Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:10

vil være 16! men den hotte engel vil sikkert ikke forelske sig i mig" sukkede suki

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:12

"vent" sagde Reldus da Malika løb op af trapperne men forsendt... *dammit jeg tror jeg bliver nød til at fortælle dem om hende...* tænkte Reldus irriteret mens han så hen imod trapperne...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:13

angel fandt vokse driken til suki. han hældte den i en kop. "hvorfor så travl min unge ven" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:17

" Reldus jeg vil lige snakke med dig og Angel giv ikke suki den endnu " sagde malika og trak Reldus med sin ned i køkknet " hvad vil du siger " sagde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:18

"jeg har en kæreste" sukkede han og så skyldigt ind i køkkenet "og jeg vil ikke have at pigen springer det meste af sin barndom over for at prøve og få noget hun ikke kan få..." forklarede han trist...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:19

angel lå drikken i køleskabet. suki sad på sit værelse og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:23

Mlike nikke og gik op til Suki " søde han vil ikke har sig da han hade en kærste beklager min skat of jeg ville se dig midte din barndom for en du ikke kan få " sagde malika og tog Suki op og gik ud i haven med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:24

suki græd meget. "stakkels suki, hun er måske ikke så gammel men hun er ligeså klog som en 16 årig" sagde angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:25

Reldus gik ud i stuen og fortalte det samme til Angel "og derfor vil jeg ikke lade jer gi' hende den drik, om hun så gerne vil have den eller ej" forklarede han og smilte nervøst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:28

det er godt du sagde det.. men jeg tror det tager lang tid for suki, at komme over det" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:30

Malika gik rundt ude i haven med Suki på armne " såsåså søde du skal nok finde en end dag når du blive store det gjore jeg med din far " sagde malika og sang for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:31

suki troede ikke på det. hun troede ikke længere på kærlighed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:34

"ja... men hun har tiden til at hele såret, og desuden så skal hun nok finde en på sin egen alder" grinte han kort.
"men... hvornår fik i egentlig denne her villa?" spurgte Reldus tilfældigt for at skifte emne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:36

kort tid efter at malika og jeg giftede mig.. før børnene kom til verden" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:38

"ok..." sagde Reldus kort og kiggede rundt omkring, han havde ingen anelse om had der skulle ske... Men hvem er også foreberedt på at en 6 år gammel pige falder får en...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:39

jeg gætter på at hun går efter drikken iaften" sukkede angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:39

Malika sad i haven med Suki på skødet og fortalt hende og den gang Angeæ og hun mødte først gang i deres liv Suki lytte godt efter " se du Suki i skolen ha de jeg en men han var ikke den rette for mig så fandt jge din far og så kom i alle til veren " sagde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:41

alle 15!" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:45

"så holder jeg hellere end gerne vagt" sagde Reldus bestemt og satte sig foran køleskabsdøren. "jeg vil ikke lade hende springe den del over af hendes liv hvor hun får flest venner, det er de tid hvor hun vil skaffe de venner hun altid vil huske!" sagde han og så bestemt op imod Angel...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:46

okay.. og hvis du bliver sulten så er der mad" sagde han. små skrig lød. "når lulu og lala er vågen" sagd ehan og gik ovenpå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:48

malika kom ind med Suki sover på hendes arm hun bare hende op i hendes seng og putte hende og så på Reldus og så til de ander børne og så Angel med de mindste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:49

angel sang for lulu og lala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:50

Reldus smilte for sig selv, han vidste at han nu havde gjort en god ting, han vidste at han havde redet en anden person fra at føle et stort hul i sin hukommelse, ligesom han selv gjorde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:52

suki gik ned, da angel og malika var gået i seng. hun ville tage drikken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:54

Reldus hørte nogen komme ned af trapperne, dog lod han som om han sov med ryggen op imod køleskabsdøren, han ville ikke træde ind for at han vidste at det var det hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 3 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum