Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 2 af 25 Forrige  1, 2, 3 ... 13 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 11:49

//Undskyld!>.<
It happens a lot of times! :'D


Hun kiggede på ham og rystede på hovedet, "Du kan ikk sige om jeg vil besøge dig eller ej." sagde hun roligt og smilede. "Jeg vil besøge dig nogle gange, som jeg gør nu. Slave eller ej." nikkede hun bestemt og aede hans hoved. "Jeg ved ikk om du ved det, men jeg vil gerne være din ven Zero. Og det kan jeg ikk blive hvis du ikk giver mig lov til at prøve og gøre mig fortjent til at blive din ven." sagde hun glad og aede hans kind i stedet. "Du ehøver ikk være en ven overfor mig, men jeg vil gerne være din ven."

//Ikk sige det til nogen, seriøst, jeg blir slået ihjel! oo'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 19:44

Zero så på hende fortsat med et roligt blik før han rejste sig op og gik mod døren "når du er fri skal du bare gå du skal ikke se tilbage du skal ikke snakke til mig igen du skal bare glemme mig" sagde han roligt mens han så på hende over hans skulder og ventede på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 19:49

Hun kiggede uroligt på ham og satte sig op, "Zero... Fortæl mig hvad jeg har gjort siden du ikk vil have jeg er din ven mere..." mumlede hun stille og kiggede ned. Han lagde sit hoved på sine knæer og kiggede bedende på ham. "jeg vil ikk miste dig som ven, så du må ikk smide mig væk..." mumlede hun bare og kiggede fortsat ned. Hun knyttede sine hænder og bed sig hårdt i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 21:02

"du har intet gjort Keela det har jeg jeg er døende Keela" han så mod et vindue "jeg kommer ikke til at se sneen falde over Di Morga" han sukkede dybt "jeg savner de gode gamle dage hvor jeg var alene og kun var player" han så på hende "nu skal jeg snart giftes og det er ikke engang sikkert at der bliver et bryllup jeg vil ikke være hende utro derfor vil jeg hellere dø"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 21:25

Hun kiggede forbavset på ham, hun løb hen og krammede ham til sig. "Nej! DU må ikk dø!" råbte hun og knugede sig til ham. "Jeg tror heller ikk Kaia vil have du dør! Hvad tror du selv? Jeg tror hellere hun vil have du er i seng med andre og at hun ved det er fordi du skal kunne overleve på den måde!" råbte hun og lagde hovedet ind til ham. "Jeg ved du nok tænker jeg intet ved og er irriterende lige nu. Men jeg vil heller ikk have du dør..." mumled ehun stille og kiggede på ham. "Fortæl hende at du ikk vil være hende utro, men er nødt til at gå i seng med mange piger for at kunne overleve eller noget. Jeg ved ikk hvordan hun vil tage det, men så må du jo love hende at det ikk vil betyde noget for jeres forhold."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:16

Zero så på hende "nej jeg fortæller hende jeg er døende" sagde han stille "hun må bare forstå det jeg bliver nød til at forklare hende det langsomt en ting af gangen" sagde han roligt og så på hende lidt før han vente sig og gik tilbage til sengen og satte sig på kanten af den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:33

Hun kiggede end og derefter på ham igen, hun gik hen til ham og aede hans kinder. "Ok Zero... Jeg stoler på dit valg, men jeg vil stadig ikk have du siger jeg skal forsvinde. Fordi jeg vil ikk miste en ven, ok?" sagde hun og kiggede ham en anelse strengt ind i øjnene. "Det kan nok være jeg er din slave, men du bestemmer ikk over mit valg i den her situation."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:46

Han så ned meget trist og sukkede dybt og tungt "Keela jeg har intet valg" hviskede han meget svagt "en herre og en slave kan ikke være venner" han lagde sig ned på sengen og så op i loftet "jeg er nød til at slippe dig fri Keela" hviskede han "vis jeg dør vil du osse dø på grund af kontrakten"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 13:49

Hun grinede let og kiggede på ham, "Kan du se? DU siger du vil slippe mig fri af kontrakten og derfor kan vi jo godt være venner der?" smilede hun let og satte sig ved siden af ham. Hun aede hans kind blidt og smilede opmuntrende. "Og vel kan de så, det er bare underligt. Men de kan stadig." sagde hun glad. "Men jeg håber ikk du dør."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 18:57

"når jeg slipper dig fri skal du gå tilbage til dit gamle liv når kontrakten ryger vil din hukommelse blive slettet alt du ved om mig at du har mødt mig og det hele bliver slettet" han sukkede dybt "du går bare tilbage til dit gamle liv" hviskede han "udover det har Kaia sagt ok til at være utro så længe det ikke er mere end den nødvendighed der er 3 om måneden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 19:00

Hun kiggede på ham og rystede på hovedet, "Jamn ejg vil ikk glemme Zero. Jeg kan glemme kontrakten, men behøver jeg virkelig glemme dig?" mumlede hun stille og kiggede ned. "Desuden ser jeg nok det her sted igen, fordi jeg går alligevel heroppe en hel del og er sammen med min ven." smilede hun og kiggede på ham. "Så kan vi ikk være venner?" spurgte hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 20:03

Han rystede på hovedet "du vil heller ikke kunne se mig jeg kunne gå direkte ind i dig du ville ikke vide jeg var der" sagde han roligt og trist mens han så på hende med et roligt smil "det er sådan det er jeg vil ikke dø tror jeg ikke men du ville aldrig kunne se mig igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 20:17

Hun kiggede på ham, "Så please lad være med at få mig fri af kontrakten..." mumlede hun stille og kiggede på ham. "Jeg vil ikk have du forsvinder for mit liv, ok?" hun kiggede bedene på ham. "Jeg vil gøre alt... Jeg kan ikk li at miste venner, især ikk når jeg lige er kommet til." sagde hun. "Ogs selv hvis jeg glemmer, ville jeg blive ked. Uden selv at vide hvorfor."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 20:24

Zero så på hende roligt "men så skal jeg have sex med dig" hviskede han svagt "en gang om måneden" han så på hende igen "det vil jeg ikke specielt ikke når du ikke er tryg ved mig" han lukkede øjnene og begyndte at hade sig selv igen han var så fu***** en idiot

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 20:29

Hun bed sig i læben og nikkede, "En gang om måneden kan jeg nok klare..." sagde hun roligt og smilede let. "Og på den måde kan du vel ogs hjælpe mig lidt med ikk at være så bange? Kan du ikk?" smiled ehun let. "Det er jo derfor jeg ikk er tryg, fordi jeg er bange." sagde hun roligt og aede hans kind. Hun lagde sig ved siden af ham på ryggen og kiggede på ham. "Men hvis du hellere vil have nogle der ikk er, så bare tag dem. Men ikk få mig fri af kontrakten, jeg vil ikk glemme."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 21:49

Han så på hende "vis der er nogen som jeg skal gøre dette her ritual for at overleve med er det en ven som dig" sagde han og lænede sit hovede på hans arm og så ned på hende med et roligt smil før han bukkede sig frem og kyssede hende blidt mens han nussede hendes mave for at gøre hende tryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 12:27

Hun kiggede på ham og smilede en smule. Hun blev lidt overrasket over at han kyssede hende og lagde sine hænder på hans rystkasse. Hun skulle til at skubbe ham væk, men blev rolig da han begyndte at ae hendes mave. Han lå lidt stille før hun forsigtigt kyssede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 9:53

Han lukkede øjnene mens han fortsatte og slap lidt efter mens han nussede hendes mave videre "undskyld vis du ikke vil igennem alt det her Keela" hviskede han og stoppede hans hånd med at nusse men forblev den slap på hendes mave "jeg har intet valg for hvad jeg skal gøre men det har du Keela et liv igennem med at skulle kneppes af din ven eller et liv uden at kende mig og intet ville kunne huske af alt det her"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 11:28

hun kiggede glad på ham og smilede let til ham. Hun rystede på hovedet og aede hans kinder blidt. Hun kiggede på ham stadig smilede mere glad. "Jeg er glad for at være din ven, og det her er en billig pris for det." sagde hun og satte sig en smule op. "Du er blevet en bedre person nu, det aner jeg ikk om du selv synes, men du behandler mig en smule bedre nu..." sagde hun roligt og fik ham lagt ned. Hun satte sig på ham og nussede hovedet til hans brystkasse. "Og jeg har taget mit valg, at kende dig og være din ven. Jeg synes jeg har taget det rette valg og det kan ikk ændres." sagde hun og lukkede øjnene. "Men næste gang, så lad være med at brænde mit tøj... Det du har brændt indtil videre er noget af mit yndlings."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 14:34

Han smilede og knipsede aske kom flyvende hen på natbordet og samlede sig helt til hendes tøj igen "det skulle du bare have sagt" sagde han roligt mens han så på hende alle fibre i hendes tøj var aske så eftersom aske kom fra ild ville han kunne lave det til hvad det var før fordi han kunne styre ild

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 14:41

Hun kiggede på det og så på ham. Hun satte sig op og satte sig på sengekanten. Hun kiggede på loftet og sukkede let. "Det går nok..." smilede hun roligt og kiggede på ham. Hun grinede lidt og smilede til ham medet glad udtryk. "Du har virkelig forandret dig meget..." smilede han let og aede hans kind blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 14:43

Han satte sig op og lagde et ben på hver sidde af hende og lagde armene om hende "ja men jeg har stadig mine lyster" hviskede han og nappede hende i øret mens han smilede og nussede hendes mave blidt "please" hviskede han for han kunne mærke hans krafter svigtede ham langsomt fordi det var for længe siden sidst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 14:48

Hun rødmede og åbnede munden en smule da han nappede hendes øre. Hun kiggede på ham og mærkede det give et sæt i hende, "Jeg... Jeg ved ikk..." mumlede hun og mærkede hun rystede lidt. "Vil du være lidt sødere? Altså ikk for vildt i starten..." sagde hun stille og kiggede ned. Hun mærkede sin frygt igen, "Jeg føler mig bange..." det hjalp hende dog at han aede hendes mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 14:51

"hej" sagde han og løftede hendes hovede op til hans "du bestemmer tempoet" hviskede han og kyssede hende blidt mens han stadig nussede hendes mave med den anden hånd og ventede på hendes reaktion og håbede inderligt at han ikke blev for vild han ville have at hun skulle nyde det ikk ham hende og kun hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 14:56

Hun kiggede på ham og mærkede deres læber mødtes. Hun var lige ved at få ham væk igen, men kyssede igen. Hun lukkede øjnene en smule hårdt i, men faldte lidt mere med ro. Hun nød virkelig at han ville tænke lidt på hende, og at han stadig aede hendes mave. Hun slap kysset og gemte sit hoved lidt ind til ham, "Hvad gør man nu...?" mumlede hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 2 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 25 Forrige  1, 2, 3 ... 13 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum