Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
We should whisper? (Alena=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
We should whisper? (Alena=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
We should whisper? (Alena=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
We should whisper? (Alena=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
We should whisper? (Alena=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
We should whisper? (Alena=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
We should whisper? (Alena=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
We should whisper? (Alena=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
We should whisper? (Alena=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
We should whisper? (Alena=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

We should whisper? (Alena=privat)

Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:43

Sted: Forét - Skoven.
Tid: 21:00
Dato: 17. august.
Omgivelser: Chariot.
Vejr: Stille og rolig blæst med klar og mørk himmel.
________________________________________________________________________________

En skikkelse af en dreng som ikke var særlig høj, omkring de 172 cm. En dødelig dreng også kaldt en dødsengel ved navn Chariot Gorgeous, kom gående igennem skoven, imens at han hørte efter naturens lyde og lyden af skønne og herlige dyr som levede i selve skoven. Intet smil kunne ses på hans ansigt, han gik bare med tunge skridt, med sine hænder begravet ned i sine bukselommer på sine sorte stramme jeans, hvor der var huller ned af ved knæene foran på bukserne, der hang kæder... en kæde på hver sin side af hans bukser, som raslede imens at han gik. Men det var ikke sådan at de kæder kunne høres fra lang afstand. Han havde en sort langarmet trøje på og havde der udover en ternet skjorte på med farverne blå og sort. Han havde sort make-up på omkring øjnene, imens at hans pandehår sad ned foran det ene øje og ellers sad hans sorte hår pjusket og sjusket, som det skulle. Havde converse sko på og sorte læderhandsker på, hvor der var nitter på, et lyst hængende nittebælte omkring hoften, hvor nitterne havde farverne blå og sort. Chariot var en dyster og kold person. Det var sjældent man hørte ham grine. Han vidste ikke hvorfor at han var i skoven? Der var ikke en sjæl at få øje på, undtagen nogle dyr, hvis han kiggede rigtigt efter fx oppe i træerne, eller i en busk. - Whatever. Det var lang tid siden at han havde fået selskab. Ikke fordi han havde noget imod det, at det var et problem, men nogen gange ønskede han at have en hos sig. Han stoppede op med at gå, da han var noget ind omkring midten i skoven og lukkede sine øjne lidt. Trak en dyb falsk indånding, Chariot var jo død i forvejen og kunne derfor ikke trække vejret, når hans hjerte ikke dumpede. Hans hud var kold og bleg. Hvis nogle kiggede godt efter og mærkede hans hud, kunne de gætte sig frem til at han ikke var normal heller ej blot et menneske. Straffen for at være en dødsengel fordi han tidligere.. eller for lang tid siden i sit liv havde dræbt sig selv. Begået selvmord. Han syntes selv at det var en grund til at gøre det. Når han ingen familie havde tilbage efter det som var sket. Fugtede sine let fyldige mørke røde læber, imens at han kiggede sig omkring en omgang. Han kunne lugte sin egen lugt og ingen andens. Et tegn på at han stadig var alene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:56

Alena gik rundt i den hensides del af skoven, hvordan hun var kommet der ud, vidste hun intet om, men nu var hun der. Hun kiggede omkring sig, men der var ikke en sjæl at se udover træer og buske. Alena stak sin venstre hånd ned i hendes jakkelomme og fik fat i en pakke med cigaretter og en lighter, hun tog en smøg og placerede filteret mellem hendes blege læber og satte så ild til den. Alena tog en længselsfuldt hiv af smøgen og pustede elegant røgen ud igen. Hendes korte kjole sad ca 25 cm over hendes knæ, så den var meget lår kort og der skulle ikke meget til før den glad op, så hun gik og rettede på den næsten hele tiden. En tot af hendes lange sorte hår sad foran hendes øjne, med sin frie hånd skubbede hun den let til siden og tog igen et hiv af smøgen. Hun regnede med der ikke var andre i skoven så hun gav sig til at synge en sang

" im not here for your entertainment, you dont really want to mess with me tonight, just stop and take a second. I was fine before you walked into my life, cause you know its over, before it began, keep your drink just give me the money, just you and your hand tonight"

Og sådan fortsatte hun bare. Hun elskede virkelig den sangog havde ikke lagt mærke til den anden person som hun nærmede sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:08

// For Your Entertainment - Adam Lambert? xD.. Bare for at gætte XD'//


Chariot gik i sin egen verden, imens at han dog lod sin ene hånd glide ned i sin ene bukselomme, for at mærke om hans lommekniv var til stede, hvilket at den var, en kniv som han stort set altid havde på sig, lige meget hvor han begav sig hen. Om han så var hjemme i sin ussel lejlighed eller ude på jobbet, whatever. Han lod sin tunge glide ud at slikke på sit ene stykke metal i sit snakebite, imens at han fortsatte med at gå, end til at han hørte en stemme, en ukendt stemme, kvindelig stemme? Et ualmindeligt grumt smil dukkede frem på hans læber, da han kiggede op og fik øje på hende, stoppede op med at gå, efter at han var kommet til den virkelige verden, han lagde sit hoved en smule på skrå, imens at han tænkte over om hun også gik i sin egen verden, som han før havde gjort, eller om hun godt vidste at hun rent faktisk var på vej hen imod ham. Chariot ville derimod ikke have noget imod det, blot ville han bare nyde det. Og med tiden udnytte hende, direkte. Hvis han fik chancen. Hun så smuk ud og hvad han kunne gætte sig frem til var hun kun et menneske, efter at han havde snuset til hendes lugt, han nikkede selv bekræftende til det, imens at han bare stod stille et stykke væk fra hende i skoven. Hm? Han håbede ikke på at han ville blive afsløret lige med det samme, at hun ikke ville bemærke at han var et andet væsen i forhold til hende. - Så ville hun garanteret flygte. - Og det ville han ikke tillade. Og hvis hun alligevel prøvede på det, kunne han hurtigt stoppe hende idet, ved at bruge sine vinger, som før også kunne ses på hans ryg, at han havde brugt dem. Men ventede dog blot på hendes reaktion og om hvad der ellers ville ske. Han sagde intet, lukkede sine øjne lidt, imens at han nød vejret, ventede og ventede på at hun egentlig ville gå ind i ham, tilfældigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:42

// NOpe ^^ Pink U+Ur hand xp//

Alena var ligeglad og fortsatte med at synge. Hun var ligeglad og tog et hiv mere af smøgen og smilte tilfreds for sig selv og skifte så til en anden sang


"Jeg ikke kendt for at pakke ind, jeg sir´ det til dig hvis der no'et jeg vil, det ikk en kode eller poesi, en simpel ting jeg vil ha' baby. Vil du gør' det for mig, kan du gør det for mig? ææh oooh kom lidt tættere på og baby gå lidt ned i knæ, lad mig mærk' dit hjerte slå når beatet kommet tilbage"

Gik hun og sang. Den sang var hun vandt til at danse til på diskoteker eller lignende. Hun grinte lidt af sig selv og kiggede så i retningen af personen, men fortsatte med at synge. Hun strækkede sig lidt og stoppede ved et træ hvor hun kunne lugte noget der ikke burde være i en skov. Ikke i følge hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:08

Hvorfor sang dette menneske? Han kunne ikke forstå det, han undrede sig over det. Selvfølgelig kunne han forstå det, da han selv blot var et sølle menneske, men det var han jo ikke længere. Bestemt ikke!
Med nogle få overvejelser begyndte han at gå hen mod hende, efter at han fik mere øje på hende, stående henne ved et træ, ikke langt væk fra ham, "Hvad.. laver du her ude helt alene?" spurgte han af ren nysgerrighed, meget nænsomt, imens at han gik hen imod hende, stillede sig et stykke væk, skråt overfor hende og lagde sit hoved en smule på skrå, imens at han så på hende, afventede svar. - "Det kan jo måske godt blive farligt for sådan en smuk pige som dig?" sagde han og et skummelt smil viste sig på hans læber, inden at han kiggede lidt ned af sig selv, hun skulle ikke til at få mistænkelige tanker. - "Er du på vej hen nogen steder?" spurgte han efter et stykke tid, før at han kiggede op på hende igen og betragtede hende. Fortrak sine mundvige i et skævt smil, han syntes at dette møde var ret mystisk. Selvom han ikke kendte hende, syntes han at hun havde et flot udseende af et menneske at være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:14

Alena kiggede op på ham og smilte let " jeg ville bare væk fra min plejefamilie" sagde hun og kiggede ned i jorden, hun var lidt overrasket over at se denne person. En engel, for at være mere præcis en dødsengel! " Tja jeg vidste ikke hvor jeg ellers skulle gå hen og jeg var ikke på vej nogle steder hen" sagde hun igen og smilte skævt inden hun tog det sidste hiv af hendes smøg. Hun smed den på jorden og skodede den med sin ene fod. " Hvad laver du selv herude?" spurgte Alena og så igen på ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige ellers, så hun holdt bare sin mund

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:34

"..Rigtigt var det meningen at jeg var på vej hjem.. men så opdagede jeg dig.. og ville se nærmere på hvem det var som ellers var i skoven" sagde han og fugtede sine let dødelige, blege og kolde læber, imens at han så på hende, "Din pleje.. familie..hm okay" mumlede han tænkende, selv da han mistede sin familie og dræbte sig selv i stedet for havde han ikke tænkt ydeligere over at få en plejefamilie. Det ville ikke være det samme som at elske sin rigtige familie. Han kiggede en smule på træet, som hun stod lænet op af, "..leder du måske efter et andet sted?" spurgte han, imens kendte han godt det med at man af og til blev træt af sine forældre og søskende, udover hvis man da var ene barn. Han skubbede hende blidt op af træet, "Hvis du måske vil væk derfra dit plejehjem.. familie, whatever, har jeg måske et tilbud" sagde han nænsomt og gik tæt på hende, et ualmindeligt grumt smil dukkede frem på hans læber, han var ligeglad om hvad hun tænkte, han var kun interesseret i hvad hun ville sige, eller det kom an på hvad hun sagde. Han lænede sig en smule op af hende, selvom han ikke havde fået lov, lagde sin ene hånd op på hendes kind, som han nussede lidt med sine fingerspidser, hvor hans hånd gled længere ned mod hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:41

Alena bed sig let i underlæben da han skubbede hende op af træet " Jeg.. Jeg vil gerne væk derfra ja" sagde hun stammende og rødmede over hendes halv markerede kindben, idet hun så på ham. Alena's krystalblå øjne skinnede ikke som de gjorde tidligere, da hun troede hun var alene i skoven, da hun så så ham, blev hun lidt nervøs. Hun lavede et ryk med hovedet så hans hånd forsvandt fra hendes kind. Hun var ved at få et a de blackouts igen, det fik hun altid, når hun var i nærheden af nogle, hun ikke stolede 100% på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:48

Chariot lagde sin ene hånd ned på hendes bryst, "Hm, jeg bor i en lejlighed i Terre.." mumlede han og masserede hendes bryst, prøvede samtidig at få øjenkontakt med hende, hvilket mislykkes. Han lod sine læber ramme hendes hals, som han kyssede blidt, efter at hun havde lavet et ryk med hendes hoved. "Du må gerne bo hos mig.." hviskede han mod hendes hud, dejlige varme hud. Chariot ville ikke have noget imod at få en boende i sin lejlighed, han ville gerne have noget selskab. "Hvis du vil" tilføjede han letter forførende, med en blid tone i stemmen, imens at han fortsatte med at tage på hendes bryst. Af en dødsengel at være, kunne hun ikke bare skubbe ham væk, han var stærk i forhold til sådan et sølle menneske som hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:53

Alena bed sig i underlæben idet han tog på hedes ene bryst. Hun prøvede at rykke sig fri, men det hjalp intet " Uhm... Tja det skader vel ikke" sagde hun og kiggede på ham, hun rødmede helt vildt efter som han ikke fjernede sin hånd og kyssede hende på halsen. Alena vidste hun intet kunne stille op mod en dødsengel, men hun var ved at blive svag. hun faldt snart sammen under ham, men hun prøvede så vidt muligt at holde sig vågen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:01

Han slap hendes bryst, og førte sine hænder ind under hendes trøje i stedet, "Kys mig.." beordrede han, imens at han kiggede på hende. Lod sine hænder glide om bag hendes ryg, videre op til hendes bh kant, som han åbnede med et klik, han var blevet fristet, om hun så ikke ville, så ville han bruge vold. Idet at han fjernede hendes bh, det gik måske en smule stærkt, men jo hurtigere han gik frem, jo mere kunne det være at hun også ville. Han smed hendes bh ned på jorden og tog fat nede for neden af hendes trøje som han trak af hende, "Jeg ved at du lide dette" hviskede han silkeblødt. Lagde sin ene hånd på hendes bryst igen, dog uden at massere det, efter at han lod sine hænder glide ned mod hendes buksers kant, imens at han så afventende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:34

Alena kiggede på ham og var fuldkommen rød i hovedet og vidste ikke hvad hun skulle sige så hun hold mund og gjorde hvad han sagde, for hun kunne mærke hvis hun ikke gjorde det, ville han bare bruge vold eller noget lignende. Hun havde heller ikke en jordisk chance overfor en dødsengel, overhovedet. Alena lod ham bare gøre det uden at stritte imod, for hun vidste hun ikke fik noget ud af det alligevel, hvis hun prøvede på at komme væk fra ham. Hun mærkede hendes bh falde og kiggede ned på jorden og derefter op på ham igen og bed sig let i underlæben i det han tog hendes trøje af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 22:04

//.....?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We should whisper? (Alena=privat) Empty Sv: We should whisper? (Alena=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum