Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sindssyg overnatning //Zankuji//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 13:10

Han kiggede på hende "lad dog være med at blive så sur på mig bare fordi jeg vil hjælpe dig"sagde han og kiggede på hende "du er ikke menneske længere det kan jeg da se du ikke er"sagde han med et stille smil på sine læber og viste godt hun var vampyr og ikke menneske selvom hun havde lugten af menneske
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 13:16

Mieu kiggede på ham "hmm undskyld" sagde hun så og så lidt væk... efter hun var blevet forvandlet kunne hun føle en vrede vokse op i hende... en trang til at dræbe for føden.. bare for at stille hendes sult... men hun ville ikke bare angribe... de skulle give blod friviligt...eller næsten...

"jeg er ked af hvis jeg er vred på dig uden nogen grund... men hvis det er bliver du nød til at straffe mig... få mig til at forstå mine vrede ikke skal komme ud" sagde hun så helt koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 13:33

Han kiggede på hende og tog fat i hendes side "du kan hjælpe mig"sagde han og holdte fat i hende uden at give slip på hende og kiggede på hende med dybt alvorlige øjne som han kunne lave man kunne enten blive bange for dem eller hvad man nu bliver
Han ventede bare på svar fra hende af
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 13:38

Mieu så ind i hans øjne "ehm... med hvad?" sagde hun stille og tænkte *hvad kan jeg hjælpe ham med?* hun sukkede lidt og nikkede så
"ok jeg vil da gerne hjælpe dig med hvad det nu end er?" hun så på ham så hans alvorlige øjne.
"men hvis jeg ikke kan så lad mig lade være med det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 13:58

Han kiggede på hende og så hende ind i øjne "hjælp mig med at samle en lille hær mod Zane"sagde han og kiggede på hende "tror du kan klare det"sagde han og kiggede på hende og hun var sikkert den rette til at hjælpe ham med det og alt det håbede han da på.
Han ventede bare
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 14:01

Mieu kiggede på ham "du spørger en nyfødt vampyr om hjælp til at samle en hør mod? hvem er zane???" hun satte sig ned på gulvet og smilte stille
"tror jeg altså ikke jeg kan hjælpe dig med... " hun sukkede lidt og kiggede ned i gulvet *hmm ikke særlig holdbart*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 14:09

Han kiggede på hende "når så du ved ikke hvem Zane er han er ham der styre Di Morga for tiden"sagde han og kiggede på hende "når så du kan ikke hjælpe mig"sagde han og kiggede på hende "så må jeg jo finde en anden på et andet tidspunkt"sagde han og gik vider
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 14:12

hun så mod ham "det må du vel..." hun rejste sig stille op og kiggede stadig mod ham
"men...så...farvel da" sagde hun stille og gik modsatte vej ad ham... med et lidt trist blik..
hun var begyndt at blive sulten og følte at han samtidig havde skrottet hende fordi hun ikke kunne hjælpe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 21:15

Han kiggede på hende og stoppede hende i at gå "kan du prøve du er jo vampyr selvom du er nyfødt vampyr du har bare svært ved at modstå din sult"sagde han med et stille smil "så er du med eller ej"sagde han og viste ikke hvad hun ville svære på det han sagde til hende og ventede også kun.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 21:23

"ehm...nej jeg gider ikke sådan noget, du må finde en anden slave" hun flyttede sig fra det greb han havde stoppet hende med
"og gider du godt lade være med hele tiden at stoppe mig" hun gik stille videre, men røg helt igennem gulvet denne gang da det knækkede under hende af råddenhed
hun lå nede i kælderen lige nu, der nærmest var slimet af ulækkert gammelt vand der var på gulvet, mørkt... spindelvæv over det hele og nogle gamle lig
"føøøøøj!" råbte hun og holdte sig for næsen af stanken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 21:28

Han kiggede på hende og fik store øjne da hun faldt gennem gulvet "skete der noget"spurgte han og kiggede ned efter hende for at se om hun var kommet noget til og kunne godt lugte at der stank af h til dernede.
Han kiggede rundt "ad"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 21:29

hun så rundt dernede, og så op...der var mindst 3 meter op til ham "jeg tror ikke jeg kan komme op igen... og ja jeg har det fint" hun kiggede rundt igen og fik myrekryp
foldede sig lidt sammen "eg er bange" hviskede hun så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 22:25

//jeg kommer seriøst til at tænke på left 4 dead xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 22:30

Han kiggede på hende og tænkte på hvad de kunne gøre "slap af der sker dig ikke noget"sagde han og kiggede rundt *for jeg er jo dæmon*tænkte han og hev op i gulvet som var rådet og fjernede det så hullet var større og han hoppede der ned og lande med et hårdt bump et stykke fra hende med et smil og rejste sig op "det var ikke for klogt men klare mig nok"sagde han med et grin "skal vi komme op her fra"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 22:32

Mieu krammede sig ind til ham som om han var hendes far...
"jeg er stadig bange... de lige nogle zombier der kunne finde på at angribe eller noget"
hun kiggede op på ham med et trist bange blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Lør 28 Aug 2010 - 22:35

Han kiggede på hende og grinte og løftede hende op og fik sine sorte vinger frem og fløj op til der hvor de kom fra og lande deroppe og satte hende ned "ja men nu sker der ikke noget med dig"sagde han med et smil på sine læber
Han kiggede rundt "hvad så nu"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 15:07

Mieu sukkede lidt "kan vi ikke bare stå stille, for det gulv gør mere og mere ondt for hver gang" hun var indsmurt i den slimede stank dernede fra.. "jeg har virkelig brug for et bad"
hun holdte sig stille for næsen og så på ham
"undskyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 15:10

//undskyld det langsomme svar forresten//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Zankuji Man 30 Aug 2010 - 9:30

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvis du skal i bad skal vi jo ud herfra"sagde han og kiggede på hende.
"det gør ikke noget har vænnet mig til stanken her i huset og den er ikke sjov"sagde han med et stille grin.

//det mere mig der siger undskyld for mit langsomme svar//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Sindssyg overnatning //Zankuji// - Page 2 Empty Sv: Sindssyg overnatning //Zankuji//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum