Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 Empty Sv: selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 19:10

Reldus så koldt på Liger "jammen så er jeg jo sikker, for endten slår hun op, slår mig ihjel, eller også så slår du mig ihjel imens hun ser på, og da Seia ikke er her, så vil der ikke ske noget" Reldus smilte dumt og koldt til Liger.
"og jeg kender dig jo allerede godt nok til at vide at du ikke vil gå glib af de skrig, eller det udtryk Seia sikkert vil komme med når du slår mig ihjel foran øjnene af hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 Empty Sv: selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 20:20

Lg smilte ondt ”det skal du ikke være så sikker på… jeg er stadig sulten” grinte hun koldt…
”jeg kan få nogle fine skrig ud af dig… og ved at vise Seia de minder kommer det sikkert også nogle skrig …” Lg grinte atter sit psyko grin….
”bare rolig jeg lover jeg ikke leger for længe med dig” sagde hun koldt og fortsatte sit grin

//sorry har lidt krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 Empty Sv: selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:59

//du kan godt huske at vi havde et nul dræbe emne ikke?//

Reldus så roligt på hende "så siger jeg vel tak" svarede han sarkastisk, hans stemme og blik var underligt nok helt roligt...
"det eneste der ville ske vis du slår mig ihjel er jo at du slutter min søgen på mine gamle minder..." mumlede han kort, for derefter at sætte sig på en af gravstenene...

"jeg tror vi er kommet lidt skævt ind på hinanden..." sukkede Reldus kort, han vendte sig igen hen imod Liger og sagde så "skal vi prøve igen? Uden død og pinsel?" hans stemme var for første gang siden han mødte Liger, venlig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 Empty Sv: selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 22:02

//det er OK, så længe jeg også må bruge det som undkyldning for at vente så længe med at svare...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 Empty Sv: selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 18:58

”jammen det var da så lidt” svarede hun koldt og fik næsten kvalt sit ’skræmmende’ psyko grin. ”nej det er ikke det eneste der vil ske!” svarede hun med en nu kold, ond og mørk stemme. Det var underligt så hurtigt hun kunne skifte humør. ”jeg kunne få dig til at gøre grusomme ting før du dør, eller jeg kunne bringe dig et sted hen når du dør, et sted hvor du ville ønske du aldrig var blevet til, et sted hvor du ville se de værste ting der er sket for dig om og om igen og hvor du vil se dine kær forsvinde” sagde hun med samme stemme som før, denne gang lød hun bare underlig tom og hendes øjne fik en mat grå farve, man kunne næsten ikke se det røde længere. ”du ville også forlade den du elskede, og hun vil blive… kan man kalde det skør?”
*skævt ind på hinanden* tænkte hun og så stadig tom ud. Hun lod sig ikke mærke af hvad han ellers havde sagt, faktisk så det ud som om hun slet ikke hørte det.

//sorry tiden!!!!!!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 Empty Sv: selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 17:09

Reldus rullede kort med øjnene, han var ikke bange for døden, han havde jo prøvet det før...
"men hvis du virkelig gerne vil gøre alt det, så er det da heldigt at jeg ikke har så mange kære længere" svarede han og smilte dumt.
"men altså... Skal vi prøve igen eller ej? Jeg lader være med at fornærme dig, du lader være med at slå mig ihjel, og du lader osgså være med at få Seia til at dræbe mig..." han spurgte igen, denne gang var han mere sikker i det end før.
"så hvad siger du... venner? Eller i det mindste ikke fjender?" gentog han kort og så nysgerrigt på Liger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 Empty Sv: selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 22:13

Ide han havde rullet med øjende havde han allerede fornærmet hende. Det var ganske nemt at fornærme hende, det var bare svært at få hende oprørt over det, med mindre hun dissideret ikke kunne li personen, hvilket i dette tilfælde var sådan. ”du har en der er dig nær… en for meget” sagde hun koldt. Hun gik helt tæt på ham og greb om hans hals med sin højre hånd. Hendes hoved var kun få cm fra hans hoved. Man kunne nu tydeligt se hendes faretruende øjne og ville automatisk blive en smugle bange over dette. ”jeg er ikke sikker på at du kan la vær at fornærme mig…” svarede hun med en kold, mørk og ond stemme. Hun slikkede hans hals og snusede kort til den hvorpå hun strammede grebet omkring hans hals og så ham i øjende med et koldt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger// - Page 2 Empty Sv: selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum