Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mødet med Asparaens elev (Riku) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mødet med Asparaens elev (Riku) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mødet med Asparaens elev (Riku) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mødet med Asparaens elev (Riku) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mødet med Asparaens elev (Riku) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mødet med Asparaens elev (Riku) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mødet med Asparaens elev (Riku) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mødet med Asparaens elev (Riku) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mødet med Asparaens elev (Riku) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mødet med Asparaens elev (Riku) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mødet med Asparaens elev (Riku)

Go down

Mødet med Asparaens elev (Riku) Empty Mødet med Asparaens elev (Riku)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:04

Sted: Kirkegården
Vejr: overskyet og mild vind
Omgivelser: hvad der normalt er på en kirkegård
Tid: omkring midnat
Påklædning: samme som på billedet.


Lazarus sad og ventede. Han havde fået at vide at en af Barishans elever snart ville vise sig. Hvilken dejlig ting. Lazarus havde Barishan hvor han ville have ham. Eftersom Barishan havde så mange elever var Lazarus hær efterhånden ved at blive stor. Lazarus sad og smilede imens han drak det sidste blod fra en kvinde han havde fanget. Han smed det livløse lig fra sig og ventede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet med Asparaens elev (Riku) Empty Sv: Mødet med Asparaens elev (Riku)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:13

Riku kom løbene hen mod kirkegåren, han hade hørt at den demon som hade jagte i så lang til ville være.
Da han nærmet sig kirkegåren hoppet han og porten og lande lydløst og sneg sig vider, da han kunne se noget længer fremme ude i mørket gjorde han sig klar til hvis der skulle ske noget.
Da han var klar begyndte han at gå hen mod den mørke skigelse.*så er det nu så har jeg han det svin den ting som gjorder Dream ondt, for nu er jeg klar efter det halve års træning så nu er du min*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet med Asparaens elev (Riku) Empty Sv: Mødet med Asparaens elev (Riku)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:21

Lazarus bevægede sig hynhurtigt. Det var som et blik med øjet og så stod han foran Riku. Han havde læst hans tanker '' Desværre.. Jeg er ikke den du søger... Kunne være sjovt hvis jeg var.. Men er jeg desværre ikke... Navnet er Lazarus... Jeg har Kajika under min magt... Barishans kone.. Hun er min loyale slave... Hvis du, Barishan eller de andre af hans elever ikke gør som jeg siger... Så dræber jeg hende... Det er meget simpelt.. forstår du lille Aspara? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet med Asparaens elev (Riku) Empty Sv: Mødet med Asparaens elev (Riku)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:28

riku fik et sjok og hoppet tilbage 'wow han bevæger sig hurtigt * han kigget på ham underne "har Barishan en kone som hedder Kajika ?? hvad mener du med det, jeg har ikke set Barishan i et halvt år ".
Riku otte swærd som han har til at henge på ryggen begyndte at rør på sig, Riku kigget en extre gang på ham og sagde " og hvem er du igen ?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet med Asparaens elev (Riku) Empty Sv: Mødet med Asparaens elev (Riku)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 4:28

Lazarus rakte en finger frem mod Riku og rystede den let '' Slap af... Jeg vil ikke til at dræbe dig... Du kommer til at kæmpe side om side med mig imod Zane... Hvem jeg er... Jeg er Lazarus Chimera. Fuld Blods Vampyr og arving til Chimera Klanen... Jeg er Di Morga's fremtidige konge... Selv din mentor Barishan står bag mig unge Aspara... Tal selv med ham... Hvilken fryd det bliver at se Barishan og Zane kæmpe... Barishan er sådan en fin lille dukke ''. Lazarus smilede ondt og kiggede på Riku med hans mørkerøde øjne. Der var noget faretruende og mægtigt bag de øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet med Asparaens elev (Riku) Empty Sv: Mødet med Asparaens elev (Riku)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 10:07

" okay du går hurtigt til sagen makke. at dræbe Zane den er jeg med på men at lage Barishan kæmpe alene er noget jeg ikke kan" Riku smilte ligt flabet og var ligt ligeglad med den stærke mørke kraft som kom fra Lazarus.
"men hvad mener du med at Barishan er en fin lille dukke og du har hans kone som jeg ikke vist noget om "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet med Asparaens elev (Riku) Empty Sv: Mødet med Asparaens elev (Riku)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:14

Lazarus smilede ondt og kiggede på Riku '' Jeg har forvandlet hans kone til en halv Vampyr.... Hun har taget imod en halsbånd der gør hende min slave... Hvis Barishan ikke gør som jeg siger så dør hans kone... Så han er ligesom en dukke... Han gør lige hvad jeg siger han skal gøre... Og du vil gøre det samme ellers dræber jeg hende og siger det var din skyld hun døde... Så du bliver også en lille dukke... Er det ikke dejligt ''. Lazarus grinede ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet med Asparaens elev (Riku) Empty Sv: Mødet med Asparaens elev (Riku)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 10:13

"En dukke mig det tror jeg ikke for jeg er ikke Barishans elev mere jeg smuttet for et halvt år siden for at komme væk for at han ville kunne kæmpe mod Zane som han ville selv om jeg tilbød min hjælp " Riku kigget på Lazarus men ikke flabet mere ondt som en demon ville kunne gøre det. "jeg har ikke tænkt mig og tag dit pis Lazarus jeg har en demon der skal jagtes ".
Riku begyndte at går væk for at finde den demon som han nu var igang med at jæge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet med Asparaens elev (Riku) Empty Sv: Mødet med Asparaens elev (Riku)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 18:55

Lazarus grinede bevægede sig lyn hurtigt ind foran Riku '' Her er dine valg.. Du prøver at tage sted... Jeg stopper og dræber dig... Så dræber jeg Kajika... Så dør Barishan... Eller du går under mig og jeg fortæller dig en hemmelig om din mentor... Nej jeg fortæller den del alligevel... Barishan er en Dæmon på grund af Zane... Slut dig til mig og hjælp mig imod Zane Riku... Jeg hjælper dig med dit Dæmon problem... Jeg ved hvor han er ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet med Asparaens elev (Riku) Empty Sv: Mødet med Asparaens elev (Riku)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 17:19

" hvad !! det skal zane betale for " sagde riku med en ond stemme, han hade et helt andet blik i øjne *det skal zane dø for hvad han har gjordt ved min far *. riku kigget op på Lazarus " jeg er med Lazarus men kun til at Zane er død for så har jeg noget andet jeg skal "han kigger hen af en stig og begynder og gå, han vener sig lige og kigget på Lazarus " du kontagter mig bare når det er for jeg er på jagt ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet med Asparaens elev (Riku) Empty Sv: Mødet med Asparaens elev (Riku)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum