Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hard to believe // Izabella-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hard to believe // Izabella-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hard to believe // Izabella-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hard to believe // Izabella-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hard to believe // Izabella-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hard to believe // Izabella-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hard to believe // Izabella-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hard to believe // Izabella-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hard to believe // Izabella-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hard to believe // Izabella-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hard to believe // Izabella-privat//

Go down

Hard to believe // Izabella-privat// Empty Hard to believe // Izabella-privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 12:36

S~Forêt
T~23:00
V~Koldt, fuldmåne og blæsende
O~Skov?
P~Som profilbilledet

____________________________________________________________

Skoven var atter blevet mørkelagt og ikke mange var våget sig ud denne sene aften, da der var varulve nat, som man kaldte det inde i byen. Bare fordi der var fuldmåne, så var der varulve? Dog var der nogle der havde bevæget sig ud, ikke for at udfordre de væsner der befandt sig i skoven på denne tid, men for at finde føde. En blind dødsengel ved navn Lafee, havde trådt uden for sin dør og ledte efter noget der kunne bruges til at spise, i hendes kurv var der allerede nogle svampe, nogle krydderurter og en smugle korn, men hvor kornet kom fra anede hun ikke. Hun søgte efter et sted at holde en lille pause, men det var svært at finde et godt sted, da hun jo intet kunne se. Lafee fandt et træ og støttede sig op af det, det var lidt hårdt at gå ude i skoven når man var blind, eller det syntes hun det var, for de eneste sanser hun brugte meget var høre og lugte sansen, de var blevet meget bedre efter hun var blevet blind. Hun opfangede en lugt af våd hund, mon det var en af disse varulve som folk havde snakket om? Lugten blev stærkere og stærkere, hvilket betød at dette væsen var på vej over mod hende, Lafee var fuldkommen ligeglad. Lugten af våd hun var tæt på nu, hun vendte sig om og kunne mærke at dette væsen åndede på hende. Lafee spredte sine mægtige sorte vinger ud og gjorde klar til at lette hvis dette væsen skulle angribe hende, dog tænkte hun sig om. Hun knugede hendes hænder så der kom en masse mørke omkring væsnet som var ved at gå i panik. Lafee dannede kæder ud af dette mørke som holdt væsnet fast så hun kunne tage sine ting og gå sin vej. Hun samlede kurven op, slog vingerne sammen igen og gik sin vej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hard to believe // Izabella-privat// Empty Sv: Hard to believe // Izabella-privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 12:48

Izabella vidste at hendes klan var overtroiske og at de aldrig ville bevæge sig ud i skoven i nat. Derfor havde hun besluttet sig for at gå en tur. Hun var en forræder og Blod elver fordi hun havde givet informationer til fjenden og havde kæmpet på gjendes side under krigen.
Hun var blevet smidt ud af klanen og boede nu alene, hvilket var meget usandsynligt da blod elvere højst sansynligt boede i klaner eller nomader, men hun ville ikke opsøge Blod elvere. Hun fortråd ikke at hun havde gjort det, men hun ville ikke leve sammen med andre der havde gjort noget ligende. Iza, som hun blev kaldt, gik rundt og så en pige der så ud som om hun ikke kunne se ordenligt. Iza gik hen imod hende og prikkede hende på skulderen og trådte et skridt tilbage. "Undskyld mig, men er De okay?" spurgte hun, da hun var hjælpsom en gang imellem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hard to believe // Izabella-privat// Empty Sv: Hard to believe // Izabella-privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 13:07

Lafee drejede rundt " Ja jeg har det fint" sagde hun og nikkede kort, selvfølgelig var hun okay, bare fordi hun var blind kunne hun så ikke forsvare sig? Fandme jo om hun kunne. Hun opfangede en duft, måske var det fra personen der snakkede til hende, det måtte det være for lugten af våd hund var der ikke længere. Lafee kunne lugfte hun var en eller anden slags elver, det var det eneste hun fandt ud af om denne peson. " Hvad laver du her ude"? spurgte hun med en rolig stemme og så i den retning som Lafee regnede med at denne elver stod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hard to believe // Izabella-privat// Empty Sv: Hard to believe // Izabella-privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 13:11

Iza smilede. "Du er blind." Sagde hun med en stille stemme.
"Jeg udnytter chancen for at komme ud. Jeg er blod elver, det vil sige at jeg er en forræder, jeg forrådte mit folk som 16 årig og de er stadig efter mig for at dræbe mig. Men de er overtroiske og tør ikke komme ud i aften. Derfor ville jeg gå en tur... Hvad laver du her ude?" spurgte hun så. Iza virkede flink, men hun var jo også mester i løgne og skuespil. Men lige nu ville hun bare gerne lære denne ting at kende. "Hvad er du? og hvad hedder du?" spurgte hun så af ren nysgerrighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hard to believe // Izabella-privat// Empty Sv: Hard to believe // Izabella-privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 13:21

Lafee drejede hovedet igen * hvorfor skal alle kommentere det!* tænkte hun, da hun var træt af at alle kom med den der ' du er blind', ja selvfølgelig var hun blind, hvorfor skulle hun ellers have det bind for sine øjne. Hun spredte atter sine vinger ud og lod dem være foldet ud så hun kunne lette når hun ville, eller hvis hun følte sig truet " Jeg er Lafee og er dødsengel" sagde hun og skænkede ikke elveren et eneste blik. Hvad ragede det hende om at hun havde forrådt sin klan? Hvis Lafee ville noget havde hun spurgt hende og hun vidste godt hvad en blod elver var i forvejen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hard to believe // Izabella-privat// Empty Sv: Hard to believe // Izabella-privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 13:27

"Lafee... Det er et flot navn." sagde hun oprigtigt. "Du fortalte mig ikke hvad du lavede her?" sagde hun og var nysgerrig. Hun havde ikke set en dødsengel før og beundrede hendes vinger. "Du er en smuk pige." sagde hun og stod på samme måde som på profil billedet.
Hun var facineret af andre racer. Hun havde kun mødt to elvere og et spøgelse siden hun flygtede fra hendes klan, udover alle dem hendes far havde sendt ud for at dræbe hende selvfølgelig.


//Har lige kreasvigt... undskyld//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hard to believe // Izabella-privat// Empty Sv: Hard to believe // Izabella-privat//

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 13:51

Lafee smilte svagt af hendes kompliment " Jeg bor her ude og er ude efter noget til min mad" sagde hun stille. hun ville gerne se hvordan hun så ud, elveren altså. Hendes vinger baskede let på hendes ryg, Lafee slog dem igen ind så de ikke skabte for meget opmærksomhed. Hun strækkede sig lidt og samlede sin kurv op " Vil du med ud og finde noget mad?" spurgte hun med et blidt smil på hendes blege læber

// helt okay min krea er oss lidt død//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hard to believe // Izabella-privat// Empty Sv: Hard to believe // Izabella-privat//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:34

Iza smilede til hende. "Ja da. Hvad vil du gerne finde?" spurgte hun. "Jeg mener hvilken slags mad?" rettede hun sig selv.


//Krea er vild død lige nu ... :'( //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hard to believe // Izabella-privat// Empty Sv: Hard to believe // Izabella-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum