Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat]

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 Empty Sv: Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:38

Hun kiggede på hende med et smil og holdte fast og kiggede rundt da de lande og steg af og gik hen mod sit hus det var et hus ja men med lejligheder i "kommer du"spurgte hun og kiggede på hende med et smil på sine læber

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat] - Page 2 Empty Sv: Regnvejrs dag på skolen... Ik Cille [Privat]

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 16:41

Hun nikkede og fylgte efter hende. Hun betragte nu mere på vandet. Dråberne gjorede havet på en måde levende. Det var som om man kunne danse lige der, oven på vandet. Bare glide hvor som helst. HUn rystede lidt og gik indefor.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:45

hun gik op af nogen trapper og op til en dør fandt sin nøgle til den og låste op og gik indenfor og ventede på hende og stod inde i stuen og slappede af og smed sin skoletaske på gulvet og kiggede rundt "undskyld hvis der er lidt rodet"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 16:53

Hun nikkede ok. Hun var ikke særlig våd, kun hendes tøj, som var sådan lidt halv ødelagte fordi Cille holdte for meget ved hendes tøj. Hun betragte lidt rummet og vidste ikk hvad hun skulle sige. Det var da noget andet end at bo i en domkirke. Hun så hvert krog, det så alt sammen nyt ud.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:56

Hun kiggede på hende "vil du ha noget tøj for det ser ud til at jeg kom til at ødelægge dit"sagde hun med et stille smil på sine læber og kiggede hen på hende og ville gerne forære hende noget tøj hvis det var

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 17:10

Hun smilede lidt "Det må du gerne" sagde hun og gik lidt rundt, hvor var toiletet. Hun betragte lidt Cille og tænkte sig om *Vi er jo tros alt piger, det går vel* tænkte hun og begynde at knappe sin trøjde op og bluse. Hun var da ligeglad om hun klædte af foran en dreng eller en pige. Hun havde nemlig lært at holde hoved koldt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:20

Hun gik ind på sit værelse og fandt noget tøj hun ikke rigtig brugte mere men det så nyt ud og lagde det på bordet og kiggede på hende med et smil "værsgo"sagde hun med et smil "jeg tænkte på må man se dig helt nøgen jeg skal nok lade være med at pille ved dig men vil gerne se andre kvinder/pige kroppe og se om de har det ligesom mig"sagde hun med et smil man kunne se at hun havde lidt store bryster i forhold til hendes alder

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 17:28

Hun rakte tunge "Jeg er sgu da ikke nøgen" Sagde hun drilsk og det havde hun ikke. Da hun havde taget blusen af, havde hun en forbindning hvor hendes bryster var. De var stramme, så det lignede lidt hun havde små bryster. Men hvor store de var, vidste ingen det ikke "Jeg hader mit krop.. Jeg vil ønske jeg blev født som en dreng" sagde hun lidt trist *For min fars skyld* tænkte hun og så ned. Hun tog nederdelen af og gik hen til bordet.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 18:05

Hun gik hen til hende "hvorfor det"sagde hun og lagde armene om hende "Ting Chan du skal ikke være flov over at være det du er du er sikkert meget køn af en pige og alt det men du skal frem med brysterne og holde op med at ha for meget ondt af at du er den du er"sagde hun stille og kiggede på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 18:53

Hun havde åben mund. Hvad talte hun endelig om "Frem med brysterne" Sådan er hun slet ikke. "Hvad... Uhm nej da.. Hør, jeg skal altså ikke vise andre hvordan de ser ud. Er du klar over at jeg.. Alle askyr mig, selv min far og lidt min mor. Fordi de ikke fik en dreng, som kunne være Drengen med leen, og blive den næste Manden med leen også kaldt Døden. Derfor hader jeg min køn.." forklarede hun og pustede og stønnede fordi hun glemte at trække vejret

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 18:57

Hun kiggede på hende og slap hende igen "når okay"sagde hun og gik hen og satte sig ned og ville ikke snakke mere om det hun var lidt for negativ på det punkt hendes forældre skulle da bare være glade for at de overhovedet fik et barn sammen om det så var en pige eller en dreng piger ville jo kunne gøre jobbet ligeså godt som en dreng

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 19:00

Men pludselig slog det Ting en.. Hun smilede ondt, nu ville hun havde lidt sjovt "Hvorfor ville du overhoved se mine bryster..? Det kunne da være de var små" sagde hun og så meget drilsk imens hun gik tættere på Cille "Sig mig engang. Er du meget intreserret i hvordan andre piger ser ud" sagde hun og lo lidt ondt, som om hun havde opklaret et mord.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:03

Hun lagde sig ned og så op i loftet "bare glem det"sagde hun og lå bare og kiggede "det kan endeligt være lige meget nu"sagde hun og følte at ting chans forældre syns jo åben bart at kvinder ikke kunne gøre en mands arbejde ligeså godt så det syns ting chan sikkert også. Så hun lå bare og kiggede op i loftet

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 19:24

Hun var kun få m fra Cille og tænkte over hvad hun så på. Imens snubbede hun tøjet og tog det på. Hun prøvede tøjet og så på Cille. Hun så stadig op på loftet *Hmm så må jeg vække hende* tænkte hun og forsvandt. Pludselig stod hun bagom Cille og begynde at holde på Cille's bryster og gramsede dem, så det ville kilde for Cille.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:28

Hun fik et chok "hvad laver du"sagde hun da hun mærkede at hun tog hende på brysterne og grinte stille og vente sig mod hende og kiggede på hende og smilte stille til hende og viste ikke hvad hun havde gang i

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 19:32

"HA..! Der vågnede ud op" sagde hun stolt "Pham klanens hemmelig kunst. Gramse teknikken" sagde hun stolt og klappede i Cille skuldre "Men hold da ferie, dine er da store, har aldrig følt sådan noget før" mumlede hun og så på sine hænder. De kunne knap nå omkring hendes bryster

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:36

Hun kiggede på hende "jeg kan ikke gøre for mine bryster er som de er"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede på hende "men nu har du taget på mine jeg kan jo ikke røre dine"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 19:46

Hun så på hende og var tæt på at grine højtlyt "Haha ej, jeg prøvede bare at vække dig.. Du så bare derop i loftet som om du var i trance" sagde hun og glattede tøjet lidt "Og desuden, har jeg taget tøj på. Så det ville være risikabel at jeg tager tøjet af igen" sagde hun med en lille stemme.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:53

"hvorfor pokker kan det være det"sagde hun og kiggede på hende og syns Ting var lidt mærkelig at holde sig fra sin kvindelighed bare fordi hendes forældre var dumme i hovedet eller noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 19:57

Hun så lidt dumt ud "Vil du da havde jeg taget tøjet af igen.?" spurgte hun "Og binder forbindning op..?" spurgte hun igen og virkede nu lidt dummere. Hvorfor vil en pige dog røre ved andre pige. Ting chan brugte bare en hemmlig teknik.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:01

Hun rystede bare på hovedet "nej bare glem det du skjuler bare din kvindelighed og det gør at en dreng ikke vil ha dig"sagde hun stille og kiggede på hende og det var på en måde rigtig når det kom til stykket

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 20:12

Hun så med store øjne... Hvad mente hun dog med det. Hun så ned "Ja. Du har ret.. Selvfølgelig, han havde ret. Jeg er Ingenting, jeg burde havde vidst jeg aldrig fandt kærligheden" mumlede hun og så trist ud. "Jeg er jo bare ingenting" mumlede hun og så ned på gulvet. Hun ville ikke græde, det havde hun lovet, men aligevel, kom er nogle små tåre ned på gulvet.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:15

Hun gik hen til hende og lagde sine arme om hende "ting ikke græde"sagde hun og holdt om hende "men prøv og lev mere som en kvinde i stedet for det du gør nu"sagde hun stille og kiggede på hende "jeg vil gerne hjælpe dig"sagde hun og kiggede på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 21 Aug 2010 - 20:20

Hun snøftede lidt og holdte om hende, for hun mangler virkelig en at kramme. Men da hun sagde hun skulle være kvindelig blev hun tavs "Er jeg da *Snøft* ikke kvindelig nok..?" spurgte hun lidt og så med store øjne, de mindede lidt om en ræveunges øjne, med hendes gyldne brune farve.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 20:30

Hun kiggede på hende "ikke ligefrem i min øjne Ting"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "men hvis jeg må hjælpe dig så kan det være jeg kan gøre noget ved sagen"sagde hun stille og kiggede på hende med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum