Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What to do...What to do?//Tanja// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What to do...What to do?//Tanja// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What to do...What to do?//Tanja// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What to do...What to do?//Tanja// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What to do...What to do?//Tanja// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What to do...What to do?//Tanja// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What to do...What to do?//Tanja// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What to do...What to do?//Tanja// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What to do...What to do?//Tanja// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What to do...What to do?//Tanja// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What to do...What to do?//Tanja//

Go down

What to do...What to do?//Tanja// Empty What to do...What to do?//Tanja//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 18:54

Sted: Udenfor Di Morga :: Forêt - Skoven
Tid: 19:00
Dato: 05-09-2010
Vejr: Meget få skyer, solen er ved og gå ned, lunt svag vind.
Omgivelser: Ret mange insekter, men ikke rigtig nogle væsner.

Solen var ved og gå ned bag de høje træer, og brugte sine sidste kræfter på at stråle. Himlen var smuk klar og lyseblå, bortset fra de enkelte par skyer der lige strejfede. I den østlige del af skoven, var der en form for eng, midt inde i det hele. På den mark sad Kyouga. Iført en sort tanktop, og lyse jeans. Han sad dog i skyggen, han skulle nemlig ikke nyde solen. Han lå halvt ned, men løftede sin overkrop op, ved og støtte albuerne i jorden. Han vidste ikke hvad han lavede her, eller hvad han skulle lave. Han sad der bare. Han sad imellem nogle høje strå, og skiftevis, bed og fugtede sine læber. Han indåndede den friske naturlugt, og håbede enelig at der ville komme lidt selskab. Selv om han nu ikke regnede med det, det var ikke den mest synlige sted han sad.

//Krea svigt ;__;//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

What to do...What to do?//Tanja// Empty Sv: What to do...What to do?//Tanja//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:04

//Kalder du det kreasvigt?! xD//
En pige kom gående, næsten dansende igennem skoven. Hun havde siddet og leget med vandet nede ved søen og hun syntes at nu ville hun lave noget andet. Hun var i dæmon skikkelse, det vil sige hun havde øre og hale. Pigen der kom næsten dansende hed Tanja. Hun var 14 og lige flyttet til byen Terre. Hun havde ikke så mange venner endnu men det havde hun det fint med. Hun havde to bedste venner og en ven som hun brugte som storebror. Men hun mente at hun havde brug for flere venner.
Hun stoppede med at danse rundt og gik hen imod en eng for at nyde solens sidste stråler. Da hun kom hen til engen så hun en dreng der sad i skyggen. Hun gik hen imod ham.
"Heej med dig." Sagde hun og lagde hovedt på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:13

//Kyouga?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:21

//Sorry.. Stress T_T//

Kyouga begravede sig i sine egne tanker, men han så stadig tilstedeværende ud. Han tanker røg på de sidste par dage. De havde alle været så.. Forvirrende! Først møder han en vampyrjæger, så finder han en han elsker, Så møder han en gammel veninde, som åbenbart kender vedkommende han elskede....Forvirrende! Verden er åbenbart mindre end man tror. Eller var det bare Di morga der var lille? ikke af hvad han mente ihvertfald. Men hans tanker blev afbrudt af en stemme.. en pige stemme..en ung pige. Han slog blikket hen imod hende, og op så han så hendes ansigt. Det sædvanlige selvsikre smil, fandt vej til hans læber "Godaften" Sagde han venligt, med en varm stemme, og gjorde et lille nik, som en venlig gestuts.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:41

Tanja så på ham og hendes hale legede med sig selv bag hende. Hun satte sig ned lidt væk
fra ham. "Hvad hedder du så?" spurgte hun muntert og kiggede på ham med nysgerrige
øjne. Hun var glad for at der var nogle som hun kunne lære at kende. Hun elskede selvskab,
og håbede at ham her ville blive en god ven.

//Undskyld tiden... havde kreasvigt//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:47

Kyouga betragtede hende nøje. Kattehalen? ørene? Hvad kom de lige af?!. Men han lod det skyde ud af hovedt, og koncentrede sig om nuet. Han fulgte hende med blikket, også da hun satte sig ned. "Kyouga" Svarede han med et lille smil, og tog blikket op på himlen. Der var begyndt og komme et par skyer mere, men disse skyer var mere lyserøde idet. Han tog blikket til på denne pige, og smilede forsat" Hvad er så dit navn?" Sprugte han, og rettede lidt på sit hår, med den ene hånd. Altimens han forsøgte og finde ud af hvad for et væsen hun var.. Det tog ikke lang tid for ham at finde ud af det. Vanddæmon.. Fint fint.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:53

Tanja så på ham med et smil og lagde hovedt på skrå igen, hendes ører var rettet imod ham
og halen havde sit eget liv lige nu. Hun smilte til ham, "Tanja. Hva laver du herude?" spurgte
hun nysgerrigt og studerede ham nøje. Hvid hud. Mørkt hår. Mørke øjne. Hvad mon han var?
Måske vampyr? Men han lignede ikke hendes ven der og så var vampyr. Men nu var hendes
ven også en mærkelig en af slagsen. Så han var nok vampyr. *Fint nok, en vampyr. Hvis
han vil bide mig er jeg jo imun over for giften.* tænkte hun og smilte til ham. Hun rettede
hovedt op og så op på himlen, men rettede så blikket mod drengen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:17

Han smilte lidt af hendes hale, og øre, som tydeligvis bare gjorde hvad de ville. Han gentog hendes navn to gange. Det var ikke et svært navn at huske, så han gav sig til at svare; "Det kunne jeg også spørge dig om.. Men Tja.. Jeg keder mig lidt" Svarede han med et lille skuldertræk. Han sukkede invendigt, da hendes tanker kom til hans hovde. Dog valgte han ikke og svare hende. Det kunne jo godt være at han lige snuppede en liter blod eller to? Så han ville holde sin tankelæsning, hemlig overfor hende. hans blik gled en gang over hende, før det blev plantet i hendes ansigt. "Hvad laver du da, herude?" Han åbnede hånden lidt, og så rundt på den småmørke himmel. I den ene ende havde himlen fået et gulligt skær, men ellers var der nogle lysegrå skyer på himlen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:22

Tanja så på ham med et sødt smil. "Da jeg er vanddæmon" hun smilte igen "jeg har siddet
og trænet og leget med vand nede ved søen. Det lyder lidt barnligt. 'Jeg har leget med vand
nede ved søen' " Sagde hun og grinte lidt. Hun kiggede på ham og tænkte sig lidt om "Du
vampyr ikk sandt?" spurgte hun og så studerende på ham. "Ja undskyld jeg spørger men jeg
kender ikke så mange og den vampyr jeg kender, ligner dig lidt og alligevel ikke." sagde
hun for at forklare spørgsmålet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:32

Kyouga smilte bare af hvad hun sagde, og lyttede til hende. Tjah, det lød vel nok lidt barnligt, men det gjorde ikke Kyouga noget. Et lille bitte latter drog fra ham, da hun grinte. Han tog blikket tilbage på Tanja, normalt ville han være igang med at gennemrode hendes hjerne, men denne gang gad han ikke. Det var simpelhent for udmattende for ham, efterhånden. Han nikkede lidt da hun spurgte om han var vampyr. "Ja, jeg er vampyr" Bekræftede han hende i, og nikkede lidt. "Det er okey " Sagde han med et lille grin. Ubevidst gled hans øjnfarve hen i sort. Dette plejede kun at komme når han var sulten... eller når han var udmattet. Selv om han var vampyr, og aldrig sov, kunne han godt blive udmattet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:39

Tanja så rundt. hendes ører og hale havde sit eget liv, ørene var rettet mod ham og halen dansede bare rundt. Hendes øjne så på ham med en glad glans.
"Nåå... men... er der noget du kunne tænke dig at lave? Hvis altså du gerne vil lave noget sammen med mig..." Rettede hun hurtigt og så på ham med håbefulde øjne. Hun ville så gerne have selvskab.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:50

Kyouga pillede lidt ved sin piercing der sad i øjnbrynet, mens han forsat betragtede hende. Han morede sig dog lidt over at hun var så fremadgående. Langsomt åbnede han sin hætte trøje og tog den af, så den hvide t-shirt blev afsløret. "Tja.." han gjorde et lille kast med hovedt "Jeg vil da gerne holde dig med selskab" Han blinkede med det ene øje, ikke fordi han var ude på noget, det var bare noget han plejede at gøre. "Men hvad dog?" Han pillede stadig ved sin piercing.

//Krea svigt é.è'//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:54

Tanja fniste af ham. "Øøøhm... vi kunne... øøøhhh.... Ingen anelse." sagde hun med et smil.
"Må jeg se den?" Spurgte hun og mente piercingen. Hun kravlede hen til ham og rørte ved den. "Den er godt nok flot." sagde hun og satte sig overfor ham. "Undskyld..." sagde hun lavt.
"Jeg er lidt... jeg vil gerne have venner..." Sagde hun lavt og var flov over det hun lige havde gjort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:16

Kyouga så på hende med store undrende øjne. "Ehmmm.." var det eneste der kom ud af hans mund, mens hans hånd gled væk fra sit øjnbryn. Han skævede imod hendes hånd der rørte blidt ved hans piercing, da hun satte tilbage og undskyldte, grinte han , men på en varm og venlig måde. " Det er okey" Grinet var stadig til at høre i hans stemme. Han lagde blidt sin hånd på hendes skulder, og vippede meget blidt i hende. "Tro mig, det er okey" Han smilede bredt og tog sin hånd tilbage. Som sædvanlig havde han sin trang til at røre, ved vedkommende han snakkede med. Ligemeget om det var en dreng eller pige. Dette var selfølgelig ikke en undtagelse. Han kiggede roligt på hendes øre og hale "Må jeg spørgere dig om noget?" Inden at han fik et svar, spurgte han spørgsmålet; "Hvorfor har du øre og hale, når du er vanddæmon?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:23

Tanja rødmede dybt. "Vi har forskellige dæmon skikkelser... og min blev noget dyreligne... når jeg gør mig til menneske er det der ikke." sagde hun stille. Hun havde ikke kommet sig over at hun bare havde rørt ved ham. Godt nok var hun en kælepot, men hun havde aldrig mødt en der var så åben til at nusse med hende som hendes 'Storebror' som ikke var hendes store bror men en god ven der passede på hende. "Hvorfor synes du det er okay?" spurgte hun så og så op på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:32

Kyouga kvælte et grin over hendes nu, lyserøde kinder. Han lagde sig halv ned igen, og så ud i mørket det nu havde lagt sig over dem. Det var faktisk lidt utroligt, hvor hurtigt at det kunne blive mørkt. For ikke særlig lang tid siden havde det jo været lyst? Men tja.. Sådan var det bare.. Sommern var jo efterhånden også ovre.. Utroligt hvor hurtigt dette år var gået. "oh" Nikkede han "Fedt enelig" Smågrinte han, med en lettere overlegen tone. Ikke ment ondt, på nogen måde. Han løftede brynet lidt over det hun spurgte om, og fnøs lidt, men på en mere grinende måde. "Tjoeh.. Det lyder måske lidt..." Han skævede imod hende "Forkert" Afsluttede han og så op imod himlen "Men jeg elsker at blive..." Han tøvede lidt"Pillet ved" Han tænkte lidt over hvad han lige havde sagt, og så på hende "Misforstå mig nu ikke!" Skyndte han sig at sige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:36

Tanja kiggede på ham med store øjne "Virkelig!? Jaaay!" sagde hun glad og så så ned. "Det kan jeg ogs... og nusse..." Hun smilte til ham.

//Skal logge, skal nok svarer bedere imorgen hvis det er//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 21:53

// Du må meget gerne lave den bedre imorgen :j//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:16

Tanja kiggede på ham med store øjne "Virkelig!? Jaaay!" sagde hun glad og så så ned. "Det kan jeg ogs... og nusse..." Hun skævede op til ham med et skævt smil. "Så du siger bare til" hun små grinte lidt og tænkte at det nok kunne misforståes, som om hun var billig. "Altså hvis du forstår hvad jeg mener...." sagde hun så genert. Hun ville helst ikke misforståes, da det nemlig kunne betyder noget andet end det hun mente. Hendes kinder var stadig en smule lyserøde pågrund af rødmen, og den var tydlig at se pågrund af at hendes hår og øjne var mørkeblå i det og det gjorde at farven var tydelig.

//Håber ikke det var for forvirrende? Men har kreasvigt...//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:39

//Nej det var ikke forvirrende n_n

Kyouga skulle lige til at rejse sig da hun sagde det første, og havde derfor sat hånden i jorden, og løftet kroppen en smule. Han havde mødt en pige der var sådan før.. Det var ikke nogen ligefrem... Sjov oplevelse. Dog satte han sig igen med et lettet suk, da hun forklarede "Jeg forstår" sagde han med et lille grin. Han satte sig som før, altså med armene bag sig sat i jorden, som holdte den svagt tilbagelændende overkrop, oppe. Han lå halvt ned, og stirrede lidt imod himlen, hvor stjernerne svagt begyndte at titte frem. Han gav sig til at tælle et par *1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19....* Sådan blev han ved, men selv om han talte, kunne han stadig svare, og høre Tanja. "Men vi har jo stadig ikke fundet ud af hvad, vi skal lave..."...-¤7623-7624-7625...¤ Talte han videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:46

Tanja sukkede da han forstod hende. "Øøøøhmmm.... hvad har du allermest lyst til at lave?" spurgte hun med et smil da hun ikke vidste hvad hun ville lave. Hun begyndte at kede sig en smule så hun sad og tænkte på sang tekster. Hun elskede at sidde og hører musik men det kunne man jo ikke leve af, så hun var nød til at træne sine kræfter og gå i skole.
Hun så op på himlen og tænkte på en sang hun havde hørt for nylig og syntes den var okay god.

https://www.youtube.com/watch?v=QMenqM_5-hE&feature=related

/Fandt den da jeg hørte nogle af hans sange og synes den var ret okay... men da hun tænker på den hører han det vel ogs? xD //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 18:12

//Kyouga?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 21:31

//Kyouga??? er du der nu :D //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 21:32

//Sorry. Det er ikke fordi jeg ikke vil emne, men er det ikke okey hvis jeg svare imorgen? er ret stresset lige nu? :j //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 21:33

//Helt okay... så bare at du var på... xD //

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold