Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny elev //Kida// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny elev //Kida// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny elev //Kida// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny elev //Kida// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny elev //Kida// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny elev //Kida// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny elev //Kida// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny elev //Kida// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny elev //Kida// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny elev //Kida// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny elev //Kida//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:21

Tanja sukkede dybt og kiggede på hende. "Kan du huske jeg sagde jeg ikke havde brug for dem? det er fordi jeg er faldet for en. vi mødte hinanden på et diskotek og vi dansede." Sagde hun og undlod den del hvor at han kyssede hende på kinden. "Og så kom han op og slås med en og han blev dolket i skulderen. jeg så til imens de syede ham sammen og så på hans lillebrors triste ansigt.... det....." hun så ned i bordet. "Det var forfærdeligt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:37

Kida sad stille og lyttede til hvad Tanja havde sagt… ”og hvad er der så galt???... er han død af det eller ???” hun kunne ikke helt se problemet men det var jo slf heller ikke noget underligt… hun var hverken god til drenge eller det med at finde ud af problemer … hu n havde jo været en del igennem så kunne ikke finde det helt store problem med at blive stukket ned hvis man overlevede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:44

Tanja så på hende. "Ja han overlevede. men den smerte man så i hans ansigt og i hans lillebrors." hun gøs ved mindet. "Og så ved han ikke jeg er forelsket i ham.... jeg snakkede med hans lillebror om det og han synes jeg skal sige det.....ved bare ikke om jeg tør." Sagde hun til sidst svagt og rejste sig så fordi klokken ringede ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:16

Kida lignede et spørgsmålstegn… hvad vidste hun om det … drenge?... det var hun ikke ligefrem ekspert i ”sig til ham hvad du føler?... jeg mener hvad er det værste der kan ske?... han giver dig et svar og du kan jo bare håbe på det bliver et godt et … og hvis ikke er han ikke god nok til dig” sagde hun og hævede atter det ene øjenbryn… *det var da ikke så svært* tænkte hun til sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:18

Tanja sukkede og kiggede på hende "Du har vel ret... nå... kommer du med til time?" spurgte hun og gik mod indgangen.

//Kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:31

”ja… ha jeg kan godt li at ha rat!” sagde hun glad og fulgte efter hende ”ja jeg kommer … mennn … hvorhen?” spurgte hun… de skulle jo ikke gå i samme klasse og Kida anede ikke hvor hun skulle hen…
Hun stilte sig midt på gangen, den delte sig op i 4 … ”ehhh ja nu er jeg mere forvirret end før” sagde hun


//det er ok... prøv at skrive lidt mere næstegang ... for det er lidt svært at svare når der er så lidt ^.^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 18:42

Tanja så mindst lige så forvirret ud som Kida og kiggede på et lille skilt hvor der stod kontor.
"Måske skulle vi gå derind og spørge?" sagde hun og pegede på døren indtil kontoret.
Hun var glad for at der ikke var andre på gangen end dem fordi det ville være pinligt og rygter spredes hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 20:17

”emmm ja sikkert” sagde hun roligt og satte kurs hen mod kontoret… ”skal vi banke på eller bare gå ind?” spurgte hun og så spørgende på Tanja… Det her var underligt… i hvert tilfælde for Kida … Nå ja men man må jo leve med udfordringerne der kommer i livet. Hun fandt det nu alligevel meget rart at der ikke var nogle her på gangen… hun nu ville hun komme forsent til sin første time og alle ville sikkert glo når hun kom ind af døren,.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 20:21

Tanja stod og overvejede det. "Banke på." Sagde hun så og bankede på og åbnede døren. Hun gik nervøst ind og så ind på kontoret hvor der sad en ældre dame med briller og så op på dem. "Hvad vil I?" spurgte damen og kiggede på dem. "Vi... starter idag...og... vi ved ikke hvor vi skal gå hen..." sagde tanja nervøst. "Hvilken klasse skal I gå i?" spurgte damen.
"8..." hun kiggede på kortet "8. a" sagde hun så og kiggede hen på Kida.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 20:24

Kida fulgte efter Tanja og ventede på at Tanja svarede for derefter selv at svare. ”jeg er Kida og skal gå i 9c ” sagde hun roligt og så lidt på damen *mand man kan jo bo i de rynker hun ejer!* tænkte hun og lagde hovedet på skrå. Hun fniste kort. Hun ventede roligt på at damen ville sige hvor hun skulle hen,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 20:30

"Værelse 14 til 9.c og 18 til 8.a" sagde damen kort og så ned og lavede papir arbejde.
Tanja takkede damen og gik ud. "Værelse 18..." sagde hun stille og så på hvad værelses nummer kontoret havde. Nummer 30. Hun så rundt for at finde nummer 14 og 18 men de var ikke til at se. Hun fangede dog at tallende blev mindre når man gik den vej så hun begyndte at gå den vej. "Jeg tror vi skal herned ad" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 20:38

”tak” mumlede Kida og blev kort stående for at glo på damens rynker… *mand de er jo flere meter lange!* tænkte hun da hun kunne se der hang lidt hud ned da damen kiggede ned… Damen så kort op og knep det ene øje sammen ”hvad glor du på du skal til time” sagde hun en smugle striks dog også fornærmet… *ups* tænkte Kida og fulgte efter Tanja… ”ja du har sikkert rat” sagde hun uden at tænke over det… hun gik om nynnede en smugle og fulgte bare efter Tanja som en anden hvalp der troede at hun var hendes mor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 20:49

Da de havde gået lidt kom de til rum 18. "Her skal jeg ind..." sagde Tanja stille og bankede på døren ind til rummet. "Kom ind!" blev der råbt af mange stemmer. Tanja åbnede døren. "Undskyld.." sagde hun lavt og gik ind. Læren så på hende. "Nårja. Alle sammen det her er Tanja. Hun skal gå her i vores klasse." læren smilte og pegede på en tom stol ved siden af den dreng hun havde set før klokken ringede. Hun satte sig ned og kiggede op på tavlen. De havde Dansk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 20:55

”ok vi ses der hvor vi mødtes først når det bliver frikkvater ik?” sagde hun roligt og gik hen til enden af gangen hvor den blev delt i 2… hun så på skiltene og gik hen hvor der stod 18-24. Da hun endelig kom til rummet åbnede hun døren uden at banke på. Hun stod lidt og så ind i klassen mens nogle få drenge piftede og andre blinkede til hende. Nogle af pigerne så jaluxt på mens andre ingen gang ville se på hende. ”jammen goddag … du må være Kida ikke?” spurgte læren og tyssede på klassen. ”yep det er mig” sagde hun og gik helt ind i klassen. ”godt værsgo at sætte dig hvor der nu er plads” sagde hun roligt. Kida gik ned og satte sig imellem 2 drenge der havde kaldt på hende. ”JA KLASSE HUN ER VERKEN LUDDER ELLER INTRASERET I AT SNAVE NOGLE AF JER DRENGE!” sagde klasselæren hårdt ”SÅ SE HER OP! … hun præsentere sig i næste time!”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 21:04

Tanja sad og så ned i bordet og tegnede på hendes hæfte da hun fik et stykke sammen krøllet papir i hovedt der landede på hendes bord. Hun åbnede det nervøst og så sig omkring.
Det var en sedel, til hende. Hun læste den 'Heej Smukke, ses vi i frikvateret? ude i skole gården?' og lidt længere nede stod der 'Mathias' Tanja rødmede en smule men blev lidt vred på denne Mathias fordi hun mente ikke at man kunne tillade sig at sende dådan en sedel til en man aldrig havde set før. Hun så rundt for at finde ud af hvem der var 'Mathias', men det hun så var et par kyssemunde og jalouxe blikket. Intet af det ville fortælle hende hvem der havde sendt sedelen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 21:08

Kida så rundt og ventede på at læren var færdig med at ævle… *det var squ da utroligt* tænkte hun. Hun puffede til sin sidemakker der straks sendte hende et frækt blik ”hvor længe fortsætter hun med at ævle?” spurgte hun… ”det siger jeg dig hvis jeg får et kys” grinte han… Kida himlede med sine øjne og kyssede ham på kinden… andre drenge så jalux til men piftede så ”DET ER MINTUR NU” var der nogle der skreg… ” SÅ HOLD DA KÆFT KLASSE” skreg læreren koldt … ”sig det så” sagde Kida … ”ca. 20 min endnu” sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 21:16

Tanja var ved at være træt af at hører på lærens ævl om grundled og udsagnsled, som klassen her åbenbart ikke kendte til, som Tanja havde lært i 4.
Hun så rundt og kiggede på uret. *Hvor længe mon der var tilbage?*
Læren rømmede sig og Tanja så på hende "Og hvad er det så?" spurgte hun Tanja, som skyndte sig at se på tavlen. "Udsagnsled er det man gør eller laver. jeg går en tur. Jeg går, så går er udsangsledet, og hvem går det gør jeg, så er jeg grundledet, og en tur er genstandsledet." forklarede hun udenbesvær og nogle af eleverne stirede med åben mund. Da læren godkendte svaret med et smil puffede hun til sin anden sidemakker som var en af drengene der havdet lavet kyssemund til hende. Han kiggede på hende med et kækt smil. "Hvad tid slutter timen.?" spurgte hun og drengen svarede bare: "Hvis du lover at komme til mig i frikvateret så siger jeg det." Det gik op for Tanja at han så måtte være 'Mathias' så hun inorerrede ham og fulgte halvt med i timen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 21:24

Kida kede sig tydeligt og forstod ikke en brik af det der foregik på tavlen …nok mest fordi hun ikke gad… de havde fransk og det eneste hun kunne på fransk var at tale det… dog ikke uden accent. Men hva det her var jo Frankrig så slf havde de fransk. Hun rakte hånden op og læren hævede et øjenbryn ”ja hvad er der kida” spurgte hun ”det her er røv sygt… det er næsten værre end at undervise børn… kom nu lav noget sjovt… skal skole være så kedeligt?” spurgte Kida… Læren så måbende på hende … hun var åbenbart ikke van til at få ren besked men mange af eleverne gav hende rat og igen kom der pift og ’frække’ ord til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 21:29

Tanja sad og talte sekunder. Tik tak tik tak.
*Det her er røv sygt* tænkte hun og tegnede igen på hende hæfte og lavede mønstre på hendes blok.
Endlig ringede klokken ud og alle rejste sig. Undtagen Tanja selvfølgelig. Et par af drengene gik hen og kyssede hende på kinderne eller lavede kysselyde i hendes øre. Hun viftede dem væk som om de var fluer. En gruppe piger kom hen til hende. "Køber du tøj i bøsse butiken?" sagde den ene. "Lad hende være, sådan var jeg også klædt da jeg stadig var jumfru!" sagde den anden og¨så grinede de alle sammen og gik ud af klassen. Tanja samlede sine ting og gik ud af lokalet. Hun så rundt efter Kida da hun helst ville være sammen med hende istedet for dem fra hendes klasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 21:38

Kida følte det som sendt fra Budda da klokken ringede! ”endelig!” sagde hun og rejste sig… det samme gjorde alle drengene og gik hen til hende. Nogle få blev stående lidt fra hende og så på hendes røv. ”heayyy smukke” sagde en af dem og gik hen og kyssede hende ”hvis du skal kysse mig så gør det da for fanden rigtigt” drillede hun og så derefter hen på dem der stod og så på hendes røv… ”så gå da hen og kys den hvis den er så dejlig” sagde hun hårdt dog med et kækt smil… Nogle af klassens popduller kom hen til hende og så kort på hende ”jer som om de kan li dig … du er russer ikke?... det er kun fordi du er luder de gider dig” sagde den ene… det skulle hun dog ikke ha sagt for på få sekunder stod Kida over ved hende ”hvis du tør sige det igen giver jeg dig en belønning du sen vil glemme” sagde Kida koldt… pigen trak sig lidt tilbage og fnøs blot af hende hvor hun vendte sig og gik… rasten af popdullerne fulgte slf. Efter … Kida løb ned til det sted hvor Tanja og hende først havde mødtes… hun stod lidt og kiggede efter hende men hun var der ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Gæst Lør 4 Sep 2010 - 11:09

Tanja skyndte sig ud til det sted Kida og hende havde aftalt da hun kom i tanke om det. Hun så at mange kiggede efter hende, hun gad bare ikke notere dem.
Da hun nåede hen til døren ud til gården stod der en i vejen. "Kan du huske vores aftale?" sagde personen kækt. Det var Mathias. "Flyt dig." sagde Tanja hårdt og gik ind i ham og hen imod Kida da han flyttede sig pågrund af stødet.
Da Tanja næsten var noget hen til Kida opdagede hun at Mathias fylgte efter hende.
"Skrid af helved til." sagde Tanja til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny elev //Kida// - Page 2 Empty Sv: Ny elev //Kida//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum