Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Varm sommerdag EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Varm sommerdag EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Varm sommerdag EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Varm sommerdag EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Varm sommerdag EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Varm sommerdag EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Varm sommerdag EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Varm sommerdag EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Varm sommerdag EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Varm sommerdag EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Varm sommerdag

Go down

Varm sommerdag Empty Varm sommerdag

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 19:30

tid: en lun sommer afteb
sted: søen
vejr: varmt og lunt
omgivelser: ingen

Aya sad og læste under et træ, i sin korte sommer kjole. hun havde fri, og havde valgt at gå ned til søen. hun læste i en bog om kærlighed. selvom hun troede på at hun aldrig selv ville finde den. hun havde sit smukke lyse hår løst. hun lyttede til fuglene hun kunne høre, hun ville ønske at hun kunne møde en

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag Empty Sv: Varm sommerdag

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 19:59

Hvis man hørte godt efter, kunne fluerne høres først. En summen af de mange insekter der sværmede rundt om den rådnende djævel. Dernæst kom lugten. Lugten af et lig, der havde ligget i solen i omkring 6 timer. Djævlen, var et bjerg af kød og organer, kun holdt inde i kroppen af den grønlige læderagtige hud. Nogen af dem kunne ses i siden, hvor huden manglende, det rådnede kød, hjem til mange mider og madikker. Så man bort fra det, kunne lungerne anes, udvidende og sammentrækkende sig hist og her. For hver gang den store djævel tog en indånding. Han lod sig dumpe ned på en træstub, smillede da øjnene gled over den dødelige. "Godaften min pige..." Og selvom man ikke skulle tro den, så var stemmen blød som ulden på et lille lam. Blød som vinden i træerne, blød, som de første snefnug. En stemme fra en fader rolle. Fader Horus. Frygtens, og trygheden i at være bange... Fader.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag Empty Sv: Varm sommerdag

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 20:08

goddag" sagde hun lidt bange. hun havde ikke regnet med at der ville komme nogen. hun trak sine ben til sig og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag Empty Sv: Varm sommerdag

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 16:05

Horus kløede sig forsigtigt på maven, de gule øjne betragtende pigen. "Er du bange mit barn? Du synes ensom " Spurgte han roligt, nærmest som om han allerede kendte svaret. Eller som om han spurgte om hvad hun syntes om vejret. Han gabte let, og klemte øjnene sammen, nysgerrigt betragtende hende. Djævlen overvejede sine muligheder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag Empty Sv: Varm sommerdag

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 16:48

jeg troede ikke at der ville komme nogen, jeg troede jeg skulle være alene" sagde hun blidt. *hvorfor stirre han mon på mig* tænkte hun. hun lå sit hår bag øret og så på ham, der var noget underligt over ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag Empty Sv: Varm sommerdag

Indlæg af Gæst Lør 26 Feb 2011 - 19:50

Han nikkede forstående "Aha... Forståeligt... Er du meget alene barn?" Han spurgte hendes som om det var sniksnak, og ikke et spørgsmål så dybt, som hvordan hun havde det. Han gabte let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag Empty Sv: Varm sommerdag

Indlæg af Gæst Lør 26 Feb 2011 - 19:54

jeg bor alene med min søster" sagde hun og så ned. "Har jeg gjort et år nu" sagde hun stille og strøj sin hånd gennem sit hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag Empty Sv: Varm sommerdag

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum