Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en helt normal dag i skole~Krodon~ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en helt normal dag i skole~Krodon~ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en helt normal dag i skole~Krodon~ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en helt normal dag i skole~Krodon~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en helt normal dag i skole~Krodon~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en helt normal dag i skole~Krodon~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en helt normal dag i skole~Krodon~ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en helt normal dag i skole~Krodon~ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en helt normal dag i skole~Krodon~ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en helt normal dag i skole~Krodon~ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en helt normal dag i skole~Krodon~

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:01

Tid: skole tid
Vejr: helt fint
Sted: den lokale skole(Miays skole)
Omkring: skolebygninger og en masse elever





Miay gik ud af en stor dør med nogle bøger i sine arme, hun gik fordi et åben vindue og en af dem som mobbede hende hele tiden smed en pose med vand ned over hende, hun blev helt våd og hendes bøger med, hun tabte dem og alle begyndte at grine og man kunne se at hun var tæt på at græde, dem som mobbede hende kom ud af den store dør hun kom ud af, en af dem skubbede hårdt til hende,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:09

pludselig dukkede der en høj ukendt mørk skikkelse, ud af det blå og tog fat, i en af dem der mobbede Miay. "Hvorfor driller du denne uskyldige pige" sagde han meget koldt.
Han så dem løbe skræmte væk efter at have set ham.
han bukkede sig langsomt ned og samlede bøgerne op og gav dem til hende.
"hej jeg hedder Krodon"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:12

hun tog hurtigt sine bøger til sig, hun sagde ikke noget, hun stod bare der helt våd så vandet dryppede af hende, det var iskold vand hun havde fået ud over sig, hun kunne stadigvæk høre de andre børn grine, hun løb hurtigt ud af skolegården, hun smed sine bøger da hun løb, hun græd lidt imens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:19

"er du bange" sagde han og så lidt bekymrede ud, han kiggede rundt og så de andre børn der grinede af hende.
han kiggede tilbage på hende, men da han gjorde det var hun løbede, han så ned i jorden, han tog sine store prægtige vinger frem og fløj hen til hende.
Han fløj rundt og ledte efter den lille pige, endelig fandt han hende sidde for sig selv på en forfalden legeplads i den anden ende af byen.
han landede ved indgangen, han gik hen til hende, satte dig på huk, og gav hende et venligt smil og sagde imens han tog noget frem hun kunne tørre øjnene i. " jeg er ikke ude på at gøre dig ondt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:23

hun havde sat sig på en gynge på en forfalden og forladt legeplads, hun var den eneste der brugte den for alle andre var bange for den, for der blev sagt at der var genfærd på legepladsen, men hun havde ikke se nogle, hun kiggede lidt på ham, hun tog i mod det han rækkede frem til hende, hun tørrede sine øjne"det gør alle andre"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:29

"godt nok er jeg en dødsengel, men underligt nok kunne jeg ikke finde på at gøre nogen uskyldige fortræd", sagde han og smilede sødt til hende.
Han aede hende lidt på kinden, og tørred en tåre væk fra hendes kind.
Han stillede sig op, "jeg fik vist ikke præsenterede mig selv ordenligt, jeg hedder Krodon, og er en forladt dødsengel der er blevet smidt ud fra det hensides" sagde han imens han bukkede for hende.
"hvad med dig unge dame hvem er du?" spurgte han nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:32

"jeg er bare Miay"sagde hun som hun ikke var nogle person, men bare en som var der, hun kiggede lidt rundt på den forfalden legeplads, hun sad bare på gyngen"har du prøvet at føle at du ikke hørte til nogle steder?"spurgte hun, hun havde det på den måde, men hun fortalte det ikke til sin mor, da hun bare ville flippe ud da hun hele var fuld

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:39

Han kiggede op i luften, "ja det har jeg" sagde han imens han stadig kiggede op i den klare blå himmel, " sådan har jeg haft det siden jeg blev smidt ud af det hensides" sagde han og kiggede ned på hende, og smilede som om ingenting var hent.
"Men skal vi ikke se at få dig hjem, inden det bliver alt for mørkt" sagde han med et stort smil til hende, og gjorde tegn til at han ville følge hende hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:46

"min mor vil alligevel ikke blive bekrymret over jeg er væk"sagde hun bare, hun sukkede lidt"men jeg skal nok osse snart hjem alligevel, jeg skal ha vasket tøj og mange andre ting og ha lavet mine hjemme opgaver fra skolen"sagde hun, hun kiggede ned i gruset under gyngen, hun skubbede lidt det med foden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:52

"hmmmmm kom lige til at tænke på, at hvis du har brug for hjælp til noget, så ringer du bare med denne her, øhhhh hvor lagde jeg den nu, årh ja der var den. sagde han og grinede lidt af sig selv, "så ringer du bare med den her klokke" han gav hende en gammel og antik klokke, som var lavet på den måde, at kun den person der er i besidelse af den, og personen der har givet den væk, der kan høre den. Den hang i et bånd så man kunne hænge den om halsen hvis man ville.
han smillede og sagde, " bare det mindste og så ringer du bare med klokken"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:56

hun kiggede på den, det var første gang nogle havde givet hende noget"du er den første der har givet mig noget"sagde hun, hun hang den om halsen, men hun ville gemme den væk når hun var i skolen"øhmmm mine bøger?"sagde hun, hun kom i tanke om at hun havde smidt dem da hun løb

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 1:59

" Åh ja hvis du hopper op på min ryg flyver vi hen efter dem" sagde han og stillede sig til at hun kunne hoppe op på hans ryg. " det tager to sekunder så er vi der, men vi går fra skolen af ik" sagde han og blinkede til hende imens han smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 2:05

hun hoppede op på hans ryg"jeg har aldrig prøvet at flyve før"sagde hun, der var en masse ting hun havde prøvet før og hun nok aldrig ville prøve, hvis hun endte som sin mor, hun kunne ikke lide at hendes mor drak så meget hun gjorde, hun havde prøvet at vende sin mor af med det, men var ikke lykkes for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 2:11

" der er vist meget vi skal igennem sammen" sagde han imens hun satte sig op.
"gør klar til at lette" sagde han og kunne mærke hun tog godt fast i ham, han tog sine store vinger frem og lettede.
de fløj nu højt oppe og så ned, det var en smuk udsigt, han så op på hende og hun sad bare med åben mund, han grinede lidt af hende.
"så er vi her" sagde han og gjorde klar til at lande der hvor hun havde smidt sine bøger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 2:24

hun havde haft åben mund, da hun kiggede ned på det under dem, hun lukkede den så bagefter, hun hoppede hurtigt af ham da han landede på jorden igen, hun samlede sine bøger op, hun kiggede om hun havde huske dem alle, men der manglede en*min dagbog!*tænkte hun, hun kiggede rundt efter den, hun så en lille gruppe af mennesker fra hendes klasse, de stod og grinede over noget, hun gik stille lidt tættere på så hun kunne høre hvad de sagde, hun fandt hurtigt ud af at de læste højt fra hendes dagbog"hey!"sagde hun og prøvede at få den tilbage, hun blev bare skubbet væk igen så hun faldte ned og sidde på jorden, hun kiggede op på dem"det er min Dagbog kom så med den"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 2:30

Krodon så at hun blev skubbed væk fra flokken, og at de stod og grinede af hende.
Han gik hen til dem spurgte efter bogen, han havde taget sine vinger frem og holde højre hånd på hans svær for at skræmme dem en smule.
De så på ham og var nærmest stivnede af skræk, han tog bogen, gik lige så stille hen imod Miay.
men inden han var noget helt over til hende vendte han sig hurtigt om og råbte alt hvad han kunne "BØH!!!!" de fløj op og løb ud af skolegården igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 2:32

hun kunne ikke lade være med at grine af dem, hun rejste sig op, hun kiggede på ham, hun sys ikke han så skræmmende ud"jeg forstår dem ikke"sagde hun, hun tog hurtigt sin dagbog fra ham"den skal du ikke kigge i"sagde hun, hun kiggede på låsen"øv låsen er ødelagt"sagde hun, hun sukkede lidt, hun var nød til at få fat i en ny, men de havde ikke særlig mange penge , da hendes mor næsten drak dem alle sammen væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 2:37

"hehe der er jo folk der kan se det gode i selv de uhyggeligste" sagde han med et hentydende blik til hende, "haha det har jeg heller ikke tænkt mig" sagde han og smilede til hende.
han så på hende, "hmmmmm prøv at lukke øjnene" sagde han og smilede til hende, " så skal jeg vise dig noget når du åbner dem igen" sagde han og blinkede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 2:41

"okay?"sagde hun, hun lukkede øjne og ventede på og se hvad han nu ville lave, hun viste ikke hvad det var han ville lave, men med et var der noget der sagde bib en helt masse gange"øv altså, vasketøjet"sagde hun, men hun åbnede ikke øjne, det kunne vente, hun følte at hun var ved at få en nye ven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 2:45

"Sådan" sagde han "nu må du åbne øjnene". han holde dagbogen frem. "her er den så god som ny", han holde den frem og låsen var lavet og med en ny nøgle til den.
Han smilede til hende i det hun tog den.
"hva så skal vi se at få dig hjem" sagde han og tog hende op på skulderne og lod hende vise vejen hjem til hende selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 2:49

hun åbnede dem igen og så sin dagbog helt ny"wow"sagde hun, hun tog den til sig, hun tog nøglen og puttede den i en kæde hun havde om halsen, hun blev lidt forskrækket over at han løftede hende op på sine skuldre, hun kiggede rundt, hun havde alle sine bøger med, hun viste ham hjem til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 2:53

De havde gået i lidt tid, og da de endelig var kommet hjem til hende, satte han hende ned og sagde, "så må du havde det godt ind til du ringer med klokken" sagde han smilende til hende og bjelde en enkelt gang med klokken.
han satte sig på hug og ville give hende et farvel håndtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 2:56

hendes smil forsvandt hurtigt igen, hun kiggede ned i fliserne, hun boede i den usle del af byen, hun indenfor og en stank af alkohol ramte hende hårdt i ansigtet, hun hostede lidt"mor jeg er hjemme igen"sagde hun, hendes mor kom ud til hende, hendes mor var meget fuld, hun begyndte at sige alle de ting Miay skulle lave med det samme, hun kiggede lidt ned på klokken, men hun ringede ikke med den, hun gik i gang med det samme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 3:10

Han havde fundet en elmast tæt på hendes værelse, hvor han sad og ventede på hun ville komme ind.
han havde taget sin hætte af, så han sad og nød vinden suse igennem hans lidt lange mørke hår.
Nu kom hun ind på sit værelse, hun havde grædt lidt kunne han se, han smed en lille sten hen på ruden og smilede og vinkede til hende.
hun lyste lidt op da hun så ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 3:15

hun havde klaret alle de ting hendes mor havde sat hende til, hun kom ind på sit meget lille værelse, der var kun et, et lille skrivebord og en lille usle seng, der var ikke meget gulv plads, hun hørte sten, hun gik hen til vinduet, hun smilede lidt da hun så ham, hun prøvede at åbne vinduet, men så hun i tanke om at hendes mor havde låst det, da Miay tit stak af fra hende, men hun blev altid fundet igen, hun hørte døren blive låst godt, hun kiggede hen på døren da den blev det, hun satte sig trist ned på sin seng, hun sukkede trist, hun havde sin bøger med op på sit værelse, hun havde lagt dem på den lille skrivebord

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en helt normal dag i skole~Krodon~ Empty Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum