Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige en tur ved parkens områder-Reldus EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige en tur ved parkens områder-Reldus EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige en tur ved parkens områder-Reldus EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige en tur ved parkens områder-Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige en tur ved parkens områder-Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige en tur ved parkens områder-Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige en tur ved parkens områder-Reldus EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige en tur ved parkens områder-Reldus EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige en tur ved parkens områder-Reldus EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige en tur ved parkens områder-Reldus EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Yukii Man 23 Aug 2010 - 19:43

T:Aften deromkring
O:Træer, bænke stole og borde og en masse blade der flyder på jorden. Et enkels springvand i midten en enkel legeplads
V:Blæsende, og generalt meget koldt
S:Parken og omrking den
P:Det på hendes ava^^

_____________________________________________________________________________________________-

Yukii var gået sig en tur omkring Parken lige netop denne dag havde hun lyst til at gå en tur
ved parken midt om aften det var det bedste bagved hende havde hun en ven med en tjener som enlig havde fulgt hende med hertil
fra Dark Ground denne mand var iklædt et sort jakkesæt, hvidt slips, sorte bukser ikke sådan helt tætsiddende de var lidt løse.
Manden gik lidt bagved Yukii og holdte lidt øje med stedet"Frøkken Aido er de sikker på dette sted er passende for dem"spurgte han Yukii vendte sig om lidt med et lille smil mens hun nikkede og satte sig ned på kanten af springvandet"Ja jeg er helt sikker Zexion det helt iorden"sagde hun med et lille smil. Zexion nikkede og satte sig med armene foldet krys over maven mens han kiggede lidt rundt ifølge ham kunne han ikke lig stedet.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 19:52

Oppe i et af træerne stod der en høj mand og kiggede ned, denne mand var iklædt en lang sort frakke, og på hans hoved havde han en hætte på...
"så Yukii er ude og gå tur igen?" mumlede han og smilte bag sin hætte "og denne gang er hun ikke alene" tilføjede han til sig selv, han trak nu en af sine to pistoler, og smed den ned... Pistolen landede lige ved siden af manden der var med Yukii...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Yukii Man 23 Aug 2010 - 19:59

Manden der sad ved siden af Yukii var dæmon ligesom hend eog havde lugtet lidt omkring stedet og nogle skridt væk han kiggede på Yukii"Der er nogle"sagde han stille og rejste sig op for at se rundt. Yukii kiggede på ham mens hun kiggede rundt"Men jeg kan ikke se nogen er du helt sikker"spurgte hun undren. Zexion nikkede og samlede pistolen op der lp ved siden han af ham"Er det her et bevis nok Frøkken Aido"sagde han med lav stemme Yukii tænkte lidt og kiggede rundt igen"Måske kan det være en der vil dræbe mig eller måske er det en jeg kender"sagde hun og tænkte lidt.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:23

Manden grinte højt og ondskabsfuldt oppe fra træet, bag hans hætte stirrede han ondt mod de to personer... Han tog nu sin anden pistol frem og pegede den hen imod dem.
"Hvad vil i gøre for at stoppe mig?" grinte han, stadig ondskabsfuld og sprang ned til de to personer.
Manden trak sin hætte ned og viste nu sit ansigt... dette var Reldus...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Yukii Man 23 Aug 2010 - 20:53

Yukii kiggede på ham og fik store øjne det avr en hun kendte hun skulle lige til at stoppe Zexion fra at stikke en hånd igennem ham"Reldus heeejsa!"råbte hun glad med et lille hop hun kiggede over skulderen til Zexion"Det okay Zexion det en jeg kender det her er Reldus"sagde hun smillende men hun blev meget overasket voer pistolen mod dem"Hvad laver du"spurgte hun undren med en lidt bange anelse på sig hun vidste ikke hvad han lavede her eller hvorfor han var kommet her.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 20:56

"undskyld men kender jeg dig?" spurgte Reldus koldt *hvor langt mon jeg kan trække den før hun finder ud af det* tænkte Reldus drillende, dog kunne det ikke ses på hans ansigt der bare stirreede koldt ned på Yukii. Han tog pistole ned og gik kort forbi Yukii, hvorefter han smilte drillende til Zexion og signalerede til ham at han bare lavede sjov... Dog uden at Yukii kunne se det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Yukii Tirs 24 Aug 2010 - 12:04

Zexion fik fat det hele at Reldus prøvede at drille men ville ikke fortælle og afsløre det for Yukii endnu det var enlig ret sjovt"Du kender mig jeg hedder Yukii og du er Reldus kan du slet ikke huske mig eller måske driller du mig"sagde hun og lavede store øjne til ham
hun gik så lidt rund tom ham mens Zexion sad på kanten elegant med et suk"Fru Aido er de sikker på han ikke driller dem"spurget han med et bredt smil til Yukii. Hendes hår flagrede lidt og hun tænkte lidt over det han havde sagt og også det Reldus havde sagt måske drillede han hende måske ikke.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:21

"Jeg kender ingen der heder Yukii... faktsik tror jeg at jeg er gået forkert, den jeg sklle dræbe gik med navnet Iikuy" sagde han ligeså tomt mens han kikkede koldt på Yukii mens hun gik rundt om ham.
"jeg tror jeg går" sagde han kort og samlede sine pistoler op og begyndte at gå væk igen...

//Iikuy=Yukii bagfra(hvis du ikke skulle have lagt mærke til det, og lige for at være på den sikre side, så har Reldus ikke forladt emnet, han går bare langsomt væk fra dem//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Yukii Lør 28 Aug 2010 - 20:51

Yukii kiggede på ham med et undren udtryk efter det han lige havde sagt til hende mon han lavede sjov eller mente det alvorligt"Hmm er du nu også helt sikker på du vil det for jeg jeg vil gerne have du bliver sp kan vi snakke lidt"sagd ehun og kiggede hen til hendes ene side hvor Zexion var han kiggede sukkende op på luften"Det er dit valg Fru.Aido"sagde han bare lavt og stille

//sorry krean og ja undskyld det min fejl>.> han er der stadig Reldus ^^//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 21:03

Reldus smilte dumt til sig selv mens han stadig vente ryggen til Yukii "så okay da" sukkede han, hans stemme lød næsten irriteret da han vente sig om. "Hvad vil tøsen så tale om" spurgte han med en falsk kold klang i stemmen.
"og skynd dig lidt, jeg har ikke hele natten, jeg har en lille pige jeg skal dræbe" forsatte han med den samme kolde klang i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Yukii Tirs 31 Aug 2010 - 20:48

Yukii sukkede lidt til ham med et lille smil mens hun fik sat sig ned op ad et træ med Reldus med"Jeg vil allerførst vide hvad du laver herude ved parken og hvem er denne lille puge du skal dræbe? hvorfor det"spurgte hun med et hevet blik. Zexion kiggede og stod lænet med ryggen op ad træet ved dem han stod op og kiggede på denne Reldus der var ved Yukii.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:26

"parken var på vejen til der hvor pigen befinder sig" svarede Reldus koldt, men indeni var han ved at falde om af grin.
"og af hensyn til pigen... så kender jeg hende ikke rigtig, og jeg ved heller ikke hvorfor hun skal dø... Men jeg har min ordre, og den vil jeg følge" forklarede han videre med sin kolde tone.

Hvis man kiggede rigtig godt efter så kunne man lige se at han var på randen af at dø af grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:26

//undskyld for den meget lange tid... Men jeg har ikke følt noget krea for at være helt ærlig...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Yukii Søn 5 Sep 2010 - 22:10

//Jeg er enlig enig har ingen krea til emnet nu:(//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 22:19

//uhm... venter vi så bare lidt med at forsætte?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Yukii Søn 5 Sep 2010 - 22:20

//ja indtil vi begge har fundet krean eller hvad syntes du? oo//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 22:24

//selv har jeg krea nok til at forsætte... Men det bliver ikke ligefrem det bedste...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Yukii Søn 5 Sep 2010 - 22:25

//hmmm skulle vi så ikke helst vente til vi måske får endnu mere krea^^//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 22:25

//jojo da//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige en tur ved parkens områder-Reldus Empty Sv: Lige en tur ved parkens områder-Reldus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum