Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sindssyg overnatning //Zankuji// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sindssyg overnatning //Zankuji// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sindssyg overnatning //Zankuji// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sindssyg overnatning //Zankuji// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sindssyg overnatning //Zankuji// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sindssyg overnatning //Zankuji// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sindssyg overnatning //Zankuji// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sindssyg overnatning //Zankuji// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sindssyg overnatning //Zankuji// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sindssyg overnatning //Zankuji// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sindssyg overnatning //Zankuji//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 14:38

Tid: 21:34
Sted: Maison De Fous
Vejr: det er fint. Der er klart, men køligt.
Omgivelser: galeanstalten
Dag: Fredag d. 13.

Mieu blev tit set som en følelseskold pige der ikke var bange for noget som helst, alligevel var hun jo bange for noget, det var alle jo... men pigerne fra hendes klasse havde væddet med hende om at hun skulle tilbringe en nat på den gamle galeanstalt.
Mieu havde en sovepose under armen og stod lige nu bare ude foran galeanstalten...så på hvordan det var blevet slidt ned i løbet af årene
"ok... det kan jeg da godt se?" hun trådte ind og kiggede rundt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Ons 25 Aug 2010 - 18:30

Zankuji kom gående han var vist gået forkert for han stod ved en port til et hus af en art som han ikke havde set før hvad mon det var han gik ind af porten og fik øje på en der stod ved indgangen til huset og gik stille og roligt hen til personen "hej hvad er det her for et sted hvis du altså ved det"sagde han og kiggede på personen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 18:34

Mieu vendte sig om i et lidt hurtigt drej i og med hun fik et chok... hun havde ikke lige regnet med der ville være en person der.
"ehm" hun kløede sig lidt i nakken
"det er en gammel galeanstalt der så er forladt, bortset fra at nogen siger det er hjeemsøgt" hun grinte stille over at det var hjemsøgt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Ons 25 Aug 2010 - 18:36

Han kiggede på hende "undskyld hvis jeg gav dig et chok det var ikke meningen at gøre"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende "hjemsøgt"sagde han og kiggede på huset "som om den er det"sagde han og kiggede rundt "navnet er Zankuji"sagde han med det samme stille og rolige smil som han altid havde når han var sammen med nogen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 18:42

Mieu smilte stille "ja hjemsøgt... selvom jeg ikke tror på det og så har mine klassekammerater væddet 1000 kr på at jeg ikke turde sove her i nat" hun rystede stille på hovedet "let tjente penge" hun vendte sig om og gik mod en trappe med flere huller i bræderne, meget ødelagt og usikker trappe "gad vide om der er nogle senge?" hun så mod ham "forresten hej og jeg hedder mieu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Ons 25 Aug 2010 - 19:03

Han kiggede på hende "tror jeg ikke der er"sagde han og gik med hende og kiggede rundt mens han gik vider op af trapperne og ind i huset og kiggede sig omkring for at se hvad der var der inde "hyggeligt at møde dig mieu"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og smilte stille "her ser tomt ud"sagde han og kiggede rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:06

mieu så på ham og grinte stille "selvfølgelig er her ikke nogen... det er jo ikke hjemsøgt og ingen tør komme her" hun kiggede ind af en dør hvor der kom den klammeste stank ud da man åbnede døren... Et knald lød højt i huset fordi hun smækkede døren så hurtigt igen
hun stod stille og holdte sig for næsen
"føj føj føj" hun rystede på hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Ons 25 Aug 2010 - 19:16

Han kiggede på hende og grinte "jamen dog var det for hårdt en stank for dig"sagde han med en drilsk tone i sin stemme og kiggede på hende med et smil og gik vider og åbnede en dør der stank ikke men der var noget helt andet "jeg tror dem der har holdt vagt har haft hygget sig med en kvindelig fange her inde der var alt mulige ting indenfor sex verden. Han gøs lidt og lukkede døren "klamt"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:22

Mieu havde stille sat sig ned på gulvet, stadig helt fortumlet af stanken
"ja...det stank ok?" hun blev lidt fornærmet over det han sagde til hende
"hehe... det var jo...en....galeanstalt" et lille smil kom frem på læben men stadig ret så fortumlet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Ons 25 Aug 2010 - 19:32

han kiggede på hende "ja det er det skam og det kan jeg også godt se at det er men hvad skulle den gøre godt for når den nu er lukket ned"sagde han og kiggede på hende og kom til at grin lidt af hende at hun var fortumlet af stanken "skal vi se hvad der er vider ind i huset"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:36

Mieu kiggede stille på ham med så lidt ned "tror altså bare jeg bliver her og sover... det var jo bare det jeg skulle... sove her ikke udforske hvert et stinkende eller sex rum..."
hun grinte stille og lagde sig ned
"hehe... medmindre du tvinger mig med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Ons 25 Aug 2010 - 19:45

Han kiggede på hende og gik hen og løftede hende op og gik vider "du kommer med mig"sagde han og gik vider "vil se hvad der ellers er"sagde han og gik med hende over sin skulder og grinte stille og kiggede rundt "uhh der er en pisk der og en død strømpistol godt jeg ikke var her dengang"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:48

Mieu fik et lille chok da han løftede hende op og lagde hende på hans skulder
"ehm... ok?" hun kiggede stille på ham og lyttede til hans ord
"sig mig er du til sm?" sagde hun bare og grinte stille
"for kan da sagtens piske dig lidt hvis det er???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Ons 25 Aug 2010 - 20:15

Han hørte hvad hun sagde "sm hvad er det for noget"spurgte han og gik vider "snakker du om sex"spurgte han for han havde ikke hørt om det før så.
Han kiggede rundt og smilte stille "ligger du godt på min skulder"spurgte han med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:25

hun rullede øjnene lidt "ja sm er en form for sex" sagde hun bare koldt og kiggede på ham
hun var faktisk begyndte at få ondt i maven af at ligge på hans skulder "sig mig hvorfor skulle jeg egentlig med dig... for du virker altså ufattelig bange for at gå alene"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Ons 25 Aug 2010 - 20:28

Han kiggede på hende og satte hende ned "fordi jeg vil ha en og snakke med gad da ikke gå selv uden nogen at snakke med"sagde han og kiggede på hende "men du kan da godt gå tilbage selv alene"sagde han og kiggede på hende "hvis du vil alene"sagde han og kiggede stadig på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 12:18

Mieu kiggede på ham "så du kidnapper mig for at slæbe mig med i et gammelt hus og så sætter du mig bare ned og vil have jeg skal gå tilbage alene...?" hun kiggede lidt væk
"fint nok" hun vendte ryggen til ham og gik den modsatte vej af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 12:22

"åh come on er du ikke selv nysgerrig i at se hvad der er her i huset det kunne jo være der var noget der var spænde som man ikke har set før eller noget hvem ved"sagde han og kiggede efter hende "det må du selv om jeg kigger altså"sagde han og gik vider for at se hvad der var i huset siden den var hjemsøgt han var ikke bange af sig at bevilge sig længere ind i huset.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 12:24

Mieu stoppede op "hmm..." vendte om og gik hen til ham "så skal du også beskytte mig hvis der sker noget..." sagde hun stille og begyndte at gå
i sådan et gammelt hus kunne gulvet sagtens være råddent eller være rotter eller andet... der kunne være ondskabsfulde væsner der boede her og sagtens kunne finde på at angribe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 12:37

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "skal jeg nok gøre"sagde han og gik stille og roligt vider og ventede på hende engang imellem for hun var lidt bagud.
"skal skam nok passe på dig hvis der sker noget"sagde han med et smil på sine læber "det lover jeg dig"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 12:40

Mieu grinte stille for sig selv medens hun gik lige bag ham
"så skal jeg nok passe på dig også" sagde hun så uden at kigge på ham
hun kiggede kun mod gulvet lige nu... kiggede på hvordan brædderne var, hvor gamle de så ud til at være... om de var rådne eller ok at gå på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 12:46

Han gik stille vider og viste ikke lige hvad han skulle sige andet end "haha"sagde han og grinte stille af det og gik vider.
"tror du virkelig huset er hjemsøgt"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og gik bare vider.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 12:54

Mieu stoppede op og så på ham "nej egentlig ikke... og hvis det var.. så er spøgelser nok ikke værre end vampyre vel?" hun nikkede hovedet lidt og så ned i gulvet
"hm... brædderne virker mere og mere rådden for hvert skridt vi tager ind i huset... dvs at det bliver farligere at gå her" hun begyndte at gå igen... kom op på siden af ham og så på ham...
"farligt for mig i hvert fald" hun gik lidt foran ham nu og ligesom hun havde sagt det knækkede brædderne under hende... fik hende til at synke ned i gulvet med sit ene ben der straks fik splinter i sig og hudafskrabninger... "av..." sagde hun med en lille smertefuld tone




//siden vi startede dette da hun var menneske er hun det stadig herinde ok?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 12:59

Han kiggede på hende med et smil og så da hun kom foran ham og alt det der skete og kom hen til hende og hjælp hende op og kiggede på det "skal vi få dem ud"spurgte han og mente splinterne som hun havde fået i sig.
"eller hvad skal vi"sagde han




//bestemmer du helt selv :]//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 13:06

mieu så på ham med et utaknemmeligt smil "kan du ikke tænke selv" sagde hun så og fik iskolde øjne selvom hendes røde øjne virkede varme
"lad være at hjælpe jeg klarer mig fint selv"
hendes negle voksede stille ud og blev skarpe, hun rev nærmest splinterne ud, lod dem forsvinde i noget af sit blod før det healede sig selv igen..

//ok så hun vampyr der stadig dufter af menneske da det lige er sket//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum