Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Efter skole //Luke//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Efter skole //Luke//
Tid: 15:30
Dato: IRL
Vejr: en mild vind, sol
Omgivelser: skole, personer
rødt, efter fuldt af et lyst sjal.. det var en pige der kom gående.. en pige af månen som nogen så fint havde sagt
hun var smuk med side røde øjne der skinnede af glæde, som om intet kunne gøre hende ked, alligevel gik hun rundt med triste tanker over sit liv, men sådan var mennesker jo bare?
Hendes lyse hår dansede i vinden som små stjerner på himlen...
det havde været en sen skoledag i dag... og var sluttede med psykologi, ikke at det er vigtigt
Pigen gik stille ud af skolegården og kiggede så rundt
hun gad ikke tage hjem lige nu, var jo også for langt når hun var sulten
et sted at spise måske?
Gæst- Gæst
Sv: Efter skole //Luke//
Drengen som forresten hedder Luke, kiggede rundt i mængden af mennesker igen, for at se om han kunne komme forbi. Han gik efter kort tid hvor han var sikker på der var fri bane over mod sin søster i det han stødte ind i en blond, langhåret pige. Han fik hurtigt færden af menneske og opførte sig som et normalt 'menneske' "Ej undskyld, jeg så dig ikke," sagde han i stedet for bare at gå videre.
Gæst- Gæst
"ehm...det gør ikke noget..." hun kiggede lidt op og ned af ham i det skjulte, betragtede ham
*uuh rødt hår og grønne øjne* hun smilte venligt og sødt til ham
"det gør ikke noget... " sagde hun så og lagde hovedet på skrå mens hun stadigvæk så på ham
"men du går ikke på denne skole`?"
Gæst- Gæst
"Nej jeg er her bare for at hente min søster" sagde han og kiggede kort hen hvor hans retning før havde været, men Karoline var allerede gået et andet sted hen. Han kiggede over på pigen fra før, "Luke Main, men bare klad mig Luke" sagde han og smilte mens han kort gav hende et elevator blik, *Meget kæn af et menneske, enlig,* tænkte han og smilte lidt, han havde aldrig set et menneske med røde øjne.
Gæst- Gæst
"jeg kan godt lide dine øjne... " hun smilte flovt over at have sagt det
Gæst- Gæst
"Ja rent faktisk" sagde han og grinte blidt og trykkede hendes hånd blidt. "Mine?" sagde han lidt overrasket, "Det er der mange der siger, og sådan" sagde han og smilte mens han roligt tog hånden til sig igen.
Gæst- Gæst
hun kiggede stille på ham og smilte lidt falsk
"nå men... jeg eh" hun kiggede lidt rundt
"skal nok også til at gå nu... skal finde et sted at spise"
Gæst- Gæst
//Okay, undskyld kreaen//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Måske stor centeret Eau?" spurgte han med et blidt smil og kiggede ned til hende. Hun var enlig en normal menneske højde i forhold til at han selv næsten var to meter. Han havde et blidt smil på sine læber og gengældte så hendes, med et lidt større smil. Han så derefter tænksom ud igen da han tænke der måske var andre steder? Godt nok lå det ikke i Di morga øst men det betød vel ikke så meget, eller måske var det?
Gæst- Gæst
"men det er ikke en date ok?" hun grinte sødt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun så mod hans søster "hmm.. er du psykisk syg?" sagde hun koldt og så udtryksløst på hende... Mieu var ikke lige den største glæde omkring andre piger, hvilket godt kunne virke lidt bitch agtigt, og kun drengene tilhøre mig men sådan var hun ikke...hun havde bare aldrig kunnet sammen med andre piger, eller det skete i hvert fald sjældent
Gæst- Gæst
Luke smilte til hende, "Har du enlig nogle søskende?" spurgte han undrende.
Gæst- Gæst
hun stoppede op og slap hans hånd... kiggede ned i jorden og sukkede lidt
"Jeg havde en storebror der døde for mange år siden... "
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"det er ok... og tak..." sagde hun stille og vendte sig om så de stod ind mod hinanden
hun krammede sig ind til ham
"Tak luke" hviskede hun og smilte
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
småå lydløse skridt...
Mieu gik hen i mod byen, fordi det ville nok være et sted de kunne spise
"såeh... hvor gammel er du?" sagde hun medens de gik
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Emner vi som om hun stadig er menneske eller?//
Gæst- Gæst
mieu smilte venligt "bah jeg tror ikke på du er ældre end 12 år...du er bare kæmpe stor af din alder" hun krammede ham stille "men du er en sød 12 årig dreng"
hun slap krammet og så på ham "men hvis du som du siger er 18-19 år kan så går du vel i gymnasiet eller noget?"
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham