Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Come and sit with me .:Cervo:.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Come and sit with me .:Cervo:.
17.56
.:The Place:.
Forêt - Skoven
.:The Surroundings:.
Træer, buske og hvad der ellers kan findes der omkring..
.:The Weather:.
Lettere koldt, tusmørkt og en vind kan mærkes..
Fulgenes sang havde ikke stoppet endnu. De sang stadig. Med deres skrættende og irriternde stemmer. Sådan var det i hvert fald nogle tanker om dem. Men dog var det ikke helt så tydelig mere. Der var blevet mindre mængder af fulge og der gik ikke længe før at de ville forstumme helt på denne dag. En eng havde lagt sig fint et sted lidt inde i skoven. Ikke midt i men..bare et eller andet random sted. denne eng var ikke særlig stor men man kunne dog stadig se at det var en eng. Og ikke et sølle lyssted mellem nogle af de krogede træer der kunne finde i skoven forskellige steder. Men her var faktisk ret fredeligt. Der var ingen lyd af biler eller motorcykler der ellers ville lød overalt i byen. Stort set. Men hvis man bare kom langt nok væk fra Di Morga var alt fredeligt. Næsten da.
En skikkelse kunne ses på engen. En tydelig skikkelse. En pige. Nok måske omrking de 17 år. Eller mindre skulle man tro siden at hun ikke ligefrem var den højeste person i verden. Men hun havde vel en tilpas højde. Hun lå helt for sig selv op af den lille bakke der havde formet sig på engen. Hun lå bare der og slappede af. Hun var ret nem at få øje på. For nogen. Mest på grund af hendes electric blue hair hun havde fået sig. Eller faktisk altid havde haft. Det var ret langt og faldt smukt ned af hendes flotte skuldre der passede til resten af hendes brygning. Hendes skinnende og klare smukke kraftig turkise øjne blev fremhævet en del af hendes lettere blege hed. Hendes bløde og lidt varme perfekte hud. Hun var ikke iført mere end et par sorte højtaljede og lårkorte short samt en blå og hvid stribet top der var stoppet godt ned i shortene. Ellers havde hun et par slidte men stadig skrig pinke converse på sine fødder og et hvidt sæt headphone på hovedet hvor musik strømmede gennem og videre ind i hendes hoved. Hendes øjne var lukkede blidt i og hendes ene arm var lagt om for sit hoved som en støtte mens at hun med den anden kærtegnede græset og som fik et smil frem på hendes læber. Men ville med det samm sige at hun vist ikke var helt almindelig. Altså med sikkerhed intet menneske men det kunne vel være lidt ligemeget. Hun trak vejret dybt som om at hun halv sov men hendes fødder havde fået takten og rytmen fra hendes musik og bevægede sig derfor. Navnet på dene pige var Audrey.
Gæst- Gæst
Sv: Come and sit with me .:Cervo:.
Denne animagus dreng hed Cervo. Han hed det fordi det betød hjort på Italiensk og hans far var Italiener og han var selv en hjort i animagus form. Det troede de alle sammen indtil den dag da han også kunne forvandle sig til en hvid ulv. Ingen vidste helt hvorfor og hvordan det var sket men nu var han altså to dyr.
Da Cervo nådede engen så han en anden skikkelse. En pige. Han kiggede på hende og rømmede sig så højt at hun kunne høre det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik imod hende. "Øh nej tak. Taler du ikk fransk?" spurgte han de jo var i frankrig.
Han var dårlig til engelsk fordi han ikke havde lært det i skolen men kun på film. Han satte sig ved siden af hende med en meters afstend. Han vidste ikke om de ville kunne snakke hvis hun nu ikke talte samme sprogs som ham. Han smilte halvt til hende og sad med fronten mod hende i skræder stilling. Cervo var et åbent menneske og det havde nok noget at gøre med at de dyr han kunne forvandle sig til var flok dyr, for hvis det ikke var det så vidste han ikke hvad det så skulle være.
"Cervo." sagde han og pegede på sig selv. "And you?" spurgte han så da han jo stadig ikke vidste om hun kunne andet end engelsk
Gæst- Gæst
"Navnet er Audrey. Audrey Nao Staeberry Yukimai for at være helt præcis" præsenterede hun sig helt afslappet men stadig med hendes egen munterhed. Hun var med sikkerhed ikke ligesom andre. Eller i hvert fald fandtes der ikke ligefrem særlig mange der var som hende. Hun lod sig stryge en af sine blå hårlokker rundt om sin pege og langefinger mens at hun fugtede sine læber med tungespidsen. "Så du hedder Cervo..? Specielt navn" Hun lagde så sbegge sine hænder mod sine skindeben mens at hun lagde sit hoved let på skrå.
Gæst- Gæst
Han var tupen der godt kunne lide fysiks kontakt uden at det var seksuelt, det vil sige at han gerne ville enten blive nusset eller nusse nogle, måske endda bare strejfe personer uanset køn. Han så på hende med et nysgerrigt men stadig forførende blik. "Dit navn er da også en smule specielt er det ikk?" spurgte han så for ikke at være uhøflig smilte han stadig en lille smule til hende.
//Kreasvigt//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er en... Animagus... og tidligere på dagen... var jeg i min Hjorte form og fandt frem til stedet. Jeg tænkte at jeg ville nyde den som menneske og gik her ud.. og der var du så..." sagde han. Han begyndte at smile endnu mere "Cervo betyder Hjort på Italiensk" sagde han så og kiggede hende ind i øjne, hans øjne var forførende som altid og det var bare naturligt for dem at se så brune og forførende ud.
Gæst- Gæst
Hun lyttede interesset på hvad han havde og sige til ehnde osm et svar på henes spørgsmål. Hun kunne godt lide at folk svarede hende. Især hvis de var en lille smule nervøse lige som ham her. Eller måske havde det bare lydt sådan i hendes hoved. "Hmm.. Så du er en animagus.. Sådan en der kan forvandle sig til et dyr.. Eller msåke to" Hun så på ham med et mystisk blik. Som hun faktisk havde haft hele tiden. "Jeg er en engel.." Hun lod så sin hånd glide fra hans kind og videre ved under hans hage mens at hun blidt løftede den op men slap den så. "En dødsengel.." Et svagt og kort samt piget grin eller fnis kom fra hende og hun rettede sig så ordentligt efter at hun havde siddet bøjet ind mod ham.
Gæst- Gæst
Cervo kom i tanke om at han nok så en anelse dum ud og rettede sig op, han havde vendt sig en smule væk fra hende, og grinte så. "Gud hvor må jeg dog ha' set dum ud der!" sagde han og grinte imens han lagde en for øjne og rystede grinende på hoved af sig selv.
"Jeg kan forvandle mig til en hvid ulv og en hvid hjort." sagde han så da han havde grinet færdig. "Fedt at du er en dødsengel... men plejer de ikke kun at være onde og vil have folk med i døden? og de tænker kun negativt?" spurgte han og ville vide mere om hende.
Hans nødebrune øjne så ind i hendes med et forførende udtryk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sendte hende et skævt og forførende smil og så håbefuldt på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er altså IKKE lilledrenge agtig! jeg er altså 20!" sagde han og så på hende imens han rettede på sit hår. "Jeg er ikke skræmt... du er bare den første der rør ved mig uden at kende mig overhovedt. Ikke at det gør noget" sagde han og blinkede til hende.
Hun var en sjov en. Han havde aldrig mødt en der var lige som hende. Han ville ikke bare lade hende gå og lade changen gå forbi for næsen af ham, men det kunne han selvfølgelig ikke fortælle hende, for hvad ville hun ikke bare tro om ham? At han var lilledrenge agtig og player? nej nu måtte det være nok. Han var ikke lille drenge agtig og han var ikke player. Han kunne bare godt lide piger. Og hun var helt klart over en 3'er på hans top ti liste over piger han kunne li eller som han ville lære at kende. Han vidste dog ikke endnu om hun var en 1'er en 2'er eller en 3'er endnu
Gæst- Gæst
"Så hvad jeg ved om dig er at du hedder Cervo, du er 20 år og du er en 'mors dreng'.." drillede hun ham en smule og lod sig bøje sig en lille smule mere ind mod ham. "Men tror du ikke at du kunne komme med lidt mere data og infortion om dig selv??" sagde hun svagt som en hvisken kun han kunne høre. Og så hende selvfølgelig.
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke en mors dreng. jeg er ikke vant til at en FREMMED rør ved mig, jeg har skam intet i mod det, tvært i mod, men jeg syntes bare at du pludslig bare rørte ved mig. Du må gerne, jeg havde bare ikke regnet med det." sagde han og smilte. "Og du glemte en ting, Jeg er en animagus der kan forvandle sig til to ting." han tænkte sig hurtigt om og lod så stille en hånd glide igennem hendes bløde hår og lod den så kærtegne hendes kind "Fakta, vild med piger. " sagde han og tog stille hånden til sig og grinte.
"Det var det... hvad med dig? jeg venter på din spændende fakta boks" sagde han og grinte stadig en smule og smilte til hende med et forførende blik og havde et glimt i øjet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lod hånden der havde kærtegnet hendes kind glide op og nussede hendes hår. Han syntes det var lidt mærkeligt, de havde jo lige mødt hinanden, men det skulle ikke stoppe ham for at få lov til at rører ved hende og lade hende rører ved ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sukkede svagt og lagde sig ned da han ikke orkede at holde sig oprejst på en albue og lukkede øjne.
"Du må gerne nusse mig på maven. Jeg er en ulv i animagus form, og ulve og hunde er jo beslægtede og hunde eeelsker at blive nusset... og det gør jeg ogs" sagde han med et smil.
Imens han lå der og de nussede hinanden begyndte tankerne at snige sig ind på ham. *Cervo, nu du vil ikke ved at blive forelsket vel? nej da... det kunne du da ikke blive vel? åååårrrggg din store i din idiot du er vist ved at falde for hende, ikke forelsket, heldigvis kun faldet, det sker jo tit... det går over...* tænkte han og åbnede øjne og så på hende med et skævt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hun begyndte at kysse hans hals stoppede han med at nusse hende. Han havde ikke lige regnet med at hun ville gøre det. Han havde godt nok intet i mod det men det kom alligevel som et chok. Da han var kommet sig over chokket smilte han stort til hende og nussede hendes hår igen. "Joo... jeg er vel din ulv... men jeg er stadig ikke lille" sagde han med et grin. "Men så er du min... min... killing" sagde han drillende med et lille grin.
//Kreasvigt//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Heksebrændinger og wodoo - Cervo
» på indkøb Cervo(privat)
» Blindness of disco //cervo//