Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Come and sit with me .:Cervo:. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Come and sit with me .:Cervo:. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Come and sit with me .:Cervo:. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Come and sit with me .:Cervo:. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Come and sit with me .:Cervo:. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Come and sit with me .:Cervo:. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Come and sit with me .:Cervo:. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Come and sit with me .:Cervo:. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Come and sit with me .:Cervo:. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Come and sit with me .:Cervo:. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Come and sit with me .:Cervo:.

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 15:07

.:The Time:.
17.56
.:The Place:.
Forêt - Skoven
.:The Surroundings:.
Træer, buske og hvad der ellers kan findes der omkring..

.:The Weather:.

Lettere koldt, tusmørkt og en vind kan mærkes..


Fulgenes sang havde ikke stoppet endnu. De sang stadig. Med deres skrættende og irriternde stemmer. Sådan var det i hvert fald nogle tanker om dem. Men dog var det ikke helt så tydelig mere. Der var blevet mindre mængder af fulge og der gik ikke længe før at de ville forstumme helt på denne dag. En eng havde lagt sig fint et sted lidt inde i skoven. Ikke midt i men..bare et eller andet random sted. denne eng var ikke særlig stor men man kunne dog stadig se at det var en eng. Og ikke et sølle lyssted mellem nogle af de krogede træer der kunne finde i skoven forskellige steder. Men her var faktisk ret fredeligt. Der var ingen lyd af biler eller motorcykler der ellers ville lød overalt i byen. Stort set. Men hvis man bare kom langt nok væk fra Di Morga var alt fredeligt. Næsten da.
En skikkelse kunne ses på engen. En tydelig skikkelse. En pige. Nok måske omrking de 17 år. Eller mindre skulle man tro siden at hun ikke ligefrem var den højeste person i verden. Men hun havde vel en tilpas højde. Hun lå helt for sig selv op af den lille bakke der havde formet sig på engen. Hun lå bare der og slappede af. Hun var ret nem at få øje på. For nogen. Mest på grund af hendes electric blue hair hun havde fået sig. Eller faktisk altid havde haft. Det var ret langt og faldt smukt ned af hendes flotte skuldre der passede til resten af hendes brygning. Hendes skinnende og klare smukke kraftig turkise øjne blev fremhævet en del af hendes lettere blege hed. Hendes bløde og lidt varme perfekte hud. Hun var ikke iført mere end et par sorte højtaljede og lårkorte short samt en blå og hvid stribet top der var stoppet godt ned i shortene. Ellers havde hun et par slidte men stadig skrig pinke converse på sine fødder og et hvidt sæt headphone på hovedet hvor musik strømmede gennem og videre ind i hendes hoved. Hendes øjne var lukkede blidt i og hendes ene arm var lagt om for sit hoved som en støtte mens at hun med den anden kærtegnede græset og som fik et smil frem på hendes læber. Men ville med det samm sige at hun vist ikke var helt almindelig. Altså med sikkerhed intet menneske men det kunne vel være lidt ligemeget. Hun trak vejret dybt som om at hun halv sov men hendes fødder havde fået takten og rytmen fra hendes musik og bevægede sig derfor. Navnet på dene pige var Audrey.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 15:16

Tusmørket var begyndt at komme frem og en skikkelse kunne ses inde i skoven. Skikkelsen var en dreng på omkring de 19-20-21 år. Skikkelsen var på vej hen imod en eng han havde opdaget tidligere da han var løbet en tur som hjort. Drengen var en animagus og havde en meget lys hud. Hans dyreformer var begge hvide og det rørte ham ikke spor. Han kunne lide at være anderledes. Han havde en hvid skjorte på med et halv åbent sort slips, han havde sorte halvstramme jeans på og hans mørke brune hår sad som det skulle (Se billed xD).
Denne animagus dreng hed Cervo. Han hed det fordi det betød hjort på Italiensk og hans far var Italiener og han var selv en hjort i animagus form. Det troede de alle sammen indtil den dag da han også kunne forvandle sig til en hvid ulv. Ingen vidste helt hvorfor og hvordan det var sket men nu var han altså to dyr.
Da Cervo nådede engen så han en anden skikkelse. En pige. Han kiggede på hende og rømmede sig så højt at hun kunne høre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 15:54

Audrey reagerede ikke med det samme som forventet. Hun havde ikke nemt ved at høre nogle udenfor når hun var inde i sin egen lille drømmeverden bestående af denne musik der hele tiden skiftede. Mellem genre og så videre. Men efter noget tid kunne hun mærke en andens tilværelse. En andens varme krop. Hun lod sig så langsomt slå sine øjne blive slået op så deres kraftige og for nogen overnaturlige farve blive afsløret for denne unge mand der stod lidt fra hende. Hun drejede sit hoved lidt og så så over mod ham. Hun sendte ham et kort smil før at hun igen drejede sit hoved tilbage. Men så begyndte hun at rejse sig op. Nej, bare sætte sig stille og roligt op ved hjælp af sine arme. Sådan at hun støttede sig ned dem sat lidt bag sig. Hun lænede sit hoved lidt tilbage så hun gjorde det modsatte af at krumme ryg. "Mmm.." lød det svagt fra hende og hun satte sig så ordneligt og trak sine ben ind til sig så hun nu sad i skræderstilling. Hun løftede sin hænd op til sit hoved og tog sine hvide headphones ned så de nu hang om hendes hals. Hun førte så sin hånd gennem hendes electric blue hair. Hun var ikke bange af sig sådan at tage sig sådan ud som hun gjorde. Og man skulle tro at hun frøs men hun gjorde hun ikke og det kunne ses tydeligt. Hun vendte så sin overkrop mod ham sammen med sit blik. "Yes? Can I maybe help you??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 16:03

Cervo så på hende med hans forførende øjne, ikke med vilje de så bare sådan ud.
Han gik imod hende. "Øh nej tak. Taler du ikk fransk?" spurgte han de jo var i frankrig.
Han var dårlig til engelsk fordi han ikke havde lært det i skolen men kun på film. Han satte sig ved siden af hende med en meters afstend. Han vidste ikke om de ville kunne snakke hvis hun nu ikke talte samme sprogs som ham. Han smilte halvt til hende og sad med fronten mod hende i skræder stilling. Cervo var et åbent menneske og det havde nok noget at gøre med at de dyr han kunne forvandle sig til var flok dyr, for hvis det ikke var det så vidste han ikke hvad det så skulle være.
"Cervo." sagde han og pegede på sig selv. "And you?" spurgte han så da han jo stadig ikke vidste om hun kunne andet end engelsk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 16:20

Audrey lod et kort og svagt grin komme over hendes bløde læber over hans ret uventede spørgsmål. "Jojo.. Og dansk hvis det skal være det.." Hun så lidt på ham mens at han gik hen mod hende og sætte sig ved siden af hende. Dog var han en meter fra hende eller sådan noget men det var hun lidt ligeglad med. Hun kunne stadig godt nå ham. Men hun lod være med det lige fra starten. Hun blev bare siddende stille og roligt og studerede ham. Scanede ham. Hans kropsbrygning. Hans ansigt. Hans øjne. Hans næse. Hans mund. Og hans hår. Det hele. Bare for at få sat et billed ind på det navn han lige havde fortalt hende.
"Navnet er Audrey. Audrey Nao Staeberry Yukimai for at være helt præcis" præsenterede hun sig helt afslappet men stadig med hendes egen munterhed. Hun var med sikkerhed ikke ligesom andre. Eller i hvert fald fandtes der ikke ligefrem særlig mange der var som hende. Hun lod sig stryge en af sine blå hårlokker rundt om sin pege og langefinger mens at hun fugtede sine læber med tungespidsen. "Så du hedder Cervo..? Specielt navn" Hun lagde så sbegge sine hænder mod sine skindeben mens at hun lagde sit hoved let på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:05

Cervo nikkede. "Det er italiensk" svarede han bare og smilte mere til hende.
Han var tupen der godt kunne lide fysiks kontakt uden at det var seksuelt, det vil sige at han gerne ville enten blive nusset eller nusse nogle, måske endda bare strejfe personer uanset køn. Han så på hende med et nysgerrigt men stadig forførende blik. "Dit navn er da også en smule specielt er det ikk?" spurgte han så for ikke at være uhøflig smilte han stadig en lille smule til hende.


//Kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:29

"Naarj!.. Ikke rigtigt.." Audrey trak lidt på skulderen. Hun mente ikke rigtigtselv at det var så specielt. Nok kun hendes mellemnavne men hun andede ikke hvad der sådan var specielt ved 'Audrey'. Men det var nok også mest andre der kunne bestemmme hvad de syntes var dit og hvad der var dat og så videre. Men hendes smil blegnede ikke af hans kommentar. Det så hun bare som en kompliment. "Men det er jo så heller ikke alle der hedder det så på den måde kan man vel godt være en smule specielt.." sagde hun med med et smil. Det smil der altid havde være der. Hun tog så sine headphone af og lagde roligt ved siden af sig sammen med iPod'en der var sat til. Så lod sig hun sig roligt rykke en smule tættere på ham. Ikke helt vildt så hun sad klistret op af ham men alligevel var det en tydelig længde. "Nåeh.. Men hvad laver du så her ude??" Hun lod sin ene hånd stryge en af hans hårtotter der havde faldt ned foran hans ansigt væk igen og om bag ahns øre. Eller nogenlunde. Hun så så på ham igen og fugtede endnu en gang sine læber med tungespidsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:35

Cervo kiggede på hende som om han var bange for at hun smittede med en eller anden sygdom, eller som om hun var en skør tosse da hun pillede ved hans hår. Godt nok syntes han det var rart at hun satte sig hen til ham og pillede ved hans hår men han kunne ikke skjule hans udtryk. Så begyndte han at smile til hende igen og slappede af.
"Jeg er en... Animagus... og tidligere på dagen... var jeg i min Hjorte form og fandt frem til stedet. Jeg tænkte at jeg ville nyde den som menneske og gik her ud.. og der var du så..." sagde han. Han begyndte at smile endnu mere "Cervo betyder Hjort på Italiensk" sagde han så og kiggede hende ind i øjne, hans øjne var forførende som altid og det var bare naturligt for dem at se så brune og forførende ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:45

Audrey kunne næsten ikke holde et fnis inde ved syn af hans ansigtsudtryk da hun røte hans hår og pande og så videre. Det morede hende underligt nok. Man skulle ikke skue hunden på hårene som man sagde. Så for nogen ville man komme til at blive lidt overrasket over hende på forskellige øjeblikke.
Hun lyttede interesset på hvad han havde og sige til ehnde osm et svar på henes spørgsmål. Hun kunne godt lide at folk svarede hende. Især hvis de var en lille smule nervøse lige som ham her. Eller måske havde det bare lydt sådan i hendes hoved. "Hmm.. Så du er en animagus.. Sådan en der kan forvandle sig til et dyr.. Eller msåke to" Hun så på ham med et mystisk blik. Som hun faktisk havde haft hele tiden. "Jeg er en engel.." Hun lod så sin hånd glide fra hans kind og videre ved under hans hage mens at hun blidt løftede den op men slap den så. "En dødsengel.." Et svagt og kort samt piget grin eller fnis kom fra hende og hun rettede sig så ordentligt efter at hun havde siddet bøjet ind mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:54

Cervo havde mest af alt lyst til at flygte væk fra hende. Han var ikke nervøs, han syntes bare hun var mærkelig. "O-kay..." sagde han og holdte øje med hende.
Cervo kom i tanke om at han nok så en anelse dum ud og rettede sig op, han havde vendt sig en smule væk fra hende, og grinte så. "Gud hvor må jeg dog ha' set dum ud der!" sagde han og grinte imens han lagde en for øjne og rystede grinende på hoved af sig selv.
"Jeg kan forvandle mig til en hvid ulv og en hvid hjort." sagde han så da han havde grinet færdig. "Fedt at du er en dødsengel... men plejer de ikke kun at være onde og vil have folk med i døden? og de tænker kun negativt?" spurgte han og ville vide mere om hende.
Hans nødebrune øjne så ind i hendes med et forførende udtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:05

Audrey morede sig endnu mere over hans reation på hendes berøringer. Han var da vist en spøjs en. Eller måske bare en klog nok fyr eller sådan noget. Men hun var stadig lidt i tvivl. Hendes smil voksede så lidt til hans kommentar om hendes race. Det var stadig muntert men stadig også mystisk ligesom hendes blå øjne der stadig scanede ham en smule. Nærmest åd ham med øjnene. "Jamen.. Hvad er det nu du har fået at vide der?? Vi dødsengle er ikke særlig negative. Vi lever et normalt liv.. nogenlunde da. Men det betyder bare at vi måske har lidt af en ret så frygtelig død eller ja måske er mere kold en andre. Men andre kan man jo også kalde for mislykkede.. Eller hvad man nu har lyst til.." Hun satte så blidt sin pegefinger negl ned i sin underlæbe og da den slap igen fugtede hun endnu en gang sine læber med tungespidsen. "Men.. Du ser måske ikke helt ud til at være i det bedste selvskab, hva" Hun begyndte så stille og roligt at rejse sig op igen med en elegant og smidig op at stå hvor at hun strakte sig på hendes former blev mere tydeligt på en eller anden måde. Hun gik de tre skridt tilbage i små hop og bøjede sig så ned for at samle sin iPod og sine headphones op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:10

"Du går da vel ikk?" spurgte han en smule såret. Han ville gerne lære hende at kende og han kunne godt lide at hun var mystisk og at hun legede med ham. "Vil du ikk nok blive?" Spurgte han med længsel i stemmen og da han opdagede det sagde han bare sådan ligegyldigt "Her vil være kedeligt uden dig...." han så ned og kiggede op på hendes former og betragtede hende fuldt ud. Han kunne godt lide piger, og hende her var helt klart på top ti listen over hvem han gerne ville lære og kende og måske Date mere end en gang.
Han sendte hende et skævt og forførende smil og så håbefuldt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:24

Audrey så lidt op ham igen og førte en hånd gennem sit blå og kruseklippede hår for at få det værste væk fra sit ansigt. Hun smilte så igen til ham og lod sig gå hen mod ham med rolige skridt. Hun stoppede ikke så langt fra ham og bøjede sig så ned mod ham så hendes ansigt var næsten helt tæt mod hans og hun så ham lidt i øjnene. Hun lagde så sin hånd på hans hoved og nussede hans hår gennem sine fingre. "Nuuh. Hvor er du sød! Sådan helt lilledreng agtigt eller hvad skal jeg sige..." Et svagt grin kom fra hende før at hun igen gjorde det nummer ned at lade sin hånd glide ned af hans kindben og videre ned under hans hage. Dog gik dette lidt hurtigere. Og hun rejste sig så ordentligt op igen og lod sig så stille og roligt sætte sig ned igen. "Og sig mig så.. Hvorfor må jeg ikke gå?? Jeg syntes vel bare at du så ret skræmt ud over mig.." Endnu en grin kom fra hende. Han morede hende virkelig. Han var dog ikke den første animagus hun havde mødt men han var heller ikke den første person der havde opført sig sådan.. Så hun var heller ikke særlig overrasket. Hun havde det bare med at have en syg humør. Og nogle mente måske at hun var syg i hovedet men det var ikke alle. Overhoved. Hun var vel bare som hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:33

"Du må ikke gå, fordi... fordi... jeg ikke ved hvorfor du ikke må gå..." sagde han med et grin.
"Jeg er altså IKKE lilledrenge agtig! jeg er altså 20!" sagde han og så på hende imens han rettede på sit hår. "Jeg er ikke skræmt... du er bare den første der rør ved mig uden at kende mig overhovedt. Ikke at det gør noget" sagde han og blinkede til hende.
Hun var en sjov en. Han havde aldrig mødt en der var lige som hende. Han ville ikke bare lade hende gå og lade changen gå forbi for næsen af ham, men det kunne han selvfølgelig ikke fortælle hende, for hvad ville hun ikke bare tro om ham? At han var lilledrenge agtig og player? nej nu måtte det være nok. Han var ikke lille drenge agtig og han var ikke player. Han kunne bare godt lide piger. Og hun var helt klart over en 3'er på hans top ti liste over piger han kunne li eller som han ville lære at kende. Han vidste dog ikke endnu om hun var en 1'er en 2'er eller en 3'er endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:52

"Uuh!! Scary! Du er 20 år, Gisp!" Audrey overdrev en del med dette så man sagtens kunne se på hende at hun lavede sjov og hendes tonefald var også ironisk. Hun lavede nogle armfagte som om at hun var skrætm for vid og sans men hun faldt så til ro igen og lod sin latter snige sig ud af hende et kort øjeblik. "Nåh men jeg er 17 år.. Bare lige så du også ved lidt mere om mig.." Hun lagde sit hoved lidt på skrå og smilte stadig. "Så du er ikke vant til at folk rør ved dig?? Du er ikke vant til at folk bare sådan leger med dig og dine følelser?? Det overrasker mig egentligt ikke helt. Du ligner på en eller anden måde sådan en 'mors dreng'.. Hvis du forstår mig." Hun lod igen sin hånd glide gennem sit eget hår der så ud til at være redt fuldkommen igennem og var helt blødt. Sådan helt nyvasket. Hun elskede faktisk balsam så det var ikke ligefrem nogen der ville komme bag på dem der vidste til det.
"Så hvad jeg ved om dig er at du hedder Cervo, du er 20 år og du er en 'mors dreng'.." drillede hun ham en smule og lod sig bøje sig en lille smule mere ind mod ham. "Men tror du ikke at du kunne komme med lidt mere data og infortion om dig selv??" sagde hun svagt som en hvisken kun han kunne høre. Og så hende selvfølgelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:58

Cervo skulede ondt til hende men skulen blev ødelagt af at han var ved at dø af grin.
"Jeg er ikke en mors dreng. jeg er ikke vant til at en FREMMED rør ved mig, jeg har skam intet i mod det, tvært i mod, men jeg syntes bare at du pludslig bare rørte ved mig. Du må gerne, jeg havde bare ikke regnet med det." sagde han og smilte. "Og du glemte en ting, Jeg er en animagus der kan forvandle sig til to ting." han tænkte sig hurtigt om og lod så stille en hånd glide igennem hendes bløde hår og lod den så kærtegne hendes kind "Fakta, vild med piger. " sagde han og tog stille hånden til sig og grinte.
"Det var det... hvad med dig? jeg venter på din spændende fakta boks" sagde han og grinte stadig en smule og smilte til hende med et forførende blik og havde et glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:10

Audrey's smil voksede endnu engang. Og blev nu mere mystisk en muntert. Sådan ville det forsætte med jo mere hendes smil voksede. For det meste i hvert fald. Hun var af og til ret svær at blive klog på. Hun var ikke den form for tøs der sådan holdt i faste forhold. Hun ahvde aldrig været god til det og der var jo heller ingen sjov i at holde fast i den samme fyr i flere år som nogle af hendes veninder..og venner for den sags skyld gjorde. Hun nærmede ham så endnu en gang og lod sin ene hånd lægge sig mod hans brystkasse. "Så jeg må gerne røre ved dig?" lød det en smule kælent fra hende og hun gav ham et blidt skub og hvis det lykkedes hende ville han lægge nede på jorden. Eller i hvert faldt næsten. Hun lod hun sig roligt kralve om på hans ene side man havde dog stadig sin overkrop løftet op over hans. Mens at hendes turkise og klare øjne var rettet mod hans brune. Hendes hånd vandrede sig stille og roligt og med en vis blidhed op af hans brystkasse og op til hans kind hvor at hun nussede den med si tommelfinger. "Om mig?? Der er ikke så meget at sige.. Jeg har kontrol over ild..Og resten må du vente lidt med, lille mors dreng" lød det igen hviskende fra hende. Hende stemme var stadig kælen men også drillende. Hendes hånd gled så videre op og op i hans hår. Hun elskede virkelig at kunne føle enten sit eget eller andres hårlokker mellem sine fingre. Han ville måske blive lidt overrasket over hendes opførsel men det måtte han vel bare vænne sig lidt til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:18

Cervo grinte og rystede på hovedt. "Du er sq en spøjs en du er" sagde han og smilte til hende. Han så hende i øjne og holdte sig oprejst på albuerne og lagde al vægten og på den ene og løftede den anden og kærtegnede hendes kind. "Jeg er ikke en mors dreng." sagde han en smule strengt men smilte stadig. "Og jeg har intet imod det. Slet ikke. Jeg blev bare overrasket første gang du gjorde det. Du må meget gerne røre ved mig." hviskede han og så hende dybt i øjne. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, han var nærmest fortryllet, men han var ikke typen der troede på den eneste ene, og han ville ikke holde fast i en pige. For ham fandtes der den eneste ene, den eneste anden, den eneste trejde, osv. listen var uendelig så længe der fandtes piger xD.
Han lod hånden der havde kærtegnet hendes kind glide op og nussede hendes hår. Han syntes det var lidt mærkeligt, de havde jo lige mødt hinanden, men det skulle ikke stoppe ham for at få lov til at rører ved hende og lade hende rører ved ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:28

"Tal for dig selv, Mr. Charmør" Audrey mod sig igen afsløre sin latter fra ham men den var også stadig svagt og ikke sådan overdrevet skinger. Bare lige tilpas. Lige efter hendes mening i hvert fald. Hun lod så igen en hånd vandre. Dog denne gang ned ad. Ned over hans kindbed og videre ned om hans hals eller nakke hvor at hun også kort nussede den før at hun igen førte sin hånd videre ned over hans brystkasse og videre ned. Da hun så var ved hans buksekante lod hun sin hånd kravle ind under hans skjorte hvor at hun roligt kærtegnede hans mave med fingerspidsere. Men hun brød ikke deres øjenkontakt med det samme. Så nærmede hun ham så og hun stoppede igen da hendes mund var ved hans øre "Du behøver ikke at sige det.. Jeg ved det. Jeg kan se det i sine øjne" hsviekde hun svagt i hans hånd og lod sin hånd glide længere op af hans mave. Hun rettede sig så ordentligt op igen. Eller som hun havde siddet før. Hun nød at han nussede hans i håret. Man kunne vel kalde hende en lille killing. Hun var i det hele taget ret kælen. Hun fugtede kort sine læber med tungespidsen før at hun bed sig blidt i underlæbe og så en smule afventet på hans reation.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:35

Cervo nød hendes berøringer og nussede hende stadig i håret.
Han sukkede svagt og lagde sig ned da han ikke orkede at holde sig oprejst på en albue og lukkede øjne.
"Du må gerne nusse mig på maven. Jeg er en ulv i animagus form, og ulve og hunde er jo beslægtede og hunde eeelsker at blive nusset... og det gør jeg ogs" sagde han med et smil.
Imens han lå der og de nussede hinanden begyndte tankerne at snige sig ind på ham. *Cervo, nu du vil ikke ved at blive forelsket vel? nej da... det kunne du da ikke blive vel? åååårrrggg din store i din idiot du er vist ved at falde for hende, ikke forelsket, heldigvis kun faldet, det sker jo tit... det går over...* tænkte han og åbnede øjne og så på hende med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:42

"Så vil jeg da bare blive ved" Audrey's smil voksede lidt igen og hun førte sin hånd ved fra hans brystkasse og ned på hans mave igen i en blid strygen. Helt ned til hans buksekant igen men bevægede sig så op ad igen. Hun havde det med at drille drengene på den måde. Men ham her - Cervo - så ikke helt ud til at tænkte på det helt samme ting. Og det var vel også fint. Hun havde intet imod det. "Nu er du så bare blevet min lille ulv.. Rawr" sagde hun igen svagt som en hvisken og på hendes egen kælende måde hvor på at hun grinte lidt bag efter. Hun lod så også sig selv slappe mere af i den arm der holdt hende oppe. Så hendes hovd igen var nede ved hans hals. Hun lod blidt sin tunge stikke lidt ud og berøre hans nakke med en vis ynde. Men alligevel ville det sagtens kunne mærkes. Hendes hånd forblev på hans mave men ikke sådan at hun pressede ham ned. Hun kyssede så hans hals ned igen og igen op hvor på at hun blidt nappede ham i øreflippen. Hun trak sig s lidt op igen men blot en smule så hun kunne se hans ansigts udtryk. Hun smilte stadig. Dog mere afslappet. "Ikk?" Hun hentydede til det hun havde sagt om at han var hendes lille ulv nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:49

Cervo lo da hun kaldte ham 'hendes lille ulv'. Han knurrede for sjov og smilte til hende.
Da hun begyndte at kysse hans hals stoppede han med at nusse hende. Han havde ikke lige regnet med at hun ville gøre det. Han havde godt nok intet i mod det men det kom alligevel som et chok. Da han var kommet sig over chokket smilte han stort til hende og nussede hendes hår igen. "Joo... jeg er vel din ulv... men jeg er stadig ikke lille" sagde han med et grin. "Men så er du min... min... killing" sagde han drillende med et lille grin.


//Kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 19:59

Audrey førte så sin hånd ud af hans skjorte og endnu en gang op på hans kind som hun endnu en gang nussede. "Ofcause.. Miau! Spinde.." sagde hun til hans kommentar og med for sådan at drille ham endnu gang. Hun lagde så sin hånd ved hans krage og lod sin hånd glide ned og forsigtigt taget fat i hans allerede lidt åbne slips. Men så åbnede hun det sog bare mere og mere. På en ret.. ja bestemt måde som man nu for det meste plejede at gøre. Hun smilet stadig til ham og fugtede endnu en gang sine læber med tungespidsen. Efter at hans slips næsten var helt åbnet førte hun sin hånd op til hans krage igen hvor at hun med en perfektion åbnede de øverste knapper på hans skjorte. Man kunne vel allerede nu fornemme at hun havde prøvet det før. Så lod hun kort sin hånd kærtegne det nu åbne stykke af hans overkrop ved korsbenet. Så satte hun sig ellers ordentligt op igen. Hun hvilede sin igen sin ene pegefinger negl på sin underlæbe og lagde så sit hoved på skrå. "Skal du bare ligge der?.. Hvor du kedelig" sagde hun igen drillende og overdrev med at prøve at lade som om at hun var ærget. Hun skød sin underlæbe en smule ud og lavede sådan et 'lille pige face'.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 20:06

Cervo satte sig op og støttede sig på albuerne igen. Han grinede af hende ansigt og løftede den ene hånd op og lagde den på hendes hals. Han nussede hende stille og grinte lidt. "Jeg havde faktisk forventet at du ville gøre det hele men jeg tog åben bart fejl." sagde han og grinte lavt. Han lænede sig forover og hviskede i hendes øre: "Det var ellers så dejligt at blive nusset, vil du ikke nok gøre det igen eller skal jeg nusse dig?" han sluttede af med at le lavt og trak hovedt væk fra hende. Hans øjne var forførende og de havde et glimt i. Han smilte skævt og drenget til hende og han tog slipset af og åbnede endnu en knap da han syntes det var mere befriende at have mere end en knap åbnet når man nu endlig skulle have den åbnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 20:19

Audrey morede sig skam stadig. Det var faktisk ufattelig sjovt at se hvordan hun kunne få ham til at opføre sig. "Lad os nu bare se hvor begge ender henne" sagde hun kælent og igen som en ret så fræk eller sådan noget hvsikende måde og bla bla bla. Hun lagde endnu en gang sin hånd mod hans brystkasse og bøjede så sin pegefinger og langefinger. Så rykkede hun så ret hurtigt og hårdt ned og fik åbnet hans skjorte helt denne gang. Nok ødelagde hun resten af skjortens knapper men hun var ligeglad. De kunne vel nemt laves igen hvis mna ville have det sådan. Hun fik så lagt ham ned igen og svang sit ene ben over ham så hun nu sad på ham. Hun førte så begge sine hænder op af hans nu helt bare overkrop. Som en form for massage. Bare mere blidt, blødt og stadig anderledes. Hun fæstnede så en greb om hans skuldre og nærmede ham så igen. Hun lod endnu en gang sin tunge snitte hans nakke og kysse den med hendes bløde læber. Hun lod sig så selv nappe lidti hans nakkekød som om at hun legede vampyr men det var overhoved ikke lige så hårdt. Så rettede hun sig mod hans ansigts og stoppede lige foran hans. "Syntes du ikke?" hviskede hun svagt og kælent. Hun lod et kys placere sig lige ved hans ene mundvie før at hun så placerede at kys lige midt på hans korsbed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum