Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//
"og jeg kender dig jo allerede godt nok til at vide at du ikke vil gå glib af de skrig, eller det udtryk Seia sikkert vil komme med når du slår mig ihjel foran øjnene af hende...
Gæst- Gæst
”jeg kan få nogle fine skrig ud af dig… og ved at vise Seia de minder kommer det sikkert også nogle skrig …” Lg grinte atter sit psyko grin….
”bare rolig jeg lover jeg ikke leger for længe med dig” sagde hun koldt og fortsatte sit grin
//sorry har lidt krea svigt//
Gæst- Gæst
Reldus så roligt på hende "så siger jeg vel tak" svarede han sarkastisk, hans stemme og blik var underligt nok helt roligt...
"det eneste der ville ske vis du slår mig ihjel er jo at du slutter min søgen på mine gamle minder..." mumlede han kort, for derefter at sætte sig på en af gravstenene...
"jeg tror vi er kommet lidt skævt ind på hinanden..." sukkede Reldus kort, han vendte sig igen hen imod Liger og sagde så "skal vi prøve igen? Uden død og pinsel?" hans stemme var for første gang siden han mødte Liger, venlig...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*skævt ind på hinanden* tænkte hun og så stadig tom ud. Hun lod sig ikke mærke af hvad han ellers havde sagt, faktisk så det ud som om hun slet ikke hørte det.
//sorry tiden!!!!!!//
Gæst- Gæst
"men hvis du virkelig gerne vil gøre alt det, så er det da heldigt at jeg ikke har så mange kære længere" svarede han og smilte dumt.
"men altså... Skal vi prøve igen eller ej? Jeg lader være med at fornærme dig, du lader være med at slå mig ihjel, og du lader osgså være med at få Seia til at dræbe mig..." han spurgte igen, denne gang var han mere sikker i det end før.
"så hvad siger du... venner? Eller i det mindste ikke fjender?" gentog han kort og så nysgerrigt på Liger.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Tilbage men ikke den samme
» Det er ikke det samme - //Kajika//
» Ikke alene, men føler sig så ensom ~ Dominic (Privat)
» Sorg omkring gravsten
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage