Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Come and sit with me .:Cervo:.

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 21:02

"Det ved man aldrig.." Audrey smilte mystisk og lagde sin ene pegefinger over sine læber som når man sagde 'Shh'. Men hun nåede lige at fjerne den for så at kysse ham igen. Ømt og lettere lidenskabligt. Hun åbnede så igen sine øjne efter kys nummer to eller tre. Hun bemærkede hans blik der var blevet rettet mod hendes bryster. Og så blev hendes smil lidt drillende og kælen. "Nåeh..Er den store stygge ulv blevet.." Hun nærmede ham igen og stopepde igen først da hendes mund var ved hans ene øre. "..tændt?" afsluttede hun med en svag hvisken. Hun lod så sin tunge kærtegne hans øre kort og hun nappede så blidt i øreflippen. Så lod hun sine læber blive presset mod hans hals ig kys både op og ned af den. "Or maybe is he still scared to take.. me" hviskede hun igen mere svagt men så han lige akurat kunne høre hende. Et smil kom frem på hendes læber men som han nok ikke kunne se så godt. Også at hendes hår skjulte mere af det og så vr det også en ret lille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 21:09

Cervo grinte. "Som om han ikke har været det lææænge!" sagde han og kyssede hendes hals. "Men det der hjalp ikke med at fjerne det." hviskede han i hendes øre.
"Men nu når vi snakker om det, ville du så ikke føle dig bedere tilpas i en trøje? på må låne min skjorte hvis det er... Med mindre du vil have at jeg ikke kan koncentrere mig om andet end dem" Han sluttede af med at grine og kyssede hendes hals igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 21:19

Audrey så op på ham igen stadig med hendes grin på læberne og et svagt fnis kom fra hende. "Det kunne måske være en god ide.. Men jeg har intet imod at du har rette din fulde opmærksomhed mod dem.. Er jo faktisk ret stolt af dem" sagde hun svagt med endnu et grin og satte sig så lidt op igen men hendes hår faldt lige ned og dækkede noget af dem. Hun lod så sine hænder stryge ham op af hans overkrop og lidt om hans nakken og så ned igen. Med blide kærtegn af hendes fingerspidser. "Men jeg kommer ikke til at fryse.. Ikke så let, din lille mors dreng.." Hun kunne igen ikke holde sin latter tilbage men den varede kun godt. "Det er helt op til dig selv.." Hun fik dem så drejet om så det denne gang var ham der var øverst. Hun lod sine hænder glide op over hans skuldre og videre rundt om hans nakke hvor at hun nussede hans hår i baghovedet med den ene hånd. Hun kunne god lide hans hår. Og hans øjne. Og hans personlighed og så videre. Det var en smule specielt. Og så kunne hun godt lide at mærke græset mod sin bare hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 21:56

Cervo smilte til hende og tog hans skjorte. "jeg tror faktisk at jeg hellere vil se på dig end dine bryster" sagde han med et grin. han gav hendes skjorten men regnede ikke med at hun ville tage den på. "Vil du ikk nok tage den på? vi kan tage hjem til mig og hygge." sagde han med et glimt i øjet.


//Kreasvigt... undskyld//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:11

Audrey nikkede og opgav roligt. Men hun så ikke sådan ærget ud. Hun havde det vel fint med dette. "Så skal jeg nok tage den på.. Men så kan du jo snilt tage min top på" sagde hun grinende og kørte sin hånd gennem hans hår før at hun så sætte sig en lille smule op og fik hurtigt taget skjorte på men lagde sig så ned igen for at knappe den. Hun fik også fingernemt gjort det. Dog kun de knapper hun nu kunne knappe siden at hun havde ladet de tre nederste gå lidt i stykker. Hun ville nok kunne ordne det på et eller andet tidspunkt. Så så hun igen mod hans øjne og lagde sine arme lægge sig blidt om hans nakke igen. "Og det vil da være ufattelig hyggeligt at komme hjem til dig.. Sådan at se hvordan du bor og sådan" Hun lagde sit hoved lidt på skrå og nussede hans hår lidt igen med den ene hånd som hun havde gjort før. "Den er sikkert helt anderledes end min skod lejlighed" Et grin kom fra hende igen ved tanken om hendes sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:16

Cervo smilte og så på skjorten. "Den klæder dig, HVIS knapperne nu hvde været der" sagde han og grinte ved mindet. "Og du vil sikkert elske mit sted." sagde han og rejste sig op og hjalp hende op. "Jeg kan godt gå en lille tur uden skjorte... Men hvad tror du folk ville gøre hvis jeg nu tog slipet på?" han grinte let og kyssede hende, samlede hendes tøj op og hans slips. Han lukkede sine bukser og kyssede hende på kinden. "Lad os gå" hviskede han i hendes øre og tog hendes ene hånd og flettede sine fingre ind i hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:35

Audrey kom hurtigt og måske let og elefant op på benene igen. Hun kunne igen ikke lade være med at grine lidt til hans komentar. "Bare roligt.. Jeg skal nok prøve om jeg kan få det ordnet hvis det skal være. Nok er jeg ikke den perfekte til at sy men kan da prøve.." sagde hun med en rolig stemme og fik hurtigt knappet sine egne shorts. Og siden at de var højtaljede viste hun ingen mave frem. Det var hun også glad nok for. "Ja lad og gå.." Hun sendte ham et sødt og varmt smil før at hun også lod hans fingre flette sig ind i hendes. Hun var så den første til at gå og trak ham en smule ivrigt med sig. Hun havde sin iPod og sine headphones i sin frie hånd. Hun var vildt spændt på at se hans sted. Se hvordan at han boede. Måske tage et gik ind i hans køleskab. Bare for sjovs skyld. Og så var hun vel også en smule sulten. Og for at se hvordan at hans spiste. Ville bare kende ham lidt bedre at kende. Hun stoppede så op igen og tog hans slips ud af af hans hånd og gav ham det løst på. "Sådan.. Så ser du mere..Ehm.. Handsome ud" sagde hun grinende og trak ham ellers med igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 17:46

Cervo grinte da hun bandt hans slips på ham. "Uh ja hvor ser det ogs bare godt ud." sagde han ironisk. Han trak hende hen imod hans lejlighed lidt uden for byen terre.
Da de havde gået lidt nådede de til lejlighedens indgang. Han gik op af trapperne med hende efter sig. Da han kom op åbnede han døren og gik ind. "Værsgo, og velkommen" sagde han med et smil.
Lejligheden var stor for en person og var nydeligt indrettet.


//Kreasvigt.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 13:39

Audrey lod sig først lige at kigge ind som en eller anden lille forsigtig pige før at hun så luntede ivrigt ind i lejligheden med et stort smil. "Iih.. Hvor er her fiiint" sagde hun muntert og så sig rundt. Hun stoppede så op og samlede sine hænder på ryggen så hendes brystkasse automaisk blev skydt en lille smule frem og gav hende et svagt svaj i ryggen. "Bor du virkelig her?? Helt alene??" Hun drejede så sig rundt så hendes eletcric blue hår hvirvlede om hende og hendes klare turkise øjne blev rettet mod Cervo. "Der er som jeg havde forventet. Helt anderledes ind min lejlighed.." Hun lod et grin komme fra sig og begyndte så at gå hen mod ham mens at hendes blik blev mødt af hans. Hun stoppede først op da hun stod ret tæt på ham. Hun løftede sin ene hånd og lagde den så på hans kindben og lod sin tommelfinger kærtegne hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 13:44

Cervo grinte. "Tak.. jeg har fået lidt hjælp af en af mine venne til at indrette det. Og ja jeg bor her alene." han smilte til hende og kørte en hånd igennem hendes hår. Han lukkede døren og trak hende med ind i stuen. "Hvad siger du så?" spurgte han og stod midt i en stor stue med to sofaen, en fladskærm, et sofa bord og fed udsigt. "Som sagt er det min ven der har indrettet det... Og du tænker sikkert: en ven? det her er helt klart indrettet af en pige. men det kan man vel også sige, for han er bøsse." han smilte til hende og gav hende et kort kys på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 14:02

"Wow.. Så du har altså en bøsse som ven.. Det har jeg også.. Eller to kan man vel sige da de er et par og sådan noget. Og så er de ikke ligefrem nogen der er bange for at vise det.." Aurdrey lod sig igen grine lidt af det. Tanken morede hende faktisk. Men det fik hende også til at savne dem lidt. Hun måtte jo ikke se mere til dem. Men det kunne vel også være ligemeget. Det forstod ikke noget af det der med magiske væsner og sådan noget. Hun vendte sig så igen om mod ham og gengældte hans kys på kinden. "Men..Jeg kan godt lide hvordan det er indrettet.. Og udsigten er god" Hun så ham igen i øjnene og hentydede selvfølgelig til at hun stod og så på ham nu. Hun kørte sin hån ned fra hans kind og ned omkring hans hals og så ned over hans slips. Hun tog så fat i det og trak ham så lidt tættere hen til sig. Hun smilte igen sit sædvanlige mystiske smil og hendes blik blev en smule forførende. Hun holdt stadig fat i slipset for at han ikke bare sådan kunne flygte fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 14:07

Cervo vidste hvad hun mente med udsigten og lo. Han lod hende trække sig ind og smilte skævt til hende og hviskede hende i øret. "Jeg er fanget... hvad skal jeg gøre for at du lader mig slippe ud af dit spil?" spurgte han forførende og lo en smule.



//Min krea har svigtet mig...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 14:17

"Se det ved man ikke helt.. Lad mig tænke til over det" hviskede hun til ham og lagde sin ene hånd mod hans stadig bare overkrop. Hun kørte sin hånd lidt rundt om hans og lod sin hånd stopped på midten af hans ryg lige over hans bukse kant. Hun lod sine læber forlbive lige uden foran hans. "Du kunne jo prøve at overbevise mig at jeg skulle slippe dig fri igen.." Hendes smil voksede en smule. Hun lod så sine læber placere et kys lige ved hans ene mundvie. Og så den anden. Og så på hans næsetip. Og så endelig et enkelt og kort kys på hans læber. "Eller er den store stygge ulv blevet helt tam??" Hun nussede ham blidt og forsigtigt det sted hvor at hendes ene hånd lå. Mens at den anden stadig holdt i et fast greb om hans slips.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 14:56

"UUuhhh hvor bliver jeg bange" sagde han og lo. Han trak sig væk fra hende og stod på en nervøs måde. Han var nervøs og usikker og ikke mindst forvirret. Hvorfor? Hvordan? Det kunne ikke være muligt. Den store stygge ulv var vist ved at være tam overfor hende. Nej det kunne ikke passe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 15:33

Audrey blev lidt undrende men sådan lidt forvirret over hans igen pludselige nervøsitet. Men denne gang morede det hende ikke helt så meget. Hun lagde spørgende sit hoved lidt på skrå og slap hans slips med en blid bevægelse. "Ehm.. Er du okay?? Er der måske noget der der plager dig?? Har jeg gjort noget??" spurgte hun ham stille og roligt men ikke nervøst. Blot afslappet og måske en lille smule bekymret. Han så ud til at tænke over noget. Eller var utrolig forvirret over noget. Som om at han ikke kunne forstå noget. Hun ville egentligt gerne vide hvad der foregik opppe i hans hoved nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 18:14

"Nej jeg... jeg er bare... lidt.... øøøøhmmm... træt" sagde han og smilte falsk.
"Jeg... øøøhhhmmm-... måske skulle vi sætte os ned?" spurgte han og satte sig ned i en af sofaerne. Han havde aldrig været tryg ved at lyve så den her løgn var slem.

//Kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come and sit with me .:Cervo:. - Page 3 Empty Sv: Come and sit with me .:Cervo:.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum