Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Varm sommerdag på stranden! - Cille

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 17:23

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke lige hvad hun skulle sige før Rea spurgte hende om noget "ja det er mit værelse det her"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på hende og ventede på at hun satte sig på sengen
"hvad vil du starte med Rea"spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 17:26

Hun så på hende efter at have betragtet værelset og rødmede kort. "Hva' mener du?" spurgte hun lidt langsom opfattende og satte sig stadig lidt forvirret på sengen. Hun havde lidt korttidshukommelse men så snart folk minde hende om det huskede hun igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 17:34

Hun kiggede på hende med et stille smil på sine læber "din sex træning"sagde hun med et smil på sine læber "jeg ved at du også er inde under Zero Rea jeg har mødt og ja det skete også for mig"sagde hun og kiggede på hende med et smil "men du er som en søster for mig og vil gerne hjælpe dig hvis du vil ud af kontrakten så kan det jo ikke hjælpe at du får det dårligt at trekant hvis du skal igennem firkant for at komme ud af kontrakten"sagde hun med et stille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 17:42

Rea så på hende men bed sig i læben og så ned i gulvet. Et ømt punkt? Hun smilede skævt og knyttede næverne på hendes lår. "Det er jeg ked af at høre.. er du kommet ud?" spurgte hun forsigtigt og så på hende med et lille træk i mundvigen. Det var intet som Rea var særlig stolt over og kunne ikke særlig godt lide at tale om det. Hun strøg håret tilbage og samlede det op i en høj hestehale selvom pandehåret stadig hang ned. Hun smilede varmt og så på hende med et roligt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 17:49

Hun rystede på hovedet "nej men jeg vil ha dig ud først Rea"sagde hun med et smil på sine læber "så skal jeg nok komme ud af den bagefter du er kommet ud"sagde hun og kiggede på hende "jeg ved du ikke er stolt over det kan jeg se på dig Rea men skal vi ikke lave et slags løfte eller skrive noget ned ikke en kontrakt men bare på et stykke papir altså at jeg skal træne dig i sex"sagde hun med et stille smil og lagde en hånd oven på hendes hovede og nussede hende der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 17:53

Hun lyttede og så på hende med et roligt smil og nikkede. "men du lover at komme ud efter mig ikke?" spurgte hun og så op på hende. Cille havde været den første vand dæmon ud over hende selv hun havde mødt mens hun havde været her og hun følte hun kunne stole på hende. Hun mærkede hendes hånd på hendes hoved og nikkede roligt med et muntert smil. "Det kan vi vel godt" svarede hun med et stille smil og så stadig op på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 17:57

hun kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig på hug foran hende "ja jeg lover dig det Rea du kan stole på mig"sagde hun og havde sine hænder på hende lår og nussede hendes lår "skal vi gå i gang og vi kan holde lidt pause engang imellem så vi kan få noget at drikke og alt det"sagde hun med et smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:13

Rea så nu ned på hende og smilede sødt med hovedet på skrå og lagde forsigtigt hendes hånd på Cilles's "Okay jeg mener at skulle være klar" sagde hun med et lille bedstemt nik og tog derefter hånden til sig. "Hvordan begynder vi så?" spurgte hun da det var lidt akavet at hun skulle gøre det med en pige på en måde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:22

Hun gik hen og fandt en på spændingsdildo og smed så sit tøj og tog den på og den var på størrelse med en normal p** "det ved jeg ikke hvor vil starte og skal vi ikke lige skrive det ned først"sagde hun og fandt sin bærbar computer og tændte for den og kom ind og åbnede et skrive program op og begynde at skrive tingene ned med at hun skulle træne Rea i sex så hun kunne komme ud af kontrakten og alt det og printede den ud og tog den op og fandt en kuglepen og skrev selv under på den "så det dig der skal skrive under Rea og nej der er ikke nogen fælde stol på mig"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:26

Rea fulgte hende med øjnene og så skiftehvis rundt i værelset da hun fik papirende i hånden. Hun nikkede men skimtede den af refleks hurtigt igennem og tog derefter imod kuglepennen. Hun skrev sit fulde navn og gav papiret tilbage til Cilla. "Jeg stoler på dig" sagde hun med et smil og løsnede forsigtigt hendes bade top hvorefter hun tog bade underdelen af. "Er den overhoved rar at have på?" spurgte hun med hovedet let på skrå da hun så en smule undrende på spændings dildoen, og derefter så hun op på Cille igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:32

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "hmm man føler sig som en mand når man har den på"sagde hun og kiggede på hende med et smil og grinte lidt af det "men vil du prøve og sutte den af den her sjover af en dildo kan komme men det sådan noget pulver blandet med vand det linder sæd og smager sådan"sagde hun med et grin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:36

Hun grinte let men rystede på hovedet. "Ej ville det ikke være lidt for langt ud?" spurgte hun og så på hende stadig ens hun grinte let. Hun pustede forsigtigt til hendes pandehår så det ikke sad i vejen for hendes ansigt og nikkede derefter. "Let's get started then" sagde hun med en smule usikkerhed i stemme. Var det nu det hun ville?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:40

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig på sengen og og lagde sig ned og ventede på Rea skulle gå i gang med at sutte på dildoen "nu har vi begge skrevet under på det at jeg skal træne dig til du er ud af kontrakten"sagde hun og kiggede på hende med et stille venligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:45

Rea fulgte hende med øjnene og vendte sig så hun kunne se på hende. Hun rullede lidt med øjnene og kravlede op på sengen hun stod lænet ind over dildoen og så kort på Cille. "Okay here i come" sagde hun en smule stille og lod hendes læbe omfavne dildoen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:50

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og var glad for at hjælpe Rea på en måde til hun kunne komme ud af hendes problemer med Zero igen "du går bare i gang"sagde hun med et stille smil på sine læber og ventede bare på hun gik i gang *hun skal komme alt i gennem være gang vi sammen*tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 23:56

Hun grinte lidt og begyndte let at bevæge tungen omkring dildoen og kører munden op og ned over den. Hun havde jo sat håret op i en hestehale så det forstyrede hende ikke særlig meget. Hun lukkede øjnene og lod sig bare følge af hendes mundbevægelser. *Jeg skal nok komme ud at Zeros kontrakt, det siger han jo også selv, og det skal Cille nok også* tænkte hun tilfreds og fortsatte..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 0:01

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og lagde en hånd på hende baghovedet som en rigtig mand ville gøre det og alt det og kiggede på hende "du har da godt tag på det"sagde hun med et smil på sine læber "men prøv nogen gange at komme helt ned til enden af dildoen"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:49

Rea stoppede op og lyttede på hendes ord hvorefter hun fortsatte og en gang imellem kom hendes læber længere ned over dildoen. Det var lidt en kvælende følelse, men det var nu ikke det værste. Hun stoppede efter noget tid og tørrede sig rundt om munden. "jeg tror jeg har styr på det så.." sagde hun med et roligt smil og nikkede kort..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:27

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede ned på hende for at se hvad hun havde gang i "du er da god til at sutte på dims"sagde hun med er smil og smilte stille og roligt "skal vi vider eller hvad"spurgte hun og kiggede på hende med et smil.
hun ventede på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:37

Rea nikkede og så smilende på hende. "Ja, lad os det" sagde hun roligt og kiggede lidt rundt før hun så tilbage på hende. Solen skinnede stadig men man kunne se den stille og roligt var på vej ned. Klokken må også havde været blevet lidt mange.. omkring sent eftermiddag.. "Hvad er så det næste?" spurgte hun og nikkede hen mod hende med et roligt blik..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:43

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig op og kiggede på hende "hvad har du lyst til at vi skal gøre"sagde hun og smilte til hende og lagde en hånd over på hende hovede og nussede hende ovenpå hovedet med et sødt smil på sine læber.
Hun ville ha hun skulle bestemme det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:45

Rea mærkede hånden på hendes hoved og smilede. Cille var på en måde som en søster siden hun også var vand dæmon følte hun sig tryg. "Hmm.. hvilke slags var det nu man skulle igennem?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå da hun havde glemt det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 16:52

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "hmm man skal ha firkant jo en i underlivet og en i røven også i munden"sagde hun og kiggede på hende med et smil og nussede hende ovenpå hendes hovede "du er en søster for mig Rea"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:50

Rea så tænkende og nikkede. "Okay.. kan vi så starte med Underlivet?" spurgte hun og lagde armene over kors foran hendes underliv og så på hende. "I lige måde" sagde hun smilende. Hun var stadig munter over hun havde mødt en anden vand dæmon så når hun lagde alt det omkring deres aftale og det med Zero så var det meget rart at kende Cille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 7:29

Hun kiggede på hende med et stille smil på sine læber "kan vi skam godt"sagde hun og smilte til hende "Rea du står som om du er jomfru når du står sådan der"sagde hun og små grinte af hende og rejste sig op så hun kunne ligge sig ned så de kunne komme vider med det de skulle nå at gøre.

//sorry at jeg ikke har været så meget på//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Varm sommerdag på stranden! - Cille  - Page 3 Empty Sv: Varm sommerdag på stranden! - Cille

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum