Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gamle minder- privat Manda-- EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gamle minder- privat Manda-- EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gamle minder- privat Manda-- EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gamle minder- privat Manda-- EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gamle minder- privat Manda-- EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gamle minder- privat Manda-- EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gamle minder- privat Manda-- EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gamle minder- privat Manda-- EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gamle minder- privat Manda-- EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gamle minder- privat Manda-- EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gamle minder- privat Manda--

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 19:58

Dato* irl
Tid* hmm midt på dagen?
Sted* stranden
Omgivelser* sand? og vand ?
Vejr* solen skinner klart på himlen og der er ingen skyre
Påklædning* et par lyse cowbodys shorts samt en hvid top hvor man ka se en lyse lilla bekini top inden under og et par hvide solbriller og ja bare tær

Solen var på det højeste og det ku tydligt mærkes da luften var meget varm og næsten igen vind rørte på sig denne varme sommerdag, havmågerne skrappe højt imens de fløj hen over havet imens man tydligt ku høre en summen af folk der lå og solede sig eller bare sad og hygge sludre imens børn løb grine rundt og få folk var ude i vandet for at nyde det lune havvand, langt væk fra al den glæde og larm sad en ung kvinde på en stor sten og så ud på havet med et stille blik som viste tegn på tænksomhed og klogskab, det var dog ikke en normal kvinde ku man se vis man kom tæt på for hun var smukker en menneske kvinder og enda ogaå elever samt vampyre ja og så var hendes øjne også lillae og lyste en smule, kvinden var en dæmon en gammel dæmon det ku dog ikke ses på hendes ydre.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 20:07

Manda gik ned til stranden han kiggede rundt og smilede, "Her er fyld som der plejer!" grinede han og smilede barnligt. Han gik i en retning, en speciel retning. Den retning af hvor stenene var. Selvom man normalt ikk ville være der, var de fleste af stenene glatte og bløde nogle gange. Han stoppede op da han så en kvinde og satte hovedet på skrå, han sukkede let og hoppede op på nogle sten. Han var henne af ved hende og kiggede surt på hende. "Hey! Det der er min yndlings sten!" sagde han surt. Som et lille barn der ikk fik sin vilje, han lagde armene over kors. Han satte sig med et bump på den sten han stod ved og kiggede på hende, han pustede kinderne en smule op og kiggede på hende, "Jeg vil sidde på den!" sagde han stadig barnligt og sur. Men kunne snart ikk holde facaden da han var ved at dø af grin indvendig. Selvom han mente det han sagde, synes han det var sjovt at spille så barnlig.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:17

Zira sad stille og lod sine tanker overtage alt hendes opmærksomhed hun prøvede dog et stykke tid efter at lukke tankerne væk igen da hunhavde hørt en stemme og fodtrin, hun dreje så hovdet og fik nu øje på en høj fyr som så en smule sur ud hun løftede så sit ene øjnbryn lidt imens hun betragte ham"det er bare surt for dig, nu sdder jeg her"sag hun roligt dog var der en smule kølighed i stemmen*igen skal be mig om at smutte*tænkte hun kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 20:19

Han kiggede på hende og satte hovedet på skrå. Han endte med at små grine og bagefter at grine normalt. Han kiggede på hende med et barnligt smil og nikkede let, "Du kunne godt have sagt det der lidt pænere. Jeg har altså ogs følelser." han hoppede op og sad lidt ved siden af hende. Han ville bare være på stenen. Han kiggede på hende, "Jeg hedder Manda." smilede han let og kiggede på hende med et blidt blik. "Du?" Han kiggede ud på havet og så nogle børn lege i vandet. Han kiggede derefter på stranden og sukkede let, "Det er da bedre at sidde her end der i hvertfald..." sagde han og kiggede på hende, "Synes du ikk?" smilede han let.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:24

Zira betragte ham let men løftede dog øjnbrynet mere da han satte sig ved siden af hende hun ku dog tydligt forneme at han også var et væsen så derfor traf hun et hurtigt valg og løftede sin hånd op i luften hvorefter hun svævede op fra stenen hvorefter hun svævede hen til den anden stenog satte sig ned igen imens hun stadig holdt øje med ham"og?"svarede hun roligt"zira"præsenterede hun sig så"jo her er bedre mere frad"sag hun roligt da hun hade at være for tæt på mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 20:27

Han kiggede undrende på hende. Han lagde sig på maven og kiggede i mod hende, "Er der noget galt?" spurgte han og smilede behaget. Stenen var dejlig lun og med hans mave på den kunne det kun være dejligt. Han smilede barnligt og satte hovedet på skrå, "Har jeg gjort noget forkert?" spurgte han let og kløede sig på hovedet. Hna kiggede på hende og lugtede ud af luften, "Sejt nok... Du er den første luft dæmon jeg har set!" smilede han glad.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:32

Zira så let på ham men ryste så på hovdet"jeg kan blot bedst i at side for mig selv og ikke så tæt på andre"svarede hun roligt"jeg har dog intet imod dig"sag hun og så ud over havet"eller?du er måske lidt barnlig"sag hun roligt og så igen på ham"der er heller ikke så mange luft dæmoner mere"sag hun roligt"hvad er du enligt?"spurt hun da hun ku ku opfange lugte af andre dæmoner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 20:36

Han grinede lidt og nikkede, "Jeg er barnlig fordi det får mig til at føle mig fri." sagde han roligt og smilede glad. "Hvis jeg ikk er fri er jeg ikk mig... Og hvis jeg ikk er mig er jeg ikk fri." sagde han roligt og kiggede på hende. "Jeg er varulv og animagus. Altså mest varulv, men jeg er lidt animagus..." sagde han roligt og smilede let. Han stoppede smilet da hun agde få luft dæmoner. "Kender tanken, har ikk set andre varulve her..." sukkede han let og trak lidt på skuldrene. Han smilede til hende, "Men fint, skal nok lade være med at komme fysisk for tæt på dig."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:44

Zira ku dog ikke lade vær med at smile over hans let forviret svar"okay det må jeg så vende mig til"sag hun roligt hvorefter hun igen så ud over havet med et roligt dog tænkne blik imens hun lod en hånd køre gennem sit lange sorte hår"varulv den var ny"sag hun roligt så mange år som hun har levet er det dog anden gang hun møder en varulv "jeg har kendt en varulv men han døde for mange år siden"sag hun roligt og lo så let"de gør ikke noget jeg har blot haft dårlig minder medmange folk men det skal laves m nu"sag hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 20:51

Han nikkede let og bed sig i læben, "Man kan vel sige at racen er ved at uddø?" sukkede han let og tog en hånd til hovedet. Han kiggede på hende og satte hovedet på skrå. Han smilede lidt og kiggede på havet selv, han kiggede derefter på hende, "SKal vi svømme?" smilede han barnligt og satte hovedet til rette på sine hænder. Han smilede igen fornøjet over den varme sten på hans mave. "Åh...~ så varm sten..." sagde han helt døsig og lagde sig fladt på stenen. Han havde sin kind på den og gned den nærmest til den, "Varm~" sagde han glad.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:59

Zira smilde lidt"så må du vel prøve at finde en kvindlig varulv og ja formere jer"forslog hun roligt hvorefter hun så ud på hævet men nikkke så efter hånden var hun også blevet ret varm da solen opvarmede hendeskrop"ja det kan vi godt"sag hun så hvorefter hun hoppe ned fra stenen og tog sin top af og bagefter de små shorts af så hun nu stod i en bekini som klæte hendes spinkle men kønne krop perfekt, hun tog dog også lige sin sko og solbriller af og lage det hele op på den sten hun før havde sidet på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 21:05

Han grinede og rystede på hovedet, "jeg gider ikk at formere... Jeg vil bare ikk være alene..." sukkede han let og kiggede på hende. Han hoppede ned og tog sin T-shirt af. Han lagde den ved siden af sine sko og havde badebukserne på fra starten af. Han kiggede rundt og bagefter på hende. Han grinede drillende og tog hende hurtigt op i sine arme. Han hoppede i et stort og langt spring ud i vandet og landede med hende. Han kom hurtigt op og rystede på hovedet så vandet fra hans hår strittede ud til siderne. Han grinede barnligt og kiggede på hende. "Undskyld, kunne ikk lade være!" grinede han barnligt og smilede glad.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:10

Zira smilede lidt imens hun vendte på at han var klar hun gav dog et overrasket gisp fra sig da han løftede hende op i sine arme og sprang i vandet med hende så hun fik hovdet under vand, hun dukke kort tid efter op og svinge lidt med sit lange hår så vandet fra det sprøtede over i hovdét på ham"det er okay"lo hun let hvorefter hun svømme lidt længer ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 21:13

Han rystede på hovedet igen, da han fik noget vand i hovedet af hende. Han grinede lidt og smilede let til hende. Han kiggede ud på de andre og derefter på hende. Han valgte at svømme med og svømmede hen til hende. Han kiggede på havet, "Nu ikk noget med at komme for langt, vi skulle nødig blive taget af havet." smilede han og kiggede på stranden, "Jeg kom rimelig langt med springet..." sagde han roligt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:21

Zira betragte ham let men lo dog så blidt af hans svar"bare rolig jeg han styre vinden og få den til at blæse os ind til land igen"sag hun roligt men stoppe dog op hvorefter hun dykke og forsvandt, hun greb så faat i hans ben under vandte og prøvede at velte ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 21:24

Han fik et dybt åndedrag inden han kom under vandet. Han kæmpede ikk i mod og vidste på en måde godt at hun ville gøre det. Han kiggede på hende og smilede med et ansigtsudtryk der grinede. Han lod som om han tacklede hende ved at tage fat om livet på hende og svømme frem af med hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:27

Zira ku ikke lade vær med at sende ham et lille smil det så dog sjovt ud da hun også skulle holde på sit vejr for ikke at få vand ind i kroppen, hun prøvede dog så at svømme opaf men det var dog en smule svært efter hånden begyndte hun faktisk at få en venne føelse når hun så på ham og han rørte ved hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 21:31

Han gav slip på hende og smilede glad, han kiggede på bunden og kiggede på toppen bagefter. Han kiggede på hende bagefter og satte hovedet på skrå. Han trængte snart til luft, men han havde masser endnu. Han svømmede lidt dybbere ned og smilede barnligt. Han kiggede på hende igen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:37

Zira mærkede at han slap hende så derfor svømme hun opå til overfladen for at få luft igen, hun smilede så da hun enlig havde fået styr på sin vejrtrekning igen hvorefter hun begyndte at se rundt med et nysgerrigt blik hun vendte dog også på at han kom på igen så hun ku se lidt på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 21:41

Der kom nogle enkelte bobler fra ham og han svømmede hurtigt op da han opdagede at han havde været dernede lidt mere end han kunne. Han kom op og hostede lidt. Han smilede til hende og havde lidt vand ud af munden. Han rystede på hovedet og det strittede til alle side med vand. Han kiggede på hende og satte hovedet på skrå. "Heij igen."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:48

Zira smilde så stort da han dukke op igen og var lette over at hun ikke sku ned og dykke efter ham, hun lo så lidt"hej igen"sag hun så roligt og betragte ham ign med et lile drilsk blik "nå hvad skal vi nu?2spurgt hun roligt og så stadig på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 21:51

Han tænkte sig om og smilede lumsk. Han grinede lidt og sprøjtede vand på hende, "vandkrig på hav måden!" grinede han barnligt og sprøjtede mere vand på hende. Han smilede glad og kiggede på hende efter at have stoppet. Han satte hovedet på skrå og kiggede på hende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:55

Zira lo let hun havde ikket moret sig i mange år efter hånden men han fik hendes humør i top og fikm hende til at tænke posetivt "fint nok"svarede hun roligt og bevægede hånden lidt hvorefter en kugle af luft samlede vand op og derefter røg kuglen ned over ham så vandet væltede ud over ham, hun lo let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 21:58

Han hostede lidt meget og kiggede på hende, "Nå? Så vi bruger beskidte trick?" spurgte han let og smilede let. Han forsvandt ud af ingenting og kom frem bag hende, han sprøjtede masser af vand på hende bagfra.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:07

Zira lo let "det må man vel godt"sag hun roligt og kaste sig så ned i vandet da han sprøtede på hende hvorefter hun rette sig op igen og vendte sig om mod ham hvorefter hun helt uventet lag armne om ham i et kram, hun krammede ham længe før hun sså skubbe ham ned i vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum