Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:52

"Mit navn er Reldus, dine kone har været så venlig at lade mig bo hos jer" præsenterede han sig selv og smilte kort til ham i et par sekunder... Efter det trak han hurtigt sine to pistoler og skød lidt mere på skyggen der stadig var ret tæt på...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:54

angel lavede en stor kugle. hans lys falmede da han skød den. han knækkede på knæ. "jeg er godt træt af den ting" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:57

"og... hvorfor er det egentlig at den er her?" spurgte Reldus nysgerrig mens han skød sine kugler afsted...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:58

den vil have malika og børnene.. den har jaget familien så længe jeg kan huske" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:03

" Angel og Reldus ryk jer den komme nu " sagde malika og kaste den store kugle hun hade lavet. for at stande den lede skygge en gang for alle men det koste malika alle hendes kræfter og nææsten også hendes lid, aldrig før hade hun lavet den så store men denne gang ville den forsvinde for altid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:05

angel for hen til malika og løftede hende op. "sorry jeg ikke kom hjem før" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:05

"underligt" sukkede Reldus og skød sit aller sidste skud afsted... "DAMMIT!" råbte han irriteret da han hørte en lille 'klik'lyd hver gang han prøvede at skyde...
Reldus sprang hurtigt til siden da Malika skød sin kugle afsted "vil det så sige at det er slut nu?" spurgte han nysgerrigt...
//skal lige spise//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:06

angel kastede en pose hen til ham. "de her er stærkere end dem du bruger" sagde han (okay)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:15

malika sukke hendes krop var træt og svaget efter det. Hun hade det ikke godt " det er okey Angel og ja den er væk nu for altid håber jeg godt nok " sagde malika og faldt ind til Angel og var helt stille hendes krop og sind var svaget og træt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:16

han holdt hende ind til sig og begyndte at gå hjem ad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:19

Malika hade laget børen op i deres seng så de kunne sove lidt nu

/// Angel de var i villan //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:20

//ups)

angel så på hende. han lavede et skjold om villaen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:39

"uhm tak..." mumlede Reldus da han samlede posen op og puttede nogle kugler ind i pistolerne.
"jeg tror børnene vil få nogle problemer med at sove i nat" sukkede han stille og så hen imod Malika og Angels børn...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:40

suki stod på trappen. hun rystede skræmt. angel så hende. "suki kom her" sagde han. suki gik ned. hun rødmede da hun så på reldus

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:47

Malika tog Suki ind til sig " hvorfor sover du ikke lille skat " spurte Malika Suki og kysset hendes panden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:48

jeg er bange mor" sagde suki. hun så rødmene ned. "suki er du forelsket?" sagde angel. "nej nej" sagde suki hurtigt. men man kunne høre hun løj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:49

"hej" sagde han kort og viftede lidt med sin ene pistol som en cowboy, hvorefter han gemte begge sine pistoler ned under sin frakke hvor de hørte hjemme...
*måske skulle jeg vente lidt endnu med at fortælle dem det...* tænkte han og så på parret der sad på gulvet lidt væk fra ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:50

fortælle os jvad" sagde angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:53

" Suki du er forelsker bare siger det til mor okey " sagde Malika og holdt omkring sin 6 gammel datte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:55

hvis jeg var.. er jeg stadig for ung" sagde suki. "hvorfor kunne jeg ikke bare være 16!" sagde hun og for op på sit værelse og græd i sin seng

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:57

//Angel... Den der *Måske skulle jeg vente lidt med at fortælle dem det* var en tanke//

"underligt, men hun har dog ret, det er lidt tidligt at begynde på forelskelse" mumlede han for sig selv mens han så den lille pige løbe op på sit værelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:59

hun er blevet lun på dig" sagde angel. (ubs)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:02

Reldus så underligt på ham "hun... lun... mig?" Reldus så forbløffet på trapperne igen "den havde jeg ikke set komme" sukkede han kort og kløede sig nervøst bag nakken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:03

malika vi kunne jo give suki vokse drinken.. så hun er 16" sagde angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:08

" måske jeg tale lige med hende om det føret " sagde malika og gik op til Suki " Suki skat mor har en ide jeg her en voksendrik som gøre dig ælder til du er 16 år gvad siger du til det " sagde malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælp os // Ligth-Angel og Reldus // - Page 2 Empty Sv: hjælp os // Ligth-Angel og Reldus //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum