Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En nat på kirkegården //Luke// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En nat på kirkegården //Luke// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En nat på kirkegården //Luke// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En nat på kirkegården //Luke// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En nat på kirkegården //Luke// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En nat på kirkegården //Luke// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En nat på kirkegården //Luke// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En nat på kirkegården //Luke// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En nat på kirkegården //Luke// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En nat på kirkegården //Luke// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En nat på kirkegården //Luke//

Go down

En nat på kirkegården //Luke// Empty En nat på kirkegården //Luke//

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 15:28

Dato :: ??
Årstid :: efterår
Dag :: .?
Vejr :: overskyet
Sted :: kirkegården
Tid :: 00.00
Omgivelser :: det der altid er på en kirkegård

Zelia gik en tur og kom til kirkegården. Hun besluttede sig at gå der ind og læse poesi for de døde.
Hun gik ind og satte sig ved nogle gravsten og begyndte at læse sagte.
*Det skulle muntre dem lidt op* tænkte hun imens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat på kirkegården //Luke// Empty Sv: En nat på kirkegården //Luke//

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 16:02

Luke som ville besøge sine bekendte gik med rolige skridt ind på kirke gården, han så ud til at være alene, men det sagde hans sanser nu ikke. Men han lod det ligge og gik hen til en sten, "Jeg savner dig" sagde han og satte sig i huk foran en gravsten mens han læste stenen, og så hvormange blomster der lå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat på kirkegården //Luke// Empty Sv: En nat på kirkegården //Luke//

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 16:06

Zelia ssad og tænkte på de mennesker der lå der nede i jorden.
Hun begyndte at læse: "en vinter blomst i mit vinter kolde hjerte. Kold og blå. Døende og vissen. Stilheden i mit hjerte, bindende og tavs. ingen melodi. det hele er forbi. Der er kun en vinter blomst i mit vinter kolde hjerte."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat på kirkegården //Luke// Empty Sv: En nat på kirkegården //Luke//

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 23:38

Luke havde hørt en lille stemme og rejste sig op, "Hem andre en mig er på gården?" spurgte han, for enten var det bare noget han bilde sig selv ind eller noget helt andet. Hun kiggede over stenene og smed den hvide rose han havde i hånden så den landte ved gravstenen, i en bunke sammen med de andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat på kirkegården //Luke// Empty Sv: En nat på kirkegården //Luke//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:37

"Jeg er her." sagde Zelia og så rundt for at være sikker på at der var nogle der havde sagt noget.
Da hun fik øje på Luke smilede hun, glad for ikke at være skør, bange fordi hun var nervøs for om han ville hende ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat på kirkegården //Luke// Empty Sv: En nat på kirkegården //Luke//

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 23:13

Luke smilte, og hans grønne øjne begyndte at være mere skrigende og derefter gjorde det også hans skikkelse meget mere skræmmende, når hans øjne ikke kunne vise hvordan han havde det, og hans højde var bare skræmmende. Han smilede og gik med rolige skrid om 'buskende og stene' og om på den side hun stod på og gik med rolige skrid hen til hende, mens han stadig smilte. "Vampyr formoder jeg?" spurgte han med et lille smil og tog et kort kig om dem for at være sikker på hun var alene og ikke havde noget opbakning. Men det var alligevel unødvendigt, med hans høje, højde og hans øjne kunne han skræmme næsten alle væk.
Han smilte lidt og bukkede kort for pigen lidt fra hende, "Luke Main" præsenterede han kort med et blidt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat på kirkegården //Luke// Empty Sv: En nat på kirkegården //Luke//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 15:34

Zelia var en smule bange og mistroisk overfor dæmonen der åbenbart hed Luke.
Hun så på ham og nikkede. "Ja." Sagde hun og lød en smule nervøs.
"Jeg er Zelia." hun smilte halvt. "Glemt mit efternavn" Sagde hun og overveje om hendes evne ville virke på dæmoner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat på kirkegården //Luke// Empty Sv: En nat på kirkegården //Luke//

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 20:41

Han smilte stille, "En ære at møde dig" sagde han venligt, "uheldigt du ikke kan huske dit efternavn" sagde han så tænkende, "Hvor gammel er du så?" spurgte han, det kunne jo være hun var oppe på de hundrede, og derfor ikke kunne huske det, men det kunne selv han, altså sit eget efternavn. Han smilte og kiggede igen kort om dem og gik stille hen mod hende, "Er du her for at mindes dem du havde nær?" spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå. Han elskede at forstå folk godt, så vidste han også hvilke punkter man var ømme på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat på kirkegården //Luke// Empty Sv: En nat på kirkegården //Luke//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:17

Zelia så halv trist ud. "er kun tyve. men menneske minderne er blegnet..." sagde hun stille. "Og nej... ikke dem jeg havde nær... folk jeg har dræbt på grund af tørst... Jeg for lidt bedere samvittighed når jeg besøger dem jævnligt og læser for dem. Det... Jeg ved godt jeg er mærkelig." sagde hun tilsidst med et smil.
"Hvad med dig? Hvad laver du her?" spurgte hun forundrende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat på kirkegården //Luke// Empty Sv: En nat på kirkegården //Luke//

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 19:10

"Hmm... Ja jeg ved ikke hvordan det er at være menneske..." sagde han og grinte lidt, han var jo selv 113 år. Han trak på skuldrende ved hendes forklaring og smilte så lidt bredere, "Jeg er som sagt her for dem jeg havde nær men døde for nogle år siden," Det ville ikke være så klogt at sige at det var for ca hundred år siden, vel? Hans smil blegnede lidt da han kiggede kort rundt, "Kun tyve, huh?" spurgte han for at være sikker, men lod hende ikke rigtigt svare, "Det var ikke så meget..." sagde han og tænkte kort men hurtigt gennem alle de ting han havde oplevet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En nat på kirkegården //Luke// Empty Sv: En nat på kirkegården //Luke//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum