Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Efter skole //Luke// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Efter skole //Luke// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Efter skole //Luke// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Efter skole //Luke// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Efter skole //Luke// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Efter skole //Luke// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Efter skole //Luke// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Efter skole //Luke// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Efter skole //Luke// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Efter skole //Luke// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Efter skole //Luke//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Efter skole //Luke// Empty Efter skole //Luke//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:18

Sted: Skolen
Tid: 15:30
Dato: IRL
Vejr: en mild vind, sol
Omgivelser: skole, personer

rødt, efter fuldt af et lyst sjal.. det var en pige der kom gående.. en pige af månen som nogen så fint havde sagt
hun var smuk med side røde øjne der skinnede af glæde, som om intet kunne gøre hende ked, alligevel gik hun rundt med triste tanker over sit liv, men sådan var mennesker jo bare?
Hendes lyse hår dansede i vinden som små stjerner på himlen...
det havde været en sen skoledag i dag... og var sluttede med psykologi, ikke at det er vigtigt
Pigen gik stille ud af skolegården og kiggede så rundt
hun gad ikke tage hjem lige nu, var jo også for langt når hun var sulten
et sted at spise måske?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Efter skole //Luke// Empty Sv: Efter skole //Luke//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:29

En høj slank ældre teenager kom ind i skolegården, mens hans blik hurtigt gled over folk omkring ham fandt han sin lille søster midt på gården. Hun sad og tegnede på et papir med headsæt på.
Drengen som forresten hedder Luke, kiggede rundt i mængden af mennesker igen, for at se om han kunne komme forbi. Han gik efter kort tid hvor han var sikker på der var fri bane over mod sin søster i det han stødte ind i en blond, langhåret pige. Han fik hurtigt færden af menneske og opførte sig som et normalt 'menneske' "Ej undskyld, jeg så dig ikke," sagde han i stedet for bare at gå videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:34

Mieu fik et lille chok og så derefter på ham
"ehm...det gør ikke noget..." hun kiggede lidt op og ned af ham i det skjulte, betragtede ham
*uuh rødt hår og grønne øjne* hun smilte venligt og sødt til ham
"det gør ikke noget... " sagde hun så og lagde hovedet på skrå mens hun stadigvæk så på ham
"men du går ikke på denne skole`?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:41

"Godt" sagde han og nikkede kort da det ikke gjorde noget, at han støttede ind i hende.
"Nej jeg er her bare for at hente min søster" sagde han og kiggede kort hen hvor hans retning før havde været, men Karoline var allerede gået et andet sted hen. Han kiggede over på pigen fra før, "Luke Main, men bare klad mig Luke" sagde han og smilte mens han kort gav hende et elevator blik, *Meget kæn af et menneske, enlig,* tænkte han og smilte lidt, han havde aldrig set et menneske med røde øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:45

Mieu smilte sødt "hvilken klasse går hun i? måske går vi nemlig i samme klasse" hun rakte ham sin hånd efter han fortalt sit navn "det er lidt komisk... jeg hedder Mieu Lain" hun ventede kort på at han tog sin hånd og rødmede lidt
"jeg kan godt lide dine øjne... " hun smilte flovt over at have sagt det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 23:00

Han smilede til hende og kiggede kort væk fra hende, "Det kan jeg ikke huske" sagde han lavt og tænkende, det var sikkert 8. eller noget i den stil...
"Ja rent faktisk" sagde han og grinte blidt og trykkede hendes hånd blidt. "Mine?" sagde han lidt overrasket, "Det er der mange der siger, og sådan" sagde han og smilte mens han roligt tog hånden til sig igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 23:07

Mieu smilede venligt til ham "det er ok så" sagde hun stille og kiggede lidt væk da han sagde mange sagde hans øjne var smukke *åh... det jeg ked af * tænkte hun stille og sukkede svagt
hun kiggede stille på ham og smilte lidt falsk
"nå men... jeg eh" hun kiggede lidt rundt
"skal nok også til at gå nu... skal finde et sted at spise"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 23:32

//smutter i seng søde//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 23:36

Luke så hans søster gå sammen med en veninde ud af skole gården, de var nok på vej til veninden, "Min søster er lige gået hjem til sin veninde" sagde han og kiggede ned til hende med et blidt smil, "Jeg kan måske gå med dig?" spurgte han med et blidt smil og kiggede kort op mod udgangen.

//Okay, undskyld kreaen//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:46

Mieu så på ham med blide øjne "ok det kan vi da godt... men kender du så nogle gode steder at spise... er stadig ret så ny heromkring og første gang jeg rigtig spiser efter skole" sagde hun stille og gik mod udgangen helt... hun ventede dog lidt på at han fulgte efter

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 23:38

Luke fulgte tænksom efter, han var jo også mest den der spiste hjemme, men det kunne være han kunne komme i tanke om noget...
"Måske stor centeret Eau?" spurgte han med et blidt smil og kiggede ned til hende. Hun var enlig en normal menneske højde i forhold til at han selv næsten var to meter. Han havde et blidt smil på sine læber og gengældte så hendes, med et lidt større smil. Han så derefter tænksom ud igen da han tænke der måske var andre steder? Godt nok lå det ikke i Di morga øst men det betød vel ikke så meget, eller måske var det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:12

mieu så på ham og tog fat om hans arm "så lad os da gå derhen... men jeg håber de har vegetar mad" hun smilte venligt og begyndte at gå i mens hun holdte om hans arm... så han blev nærmest hevet blidt med
"men det er ikke en date ok?" hun grinte sødt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 23:21

"DEt er fint for mig" sagde han og nikkede med et blidt smil, til begge ting, og gik roligt med. Hun var virkelig sød, sådan bare og ville tage ham med, de kendete jo ikke hinanden rigtigt, men det var også lidt svært at sige nej til folk man ikke kender, man ved jo aldrig hvad der sker ved det? Han smilte blidt, "Jeg er heller ikke til dates.. Jeg vil bare gerne havde venner og snakke med dem" sagde han og grinte lidt. Da de kom ud fra skole gården og ud på fortovet var hans lille søster, Karoline lige i nærheden og stod og fniste lidt mens de holde sig for munden og de pegede meget forsigtigt på dem. Det var sikkert Karoline der havde sagt Luke havde massere venner og blah blah blah...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:22

Mieu så på ham mens de gik, han var ufattelig høj i forhold til hende, på en måde skræmmende og alligevel betryggende, når man fulgtes med en så høj person så kunne man kun blive beskyttet medmindre det var personen der angreb xD
hun så mod hans søster "hmm.. er du psykisk syg?" sagde hun koldt og så udtryksløst på hende... Mieu var ikke lige den største glæde omkring andre piger, hvilket godt kunne virke lidt bitch agtigt, og kun drengene tilhøre mig men sådan var hun ikke...hun havde bare aldrig kunnet sammen med andre piger, eller det skete i hvert fald sjældent

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 23:01

Han smilede og kiggede roligt ned til hende mens han smilede, der var faktisk en stor højde forskel mellem dem, "Er hun sikkert, ellers er hun bare bange for mig og tør ikke rigtigt gøre noget endnu, før hun ved noget om dig." sagde han og grinte, Karoline kunne nemlig ikke lugte racen på folk og var derfor forsigtig med hvem hun gjorde nar af. Hun vidste aldrig hvornår der var nogen hun kunne håne lige så meget hun ville eller om det var nogen hun skulle lade være med et kritisere på nogen måde.
Luke smilte til hende, "Har du enlig nogle søskende?" spurgte han undrende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 23:14

mieu så på ham med et smil og så mod søsteren "menneske" hun rakte tunge og tog fat i lukes hånd for så at se på ham igen med blide øjne og et glad smil dog forsvandt det hurtigt da han spurgte hende om hun havde nogle søskende.
hun stoppede op og slap hans hånd... kiggede ned i jorden og sukkede lidt
"Jeg havde en storebror der døde for mange år siden... "

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 23:31

Luke midstede så lidt smilet og lagde blidt armene om hende, dog stod han bag hende, "Det må du virkelig undskylde" sagde han roligt, det var ikke hans mening at vække det frem. Han kunne ikke lide at gøre nogen af det andet køn kede af det og ville som altid, altid gøre det godt igen. og håbede hun kunne tilgive ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 8:50

Mieu rødmede stille da han holdte om hende... hun nød det
"det er ok... og tak..." sagde hun stille og vendte sig om så de stod ind mod hinanden
hun krammede sig ind til ham
"Tak luke" hviskede hun og smilte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 15:08

Luke smilte glad over hun havde tilgivet ham så hurtigt og lod stadig blidt sine arme være om hende. "Jeg kunne jo ikke gøre andet en at sige undskyld" sagde han og smilte blidt til hende, det var jo det eneste man kunne gøre hvis man havde gjort nogen kede af det. Men nogen skulle hurtigt have det ellers blev de bare meget sure, og det var så en af de ting han ikke kunne lide.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 14:34

Mieu smilede venligt til ham og kiggede ind i hans øjne "det var så lidt..." sagde hun bare uden at tænke... hun slap grebet om ham, begyndte at gå med et stille smil på læben...
småå lydløse skridt...
Mieu gik hen i mod byen, fordi det ville nok være et sted de kunne spise
"såeh... hvor gammel er du?" sagde hun medens de gik

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:24

Luke smilte og slap også grebet og gik ved hendes side, med de langsomme skridt, eller det var det for ham. Han smilte lidt, og huskede hun ikke vidste han var dæmon og svarede hurtigt, "19" sagde han og smilte lidt, "Og du?" spurgte han med et blidt smil og kiggede ned til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:07

Mieu så på ham mens hun stoppe op og tog fat i hans hånd, hev ham lidt ned så deres ansigter var mindst 1 cm fra hinanden "er det nu også sandt" hun smilte venligt og lagde hovedet på skrå...holdte ham der.... med sine silkebløde hænder lagde hun en på hver sin kind og så ham direkte ind i øjnene... "jeg er 17"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:08

//undskyld var lidt sent//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 22:42

Luke hoppede kluntet lidt ned, da det ikke var forventet, "Hva'?" sagde han lidt forvirret. "Ja selvfølgelig er det da rigtigt" sagde han med en overbevisende stemme, og et charmerende smil. "Såå.. Jeg er altså ældst" sagde han og små lo kort.

//Emner vi som om hun stadig er menneske eller?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 13:29

//jep stadig menneske medmindre du vil have det...for lige i øjeblikket lugter hun stadig af menneske da det er sket for nyligt//

mieu smilte venligt "bah jeg tror ikke på du er ældre end 12 år...du er bare kæmpe stor af din alder" hun krammede ham stille "men du er en sød 12 årig dreng"
hun slap krammet og så på ham "men hvis du som du siger er 18-19 år kan så går du vel i gymnasiet eller noget?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum