Cille. "Jeg tror jeg har den nu." Sagde hun imens hun fik lidt røde kinder som hun altid fik før hun skulle have sex med nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:39

Hun kiggede på hende med et smil og kørte stille hånden ud og på vejen ud nussede hun hurtigt hendes numsehul "er det i orden at jeg more mig lidt med en påspændingsdildo som jeg har med mig"sagde hun og der var en pose der lå på jorden "og skal nok være sød ved dig Rea bare rolig"sagde hun stille og kiggede på Rea og havde hænderne kort om foran hende og mærkede på hendes bryste lidt for drille hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum