Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 20:38

CatAlice så efter Lina og vente sig mod søen. Hun havde det skidt med at lina var blevet sorget og endda af hende. CatAlice var ikke typen der sårede andre, da hun selv havde oplevet at blive sorget masser af gange før. Hun så ned i vandet. "Ja.. på en måde, hun hjælper bare til i cirkuset. Hun er nemlig assistant for en vampyr der", sagde hun stadig trist og så også ned i vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 20:49

"hm okay..", sagde han og rykkede tæter på CatAlice. Darren sad og betragtede lidt CatAlice, han to sin læder jakke af og lade den over hendes skuldre. Så rykkede han lidt tæter på og lage sin ene arm om hende. "op med humøret du", sagde han som trøst og aede hendes ryg. "du skal bare sige vis jeg ska stoppe", sagde han blidt, "æh, jeg har også tænkt lidt over, hva for racer i er?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:00

CatAlice sad lidt tvast og kunne mærke, at Darren lage noget om hende. Hun kunne især godt lide, da han begyndte at aede for hendes ryg. Det havde aldrig nogen gjordet, og blev helt glad inden i. "Du må enlig ikke stoppe", mumlede hun flovt og så op på ham. CatAlice lage sine arme omkring hans underliv og lage sig så ind mod ham. Hun lage også sit hoved på hans bryst, "øm.. Lina er engel og halv vampyr. Jeg er selv kun en formskifter", sagde hun glad. "nårh men hva du så?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:12

Darren tog sine arme omkring CatAlice og begyndte igen at stryge hende ned af ryggen. "aha okay", sagde han tænksomt. "jo ser du, jeg er og nu må du ikke få et flip", klukkede han, "jeg er en vampyr.."
Han ventede spændt, hvordan hun ville reger. Han lage sine kolde læber i hendes hår og duftede til hendes duft. Han kunne godt lide hendes lugt, og kunne mærke hendes tristhed begyndte at gå væk og han fik det bedre af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:30

CatAlice nyder hvordan Darren stryger hende ned af ryggen. Da han sagde at han var en vampyr. Åbnede hun sine før så lukkede øjne op og løsnede lidt sit greb om ham. Hun fik et lille flip, men tog sig så sammen, "så forstår jeg bedre, hvorfor jeg ikke kan høre dit hjerte", mumlede hun og strammede sit greb om ham igen. CatAlice tog sine ben lidt under sig og puttede sig lidt mere mod Darren. "selv om du er vampyr, følger jeg mig nu tryg ved dig", hviskede hun venligt og stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 15:55

Darren får et lumskt smil på sit ansigt. Han slipper grebet om hende, og lyfter hende lidt op i vejret. Mens han har hende der, strækker han sine ben og sætter CatAlice ned igen, så hun kommer til at sidde mellem hans ben og med hendes ryg mod sit bryst. Tilsidst ligger han sine arme om hende igen, "pas på hva du siger", hviskede han ind i hendes ene katteøre, "for lige nu er du helt fanget fast.. og jeg kan let som ingenting bide dig". Han førte sine læber mod hendes hals, og gav et blidt kys på halsen. Han løser også grebet om CatAlice.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 16:15

CatAlice blev godt nok overrasket, da Darren lyftede hende op. *hvad har han gang i..igen?*, tænkte hun. Hun blev helt forvirret og kunne ikke finde hoved og hale på hvad han lavede. Tilsidst fandt hun ud, at hun igen sad på jorden og hørte hvad Darren sagde ind i sit hoved. Hun mærkede hans kolde læber på hendes hals og fik lidt gåse hud på armene. Da han gav lidt slip på hende, tog hun læder jakken helt på og lænede sig tilbage igen. "ok godt være du forskrækkede mig, men jeg følger stadig tryg ved dig", sagde hun drilsk, "detsuden er jeg ikke så hjælpe løs som du tror". CatAlice lavede en lille ildkugle i sin ene hånd og kastede den frem og tilbage i hendes hænder. Bagefter holdte hun den i sin ene hånd og kastede ildkuglen op og ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 16:35

Darren iagttagede hvad det var CatAlice lavede med ildkuglen. "heh, så du bider fra dig?", lo han hviskende mod hendes øre. Han tog fat i hendes hånd, den uden med en ildkugle og mærkede at den var blevet varm. Han så igen på ildkuglen og vendte dem mod søen, "men jeg kan også bide fra mig", sagde han glad og rykkede tætter på søen med hende. Darren gav slip på CatAlice's hånd og lyftede derefter sin hånd mod hendes katteøre. "Nu vil jeg altså røre ved dine øre", mumlede han halv flovt. Han rørte lige så forsigtig ved dem, de var noget kolde selv mod hans kolde hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 16:50

CatAlice slukkede sin ild kugle og kom til at le. Hun viftede også lidt med sit ene katteøre, som Darren rørte ved. Bagefter tog hun med sine hænder hans hånd væk fra sit øre og lage sin ene hånd i hans. Hun lænede sit hoved tilbage og så op på hans ansigt. "hehe du er den første der er så opsat ved at røre ved mine øre", lo hun glad. CatAlice så ned på deres hænder og aede med sin højre hånd, Darren's venstre håndryg. Sådan noget havde hun aldrig oplevet i alle sine 110 år, og syntes enlig at det var på tide. Hun så ud over søen og nød hele øjeblikket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:09

Darren nød også sådan hun aede hans håndryg. Det var enlig meget hyggeligt at sidde har sammen med hende, under måne lys også. For han havde ikke så meget gjordet det efter han var blevet vampyr. Han syntes enlig at hun er meget sød og så hun ikke engang bange for ham. Det forbløffede Darren meget, han lage sin læber i hendes hår, "hvor du enlig nuttet.. Må jeg give dig et kys", spurgte han pænt om og rykkede hende lidt til siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:28

*nuttet er jeg nuttet, jeg er da ikke nuttet er jeg?*, tænkte hun og gav hans hånd et klem. Hun tænkte lidt over om han måtte give hende et kys, "nej", sagde hun mere bestemt end hun ville. "eller det ved jeg ikke helt", sagde hun lidt efter. Hun kunne skam godt lide Darren, men hun var lidt sådan skal jeg eller ikke, som altid. CatAlice er nemlig lidt sky og har nogen gange eller altid sværet ved at beslutte sig. "jeg har lidt sværet ved at beslutte det Darren..", hviskede hun og holdte op med at aede hans håndryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 13:56

"Hvorfor ikke?", mumler han i hendes hår. Darren tager hende op at side på sit lår, da hun sagde hun ikke kunne beslutte sig. Han ser lidt på hende, tager en indånding og læner sig så frem mod hende. Han giver hende et ømt kys på munden og læner sig så tilbage. "se det var jo ikke så værest vel?", sagde han med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jamen dav da (CatAlice og Lina) - Page 2 Empty Sv: Jamen dav da (CatAlice og Lina)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum