Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Time goes bye.. ~Stan~
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Time goes bye.. ~Stan~
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun knugede sine hænder og fik sig langsomt sat sig ordentligt. Hun trak med det samme sine slanke ben op til sig og fik svunget sine arme omkring dem for at blot presse dem tættere ind til sig som en bamse. Hun lagde sin hage mod hendes knæ før at hun endelig tog sig sammen til at tale. "Hvad du betyder for mig? Du betyder meget.. Mere end du måske selv mener.. Nok var det ikke ligefrem fest og ballade da vi mødtes men da jeg endelig fik et smil frem på dig vidste jeg at jeg måske var kommet gennem første face.." Nu snakkede hun nonsens igen. Hun vidste bare ikke hvordan at hun skulle forklare sig. "Det jeg mener er.. Du har allerede fået en plads i mig.. Både i hukommelsen hvor at du er nød til at bruge en eller anden dims til hvis du vil slette dig selv og i mit hjerte fordi at jeg selv troede du faktisk var min ven..Men jeg tog måske fejl?" Det sidste vare mere spørgende og hendes blik der nu endelig blev rettet op mod Stan vidste det samme spørgsmålstegn. Hendes hasselnøddebrune øjne var stadig let fugtige men tårene ville ikke falde mere. Hun håbede virkelig nu at hun ikke havde sagt alt muligt forkert som hun plejede. "Jeg er lidt ligeglad med hvordan du var på min alder for jeg tror slet ikke at du er så gammel.. Men for mig er fortid blot en ting der minder en om hvordan at man var og for mig er det vigtigste hvem du er" Nu lød hun endnu en gang underlig og hun hadede sig for det. Hun så så igen væk og et meget svagt smil havde lige nået at spille frem et kort øjeblik. Det havde ikke engang været sikker op at han havde nået at se det. "Men..Hvad betyder jeg så egentligt for dig??" Hun kunne hun ikke holde sig tilbage. Hun ville også have svar på det samme spørgsmål. Han måtte dog svare på det hvis han ville. Hun ville jo ikke gå hvis han ikke svarede på det..
Gæst- Gæst
Han førte en hånd op til sin blålige hår, mens han isblå øjne lukkede sig i. Lod den kolde brise kærtegne hans hår og kinder. Selvom det faktisk var koldt, da han jo ikke havde sin jakke på. Han åbnede øjnene og nikkede. ”Hvad jeg betyder for dig?” spurgte han. Bare for at være sikker på at hun havde spurgt ham om det. Det havde hun selvfølgelig. Han smilede skævt, mens han gik over til hende. Slæbende. Træt. Ja, der var næsten ikke flere ord der kunne beskrive det. Han lod sin hånd gennem søge over til hendes nakke. Væk fra de alt det andet. Da hans hånd endelig tog fat om hendes nakke, smilede han skævt. Lod hans øjne søge hendes, mens han intet sagde i første omgang. Lod alle de forbandede tanker svæve rundt i hovedet. Lod dem bygge en slags boks hvor de hørte til. Lod dem oprette endnu en boks ved et navn. En boks som ikke kunne glemmes. En boks som altid vil blive. En boks..”Så meget.. at jeg ikke vil have at du kommer til skade” han lod sin pande støde blidt imod hendes. ”En boks med Amelia” han lukkede øjnene i, mens han lod hendes pande føle hans varme. Han træk sig væk fra hende, mens han slog blidt imod hendes pande med en knytnæve. ”Den møgunge. Se nu er jeg nødt til at blive. Jeg ved ikke engang hvorfor!” smilede han, mens han bukkede sig ned for at samle sin jakke op. ”Og jeg ved ikke med dig. Men..” Stan svang sin jakke over den ene skulder, mens han stadig holdte på den. ”...jeg elsker at være oppe i træerne. Så det er op til dig. Vil du med, eller?” man skulle tro alt det de havde stået, eller retter sagt, sad og talte om var glemt. Men det var det overhoved ikke. Stan hadede bare at vise følelser og især ikke for en .. pige. Forhåbentlig vil hun tro hans ord. Det ville han selv. Og det gør han også. Det bare det.. at der mangler et lille ord imellem al det andet. Bare et ord.
Men den gåde måtte forblive en gåde. Stan orkede ikke at forske rundt. Ikke flere overraskelser for i dag. Nu vil han nyde natten, uden så meget som en.... boks til. ”Kommer du?” smilede han, mens han allerede var gået imod et træ. Han lod hende tænke. Hvis hun svarede ja, ville han løbe fra hende. Hvis hun blev stående.. ja så kastede han sin jakke efter hende. Forbandet møgunge, tænkte han med endnu et smil. Ikke en Stan smil. Men et menneske smil. Omsorgsfuld, kærlig og .. varm.
Gæst- Gæst
Hun lyste lidt op ved synet af hans smil endnu en gang. Hans kommentar havde hun ikke taget sig haft. Nok var en hun en lille møgunge men så længe at han ikke brugte det stødende på nogen møde så var hun ligeglad med det. Hun var som tøet op igen da han endelig snakkede som om at dette ikke var sket. Så havde han altså godkendt hendes svar og valgt at blive. Hun så lidt efter ham og det var først da han spurgte om hun kom at hun reagerede ordenligt. Hun førte sin hånd op til sine øjne og fik tørret dem sammen med kinderne. Hun nikkede kort før at hun så lod et af hendes sædvandlige smil spille frem på endes bløde læber. "Ja..!" sagde hun med hendes rolige og blide stemme mens at hun hurtigt fik rejst sig op og gik hen mod ham. Hun havde rigtigt nogen anelse om hvad Stan havde gemt i hans tanker. Hun var i det hele taget ret så godtroende og ikke særlig klog når det kom til hendes egne følelser.
Hun bed sig blidt i sin underlæbe mens at hendes arme var lagt omkring hende selv som om at hun krammede en usynlig ven. Hun klatrede ikke selv i træer så meget men hun boede jo i skoven og der var ikke meget andet at lave der ude. Hendes lange hasselnøddebrune hår flagrede rlidt omkringe dhende da vinden kom lidt skråt bag hende. Hun lignede stadig bare denne lille uskyldige varme pige der med sikkerhed ikke kunne gøre en flue forstæd..
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» First time, that im seing my brother or last time?(Itachi=Privat)
» Just me.. (Stan)
» Lad jagten begynde::: Stan
» Solnedgangen er også varm...! //Privat :: Stan//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]