Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
en helt normal dag i skole~Krodon~
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
en helt normal dag i skole~Krodon~
Vejr: helt fint
Sted: den lokale skole(Miays skole)
Omkring: skolebygninger og en masse elever
Miay gik ud af en stor dør med nogle bøger i sine arme, hun gik fordi et åben vindue og en af dem som mobbede hende hele tiden smed en pose med vand ned over hende, hun blev helt våd og hendes bøger med, hun tabte dem og alle begyndte at grine og man kunne se at hun var tæt på at græde, dem som mobbede hende kom ud af den store dør hun kom ud af, en af dem skubbede hårdt til hende,
Gæst- Gæst
Sv: en helt normal dag i skole~Krodon~
Han så dem løbe skræmte væk efter at have set ham.
han bukkede sig langsomt ned og samlede bøgerne op og gav dem til hende.
"hej jeg hedder Krodon"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han kiggede tilbage på hende, men da han gjorde det var hun løbede, han så ned i jorden, han tog sine store prægtige vinger frem og fløj hen til hende.
Han fløj rundt og ledte efter den lille pige, endelig fandt han hende sidde for sig selv på en forfalden legeplads i den anden ende af byen.
han landede ved indgangen, han gik hen til hende, satte dig på huk, og gav hende et venligt smil og sagde imens han tog noget frem hun kunne tørre øjnene i. " jeg er ikke ude på at gøre dig ondt"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han aede hende lidt på kinden, og tørred en tåre væk fra hendes kind.
Han stillede sig op, "jeg fik vist ikke præsenterede mig selv ordenligt, jeg hedder Krodon, og er en forladt dødsengel der er blevet smidt ud fra det hensides" sagde han imens han bukkede for hende.
"hvad med dig unge dame hvem er du?" spurgte han nysgerrigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men skal vi ikke se at få dig hjem, inden det bliver alt for mørkt" sagde han med et stort smil til hende, og gjorde tegn til at han ville følge hende hjem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han smillede og sagde, " bare det mindste og så ringer du bare med klokken"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"gør klar til at lette" sagde han og kunne mærke hun tog godt fast i ham, han tog sine store vinger frem og lettede.
de fløj nu højt oppe og så ned, det var en smuk udsigt, han så op på hende og hun sad bare med åben mund, han grinede lidt af hende.
"så er vi her" sagde han og gjorde klar til at lande der hvor hun havde smidt sine bøger.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik hen til dem spurgte efter bogen, han havde taget sine vinger frem og holde højre hånd på hans svær for at skræmme dem en smule.
De så på ham og var nærmest stivnede af skræk, han tog bogen, gik lige så stille hen imod Miay.
men inden han var noget helt over til hende vendte han sig hurtigt om og råbte alt hvad han kunne "BØH!!!!" de fløj op og løb ud af skolegården igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han så på hende, "hmmmmm prøv at lukke øjnene" sagde han og smilede til hende, " så skal jeg vise dig noget når du åbner dem igen" sagde han og blinkede til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede til hende i det hun tog den.
"hva så skal vi se at få dig hjem" sagde han og tog hende op på skulderne og lod hende vise vejen hjem til hende selv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han satte sig på hug og ville give hende et farvel håndtryk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han havde taget sin hætte af, så han sad og nød vinden suse igennem hans lidt lange mørke hår.
Nu kom hun ind på sit værelse, hun havde grædt lidt kunne han se, han smed en lille sten hen på ruden og smilede og vinkede til hende.
hun lyste lidt op da hun så ham
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Ny på den fremmede skole- åbent emne jeg keder mig nemlig helt vildt!
» What you doing here?// Krodon-privat//
» På besøg - Krodon
» Ny i skole
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]