Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 1 af 25 1, 2, 3 ... 13 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 19:24

S: Nain des - Bjergkæde
T: Det er lige blevet aften, solnedgang... :D
O: Nobody, except Zeros home?
V: Det er lunt, med kølig brise. lidt utydelig halvmåne


Keela gik rundt opp ved bjergkæden, hun havde lyst til at besøge Zero. Men hun vidste ikk hvorfor, hun synes bare han var sjov at drille på sin egen ikk-drille måde... Hun rystede let på hovedet, hun havde haft travlt hele dagen. Men endelig var den slut og hun fik endelig tid til at være sammen med nogle. Hun kunne ikk finde vej til Zeros hjem, men hun kunne lugte andre på flere km afstand og det hjalp hende på spor. Derfor kunne folk altid være sammen med hende, hun fandt dem nemlig altid selvom de havde tid eller ej... :P
Hun kiggede på den og bed sig i læben, hun kiggede op og så der hvor hun så ham for første gang. Hun rystede på hovedet og bankede på døren og stod med armene bag ryggen. Hun smilede let og ventede blot.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 20:43

Zero kom roligt hen til døren som han roligt åbnede mens han så ud da han så Keela vinkede han hende hurtigt ind hvorefter han hev hende ind lukkede døren og låste mere end 15 låse fast på døren igen "sig til mig du har gået en indvilket vej herop" sagde han hurtigt og så på hende med et roligt blik hvorefter han gik hen og satte sig i sofaen og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 20:48

Hun var lige ved at falde og kiggede overrasket på ham, "Øhm... Altså lidt indvikelt er den jo..." sagde hun med et smil. Fordi jeg er oppe i de varme kilder og ingen kan finde dem. Så går jeg rundt i lidt underlige retninger og derefter fik jeg lyst til at besøge dig og du var ogs lige i nærheden." smilede huun let og satte hovedet på skrå. Hun gik hen til ham, "hvorfor da? Hvem gemmer du dig fra?" smilede hun drillende og kiggede glad på ham. "Har du ikk en gang savnet mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:32

Zero så ud af vinduet igen "jeg vil bare ikke have andre herop jeg skal til en irriterende menneske ret sag imorgen de tror jeg har begået et mord" sagde han roligt og vente blikket mod hende og smilede lidt "jo da Keela er du vanvittig jeg har savnet dig" han gik hen til hende og omfavnede hende blidt og krammede hende med et roligt smil "undskyld jeg intet har sagt siden rom turen men jeg blev sigtet for mord og overfaldet af den værste slags mennesker der eksistere" han slap hende og så på hende "Journalister" han gøs ved ordet mens han gik hen og satte sig på en sofa og så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 15:38

Hun kiggede på ham og havde et lidt bekymret udtryk, "Et mord? Har du da myrdet nogle?" spurgte hun og kiggede undrende. Hun blev overrasket over krammet, men krammede igen og smilede glad. "yay!" sagde hun glad og kiggede på ham da han satte sig hen i sofaen igen. Hun gik hen og satte sig ned på gulvet. Hun lagde hovedet på hans skød og lukkede øjnene, "Så er du jo bare populær..." grined ehun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 16:12

Zero nussede blidt hendes hovede mens han så på hende med et blidt smil før han så mod vinduerne "ja jeg har faktisk begået det mord men jeg nægter at fremvise det fordi de ingen beviser har for det jeg mener hvordan helvede skal jeg kunne brænde et hjerte uden at brænde nogen anden kropsdel" han så på hende "det er jo umuligt for et menneske"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 16:18

Hun smilede og nussede sig lidt til ham. Hun kiggede på ham og grinede lidt. "DU er da ogs så farlig..." smilede hun let. Hun lagde sig til rette med hovedet og lukkede øjnene. 2Men du har ret, det er umuligt for et menneske. Så de har ingen beviser på at det er dig." sagde hun roligt og strakte sig lidt. Hun blev roligt ved ham, "Men du burde nu tage i mod straffen." sagde hun opgivende og kiggede på ham. "Det er jo dig der har gjort det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010 - 22:21

"ja fordi han truede mig med et kors" sagde han og så ud af vinduet "han vidste jeg var dæmon han angreb mig med et kort" han hev sit ærme op og midt på hans ellers glatte og perfekte hud var der et brandemærke af et kors "han ramte mig faktisk" han så ned på hende med et roligt smil før han kyssede hende på munden og tog hende på underlivet og ventede på hendes reaktion for at se om hun havde ændret sig eller ej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 7:02

Hun kiggede på brændemærket og skulle til at ordne det lidt, men han kyssede hende pludseligt. Det gav et sæt i hende og hun fik ham væk, "Hva-hvad skal det nu til for!?" hun rødmede og tog armene ind til sig, "Jeg troede ikk du gjorde sådan mere..." mumlede hun og kiggede på ham. Hun drejede hovedet væk og kiggede ned. *Behøver jeg virkelig gøre det her...!* tænkte hun og lukkede øjnene lidt hårdt i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:17

Zero smilede roligt "nej selvfølgelig ikke" sagde han roligt og gik ind under hendes tøj og nussede hendes underliv "jeg vil se om du har trænet i at tænde dig siden jeg rejste for det håber jeg du har" han smilede ondt det var tydeligt at han mente det og det var osse tydeligt han ville blive sur vis hun ikke havde mens han tog langsomt hendes nederdel af hende så hendes trusser blev helt blottet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:27

Hun tog fat om hans håndled, "nej...! Zero...!" hun stønnede lavt og kiggede bedene på ham. "Jeg ber dig, stop!" hun lukkede øjnene lidt i og lagde sit hoved ind til ham. "Jeg vil ikk igen!" hun havde ikk øvet sig på det den mindste smule. Men hun havde fået lidt hjælp af nogle få personer, selvom hun ikk følte sig tryg ved situationen. "Jeg kan ikk hvis ikk jeg er tryg!" sagde hun for at prøve og finde en undskyldning. Det passede ogs lidt, men alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:34

Zero smilede før han blinkede og hendes tøj brændte af hende og hans bukser og underbukser og jakke brandte af ham så han kun havde skjorte på "sut den" sagde han roligt og lod hende trille ned på gulvet hvor hun kunne se hans p'k som allerede var helt stiv "slave" sagde han osse for at huske hende på hun skulle gøre alt hvad han sagde mens han lænede sig tilbage "og masturbate imens"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:40

Det gav et sæt i hende og hun rystede. Hun tog hænderne til hovedet og kiggede på ham. Hun græd igen over at se den, det der havde gjort hende bange for dette i hele hendes liv. Hun drejede hovedet væk, "jeg... Jeg kan ikk Zero..." hun rystede og mærkede hun blev dårligt. "Jeg kan bare ikk!" Hun kiggede på den, men kom i tanke om noget. Der var konekvenser for ikke at lytte til hvad den man havde skrevet en slave kontrakt med. Hun nægtede at sige herre. Men hun ville heller ikk det her. Hun bed sig i læben og kiggede på hans p'k igen. Hun rystede lidt før hun fik hans p'khoved ind i munden. Hun havde lukket øjnene hårdt i og græd konstant. Men hun sagde intet. hendes hoved gik langsomt frem og tilbage og hun slikkede hans p'khoved inde i munden. Hun tog en inger ind i sit underliv og det gav et sæt i hendes krop. Hun fik hånden lidt frem og tilbage mens hun fortsatte med hans p'k i munden. Hun nussede hans kogler blidt med den anden hånd imens. Selvom hun ikk ville, ville hun prøve i det mindste at gøre ham tilfreds når hun ikk ville gøre det hurtigt med at give ham blow.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:44

Zero smilede roligt og nød det faktisk det var en overraskende dejlig følelse i forhold til hun var så bange hun var blid og hun nussede hans kugler noget han ikke havde sagt dog nød han det meget det var fantastisk hvor godt det føltes hun gjorder modstand dog gjorder hun det uden at han nåede at sige nogen modkomentar og nød det meget det var vidunderligt det var det første blow han havde fået længe og han havde glemt hvordan det føltes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:50

Hun fortsatte og græd stadig. Hun ville gerne komme væk, men hun havde en kontrakt med ham. En hun aldrig ville komme ud af... Hun stoppede efter lidt tid og drejede hovedet væk, "Jeg... Jeg kan ikk mere..." hun tog en hånd for munden og mærkede hvor dårlig hun blev. Hun sank en klmup og fjernede hånden fra sin mund. Hun tog sin finger ud af sit underliv og kiggede op på ham, "Vær sød ikk at blive sur... Jeg kan bare ikk..." hun kiggede en smule bedende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:27

"jeg skal først vide er du tændt" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende ventende på svar

//krea svigt-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:33

Hun kiggede på ham, hun kiggede væk og rystede på hovedet. "Nej..." mumlede hun stille. "Jeg er det ikk fordi jeg ikk vil det her." hun kiggede op på ham og derefter på hans p'k. Hun mærkede et hiv i sin mave, men lod som ingenting. Hun kiggede op på ham igen, 2Vær sød..." sagde hun stille og rejste sig. "Det er bare fordi jeg ikk er tryg... Så kan jeg ikk..." mumlede hun stille. "Du tvinger mig og derfor er jeg bare bange fordi jeg ikk selv vil..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:04

Zero så på hende lidt "du er håbløs du kan ikke være tryg ved mig lige meget hvad" sagde han og rejste sig op "det ved du fordi du ikke vil være tryg ved mig" han gik sin vej ind på sit soveværelse hvor han lagde sig ned og så op i loftet tænkende over hvorfor hun ikke bare ærligt indrømmede hun hadede ham det var jo så fu***** tydeligt at det gjorder helt ondt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:36

Hun stod i sine egne tanker og bed sig i læben. Hun valgte at komme hen til ham og satte sig på sengekanten, "Zero..." Hun kiggede på ham og aede hans kind blidt, "Du tror jeg hader dig... Gør du ikk..." sagde hun stille. Hun tog sine knæer op og hvilede hovedet på dem, "Ja, jeg kan ikk li det du gør ved mig. Men jeg hader dig ikk for det. Det er sådan du er Zero. Det må jeg acceptere..." sukkede hun og kiggede på ham. Hun smilede let og aede hans kind igen. "Jeg må acceptere hvordan du er for ikk kun at være din slave men ogs din ven..." smiled ehun. "Men må jeg spørge om noget? Kan vi ikk godt ligge sammen som sidst hvor du nussede min mave?" spurgte hun stille og kiggede ned. "Hvis du ikk vil er det okay, men kunne bare godt li det... Det var behageligt og gjorde mig på en måde tryg."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 10:40

Zero så op på hende mens hun talte "lige præcist sådan er jeg og jeg kan ikke ændre mig jeg prøver men det hjælper intet" hviskede han svagt og var tæt på at græde for første gang siden Kaia sagde hun ville slå sig selv ihjel fordi jeg var forvirret om at jeg virkelig elskede hende end en anden" hviskede han meget svagt før han lukkede øjnene "jo det kan vi vel godt" han rykkede sig lidt så der var plads til hende og smilede mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 14:13

Hun kiggede på ham og smilede let, hun aede hans kinder efter at have lagt sig ved ham. Hun havde front mod ham først, "Zero... Tag det nu roligt, det er svært at ændre sig..." sagde hun opmuntrende. "Du kan ikk ændre noget der er dit instinkt." sagde hun glad. "Det er et instinkt du har, så du kan ikk få det væk." hun smilede opmuntrende. "Lad være med at tænke negativt, positivt!" sagde hun og lagde sine fingerspidser blidt på hans læber så han smilede. Hun grinede lidt fordi det så sjovt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 21:33

Zero nussede blidt hendes mave mens han åbnede øjnene og så på hende blidt og et lille bitte smil kom frem mens han så hende i øjnene "jeg hader det bare" sagde han og smilet forsvandt "hader mit instinkt jeg skal snart giftes jeg har taget hendes mødom jeg skal gifte mig med hende det er hendes lov hendes klans ordre" sagde han meget trist før han flyttede sig en smule så hun kunne vende sig om så ryggen var imod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 6:56

Hun vendte sig om og sukkede let, "Men det er en del af dig Zero, du kan ikk hade det." sagde hun roligt og lå lidt stille. "Nok kan man ikk li dit instinkt, men husk et ordsprog jeg kender." smilede hun og skulle lige huske det HELT rigtigt, "Elsk ikke nogen, hvis du ikke kan elske dig selv." sagde hun og kiggede på ham. "Så du må ikk hade det der er dig." smilede hun opmuntrende og lagde sig til rette. Hun fik sit hår til at være foran hende sådan hendes hoved lå på det. Hun ville ikk have han fik det i ansigtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 9:23

han lagde sig ind til hende og nussede hendes mave "jeg har intet valg" hviskede han svagt "har jeg vel?" spurgte han roligt "Keela jeg vil snart slippe dig fri og når det sker skal du ikke komme hen til mig igen når det sker skal du bare leve dit liv uden mig" han så på hendes nakke og forventede at hun vente sig om fordi hun sikkert blev ked eller vred eller noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 11:48

//nå dada så du er osse Manda--^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 25 1, 2, 3 ... 13 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum