Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:13

" Angel Angel kan du høre mig skat siger noget " græde malika og holdt ham ind til sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:14

angel nikkede. "kan godt høre dig" sagde han svagt. "pokkers at den evne jeg ville bruge, skyder min éngle lys ud, den lysende kugle er mit engle del" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:17

Malika lå græden ind til ham. Den kærlighed hun hade til ham var meget stærk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:19

den lysene kugle fløj over dem. angel lukkede sine øjne. han ville dø, uden sin lys kugle. men han var for svag til at nå den. en tåre gled ned af hans blege kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:21

Malika hoppe op og fik fat i den og skubbe den ind i ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:22

lyset kom frem i angel igen, men han lå stadig med lukket øjne, han trak vejret. han sov nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:24

Malika fik ham trukke ind på sofaen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:26

angel sov tungt, glansen kom i hans hår igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:29

malika gik ned i køkknet for at tag noget vand og drikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:31

angel vågnede, og lå en hånd på sin pande. han så rundt som om alt var fjernt for ham. "ma..li..ka" sagde han og satte sig op, han havde en voldsom hovedpine

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:33

Malika kom hen til ham med et glas vand og en tablet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:34

han så på hende. "mit hoved snorre" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:36

" ja det ved jeg godt skat her tag tabletet og en smule vand og så lig dig ned lidt " sagsde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:37

angel tog pillen og slugte den, han drak også lidt vand og lå sig så på sofaen igen. han så på hende og smilede lidt. han var glad for at have så kærlig en hustru som malika, og glad for at have nogle dejlige børn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:42

Malika rejste sig og gik over for at se. På Kalenderen hun gispe det hade hun helt glemt at det var Angles og hendes Bryllupsdag i morgen, hun mærke sin krop giver op af træthed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:44

skat få sovet" sagde angel og satte sig op. han gik hen til hende og kyssede hendes kind. "du er udkørt min kære" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:08

" det betyder ikke spor bare du får sover noget " sagde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:52

//lige så i ved det så er morfin et meget stærkt smertelettente stof, jeg tror du taler om adrenalin, det giver energi og sådan//

Reldus sukkede kort mens han så på alt det der skete. "Af alle de steder jeg kunne blive lukket ind, skulle der absolut være den underligste familie i byen" mumlede han sarkastisk og rystede på hoved.
"dog er de nogle gode forældre, lidt underlige, men dog gode" forsatte han mens han så på alt hvad der skete ude i haven.
"jeg lader jer to være alene" sagde han og vinkede mens han begyndte at gå hen imod døren. "Selv tror jeg jeg går en tur" sagde han da han åbnede døren og kiggede hen imod Angel og Malika, han ventede på deres svar mens han stod i døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 15:32

" reldus du skal ingen steder på denne tid min ven 2 sagde malika stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 15:36

Reldus sukkede endnu en gang da Malika forbød ham at gå ud "og hvorfor så ikke? Havde jeg ikke været ude sent var du og børnene sikkert døde for længst" sagde han og smilte kækt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 15:37

2 nej der er ikke det men på den her tid er det slet ikke sikker at være ud i skoven " sagde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 15:50

"det går nok" svarede han og vinkede kort da han trådte udenfor døren. "Vi ses senere" råbte han glad da han løb afsted.

//out... jeg kan ikke se mere for Reldus at lave i det her emne, derfor så smutter jeg nu OK?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 16:00

Malika så efter ham

(OK)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 8 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum