Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 23 af 25 Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 8:38

Hun blev lidt forskrækket da han hev hende emd sig. Men tog sig ikk af det. Hun lå stille på sengen og rødmede lidt, hun kiggede på ham og nød lidt at blive nusset på maven. Hun lukkede øjnene let i og smilede behaget. "Det er ok Zero... Måske en dag, er der noget jeg har brug for hjælp til som jeg overhovedet ikk kan klare selv."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 13:41

Zero så på hende roligt "har du nogensinde været forelsket" spurgte han roligt mens han så hende i øjnene roligt "jeg mener du er en vidunderlig person Keela du er virkelig utrolig du fortjener den helt rette for dig Keela" hviskede han smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 14:18

Hun kiggede på ham og tænkte sig om. Hun sukkede og rystede på hovedet. "nej det har jeg ikk." sagde hun opgivende og bed sig i læben. "Et tidspunkt mødte jeg en og jeg troede der var noget. Men sandheden var at der intet var..." sukked ehun lavt og kløede sig på hovedet. "Jeg har opgivvet kærlighed siden det, så..." hun sukkede igen og trak på skuldrene.

//Det tæller ikk mit emne med Claire i det her emne!xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 14:28

Zero smilede roligt roligt og nussede hende blidt "du fortjener virkelig kærlighed lad vær med at give det helt op" hviskede han roligt med et smil og nussede hende videre kærligt "Keela du er fantastisk du af alle fortjener den eneste ene"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 14:47

Hun kiggede på ham og rødmede lidt. Hun rystede på hovedet, "nej... Jeg gider det ikk. Det er så besværligt." sukkede hun og kigged epå ham. "Og det er ikk dig! Bare så du ved det." sagde hun bestemt. Han skulle ikk tro hun var vild med ham. Aldrig! Det ville være forkert. "jeg er glad for dig, men KUN som ven."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 14:49

Zero nikkede smilende "det er okay Keela" sagde han roligt med et smil mens han så på hende blidt "men lov mig nu bare at du ikke dropper det" hviskede han roligt "prøv at se på mig i 12000 år har jeg ikke opgivet kærlighed lige meget hvad der skete og prøv at se mig nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 14:51

Hun kiggede på ham og sukkede. Hun rystede på hovedet, "Det ved jeg ikk om jeg kan love. Jeg gider det bare ikk." sagde hun opgivende og bed sig lidt i læben. Hun grinede og kiggede på ham, "ja. En pædofil der gifter sig." grinede hun drillende og smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 15:11

Zero sukkede og vente ryggen til hende trist "ja" han gav hendes spøg ret selvom han vidste det var for sjov var det osse rigtigt han sukkede igen og lå helt stille trist og ked over sin fortid "jeg har faktisk voldtaget en 14 årig" hviskede han trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 15:14

Hun kiggede på ham, "Zero... Det var ikk for at såre dig..." sagde hun forsigtigt og lagde en hånd på hans skulder. Hun bed sig i læben og kiggede på ham. Det gav et sæt i hende og hun sad stille. Hun rystede lidt og kiggede på ham. "Men... Hvorfor?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 16:05

Zero sukkede "fordi jeg var ond" hviskede han trist og sukkede dybt "nåh men det er ved at blive sent vi ses om en 4 ugers tid" hviskede han roligt og havde fortsat lukkede øjne og tog sin dyne over sig roligt og lagde sig blidt til at sove men var stadig vågen for at høre om hun sagde noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 16:08

Hun sad stille og rystede vildt. Hun tog hænderne til hovedet og begyndte at græde. "14..." sagde hun stille og krøllede sig sammen. Hun begyndte at græde vildt og kiggede skræmt på ham, "Var... Var det dig..."sagde hun stille og kiggede væk. Hun rystede på hovedet, det kunne ikk være ham...!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 18:39

Han undrede sig og vente blikket imod hende "hvad mener du" spurgte han undrende og satte sig op lidt og så stadig på hende undrende dog lidt trist stadig efter at have fortalt om sin fortid mens han ventede på at høre hvad hun sagde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 19:08

Hun kiggede på ham og kravlede lidt tilbage. "Jeg... 14... voldtaget...!" sagde hun stille og rystede. Hun kunne ikk sige sætninger. Hun krøllede sig sammen og havde hænderne til hovedet. Hun græd, men ville ikk tro på det var ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 10:22

Han så på hende lidt før han forstod det "nåh nej nej nej" sagde han og lagde armene om hende og vuggede hende "jeg voldtog hendes underliv ikke hendes røv" sagde han og vuggede hende blidt "jeg smækkede hende kun jeg voldtog ikke hendes røv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 10:37

Hun rystede lidt og kiggede skræmt på ham. Hun knugede sig lidt til ham og åndede uroligt. Men hun begyndte at blive roligere og nussede hovedet lidt til ham. "Det... Det var bare... Skræmmende du sagde 14 år..." sagde hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 10:42

Zero nikkede roligt og vuggede hende blidt videre "det er okay Keela tro mig måske voldtog jeg andre men jeg ville aldrig anale dem kun" hviskede han "der er 2 grunde til det 1. fordi at anal er for voldsomt og 2. fordi at en jomfru hinde er meget bedre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 10:46

Hun holdte lidt fast i hans trøje med den ene hånd og kigged lidt tomt ud i luten. Hun hørte bare hvad han sagde. Hun sad lidt stille, men rystede stadig en del. Hun kiggede op på ham, "Hvorfor? Hvorfor er det bedre? Fordi den er stram eller hva?" spurgte hun lidt undrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 10:58

Han rystede på hovedet "et voldtægt er faktisk for 2 tings skyld for at udlempe en person for evigt og for sjov vis man tager ens jomfru hinde med magt er det en ting man aldrig glemmer vis du forstår" sagde han roligt og så smilende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 11:02

Hun nikkede lidt og kiggede på ham. "nogle gange er du afskyelig, ved du det?" spurgte hun opgivende og sukkede. "Og tænk at det var dig der tog min." sagde hun surt og lagde armene over kors. Hun pustede barnligt kinderne op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 16:46

Han så undrende på hende "hvad snakker du om?" spurgte han undrende og så fortsat på hende "jeg tog da ikke din hinde?" spurgte han undrende og underligt nok lød han stadig bekymret for at hun stadig mente at han havde voldtaget hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 16:51

"jo da du gjorde mig til din slave, det var da dig." sagde hun let og kiggede undrende på ham. Snakkede de ikk om det samme? Hun trak på skuldrene, "Det kan ogs være lige meget..." sagde hun roligt og rystede på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 17:03

Zero sukkede dybt og lå helt stille med lukkede øjne og rystede

//krea svigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 19:47

Hun kiggede lidt skræmt på ham og aede ham blidt på hovedet. "Slap af Zero... Det... Det er ok..." sagde hun forsigtigt og aede hans kind. Hun smilede opmuntrende, "DU gjorde det jo for at beskytte mig fra andre slave kontrakter sagde du."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 12 Nov 2010 - 12:48

Zero så på hende roligt og så roligt på hende lidt før han satte sig op og sukkede dybt og så mod hende kort før han tog hende mellem benene hårdt fordi han ville have opmuntring og sex var den bedste måde for ham at blive opmuntret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 12 Nov 2010 - 13:43

//svare?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 23 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 23 af 25 Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum