Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 1 af 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 1:28

Sted: ved en dejligt stranden i Spain
Tid: 13:10
Dato: 31
Vejr: dejligt varm og sky fir
Omgivelser: Lucifer og hans sommerhus og en tom stranden

LUcifer sad på en stol ind i sit sommerhus foran sit arbejdes bord, han var på internet, han skulle lige tjek de forskellig ting der hjem fra og hvornår han skulle møde på arbejde, det var enlig derfor han havde rejse her ned for af kun arbjede og kom væk fra det hele, han vidste af hans andele var her i Spain for tid så kun han lige så godt arbejde med dem i sted for nogen han ikke kender og skulle lærer dem op, han logger på sig e-mail bag han havde tjek de forskellig ting han skulle og så af Ailince var på, han åben et chat rum til hende og skrevet hej til hende, så måtte han ser om hun var på eller bare logger på men var bare ikke ved pc.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 1 Maj 2010 - 10:31

Ailince sad i sofaen og så tv, hun gab lidt "kedeligt" sagde hun og kiggede mod sin bærbar der nu sagde Ding Dang "en som skriver online" sagde hun og smilede glad, hun rejst sig op og kig hen til den og kiggede på skærmen og smilede "Lucifer" sagde hun og sætte sig ned langsomt ned på stolen en en rolige bevægelse mens hun smilede, hun kiggede igen på bærbar og åbnede vinduet, hun så han havde skrevet hej, hun smilede og trykke på sin bærbar , hun skrev hurtigt Hej Lucifer , hun sendt det til ham ved at trykke på en knap, hun så mod skærmen da beskeden kom op og lagde sig tilbage i sin stol
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 19:54

han venter roligt og kiggede roligt på skræm for af ser om hun svar med det sammen, han smiler roligt da hun svar ham, hvordan går det så der hjem og er der sket noget nyt skrevet han til hende og smiler roligt, han rejse sig roligt op og gik over og tog en vand flaske i køleskab og sat sig tilbage bag pc skræm, han åben flaske og tog en tår af den, det er en mege varm dag så han havde kun stof bukser på ellers vil det bliv alle for varm, han tænde for anlæg og skure op for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 1 Maj 2010 - 20:49

hun kiggede mod tv mens hun vente på han svarede og den sagde en lyd Ding Dang , hun så på sin bærbar og læste hvad han skriv og smilede, hun lagde figner kører over broktaverne og smilede og skrev Alt her er som altid, kedeligt og så er det begyndet at regn, Gad vide om solen kommer igen.
Ailince så mod vinduet og så på regn dråberne falde ned fra himlen, "det bliver vis ved, " sagde hun og så mod tv'et, den i nyhederne sagde "så vi kommet til regntiden, så huske jeg regntøj" ailince grinte lidt over kommentar og kiggede på sin skræm "ikke svaret i nu" sagde hun og kiggede igen tilbage til tv'et hun skiftede kanal
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:01

han kiggede roligt på skræm da hun svar ham, han skrevet det gør det bare venter og ja det er som det plejer af være, han slå lyd til så af de kun snakke sammen, han skrevet har slå lyd til så du kan høre mig, gør du ikke det også???, han tog en tår mere af sig vand flaske, han rejse sig op og skifter cd på anlæg da den som sad i var kedeligt og han havde hørt den en dele gang ind for de sidste dage, han slukke for anlæg som hun ikke bliv blæst tilbage i hendes stue eller hvor hun nu sad her i hendes leglighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 1 Maj 2010 - 23:15

Kan jeg godt, skal bare lige finde den skrev hun til ham smilede hun sætte dem til, men der gik lidt tid, da hun første skulle finde dem under bordet, hun kom til syne på cam igen og man kunne se hun var igen med at sætte dem til, så kom der noget op på hendes skærm , Tilsluttet stod da, hun smilede og bevægede munden "Hej du gamle" sagde hun drillende og smilede blidt til ham, man kunne høre hun så en film i baggrunden og regnen mod vinduet kunne os høres,
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 23:27

fino skrevet han og smiler svagt, da der kom en lille vindue op med om han vil til slutte sig webcam trykke han okay til, så han kom også på cam, han sad stadig i bar overkrop og kun nemmet ser hvor veltræner han er og kun ser lidt af hans tato som er 666 med ild om, "hej lille pige" sagde han drillende igen og smiler roligt, han kun godt høre tv og regn i bag grunder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 1 Maj 2010 - 23:35

"Sikke en fin tattoo du har der old man" sagde hun drillende tilbage, man kunne høre hun grinte og smilede blidt til ham, hun vendt blikke mod tv'et og bliv fanget lidt, der gik noget tid for hun vendte blikket tilbage mod ham "Såh, sket noget omkring dig" spurgte hun og lyttet til regnen mod vinduet, der kom et lyn og det kunne høres og ses, hun så mod vinduet , hun sukkede og sagde "hmm" hun var ikke bange for lyn
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 23:48

"ja ikke, det var min første tato, jeg har en store en på ryg" sagde han og rejse sig op og vend ryg til så hun kun ser den, det var to djæveler vinger med flammer omkring og noget på latid under dem, "ikke det vild, er i mit sommer hus og nyder vejret og stranden og slappe af og træner som jeg skal for af behold form og den pæn krop" sagde han roligt og rejse sig så hun kun ser hans 8-pack, "hvad nu" sagde han da hun sagde hmm, han kiggede roligt rundt og tog en tår af sin vand flaske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 1 Maj 2010 - 23:51

"Åh ikke noget" sagde hun og kiggede mod bærbar skærmen igen og så han vidste sig frem , hun begyndte at grinede helt vildt "Kalder du det en god krop" sagde hun og brugt samme tonefald han gjorder da han sagde det, hun holdet sig for munden og små grinte "Sorry sorry, hvad sagde du nu igen" hun spurgte til det første som hun ikke havde hørte da hun var fangende af regnen mod vinduet og lynene som var begyndte at slog ned i området, der kom et lyn igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 23:57

"jeg sagde af det var min første tato jeg fik laver og har en på min ryg som fylder det mest" sagde han og kiggede roligt på hende, "ja det gør jeg da, jeg tror ikke på af du har en der er bedre" sagde han og kiggede roligt på hende, han tog noget mere af sin vand fra flakse og kiggede roligt på pc, "hvad laver du så for tid" spurget han og kiggede kort på pc ind han rejse sig op og gik over til køleskab med vand flaske, han sad sig igen foran pc og tog lidt efter en kat op og kæler den roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 2 Maj 2010 - 0:01

"Nåhh, vildt, Min krop" hun tænkte "Jo jeg har, vil du se" sagde hun og smilede , hun ment det i sjov da hun sagde vil du se, hun smilede blidt og drik noget af sin te, hun kiggede på tv'et igen og smilede og da hun så lidt på skærmen, sad han der ikke, hun kiggede derfor igen på tv'et, hun hørte han sætte sig igen og så katten "Troede ikke du var en katte menneske" sagde hun drillende og så på katten "Åhh elsker katte" sagde hun og grinte sødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 0:15

"ja din krop og ja det vil jeg gerne eller tør du ikke" sagde han og kiggede roligt på skræm, "det er jeg heller ikke rigtig, det er heller ikke min kat, det er nabo som kommer hen over når jeg er her" sagde han og smiler svagt, "okay så kan det være af du skulle købe dig en kat" sagde han og kæler kat bag det en øre, "hvis du ikke synes om vejret der hjem, så tager dog på ferie til et af de varm land som spian" sagde han og smiler svagt, han køre roligt og blidt hånd ned over kat ryg, fra hoved til hale spide og forfra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 2 Maj 2010 - 0:19

"Åh du drømmer vis, vis du vil se min krop" sagde hun og rakte tunge til ham, hun grinte sødt og så mod katten "du har nok ret, må få mig en" sagde hun og smilede hun så mod vinduet da et lyn ramte igen ned "Tja, lyder dejligt, men hvorfor spain om jeg spørger" spurgte hun og havde helt glemt hans sommerhus lå der, hun smilede blidt til ham mens hun drik noget af sin te
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 0:26

"næ det er ikke noget jeg drømmer, for næste gang jeg bære dig ind i seng kan jeg ser den" sagde han og rakte tunge igen, "ja det burdet du nok hvis du elsker katter så meget" sagde han og kiggede kort rundt, kat lad sig til af sove på hans stød mens han kæler det roligt under hage, "har du gemt det, jeg har sommerhus her i spain, du kan godt kom her ned og bor i noget tid indtil jeg tager i militær eller rejse videre" sagde han roligt og klør sig kort på hage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 2 Maj 2010 - 0:34

"Nåh ja, du har ret" sagde hun og grinte "Så må du vel indtil der" sagde hun med en drillende stemmen "Ja, må jeg vel " hun grinte og så overasket ud da han sagde det, men det forvandlede sig til et smil "Hmm, varm og sol , lyder godt" sagde hun og smilede "Tjaa, tager vel ikke skade af lidt ferien, der er os pause med skuespillen lige nu så der ikke rigtigt noget at lave" hun snakkede til sig selv "Okay en del, kommer over til dig så "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 0:40

"ja det må jeg" sagde han kort og skrevet noget på pc, "ja det gør det og det er også dejligt" sagde han roligt og kiggede kort ud på stranden som stadig lå tom her, han svar ikke på det næste hun sagde da det nok var mere til hendes sig hun sagde til, "okay dejligt hvornår er du her så, så jeg kan henter dig og husk bade tøj" sagde han og smiler svagt, han skrevet igen noget på sig pc og kiggede kort på skræm, "kommer du i morgen eller hvornår har du tager dig, bare anden går med mad og så noget" spuret han og kiggede roligt ind i skræm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 2 Maj 2010 - 0:48

hun så på skærm og begyndte at små grinede "hvad bliver dejligt" sagde hun efter hun var faldt lidt ned og så på ham og smilede "Bikini gættet jeg til" sagde hun sødt og tænkte, hun så mod et skab "hm" sagde hun og tænkte og begyndte at grinede, da han sagde de ting lidt hurtigere end normalt, "Kan godt komme i morgen " sagde hun og så mod sin notat bog og smilede "jaja, ved jeg" sagde hun og grinte , hun booke en billet "hmm er i spain i morgen aften kl 21.45" sagde hun og godkendt bestilling
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:02

"det bliver dejligt af ser dig igen" sagde han og kiggede kort ned på kat som lå og sove stile og roligt, "ja også den" sagde han og rakte svagt tunge af hende, "okay lyder godt, så skal jeg nok være der og henter dig ved 21:45" sagde han og kiggede roligt på hende, "noget spænde du vil har af spise så, nu hvor du kommer her ned, må jeg ved heller bud på noget special" sagde han og kiggede roligt på skræm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 2 Maj 2010 - 1:08

Hun smilede "drillepind" sagde hun og grinte blidt, hun tænkt "er altid frisk på nyt mad" sagde hun og smilede blidt til ham "Så måske noget fra spain nu hvor jeg er der" sagde hun sødt og smilede til ham, hun vendt nu blikket mod vinduet og smilede *det bliver vis ved med at regne* tænkte hun og smilede hun vendt blikke mod skærm igen og så på ham "Hvor ser du sød ud, Manden med katten" sagde hun drillende og grinte
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 1:29

"måske man du kan lide det" sagde han og smiler svagt, han venter lidt tid ind hun svar ham angår med mad, "okay dejligt, så laver jge bare noget af det jeg plejer af laver når jeg er her" sagde han roligt og kiggede ned på stranden når nu var der kommer når for af tager sol eller bade, "okay det kan jeg godt, hvis du vil prøve af smager så noget" sagde han og smiler kort, "man glæder mig til af ser dig igen" sagde han og smiler roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 2 Maj 2010 - 12:07

"det da meget hyggeligt" sagde hun og grinte og kiggede ud mod regnen, den havde taget til, hun sukkede og vendt blikket tilbage mod skærmen "Lyder lækkert, glæder mig til at smage det" sagde hun og ment det, hun havde altid hørte at spansk mad skulle være så godt, hun smilede blidt til ham, hun lagde en lille grin lyd "Glæder mig os til at se dig du gammel" sagde hun og kiggede på 666 "hm" sagde hun bare da hun tænkt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 12:17

"ja det bliver det nok" sagde han og smiler svagt, "det er godt af du gør det, for tit af vide af jeg laver god mad" sagde han roligt og kiggede kort ned på katten som stadig lå og sove på hans stød, "den kan hvis godt lide med" sagde han og smiler svagt, "det er jge glad for af du gør og ved godt af jeg er gammel" sagde han og smiler drillende, han kiggede rolig på skræm og kiggede kort på hende, "hvad nu" spurget han da hun sagde hm eller mumlede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 2 Maj 2010 - 20:25

hun så på skærmen og smilede "Så du er god til at lave mad" sagde hun med en drillende tone, men den var blid os, hun begyndte at grinede, hun så mod tv'et, det fangende nu hendes opmærksomhed meget. "hmm! sagde hun og så mod skærmen igen og smilede venligt "Ser man det" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 21:01

"ja det få jeg tit af vide af dem som jmeg laver mad til, så det må vel pas" sagde han og smiler svagt,"hvad er der, der er så såænde i tv side du bliver ved med af kiggede på det" spurget han og kiggede kort på skræm, jam løfte roligt og stille katten op og lad den på bord ved side af pc, uden af den våger, han smier svagt ind han rejse sig op og gik over og henter en vand flaske i køleskab, hvorefter han sidder sig bag pc igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum