Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Time goes bye.. ~Stan~
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Time goes bye.. ~Stan~
//Når, jeg er tilbage..//
Gæst- Gæst
Hun vidste ikk hvor han var på vej hen med hende men hun vidste at det ikk var et eller andet motel eller noget lignende. Det havde hun fundet ud af at han ikk var den type. Men hvor pokker så? Hun kunne jo ikk se det mindste.
//Weee! :3 *Krammer*//
Gæst- Gæst
Han lod sin ene albue støtte sig op af sit ene knæ. Det var rart.
//Meeep :3//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stan åbnede sine øjne med ét, mens han lod sine hænder række ud efter frakken. Han fik ikke fat i den, mens hans finger legede stille med stoffet. Stille gled hans blik op til pigens øjne. ”Kende du godt Is dronningen?” hans stemme lød dybere ind som så. Han blik så fraværende ud som om han drømte. Brisen tog hårdt fat igen, mens nakkehårene ville rejse sig op over den pludselig kulde herske. Stan lod være med at lege med stoffet, mens han lænede sig stille imod det tykke træ, og betragtede Amelia. ”Hende den.. kolde?”..
Gæst- Gæst
"Hmm.. Jeg kender godt hende fra eventyret men ellers ikke. Jeg har aldrig haft den tanke at hun fandtes sådan i virkeligheden. Nok hvis det var en isdæmon der tilfældigvis var dronning men ellers ikke.." sagde hun stille og roligt som svar på hans spørgsmål og sendte ham et lettere spørgende blik som så lidt efter mødte hans og hun var endnu en gang tavs. "Hvorfor spørger du??"
Gæst- Gæst
Stan nikkede stille, mens han lod sine lange ben flyde ud. Han lod en hånd lægge sig på sin blå hår, mens hans isblå øjne så tænkende ud. ”Jeg spørger fordi jeg mener, at hun findes” sagde han enkelt. ”Is dronningen er hende der give mig liv, jeg ved det ikke. Men jeg har måske tøet hendes hjerte op” Stan smilede skævt til Amelia. ”Ej, bare glem det” han sukkede og så endnu engang væk. Fuck...
Gæst- Gæst
Da han så igen så væk blev hun lidt.. bekymret? Hun vidste ikke helt hvad hun skulel gøre eller sige men der var noget hun havde lyst til at gøre noget. Men hun prøvede at holde sig fra at gøre det. Dog gik det ikke ligefrem særlig godt. Hun lod sig først rykke lidt tættere på ham og lænede sig ind mod ham. Ikke alt for tæt men sådan næsten lige uden foran ham. "Hey er du okay?? Du skal ikke være sådan.. Jeg kan ikke lide det.. Men jeg tror dig hvis det er det.. Og undskyld" Trak hun sig så tilbage igen og satte sig i skræderstilling igen. Lidt fra ham siden at jakken lå i vejen. Hvorfor hun undskyldte var blot fordi at hun måske havde gjort og sagt noget forkert. Hun var bare en smule usikker med hans selvskab lige nu.
Gæst- Gæst
Han rejste sig stille op, og gabte udmattet, mens hans knogler sagde nogle skrækkelige lyde. Knik, knak. Han så ned på Amelia og nikkede så anerkende. ”Kom med så” sagde han, mens han tog jakken, og kastede den over til hende. ”Det kommer til at være koldt” sagde han uden at se på hende. Han var nemlig allerede begyndt at gå.
Gæst- Gæst
Hun så lidt ned på jakken igen før at hun så igen tog den på. Ærmerne var stadig for lange. "Men hvis der bliver koldt.. vil du så ikke fryse?? Jeg tror måske du har brug for den mere end mig.. Jeg kan nemt holde på varmen" prøvede hun at forsikre ham over. Hun var jo aspara og kunne forvandle sig til lidt af hvert. Og det gjorde at hun nogle gange kunne holde på varmen hvis bare at kulden var ekstrem nok. Og det havde hun en følelse af at det ville være denne gang. Hun så så væk fra ham og så lidt ned i jorden og ventede på hans svar. Mon han i det hele taget gerne ville svare hende. Og hvad mon det var han på en eller anden måde havde fået hende rodedet ud i. Men det måtte tiden jo vise. Hun så nu ligefrem for sig. Hun havde jo heller ingen at komme hjem til og der var ingen der sagde at hun skulle være hjemme til en bestemt tid. Så hvorfor ikke bruge tiden på noget der måske skulle være spændende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun blev lidt undrende da et tåge dis lagde sig om det område det nu mødte. Det var en lidt ubehagelig følelse at gå ind i den. Hun stoppede brat og lige inden at hun gik ind i ham da han pludslieg stillede sig form hende. "Ehm.. Ja det skal jeg nok huske.." sagde hun lidt usikkert og sank en mindre klump. Hun tog sig ikke yderligere af den øjenkontakt der nu var kommet. Hun så bare på ham som hun ville have gjort ligemeget hvad. Medmindre han selvfølgelig prøvede at slå hende ihjel.
Gæst- Gæst
Stan bandede, mens hans skridt blev hård i det. Han bandede vej for ham og Amelia da træerne så ud til at skjule noget. Med ét stod Amelia og ham, i et slags hus. Is huset, som det ellers blev kaldt. ”Pis” sagde han, mens isterninger lå på gulvet, og en slags behagelig duft ramte deres næsebor. Gardinerne som ellers plejer at være af stof, var nu af is. Sofa, tv, og alt andet der plejer at være i et daglig stue var nu omgivet af is og lys. Man kunne egentlig ikke kalde det et hus, da det ingen tag overhoved havde. Han vendte sig om, mens han stadig gik. Han spredte sine arme, mens han smilede tilfreds. ”Velkommen til Is dronningens hjem, min kære” han lo, da han egentlig var kommet i bedre humør. Og man kunne heller ikke lade være med at smile, når man var herinde. Det var en slags.. forbandelse.
Gæst- Gæst
Hun lagde sit hoved lidt på skrå mens at hun så mod ham som nu stod med armene ud til hver sin side som han ville have et kram. Dog troede hun næppe det var det. Det havde nok bare været en velkomst. Hun lod sine hasselnøddebrune dådyr øjne søge rundt i rummet. Her var faktisk ret koldt men hvordan ville man så kunne leve her? Hvis man ikke var af koldblods væsnerne. Det var hans vel ikke? Hun så så igen mod Stan og hendes smil voksede atter frem. "Tak..!" sagde hun med hendes stadig rolige og blide stemme mens at hun så strøg lidt af hendes hår væk fra ansigtet. Hun lod sig så gå forbi ham for bedre kunne se sig omkring. Hun trak hans frakke endnu tættere omkring hendes lille og spinkle krop. "Isdronningens slot?.." mumlede hun svagt for sig selv. Hun syntes her var rigtigt smukt med alt den is men det forvirrede hende stadig alt dette. Hun kunne pludselig mærke noget der gjorde hendes svimmel. Hun stoppede stille op og førte hurtigt sin hånd og og lagde den mod sin pande. Om det var kulden eller noget andet viste hun ikke. "Tror du at du kan forklare mig helt hvad vi laver her??" fik så så frem lidt halv kvalt mens at hun så vendte sig spørgende mod Stan igen..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lod sine arme hænge slap ned langs hendes sider og ærmerne dækkede igen hendes hænder mens at hendes hoved blev lagt lidt på skrå igen. Som for at vise at hun stadig ikke helt forstod. dette kunne da næppe være en kærlighed erklæring. "Hvad skulle jeg være bekymret for?? At du så pludselig vil vise sig at være en af disse vildt perverse mænd der kun tænker på en ting?? Bare rolig.." sagde hun med et smil mens at hendes hoved lagde sig til den anden side. Hun lod sig rejse sig op på hendes tæ'r så at hun var lidt højere. Hun løftede sin ene hånd som hun så lagde på hans hoved og uglede aende hans blå hår. Efter dette stillede hun sig igen normal højde..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nu kom det igen. Hun kunne ikke holde sig i dette humør mere. Hun slappede mere af i hendes arme og vendte sig så halvt om mod ham igen. Igen med hendes søde og varme smil som hun altid havde haft. "Selvfølgelig kan jeg tilgive dig.." sagde hun med hendes rolige og blide stemme der igen havde fået lidt munterhed i sig. "..Men kun så længe at du ikke tiltaler mig på den måde.. Jeg er hverken adelig eller.. Ja.. respektabel nok til den slags.. Og så passer det altså heller ikke til mig.." Endnu et svagt fnis kom fra hende og hun fik lagt sit hoved lidt på skrå. Så godt hun nu kunne ved at stå med ryggen lidt til ham og stadig blikket rettet mod ham. Det så ikke ligefrem åndssvagt ud da hun ikke overdrev i denne bevægelse. Men nu var hun hverken høj eller ranglet..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» First time, that im seing my brother or last time?(Itachi=Privat)
» Just me.. (Stan)
» Lad jagten begynde::: Stan
» Solnedgangen er også varm...! //Privat :: Stan//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]