Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Møde nye mennesker? Lad os håbe //Taisho//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Møde nye mennesker? Lad os håbe //Taisho//
Tid Eftermiddag
Vejr: Ikke vildt varmt, mere lunt. Et par skyer som skygger engang imellem for solen
Omgivelser: Ikke rigtig nogle mennesker.
Der stod hun. Zelvia i egen høje person ;). Lyserøde små løse shorts med to sæt hvide striber ned af hver side, en hvid top og sorte converse. Hendes hår var som altid sat med noget hårspray, og hendes lyserøde halskæde hang om halsen. En sort sløjfe med små sølv sten var også med til og sætte hendes hår. Zelvia gik roligt rundt om søen, det gik langsomt eftersom hun stadig gik og betragtede området. Grunden til hun gik i den mere mørke del var at hun kunne li' det... På en eller anden underlig måde kunne hun lide det dunkle, men ingen vidste hvorfor - Hun vidste det ikke engang selv.
Imens hun gik, plantede hun blikket imod nogle høje strå der sad i vandet, og den blide vind tog fat i dem og ruskede blidt i dem, da Zelvia slog blikket væk røg det på en fugl der fløj. Hun var meget opmærksom på om der kom en...en fyr, en kun gerne vil kunne holde om. Men så var det måske ikk det rigtige sted. Hun kløede sig blidt på den blege arm mens hun gik og grublede over det.
Gæst- Gæst
Sv: Møde nye mennesker? Lad os håbe //Taisho//
Som altid havde han sine hvide, lette bukser og en hvid trøje, der ud over bare fødder og sit lange hår samlet i en heste hale, mens pandehåret hang løst om hans ansigt.
Det meste af dagen havde han brugt på at gå rundt i skoven og slappe af.
Han så op mod himlen, solen stod skævt på himlen om eftermiddagen, men den skinnede ham i ryggen.
Han kunne høre den rolige lys fra sivene der gned sig op af hinanden og måske en svag plasken fra et dyr i vandet.
Han så en fugl der fløj op mod himlen og snart kunne han fornemme lugten af menneske.
Han så sig opmærksomt omkring, men besluttede sig for at mennesker måtte være et sted foran ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik hen til han stod nogle få meter fra hende
"Hej" sagde han
"der er vist også andre det synes vejret er dejligt til en gåtur?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er Tai" smilte han, da han hellere ville kaldes ved kaldenavn end hele sit navn.
En blid brise fik hans unaturligt lange, hvide hår til at bølge let og hans pandehår til at kilde ham på kinderne.
"Søen er et godt sted at gå hen" smilte han roligt og så på hende
"Synes jeg i hvert fald"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"skal vi gå videre?" smilte han, da han var lidt dårlig til at blive stående det samme sted i længere tid.
"Hvad med dig? Er du en tilflytter?" spurgte han da han roligt var begyndt at gå og gik ud fra hun gik med.
Gæst- Gæst
Det var kun omkrig 2-3 uger siden... Højest. Hun kiggede ud over vandet, i et kort sekund, men så på 'Tai' igen. Hun kneb øjnene lidt sammen. Hun havde stadig ikke den fjernste anelse om at der fandtes andre væsner end dæmoner og mennesker. Hun kunne mærke den samme 'aura' som med de andre hun havde mødt " Er du en eller anden form, for dæmon?" Spurgte hun , og tænkte ikk over hvor uforskammet det enelig lød.
Gæst- Gæst
"ja" svarede han så
"Jeg vidste ikke du kendte til racerne som menneske" smilte han
"Men det må jo også være lidt kedeligt ikke at kende til dem" han trak lidt på skuldrene og så frem for sig mens han gik roligt afsted.
Gæst- Gæst
//Krea svigt <_<
Gæst- Gæst
"Nå du kendte til dæmoner troede jeg også du kendte til de andre racer" sagde han og stoppede næsten op da hun sænkede farten.
"Du kender altså ikke til elverne, sortelverne, englene, vampyrene, varulvene...?"
//gør ikke så meget, min er heller ikke helt så stor grundet en slem forkølelse//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Klare du den?" smilte han roligt
"jeg kan forstille mig det lyder som.. noget uvirkeligt, som om du måske var ved at blive syg i hoved eller noget, men det er altså sandt" sagde han og tænkte hun nok ville tro han var syg i hoved...men hvorfor skulle hun det? Hun vidste jo der var dæmoner, hvorfor så ikke andre væsner?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vampyr, varulv, engle, spøgelser, diverse undead, aspara, eller hvad de nu hedder, dværge...." han så tænkende ud i luften
"....almindelige lyselvere, sortelvere...." han trak på skuldrene
"Lidt svært at huske dem på kommando" han smilte lidt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så lidt da" svarede han og studerede hende lidt, men hun klarede det vist.
Havde før hørt om nogen der tilmed besvimede over sandheden...og benægtede den bagefter.
"Nå, hvad laver du ellers i din fritid?" spurgte han, for et eller andet skulle de jo snakke om
Gæst- Gæst
"Ehmm." Hun pillede lidt ved sit knæ, men holdte blikket på Tai "Maler og tegner¤ Svarede hun med en lidt hæs stemme, som hun rømmede væk.
Hun rejste sig roligt op, mens hun støttede sig lidt på af træet "Hvad laver du da,?" Hendes stemme var nyskerig, men stadig en anelse ustabil, somom hun kunne græde hvert sekund det skulle være. Men nej, Zelvia var ikke ved og græde.
//Undskyld det tog så lang tid at svare, men har ikk rigtig haft lyst til Vie la mort ;j
Gæst- Gæst
"Går lidt rundt og kigger, er sammen med venner....forskellige ting" smilte han til svar, han havde godt hørt hendes hæse stemme og måske kunne hun finde på at græde, måske ikke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han trak på skuldrene
"Jeg kan lide det, har altid haft en lille svaghed for langt hår" smilte han
"Det ligger bare til mig, jeg vil forbande den dag jeg ikke har det mere" det var nok underligt at høre om en mand der elskede hår, men det var altså tilfældet...nok ikke direkte elske, men holde af.
Gæst- Gæst
Hun lod det ene bryn falde på plads, men det andet var stadig løftet i undrelse, men lidt efter blev brynene rynket lidt. Hun kløede sig blidt i nakken mens hun ventede på svar.
Gæst- Gæst
"ungdommen misforstår da også bare alt!" smilte han
"Nej, ikke på den måde" han rystede på hoved og morede sig lidt over hendes reaktion
"Selvfølgelig kan jeg ikke lade være med at lægge mærke til hår...men det er ikke sådan at jeg tænder på det...."
Gæst- Gæst
Hun smilede skævt, men ikke noget hun tænkte yderligere over. hun lod sine øjnbryn falde på plads og pustede blidt til en lok hår der havde sat sig blidt over hendes øje. "Hvordan mener du det så?" Spurgte hun itakt med at hun gjorde et lille kast med hovedt så der var udsyn til begge hendes brune øjne. Hun kløede sig blidt på den højre arm, med sine sortlakerede negle.
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Lad mig bare håbe - R.
» left alone again // ino no taisho //
» tåge-forvirring (Taisho)
» Unloved or? (Taisho=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus