Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat]

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 Empty Sv: Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat]

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 20:46

Hun tørret hurtigt øjnene væk og så på hende "Ok.. Men jeg vil advare dig, at jeg er den som jeg er. Men jeg vil da godt prøve at være en pige" mumlede hun og skrabede lidt på gulvet med sin ene fod. "Men jeg elsker sløjfer.. Og ja, uhm og penge.." sagde hun og så drømmende ud, om alle de penge hun ville havde.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Tilbage til toppen Go down

Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 3 Empty Sv: Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:48

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil "men så skal du også lade mig gøre det jeg vil med dig så altså jeg rør dig ikke seksuelt for du er sikkert jomfru"sagde hun med et smil på sine læber "eller vil du gerne af med den"sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 20:52

Hun pustede lidt "Jeg vil kun af med den, når jeg finder min kærlighed" mumlede hun og nikkde, som om det var noget hun havde bestemt for langt tid siden "Gøre alt med mig, men hvis jeg ikke kan lide det, skal du stoppe" pivede hun og pressede hendes to peger finger mod hinanden.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:56

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og nikkede så "okay"sagde hun og løftede så op i den trøje hun havde på og tog den af hende "du skal ha det der af"sagde hun og kiggede på hende "bryster er det der gør at man er en kvinde og jeg tror jeg kender en du kan komme til at lide men gør det noget han er vampyr"spurgte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 21:04

Hun pivede lidt da hun skulle tage hende *Bare hold hoved koldt* tænkte hun og prøvede ikke at tænkte at tage sin elskede forbindning af. Hun havde været stolt af den "Uhm Hvad mener du med en jeg ville kunne lide..?" spurgte hun og mærkede at hun blev bange.. Hvad var hun ude på. Hun skulle da selv finde kærligheden. Men hvis nu hun var for ung eller sådan noget.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:13

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "det er en dreng på 15 som hedder kiker han er noget for sig selv og kom nu af med den forbinding der"sagde hun blidt og kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede bare på hun skulle tage den af

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 21:17

Hun så med lidt snu blik "Men.. Jeg ved da ikke han er noget for mig. Jeg kender ham overhoved ikke" mumlede hun og så sig om. Hun sukkede opgivet og tog sin forbindning af. Hendes bryster var sådan normalt, ikke enorm store men sådan som de skulle være. Hun så ned på sig og sukkede og så den hvide forbindning.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:22

Hun smil da hun tog forbindingen af "nej men du kan jo møde ham og se hvad der sker ikke"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på hende og mærkede stille på hendes bryster "de ser da fine ud"sagde hun og fjernede sine hænder igen og smilte og tog det hun havde haft forbundet om dem fra hende og lagde på bordet og gav hende en bh og fik den på hende med et smil og den passede til hendes bryster og gav hendes så trøjen på igen og smilte og trak hende hen til et spejl "sæt dig"sagde hun og pegede på en stol

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 21:26

Hun så endnu bange ud, hvad havde hun dog på. Ting chan vidste overhoved ikke hvad en Bh var..? Hun betragte lidt det mærkelig Bh og prikkede til det. Det dinglede lidt og hun blev virkelig bange "Neeej, det er meningen at det ikek skal dingle, den skal sidde fast" udbrød hun og prikkede mange gange på brystet. Da hun satte sig ned og så ligeud. Skævlede hun og stod helt stille, næsten stiv. Hendes øjne så med store øjne på sit spejlbillede.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:36

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og grinte stille "sådan er det når brysterne er i en bh"sagde hun og kiggede på hende og smilte og legede med hendes hår og lavede en flot hestehale med hendes hår og lavede en sløjfe som hun så godt kunne lide og kiggede på hende med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 21:39

Hun stivnede mere og mere. Jo længere tid, hun så ind i spejlet. Pludselig rykkede leen og fløj direkte mod dem. Den skubbede Ting chan fra stolen så hun faldt. Hun rystede over det hele i kroppen. Leen stod ret op og forblev det. Ting chan prøvede at trække vejret..

//skal desvære logge ses//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:46

Hun fik et chok "hvad pokker er der med dig"sagde hun og kiggede på leen og kunne ikke forstå hvad der skete hun ville bare hjælpe ting med at være mere pige artig og alt det men leen ville vist ikke være med til det eller noget.

//okay ses//

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Søn 22 Aug 2010 - 20:55

Leen så lidt på Cille, som forstod hun ikke fattede hvad der var i vejen med Ting chan. Pludselig kom der en lilla lys, og lyset forsvandt, var der en papir som fløj hen til Cille. På papiret stod der: "Ting chan's frygt er at se sig selv i spejlet. Hvis hun ser sit spejl billede stivner hun og bliver helt skræmt fra vid og sans.. Hun kan ikke gøre for det" Leen stod bare der, helt stille. Det eneste man kunne høre var Ting chans åndedræt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:58

Hun kiggede på papiret "okay"sagde hun og fik ting chan hen ind i senge i hendes værelse og gik rundt og fjernede alle spejle og alt hvad man kunne se sit spejlbillede i væk så hun ikke kom til at se det igen og gik ind til hende "Ting hvordan har du det"spurgte hun og kiggede på hende med et stille smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 23 Aug 2010 - 15:33

"Fint.. Tror jeg. Undskyld, jeg uhm gik sådan" sagde hun og skammede sig over sin frygt "Jeg har bare de mærkelige frygter. Også vandmænd og varulve" hun gys da hun sagde de to ord "Men Cille. Tak.. Jeg er ked af at du skulle se mine uhm frygter" mumlede hun og rødmede lidt

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:25

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "det gør ikke noget ting chan men så kan du jo ikke komme til at se dit nye look"sagde hun og smilte på sine læber og viste ikke hvad hun skulle sige til hende "og det passer dig godt"sagde hun med et smil på sine læber "hvis jeg eller selv skal sige det"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 24 Aug 2010 - 15:53

Hun smilede lidt og følte lidt på sit hår "Hør. Jeg kan mærke det. Bare rolig. Desuden, stoler jeg på hvad du siger" sagde hun og rakte drilsk tunge og krammede lidt Cille "Hvorfor gøre du alt det for min skyld..?" spurgte hun. Hun så lidt på hende, hendes gyldne brune øjne var lidt blanke.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 7:37

"det var da godt at du kan det søde"sagde hun og lagde sine arme om hende da hun krammede hende "jeg gør det fordi du min ven Ting Chan"sagde hun og holdte om hende "og håber også jeg er din ven/veninde"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Ons 25 Aug 2010 - 17:08

Hun smilede lidt "Selvfølgelig er du det" sagde hun og smilede. Imens hun så ned af sig "Men hvad for noget tøj, skal jeg så have på..?" spurgte hun dumt imens hun så på sit hals nøgne krop. Hun var ikke særlig stolt af bh'en. Hver gang hun gik, hoppede hendes bryster lidt. Det var hun ikke vant til, når hun havde en forbindning som sad stramt til.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 7:18

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og trak hende med ind på sit værelse der var et stort skab med tøj og ting og sager "du kan selv vælge Chan"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber "men må jeg du ved prøve og give dig nydelse kan gøres uden af stikke noget op i dig"sagde hun stille og roligt og kiggede på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tors 26 Aug 2010 - 20:59

Hun bestragte lidt tøjskabet "Jo, uhm det må du godt. Jeg kan ikke selv vælge" mumlede hun og fik vildt store øjne. Nolge tøj var ok, andre var sådan lidt for frække. Men hun håbede lidt, hun fik det ok. Men ikke nederdel "Forresent, det skal ikke være en nederdel, så ved ud det" udbrød hun og smilede lidt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 11:16

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "okay ingen nederdele"sagde hun og kiggede i skabet for at se hvad der var af tøj som hun kunne bruge og fandt et par flotte jeans der så helt nye ud men det var fordi hun passede så godt på sine ting så det så sådan ud "kan de bruges"spurgte hun med et smil på sine læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Søn 29 Aug 2010 - 19:05

Hun betragte lidt bukserne, men så lidt dumt ud "De de ser smalle ud. Tror du mine ben kan komme igennem det..? Burde de ikke være lidt mere uhm brede..?" spurgte hun (tehe, ej nu spiller Ting chan dum :P)

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum