Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:37

T: 20:00
O: en luren skygge
V: over skyet
S: skoven



Malika løb i gemme skoven med alle børne. De bliv jaget at en skygge og malika kunne ikke forsvart sig og børne med en skygge de ikke kunne se, men den kom tæt og tæt på dem malika falde kom ikke for hurtig på bene igen. Før skygge hde ind hændte dem børne sammen sig ved hende hun holdt alle børne ind til sig, hun græde hvorfor kunne de ikke være i fred i det den greb ud efter hende skreg hun " Angel Reldus hjælp os !" skreg Malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:54

Reldus der var ude og gå en tur i skoven hørte pludselig et skrig... "er det ikke..." begyndte han, men før han sluttede sin sætning så løb han i retning af skriget...
Da han kom derhen så han at Malika og børnene var ved at blive angrebet af en eller anden ting.
"SKRUB AF DIT BÆST!" råbte Reldus vredt og trak hurtigt sine to pistoler ud af hans frakke og skød seks skud hen på skyggen, skyggen slap taget på Malika og gik lidt tilbage, men stod dog stadig klar til at andgribe igen...
"er i okay" spurgte Reldus og så bekymret ned til Malika og hendes børn...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:57

" den jeg jaget os i nogen timer nu og jeg delvist 2 sagde malika og holdt bøne ind til sig. De græde og var bar så bange for skyggen, og malike kunne ike bebrejet dem det da de ikke forstod hvad den kunne gøre endnu. Den holdt sig lidt tilbage for ikke at blivskudt på igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:05

"tror du du kan få fat på Light-Angel?" spurgte han mens og vente igen sin koncentration imod skyggen. "jeg tror vi kan få brug får ham" sukkede han mens han pegede sine pistoler hen imod skyggen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:10

" jeg kan prøver LIGTH-ANGEL HJÆLP OS !" sgade malika og holdt børne ind til sig. Hun ville ikke lade skyggen gøre dem noger som helst, den kunne gøre mod hende som den ville bare den ikke rurte børne de var malika og Angel et og alt. I hele verden og vis der skete dem noget ville de aldrig yilgiv dem selv for det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:14

"ok..." sukkede Reldus og sigtede stadig sine pistoler imod skyggen... "er der ingen andre måder end at råbe så højt du kan og håbe på at han høre det?" spurgte Reldus og rystede kort på hoved, og fokuserede sig straks igen om skyggen...

//du kunne jo f.eks. sende ham et PM og bede ham komme med...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:22

" ham burte være komme nu men hvad er der mon sket " sagde Malika og så på skyggen. Også ned på børne som trygge sig ind til hende hun holdt omkring dem, da hun var bange for at midste dem til skyggen lala og lulu var på vej over i mod skyggen men malika tog dem op


// han er logge af for i dag //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:29

//ah...//
"ok... vi har to problemer her:
der er 1. vi ved ikke hvad det er for en tingest, og derfor ved vi heller ikke hvad vi skal gøre ved den...
og 2. jeg kan ikke både skyde den og flyve nogen af jer væk på samme tid." sagde Reldus og tænkte over hvad de kunne gøre imens hans fingre hvilede på trykkeren på pistolen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:33

" Reldus flyv børen hjem jeg holde den i skrak i mens deres farfar er der hjemme 2 sagde malika og trak sin katane frem og stille sig foran dem " se nu at komme af sted ind den angribe igen " sagde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:37

"nej... Jeg kan ikke flyve dem allesammen hjem på en gang, og det betyder at jeg skal lade dig, og nogle af børnene være tilbage, og det kan jeg ikke!" sagde han bestemt mens han sigtede sin to pistoler på skyggen.
"vi kan prøve at stille og roligt gå ud af skoven, og så kan vi holde den på afstand, mens vi alle sammen bæveger os ud her fra..." efter Reldus havde forklaret sin plan skød han et hurtigt lille skud i 'hoved' på skyggen for at den skulle gå lidt væk, og det gjorde den.

//jeg logger her om lidt, bare lige så du ved det//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:43

malika så rundt " Reldus det over ikke så langet her fra ligge min villa der kan vi gå over 2 sagde malika og hugge ud efter skyggen


// okey //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:45

"OK, led børnene derhen, så afleder jeg tingesten" sagde Reldus og pegede stadig på skyggen med sine to pistoler...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 13:10

" okey kom så børe vi skal hjem " sagde malika og tog de små og og løb med børne i sikkehed i villan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 15:20

Angel kom flyvende. han havde hørt dem fra sit arbejde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:27

Reldus skød to hurtige skud på den underlige og stadig ukendte skygge "hvad fanden er det her for et bæst?" spurgte han forundret mens skyggen ikke viste nogen tegn på faktisk at have taget skade...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:36

i det sammen så den efter malika og børne. og inoret Reldus og fløj efter dem malika når lige at lukke døren efter at ha trukken Reldus ind, hun satte sog ned på trappen hun så ryste ud " det kan bare ikke være sandt " sagde malika svaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:40

"hvad?" spurgte Reldus kort mens han holdt døren tilbage fra skyggen der prøvede at komme igennem den...
"JEG HAR EN IDE!" råbte Reldus ligepludselig "tænd alle lysende, for hvis det her egentlig bare er en skygge, så skulle vi kunne holde den fanget i nogle hjørner hvor der ikke er lys!" forklarede han mens han prøvede at holde skyggen ude "og skynd jer! Jeg ved ikke hvor længe jeg kan holde dem tilbage...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:45

Malika tændte hele huset. Så det var lys alle steder i hele huset hun hade flere lyget og strerinlyd og lamper tændt, men det så ikke rigtgi ud til at virke på den og i det smamen sloge det hende " vent det er ikke nogen almenlig skygge men min morfars skygge den kan kun besejers med en stære magi men jeg er den enest som kan den " sagde Malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:48

Reldus sukkede lidt irriteret imens han holdt døren så godt han kunne "kunne du ikke have egnet den ud noget før?" fnøs han og trampede på den del af skyggen der var ved at glemme sig ind under døren...
"hvad venter du på? gør så den magi, den her skygge er svær at holde tilbage!" sagde han bestemt og så på Malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:52

malika gik i gang. hun mummel noget på latin og hendes krop så en smule slidt udog en enegikugle, kom fra hele hendes krop hun hade bruget alle sin kræfter på at lave den og så kaste hun den i mod skygge som var komme ind under døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:54

//ja... jeg ved ikke hvordan skyggen reagere da det er sin magi... du har ikke noget imod at skrive det også vel?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:56

// nej da slet ikke///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:32

angel skød en lys kugle. "Hvormange gange skal du lige jage malika" sagde angel vredt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:36

//Malika? hvornår er det egentlig du beskriver det der igen?//

Reldus kunne se en lyskugle ramme skyggen, og han kunne se den flyve lidt væk, men dog kun lidt...
"ANGEL! ER DET DIG?" råbte Reldus nysgerrig op i himmelen, han glædede sig egentlig til at møde Malika's mand, da de egentlig ikke havde mødt hinanden endnu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:46

ja jeg er angel" sagde han. han lod sine vinger lyse skarpt. "og du er?" sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum